Forum >> 159
Satti20-11-2009 11:28:35 // 5990
Egyszerű a képlet. Akinek kell a diesel, az tetszik, az azt fogja megvenni, akinek kell a turbo benzines, azt a motort kedveli, az meg azt fogja megvenni. A fogyasztás nem oylan rossz, főleg a teljesítményt nézve, mert tudjuk nagyon jól, hogy egy 156 1.6 TS is kénylemsen becuppantja a 10-11 litert a városban, vagy 160-170-nél a pályán.
GEORGE20-11-2009 11:23:24 // 5989
Én ugyan avval az autóval mentem amivel a Totalcaros, sőt itt az Amorén is ugyan azt tesztelték!
Ha drágább is lesz a gázolaj literre akkor is kevesebbet nyel le, így marad az előnye :-)))
Ha drágább is lesz a gázolaj literre akkor is kevesebbet nyel le, így marad az előnye :-)))
Somez20-11-2009 11:19:06 // 5988
Abban nem remenykedhetunk, hogy az altalad mert TBi nem volt bejaratva rendesen es ezert a magas fogyi? Sztem a totalcar is siman kaphatott ilyen gepet. Egyebkent tenyleg nem sok a fogyi, ha kis kocsikhoz hasonlitjuk. Vallalhatonak neveznem. A gazolaj mrg ki tudja meddig
lesz olcsobb a benyanal... Ha megdragul, akkor eltunhet a dizelek fogyibil fakado elonye.
lesz olcsobb a benyanal... Ha megdragul, akkor eltunhet a dizelek fogyibil fakado elonye.
GEORGE20-11-2009 10:55:21 // 5987
Végül is minden a viszonyításon múlik :-)
Ha az új mutyuki 1,3 16V 97 lovas verda 9 literes városi fogyiját nézem akkor nem is sok a nála majd 3szor nagyobb és dupla lóerős autó 12-15 literes fogyija....
Vagy ha a Mariska 11-12 literes fogyiját ( sajna termosztát csere) nézem, akkor sem sok a TBI étvágya.....
Ha az új mutyuki 1,3 16V 97 lovas verda 9 literes városi fogyiját nézem akkor nem is sok a nála majd 3szor nagyobb és dupla lóerős autó 12-15 literes fogyija....
Vagy ha a Mariska 11-12 literes fogyiját ( sajna termosztát csere) nézem, akkor sem sok a TBI étvágya.....
GEORGE20-11-2009 10:52:02 // 5986
vagy járjon 159-el de a 2,4JTDm-el :-)
GEORGE20-11-2009 10:50:58 // 5985
Jelentem én írtam, hogy a 1,8 TBi-nek a házon belüli konkurenciája a 2,4 JTDm 20V a diesel már 210 lovas és 400Nm míg a 1,8 TBi 200 lovas és "csak" 320Nm-es.....gyorsulásban nem egészen 1mp vel jobb a TBi 100-ra meg asszem 5 vagy 8km/h gyorsabb végre a TBi.De aztán ha egymás mögött haladnak és előzgetni kell akkor nem tud ellépni a TBi. Fogyasztásban pedig csúnyán elveri a JTDm a TBi-t.
Baloccóban amikor kipróbálhattuk az TBi 159-et meg Brerákat akkor volt disel is. 1,9 JTDm 16v volt a dieselles tesztautó. Arra a kérdésemre, hogy miért nem a 2,4 JTDm 20v hozták ki, arra azt mondták, hogy ott nem lehetne érezni különbséget a benzines javára :-)))))))))
A motor karakterisztikájáról meg annyit, hogy a TBi csúnyábban "bólint" 5500 fölött picivel, mint a 2,4 JTDM 4700- 5000-nél.........
Még egy dolog, a 2,4 5hengeres hangja tetszik nem tetszik fényévekkel szebben szól mint a TBi visító "fémes" vékony hangja....
Baloccóban amikor kipróbálhattuk az TBi 159-et meg Brerákat akkor volt disel is. 1,9 JTDm 16v volt a dieselles tesztautó. Arra a kérdésemre, hogy miért nem a 2,4 JTDm 20v hozták ki, arra azt mondták, hogy ott nem lehetne érezni különbséget a benzines javára :-)))))))))
A motor karakterisztikájáról meg annyit, hogy a TBi csúnyábban "bólint" 5500 fölött picivel, mint a 2,4 JTDM 4700- 5000-nél.........
Még egy dolog, a 2,4 5hengeres hangja tetszik nem tetszik fényévekkel szebben szól mint a TBi visító "fémes" vékony hangja....
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 10:42:46 // 5984
csak mondjuk írhatta volna úgy is hogy: "nem kevés a 12-13L átlagban na de melyik hasonló konkurens benzines, turbós 200 lovas eszik ennél kevesebbet?"
GEORGE20-11-2009 10:39:10 // 5983
Hmmm érdekes, hogy az tesztet lebonyolító úrnál szinte decire annyi lett a fogyasztás mint amikor én vezetettem ugyan ezt az autót!!
Persze akkor engem is leugattak itt, hogy biztosan többet írok mint a valós, meg stb stb.....
Na most vagy tetszik vagy nem a 1.8TBI nem igen fog 12-13 alatt fogyasztani, max az országúton tartós 90-100-al haladva........szóval a MiTo 1.4 TBi-je után itt a második TBi amit két éve a szuper erős és szuper kis fogyasztású benzinesként lett beharangozva....
A prospektusba bármit lehet írni, de az élet bizonyít.
Amúgy meg igen is várható volt, hogy a 159-ben ez a moci inni fog, hisz a diesel verziók is 1-2 literrel többet isznak a 159-ben mint a 156-ban....
Persze akkor engem is leugattak itt, hogy biztosan többet írok mint a valós, meg stb stb.....
Na most vagy tetszik vagy nem a 1.8TBI nem igen fog 12-13 alatt fogyasztani, max az országúton tartós 90-100-al haladva........szóval a MiTo 1.4 TBi-je után itt a második TBi amit két éve a szuper erős és szuper kis fogyasztású benzinesként lett beharangozva....
A prospektusba bármit lehet írni, de az élet bizonyít.
Amúgy meg igen is várható volt, hogy a 159-ben ez a moci inni fog, hisz a diesel verziók is 1-2 literrel többet isznak a 159-ben mint a 156-ban....
127_sud20-11-2009 10:19:22 // 5982
Persze szerintem se kell igazán csodálkozni a fogyasztáson, de azért nem kell elhallgatni a cikkben. Persze nem akarom védeni Csikóst, azt ír amit akar...
Somez20-11-2009 10:10:17 // 5981
Olyan alkatrészeket nem cserélek ki, amik jók. A lambdámat 1 éve cserélve lett, a fogyi semmit sem változott. Amúgy minden más frankó a kocsin. Csörihez viszem rendszeresen minden apró hibával, úgyhogy ő is tudja tanúsítani, hogy a gépem rendben van. Akik 11-12 liternél kevesebb fogyit írtak nekem 145 topicban, azok emlékeim szerint mind vidékiek voltak, ahol ezt könnyebb elérni. Pályán, autóúton nekem is 8-at eszik 110-nél.
Erhard 242 (Pure Energy)20-11-2009 09:47:40 // 5980
én nem ismerem őt de nem kell csodálkozni hogy a benzines túrós ennyit eszik városban ez ilyen...a dejzel is eszik rendesen de kit érdekel? az hogy most 8, 9 vagy 10L eszik nem érdekel mert legalább megy is ... az 1.4-es benzinesem is bezabálta a 9L-et cserében nem is ment :P
127_sud20-11-2009 09:41:01 // 5979
Én személyesen is jól ismerem Csikóst, és biztosan nem akar belerúgni az Alfakba. Ő is nagyon imádja az olasz vasakat. Leírta a véleményét, és ha tényleg ennyit fogyasztott akkor azt is. Ha valakinek azért nem tetszik az autó mert sokat fogyaszt (egy teszt alatt), az ne vegye meg. Amúgy meg nagyon nagy különbségek vannak fogyasztásban sofőrtől függően ezt mindenki tudja. Aki egy ilyen jó autót megvesz, az nem akad fenn a fogyasztáson. Ha igen akkor meg járjon szar Golf I. 1.5 D-vel...
Az autó meg biztosan iszonyú jó!!!
Az autó meg biztosan iszonyú jó!!!
vzsiros20-11-2009 09:35:37 // 5978
Egyébként nekem is határozottan pozitív hangvételűnek tűnt a cikk. Ha azt írta volna, hogy 15 litert eszik, de ez el iss várható egy 200 lovas benzines motortól, akkor kb 1-2 emberen kívül mindenki felhördült volna, hogy:
1.: megvette őt az Alfa
2.: hogy lehet ilyet leírni, legjobb lenne már, ha hidrogénnel menne minden
stb.
Összefoglalva: nekem tetszett.
1.: megvette őt az Alfa
2.: hogy lehet ilyet leírni, legjobb lenne már, ha hidrogénnel menne minden
stb.
Összefoglalva: nekem tetszett.
Ferko20-11-2009 09:34:48 // 5977
Sokszor elmondtuk méár ezt a 145/146-ban.:-D
mesa20-11-2009 09:33:44 // 5976
Egy termosztát-lamdaszonda-LMM csere sok litert megspórolt volna :)))
Somez20-11-2009 09:29:00 // 5975
Nem értem mi a bajotok a teszttel. Bár én nem vezettem még 159-est, de ez alapján nagyon pozitív kép alakult ki bennem róla. Pedig itt a fórumon olyanokat toltak egyesek, hogy ugyanolyan tartományban forgatható a 2.4 Mjet és a TBi, akkor meg nincs értelme a TBi-nek, mert ugyanúgy megy, de jóval többet eszik. Ti írtátok ezt, csak lehet hogy nem itt, hanem a Jövő Alfái topicban.
Tehát ha a Csikós írja meg a frankót, akkor ő köcsög? :-)
Egyébként tényleg ne fogyasszon már ennyit a verda! Mielőtt megvettem a 145-öst hallottam olyan véleményeket, hogy az Alfák sokat esznek. Hát gondoltam azért csak nem tud egy 1.6-os motor olyan sokat zabálni, hogy emiatt ne vegyem meg. Hát mégis tud. 11 liter alatt sosem evett Budapesten, igaz 12 fölött sem. Vezettem úgy 1 hónapig, hogy 3000-3500-nál váltottam fel, és úgyis, hogy 2000-2500-nál. Nulla különbség volt fogyiban. Ja és most van 60 000 a motorban, szép és egészséges. Nem halok bele, de rá kellett döbbennem, hogy bassza meg tényleg sokat eszik az dög, amit egyébként imádok :-)
Tehát ha a Csikós írja meg a frankót, akkor ő köcsög? :-)
Egyébként tényleg ne fogyasszon már ennyit a verda! Mielőtt megvettem a 145-öst hallottam olyan véleményeket, hogy az Alfák sokat esznek. Hát gondoltam azért csak nem tud egy 1.6-os motor olyan sokat zabálni, hogy emiatt ne vegyem meg. Hát mégis tud. 11 liter alatt sosem evett Budapesten, igaz 12 fölött sem. Vezettem úgy 1 hónapig, hogy 3000-3500-nál váltottam fel, és úgyis, hogy 2000-2500-nál. Nulla különbség volt fogyiban. Ja és most van 60 000 a motorban, szép és egészséges. Nem halok bele, de rá kellett döbbennem, hogy bassza meg tényleg sokat eszik az dög, amit egyébként imádok :-)
raga20-11-2009 09:27:09 // 5974
Csak 2 megjegyzés:
1, Én úgy tudom, hogy elöl kettős kereszt lengőkaros a futómű (mint 147, 156) nem pedig ... McPherson...
2, Az 1.8 as motor hamarosan jön MultiAir verzióban (ahogy a dízelek is) ami ugye + 10% erő és-10% fogyi :) (pedig ez is jól megy).
1, Én úgy tudom, hogy elöl kettős kereszt lengőkaros a futómű (mint 147, 156) nem pedig ... McPherson...
2, Az 1.8 as motor hamarosan jön MultiAir verzióban (ahogy a dízelek is) ami ugye + 10% erő és-10% fogyi :) (pedig ez is jól megy).
mesa20-11-2009 09:07:07 // 5973
Na igen. Csak épp pont a fogyasztásra van kihegyezve az egész, az a főcím, és az az utolsó 10 mondat.
Magyarán ami az elejétől az utolsó harmadik van, az teljesen felesleges rész.
A zsírparaszt meg nyomja a válaszoknál, hogy ne fogyasszon már 2010-ben 15 litert egy 200 lóerős kocsi.
Megnézném, mikor hegyeznék ki az E Merci gyári 8,9 literes átlag helyett elért 13,4-es fogyasztását, mint témát ...
Csikós Zsolt mindenképpen rúgni akar egyet az Alfákba. Sajnálom, mert egyébként jól ír, csak nem szakújságíró. Akkor nem csodálkozna, hogy a teljesítményhez fogyasztás is párosul. (Vagy csak simán félreértette, és azt hitte a Turbo Benzina a legújabb turbodiesel fejlesztése a gyárnak)
Ha nem csúnya, megbízható, jól néz ki és végre jól is megy egy Alfa, akkor legalább a fogyasztásába köt bele.
Tipikus sapka eset. Báj Csikós sztájl. :P
Magyarán ami az elejétől az utolsó harmadik van, az teljesen felesleges rész.
A zsírparaszt meg nyomja a válaszoknál, hogy ne fogyasszon már 2010-ben 15 litert egy 200 lóerős kocsi.
Megnézném, mikor hegyeznék ki az E Merci gyári 8,9 literes átlag helyett elért 13,4-es fogyasztását, mint témát ...
Csikós Zsolt mindenképpen rúgni akar egyet az Alfákba. Sajnálom, mert egyébként jól ír, csak nem szakújságíró. Akkor nem csodálkozna, hogy a teljesítményhez fogyasztás is párosul. (Vagy csak simán félreértette, és azt hitte a Turbo Benzina a legújabb turbodiesel fejlesztése a gyárnak)
Ha nem csúnya, megbízható, jól néz ki és végre jól is megy egy Alfa, akkor legalább a fogyasztásába köt bele.
Tipikus sapka eset. Báj Csikós sztájl. :P
Ferko20-11-2009 08:40:13 // 5972
Nekem csak ezzel a mondattal vana gondom amúgy.
vzsiros20-11-2009 08:35:46 // 5971
Megjegyzem, a TC egy időben csak a formáját dicsérte az Alfáknak, erre most nesze, a fogyasztáson kívül minden szép és jó, meg hozsanna...
Ferko20-11-2009 08:21:11 // 5970
Mert ő csak tudja. Marha!
Balage20-11-2009 07:53:43 // 5969
Erhard 242 (Pure Energy)19-11-2009 20:39:20 // 5968
érdekes cikk...ahány ember annyi vélemény :) mondjuk a gyár olyan átlag fogyikat ad meg hogy az már vicc :)))
Cgo19-11-2009 13:48:57 // 5967
tudja valaki, hogy a ti packet miert nem kombinalhato a dontheto hatso ulessel? eleg hulyeseg, hogy valasztani kell....
Szabi(kispalinagyobbikfia)18-11-2009 22:16:09 // 5965
replikát meg nehogy vegyél... eladásos autókra szoktak venni...
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 20:42:14 // 5964
a gyári 18"-as GTA 120e használtan :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)18-11-2009 20:38:29 // 5963
már megint majdnem megsajnáltalak egy pillanatra:D
ne spúrkodj már... Schmidt 20" télre aztán szevasz :D
ne spúrkodj már... Schmidt 20" télre aztán szevasz :D
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 20:21:37 // 5962
köszi de ha ez darab ár akkor kicsit drágák szerintem :P
Longman18-11-2009 16:57:34 // 5961
Esetleg tudok benne segíteni:
Alfa replika felnik
Alfa replika felnik
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 12:08:57 // 5960
eddig nem találtam replikát más felni is felmenne csak szélesítővel azt meg nem akarok...
ALFI15618-11-2009 11:53:38 // 5959
Az utángyártottnak,replikának nem ugyan azok a paraméterei mint a gyárinak?
DrB18-11-2009 11:49:06 // 5958
Kösz az infót, de inkább nyugton maradok holnapig, kivárom most már a szervizt. Nem igazán tudom, pontosan hova kéne nyúlnom.
Megnéztem az olajszintet az előbb. Bőven a maximum felett van, kb. 1 cm-rel, már a pálca hengeres részén. Előtte mindig a max. és min. között volt. Még júliusban volt olajcsere, legutóbb 2 hete ellenőriztem.
Megnéztem az olajszintet az előbb. Bőven a maximum felett van, kb. 1 cm-rel, már a pálca hengeres részén. Előtte mindig a max. és min. között volt. Még júliusban volt olajcsere, legutóbb 2 hete ellenőriztem.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 11:09:24 // 5957
felmegy de csak a gyári...
Cgo18-11-2009 10:58:09 // 5956
nem akarom elhinni, hogy a 17" nem megy fel ra...
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 10:39:23 // 5955
utángyártott felni nem megy fel a nagyféknyerges 159-re ...ez faxa akkor jön a 18"-as téligumi :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 10:38:14 // 5954
lehet hogy itt is elrepedt a feszítő és átugrott a vezérlés pár fokot akkor csöröghet a motor de ezt így nem lehet megmondani szét kell szedni a vezérlést...egy csavarhúzóval óvatosan hajlítsd el a deknit és látod ott van e a szíj vagy nincs...
DrB18-11-2009 09:17:33 // 5953
Lehet az, mikor megváltozott a hangja, még csak részben volt szakadt? Majd félre álltam, motor leállít. Első indítózásnál próbálkozott, de nem indult, másodikra viszont igen. Majd elindultam vissza hazafelé, s mikor pár száz méter után leállt, akkor szakadt volna el teljesen?
Meg tudom nézni magam minimális buherálással, nulla műszaki ismerettel, hogy a szíj rendben van-e?
Meg tudom nézni magam minimális buherálással, nulla műszaki ismerettel, hogy a szíj rendben van-e?
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 08:49:10 // 5952
azt nem jelzi de szíjszakadástól nem lesz erőtlen az autó ha nem nem megy sehova ...az ADAC-os kollégát azért nem értem mert ha egy csavarhúzóval kifeszíti a vezérműszíj borítását egyből látja hogy szakadt a szíj vagy nem....bár egyszerűbb azt mondani "motor ist kaput"...
DrB18-11-2009 08:38:03 // 5951
Kösz a válaszokat! Lehet, ti megmondanátok, hogy mi a baja, ha ti ültök benne. Nekem nulla tapasztalattal fogalmam sincs. Azt furcsállom a legjobban, hogy semmi hibaüzenet nem volt és továbbra sincs a műszerfalon. Ha a vezérlés szart be, szíjszakadás, stb. azt nem jelzi???
Remélhetőleg, csütörtökön eljut a vas a szervizbe, aztán többet tudok.
Remélhetőleg, csütörtökön eljut a vas a szervizbe, aztán többet tudok.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2009 07:35:15 // 5950
ez faxa hír... a szar egr miatt pl nem indulhat el az autó.... reméljük nem nagy a baj, nem szíjszakadásos lett az alfa...az előző autómnál volt hogy eltörött a feszítő görgőm de annak csörgő hangja volt ami 80 felett elhalkult...
Balázs156SW18-11-2009 07:02:47 // 5949
Szerintem a vezérlés. Esetleg a szíjfeszítő tönrement. Nekem ez okozott gondot...
isa15618-11-2009 06:49:00 // 5948
Nem hiszem hogy EGR lenne. Nekem már volt szelep koszolódásom. Attól még pöccre indult, csak iszonyú gyenge lett. 2000 fölé nem forgott a motor, és a hangja sem lett más. Azt írta, hogy menjek szervizbe, de konkrét hibaüzenetet csak műszerrel lehetett kiolvasni. Remélem azért nem kaput der motor.
DrB17-11-2009 23:44:03 // 5947
No, a vas nem várta meg a jövő szombati szervíz időpontot, hogy végére járjak, mi okozza az itt ill. a Dízelmániában leírt tüneteket. Ma tréleren jöttünk haza...
Elindulás után kb. 5 perccel, épp kiérve a lakott területről, 100 km/h környékén egyszer csak kereplő üzemmódba váltott, magasabb is lett a motor hangja. A műszerfalon ugyanakkor semmi hibajelzés. Ekkor még volt erő a motorban. A legközelebbi alkalmas helyen félre álltam, motor leállít. Vártam egy picit, majd gyújtás vissza, a műszerfal szerint továbbra is minden rendben volt, szerinte nyugodtan indíthatom a vasat. Meg is próbáltam, próbálkozott szegény, de nem sikerült. Második nekifutásra beindult, de a kereplés maradt. Gondoltam, óvatosan hazagurulok, kb. öt km távról lett volna szó. Ekkor már az erő is elszállt szegényből és 200 m után leállt, s azóta nem indul. Az indítómotor próbálkozik, elektromosság van, s mindezek mellett semmi hibajelzés a műszerfalon. Illetve annyi, hogy egy-egy sikertelen indítózás után kiírta, hogy nem működik az ABS, máskor meg, hogy a hegymeneti elektronika.
ADAC felhív, egy óra múlva megérkezett a szaki, félrevontatóköteleztük a vasat. Motortérbe bezseblámpázott, tessék-lássék megtapogatott néhány kábelt, majd kérte, hogy indítózzak. Mindezek után csak azt ismételgette, "der Motor ist kaput". Kérdeztem, esetleg pontosabban mire gondol? Azt mondta, szerinte nincs kompresszió. Ekkor hívott a trélert, s jöttünk a hátán haza. Holnap itt szünnap van, csütörtökön kerül legkorábban szervízbe az Alfa.
Ötlet? Lehet ez a sokat emlegetett EGR szelep elkoszolódás miatt??? Vagy készüljek valami nagyobb gebaszra?
Ma már nem leszek a gépnél, de kösz előre is mindenki ötletét, segítségét!
Elindulás után kb. 5 perccel, épp kiérve a lakott területről, 100 km/h környékén egyszer csak kereplő üzemmódba váltott, magasabb is lett a motor hangja. A műszerfalon ugyanakkor semmi hibajelzés. Ekkor még volt erő a motorban. A legközelebbi alkalmas helyen félre álltam, motor leállít. Vártam egy picit, majd gyújtás vissza, a műszerfal szerint továbbra is minden rendben volt, szerinte nyugodtan indíthatom a vasat. Meg is próbáltam, próbálkozott szegény, de nem sikerült. Második nekifutásra beindult, de a kereplés maradt. Gondoltam, óvatosan hazagurulok, kb. öt km távról lett volna szó. Ekkor már az erő is elszállt szegényből és 200 m után leállt, s azóta nem indul. Az indítómotor próbálkozik, elektromosság van, s mindezek mellett semmi hibajelzés a műszerfalon. Illetve annyi, hogy egy-egy sikertelen indítózás után kiírta, hogy nem működik az ABS, máskor meg, hogy a hegymeneti elektronika.
ADAC felhív, egy óra múlva megérkezett a szaki, félrevontatóköteleztük a vasat. Motortérbe bezseblámpázott, tessék-lássék megtapogatott néhány kábelt, majd kérte, hogy indítózzak. Mindezek után csak azt ismételgette, "der Motor ist kaput". Kérdeztem, esetleg pontosabban mire gondol? Azt mondta, szerinte nincs kompresszió. Ekkor hívott a trélert, s jöttünk a hátán haza. Holnap itt szünnap van, csütörtökön kerül legkorábban szervízbe az Alfa.
Ötlet? Lehet ez a sokat emlegetett EGR szelep elkoszolódás miatt??? Vagy készüljek valami nagyobb gebaszra?
Ma már nem leszek a gépnél, de kösz előre is mindenki ötletét, segítségét!
isa15616-11-2009 14:02:20 // 5946
A piros motorházbelső külön rendelhető extra egy ilyen csúcsgépnél?:))
Buksi16-11-2009 03:47:49 // 5945
Ide nekem ezt a "dögöt"! :-))))
Szilárd15-11-2009 22:12:28 // 5944
Ki kellene próbálni egyet!!:)))
Seriff15-11-2009 22:07:29 // 5943
Lehet, hogy még jól is megy ;)
Seriff15-11-2009 22:01:55 // 5941
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
443
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?