Forum >> 159
BeeGee25-11-2009 14:27:26 // 6121
Szerintem készülj fogyasztóvédelemmel is. Ha igaz amit írsz (csereperiódus) és betartottad a szervizeket, akkor a gyárnak kell érte felelnie. De legalább méltányosságot kellene vállalnia.
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 14:13:40 // 6120
ott kint? 2-3e euro lehet...
DrB25-11-2009 14:01:07 // 6119
Használtautó garancia van rá, még 1,5 évig. Remélem, rendesen fedezi is a várható költségeimet. Mekkora összegre számíthatok a várható javításért?
DrB25-11-2009 13:58:48 // 6118
Kb. öt perce voltam úton a vassal, mikor megváltozott a hangja, ekkor olyan 100kmh-val mehettem. Semmi komolyabb gyorsítás nem előzte meg, még hideg volt a motor, eleve vigyáztam rá. Aztán félreálltam, motor leállít, majd másodikra sikeresen újra elindít. Majd mikor visszaindultam haza, s fordultam ki a parkolóból, eleve nagyon finoman gyorsítva, akkor állt le végleg. Ekkor mehettem 60 kmh körül.
Corn25-11-2009 13:57:55 // 6117
Én is kaptam hírt a szervizben pihenő autómról.
A történet: hidegen egyenetlen alapjárat volt az elsődleges probléma, amiről szeptemberben kiderítették, hogy az egyik hengerben karcsú kompresszió okozza. Az importőr jóváhagyása kellett a hengerfej leszedésére, ami hetek után meg is érkezett, ekkor visszavittem a kocsit a szervizbe. Hengerfej leszedés után diagnózis: felújítás szükséges (hogy ez ebben az esetben egy 44ezer km-es autónál mit takar, azt nem tudom). Az importőr jóváhagyása kellett ehhez is, mostanra megérkeztek az alkatrészek, 1-2 napon belül visszakerül a motor az autóba az ígéret szerint. Holnapután lesz 4 hete, hogy a szervizben van, szóval lassan ideje...
További megoldandó hibák:
- álló helyzetben és kis sebességnél (parkoláskor) érintésre remegő kormány és kaszni, vsz. a típushibaként jelentkező kormánymű-para
- bal első lengéscsillapító kezd sziszegni, még gariban akarom cseréltetni
- a betétcsere óta nyikorgó, és kis sebességnél erősen fékezve durva hangot adó (mintha homok lenne a tárcsán) fék, a Fireblade-emnek szinterbetétekkel volt ilyen hangja, ette is a tárcsát gyorsan...
Mostanra jutottam oda, hogy szégyenszemre a tököm végleg tele van az autóval. 44ezer kilométer és 2,5 év alatt annyit szoptam vele, hogy azt nem kívánom senkinek. Nyár óta kb. 1.000 km-t tudtam vele menni, annyit volt szervizben. Májusig garis, pillanatnyilag azon gondolkozom, hogy még a gari lejárta előtt adom el - később még a felgyújtani is gazdaságosabb lenne, mint használni.
A történet: hidegen egyenetlen alapjárat volt az elsődleges probléma, amiről szeptemberben kiderítették, hogy az egyik hengerben karcsú kompresszió okozza. Az importőr jóváhagyása kellett a hengerfej leszedésére, ami hetek után meg is érkezett, ekkor visszavittem a kocsit a szervizbe. Hengerfej leszedés után diagnózis: felújítás szükséges (hogy ez ebben az esetben egy 44ezer km-es autónál mit takar, azt nem tudom). Az importőr jóváhagyása kellett ehhez is, mostanra megérkeztek az alkatrészek, 1-2 napon belül visszakerül a motor az autóba az ígéret szerint. Holnapután lesz 4 hete, hogy a szervizben van, szóval lassan ideje...
További megoldandó hibák:
- álló helyzetben és kis sebességnél (parkoláskor) érintésre remegő kormány és kaszni, vsz. a típushibaként jelentkező kormánymű-para
- bal első lengéscsillapító kezd sziszegni, még gariban akarom cseréltetni
- a betétcsere óta nyikorgó, és kis sebességnél erősen fékezve durva hangot adó (mintha homok lenne a tárcsán) fék, a Fireblade-emnek szinterbetétekkel volt ilyen hangja, ette is a tárcsát gyorsan...
Mostanra jutottam oda, hogy szégyenszemre a tököm végleg tele van az autóval. 44ezer kilométer és 2,5 év alatt annyit szoptam vele, hogy azt nem kívánom senkinek. Nyár óta kb. 1.000 km-t tudtam vele menni, annyit volt szervizben. Májusig garis, pillanatnyilag azon gondolkozom, hogy még a gari lejárta előtt adom el - később még a felgyújtani is gazdaságosabb lenne, mint használni.
Ferke25-11-2009 13:50:21 // 6116
Ja, ez a fura hang+nehezen indulás nagyon úgy néz ki, mintha először csak odébb ugrott volna...hú de kva bosszantó lehet:(
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:44:52 // 6115
lassan 100e...
Ferke25-11-2009 13:40:44 // 6114
Mennyi van a Tiedben most? Meddig vártál?:)
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:39:06 // 6113
én már le is rendeltem a múlt héten a vezérlés + vízpumpa + hosszbordásszettet nem várok tovább...
Erhard 242 (Pure Energy)25-11-2009 13:37:47 // 6112
eh átugrott a vezérlés aztán meg elszakadt :((( ha garanciális akkor semmi probléma ha nem akkor vezérlés csere meg 20 szelep legrosszabb esetben....
Ferke25-11-2009 13:35:53 // 6111
Ha vezérlés ment el, és nem te állítottad le, hanem magától állt le, akkor lehet aufgelöst.
60-nál marhára nem kéne bekövetkeznie, de én lassan már semmin nem csodálkozom...:((
60-nál marhára nem kéne bekövetkeznie, de én lassan már semmin nem csodálkozom...:((
DrB25-11-2009 13:22:28 // 6110
Na szóval. Szombat délelőtt került a vas a szervízbe. Akkor nem tudtak ránézni, e hét elejére igérték. Most hívtak. Amennyire értettem németül, a következő a helyzet. Még nem tudják, mi a baj pontosan, amit eddig kiderítettek, hogy a vezérműszíj "aufgelöst", ezt a szót használta, ami szertefoszlikot jelent. Gondolom, szakadást érthet alatta. Illetve azt mondta, hogy átugrott, gondolom a vezérlésre gondol vagy mire, nem vagyok otthon a témában. Egyelőre várnak arra a szakira, aki az ilyen problémákhoz ért, majd az megmondja, konkrétan mi a hiba, mit lehet csinálni...
Azt is mondta a műhelyvezető, hogy érdemben nem tudnak többet ma, mint szombaton, mikor bevittem a vasat. Akkor egyébként annyi történt, hogy a szaki, aki átvette, csak belenézett a motortérbe. Beindítani nem tudtuk, mert a vontatások miatt lemerült az akksi. Szerintem csak ma néztek rá először, s gondolom, csak a vezérműszíjra. S most várnak az erre szakosodott szerelőjükre.
A vasban most van 60 ezer km, 3 éves lesz decemberben. Ezek valós adatok. 120e km-nél vagy öt év után kellene cserélni a gyári előírás szerint. Kb. mindkettőnek a felénél tartok... :(
Ahogy korábban írtam, először csak a motor hangja változott meg, de még ment, az ereje sem csökkent látványosan. Aztán hamar félreálltam, leállítottam a motort. Majd próbáltam beindítani. Elsőre nem sikerült, de másodjára igen, s maradt a megváltozott hang. Aztán visszafordultam, remélve, haza tudom vinni a vasat, de kb. 100 m után végleg leállt a motor. Ekkor max. 40-50 kmh-val mehettem, ha ez számíthat az okozott kár esetén.
Lövésem nincs az autótechnikához. Szóval, mire készülhetek?
Azt is mondta a műhelyvezető, hogy érdemben nem tudnak többet ma, mint szombaton, mikor bevittem a vasat. Akkor egyébként annyi történt, hogy a szaki, aki átvette, csak belenézett a motortérbe. Beindítani nem tudtuk, mert a vontatások miatt lemerült az akksi. Szerintem csak ma néztek rá először, s gondolom, csak a vezérműszíjra. S most várnak az erre szakosodott szerelőjükre.
A vasban most van 60 ezer km, 3 éves lesz decemberben. Ezek valós adatok. 120e km-nél vagy öt év után kellene cserélni a gyári előírás szerint. Kb. mindkettőnek a felénél tartok... :(
Ahogy korábban írtam, először csak a motor hangja változott meg, de még ment, az ereje sem csökkent látványosan. Aztán hamar félreálltam, leállítottam a motort. Majd próbáltam beindítani. Elsőre nem sikerült, de másodjára igen, s maradt a megváltozott hang. Aztán visszafordultam, remélve, haza tudom vinni a vasat, de kb. 100 m után végleg leállt a motor. Ekkor max. 40-50 kmh-val mehettem, ha ez számíthat az okozott kár esetén.
Lövésem nincs az autótechnikához. Szóval, mire készülhetek?
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 21:59:19 // 6109
szerintem a 105 le egy igazi fostaliga az 1400kg-hoz és vicces azt mondani rá hogy racionális ...
Vikking 31124-11-2009 18:09:44 // 6108
Ezt én gondolom így :) Szerintem egy Ferrari tök kussban már nem lenne az igazi :)
Longman24-11-2009 16:33:18 // 6107
ööö, én beszéltem itt német autóról (pl. az említett Skodáról), de csak amiatt hogy hasonló súlyú/teljesítményű géppel mint a 159 TBi, nekem kedvezőbb fogyasztásaim voltak, ami miatt nem érzem 100%-ig hitelesnek a megadott adatokat az Alfa esetében. Tehát nem fikáztam inkább megvédeni akartam a 159-est ezzel, magyarul hogy szerintem jóval kevesebbel is el lehetne járni vele.
Hamár OFF:
Az új 1.6 CR dízelmotorról csak annyit, hogy mikor 1.9PDTDi-nek hívták, akkor kevesebben húzták rá a szájukat, pedig mindkét motor adatai egyeznek: 105Le/250 Nm.
Hamár OFF:
Az új 1.6 CR dízelmotorról csak annyit, hogy mikor 1.9PDTDi-nek hívták, akkor kevesebben húzták rá a szájukat, pedig mindkét motor adatai egyeznek: 105Le/250 Nm.
Erhard 242 (Pure Energy)24-11-2009 16:20:50 // 6106
úgy is itt volt téma a német autók ajnározása na meg az olasz fikázása ...a mai cikk az új Octavia Kombiról: "Mire elég a 105 lóerős, takarékosnak tűnő, 1,6-os dízelmotor a közel kéttonnásra pakolható családi kombiban? Nagy autó kicsike dízelmotorral. Racionális választás"
nyüheheheeeeheh
1400kg az autó alap esetben....
nyüheheheeeeheh
1400kg az autó alap esetben....
Ferko24-11-2009 10:32:13 // 6105
Ferko leírta, hogy morog a 2.4 JTD, erre leírtam, hogy a kutya morogjon, ne az ótó, ha már a hangjával bizonyítani akarja hogy erős.
Tévedés Vikk, én nem a hangjával akarom bizonyítani, hogy erős. Én ilyet nem mondtam és nem is vallottam soha, hogy egy autó a hangjától erős. Te hol olvastál ilyet?:-)
Tévedés Vikk, én nem a hangjával akarom bizonyítani, hogy erős. Én ilyet nem mondtam és nem is vallottam soha, hogy egy autó a hangjától erős. Te hol olvastál ilyet?:-)
Ferko24-11-2009 10:29:04 // 6104
NA ugye.:-DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2009 18:32:16 // 6103
hüle nekem kéne benyás...egy quattroporte vagy egy coupe :DDD jah sörözésre készülni már nyomja az agyamat a sok agysejt pusztítani kéne :P
Vikking 31123-11-2009 18:30:35 // 6102
Ühüm. Ezt most így milyen alapon?
Egyébként köszi, minden rendben van a barátnőmmel, köszi hogy kíváncsi vagy rá.
Egyébként köszi, minden rendben van a barátnőmmel, köszi hogy kíváncsi vagy rá.
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:28:23 // 6101
hallod... irogass csak szépen tovább meg okoskodj... aztán vedd el az első nőt aki szétteszi a lábait... :D:D:D
Vikking 31123-11-2009 18:26:34 // 6100
Minek? :D Én írtam őket :DDDDDDDD Csak van róla fogalmam hogy mit írtam és milyen szándékkal :DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:26:23 // 6099
szerdán este megyek haza... aztán vmikor össze kell hoznunk a sörözést... bár nem tudom, h ezek után szabad-e innom egy diesel pártival :D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)23-11-2009 18:23:14 // 6098
na igen a V6TB eszik ennyit de az megy is és még sem füstöl :P
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:23:13 // 6097
feleslegesen idézgetsz... olvass csak vissza mindent amit írtál...
Vikking 31123-11-2009 18:19:08 // 6096
Noch einmal:
Végképp ezt nem értem: "sőt azt sem mondom, h nem mennek meg nincs meg bennük a feeling mert megvan"
EZT ki mondta?!
Végképp ezt nem értem: "sőt azt sem mondom, h nem mennek meg nincs meg bennük a feeling mert megvan"
EZT ki mondta?!
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:18:23 // 6095
Nem esik rosszul... szeretem az ilyeneket akik mindent megmagyaráznak... :D
Vikking 31123-11-2009 18:15:24 // 6094
Végképp ezt nem értem: "sőt azt sem mondom, h nem mennek meg nincs meg bennük a feeling mert megvan"
EZT ki mondta?!
EZT ki mondta?!
Vikking 31123-11-2009 18:13:18 // 6093
Ez van. Bocs.
Ne haragudj ha rosszul esik hogy elmagyaráztam a történést, amit láthatólag nem értettél. Evvan.
Most komolyan mit nem értettél ezen? Ferkoval beszélgettem normális hangnemben, amibe beleszóltál. Hát még az én anyámat mi? :P :DDDDDDDDDDDDDDD
Ne haragudj ha rosszul esik hogy elmagyaráztam a történést, amit láthatólag nem értettél. Evvan.
Most komolyan mit nem értettél ezen? Ferkoval beszélgettem normális hangnemben, amibe beleszóltál. Hát még az én anyámat mi? :P :DDDDDDDDDDDDDDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:10:56 // 6092
látom te az az igazi okoskodós vagy :D:D:D
Vikking 31123-11-2009 18:04:04 // 6091
Azt a részt miszerint tökéletesen elfogadom a dízel Alfákat azt is?
És azt, hogy senkit nem szeretnék megtéríteni, és mindenkinek a saját dolga?
Ferko leírta, hogy morog a 2.4 JTD, erre leírtam, hogy a kutya morogjon, ne az ótó, ha már a hangjával bizonyítani akarja hogy erős.
Erre írta George, hogy márpedignagyonerős ám a JTD. De ez nem volt kérdés. Tök mindegy. Erre írtad Te, hogy hű meg há mér kell fölhoznom hogy hülye aki dízelt vesz és szarok a dízelek.
Hát én erre nem mondok semmit.
És azt, hogy senkit nem szeretnék megtéríteni, és mindenkinek a saját dolga?
Ferko leírta, hogy morog a 2.4 JTD, erre leírtam, hogy a kutya morogjon, ne az ótó, ha már a hangjával bizonyítani akarja hogy erős.
Erre írta George, hogy márpedignagyonerős ám a JTD. De ez nem volt kérdés. Tök mindegy. Erre írtad Te, hogy hű meg há mér kell fölhoznom hogy hülye aki dízelt vesz és szarok a dízelek.
Hát én erre nem mondok semmit.
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 18:01:42 // 6090
olvastam... pont ezért írtam...
Vikking 31123-11-2009 17:59:21 // 6089
Olvastad az eddigi hozzászólásaimat? :DDD Komolyan kérdezem.
Szabi(kispalinagyobbikfia)23-11-2009 17:58:06 // 6088
megint kezdődik :D:D:D mit kell ezen ennyit okoskodni??? ez főleg Vikking cartársnak szól... én benzines párti vagyok mégsem hülyézem le a dieseleseket sőt azt sem mondom, h nem mennek meg nincs meg bennük a feeling mert megvan... legalább annyira mint az általad használt Alfákban... sőt...
Vikking 31123-11-2009 17:56:58 // 6087
Értem. Nem ez volt a fontos a hsz-emben, de mindegy :P
GEORGE23-11-2009 17:48:10 // 6086
ezek az új dieselek, nem csak erősnek tűnnek, hanem azok is!
Vikking 31123-11-2009 17:10:58 // 6085
Bazgé, mit láttál Te akkor az én tekintetemen? :DDDDDDD
Már maga Sigmund Freud sem vett volna ki semmi mélyreható véleményt az én szememből :DDDD
Egyébként azon meglepődtem, hogy nem kormol a Te géped :)
Már maga Sigmund Freud sem vett volna ki semmi mélyreható véleményt az én szememből :DDDD
Egyébként azon meglepődtem, hogy nem kormol a Te géped :)
atesssz23-11-2009 17:08:07 // 6084
"Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :) "
tudom, hogy kései válasz, de azért Te is meglepődtél Szolnokon, mikor akárhogy nyomkodtad a gázt az osztott hengerfejesnek, nem dobott kormot :P. Láttam a tekinteteden!:D
tudom, hogy kései válasz, de azért Te is meglepődtél Szolnokon, mikor akárhogy nyomkodtad a gázt az osztott hengerfejesnek, nem dobott kormot :P. Láttam a tekinteteden!:D
Vikking 31123-11-2009 15:56:44 // 6083
Igen, Kru autóját annyiért én sem hagytam volna ott, ez biztos.
Vikking 31123-11-2009 15:55:52 // 6082
Bazzeg nem kutyát akarok én venni :DDDD Azok szoktak morogni :P :DDD
Nekem sikítson - üvöltsön - hörögjön - durrogjon vissza egy autó ha má erősnek akar tűnni :DDD
Nekem sikítson - üvöltsön - hörögjön - durrogjon vissza egy autó ha má erősnek akar tűnni :DDD
Ferko23-11-2009 08:32:50 // 6081
Mondom, tényleg, a fogyasztás az egyetlen pozitívuma az én szememben a dízelnek. Mondhat bárki bármit, a benzines autóban több lélek, meg érzés van.
Ha a popód alatt lenne jó pár hétig, akkor tutkó mást mondanál. :-)
Én sem akartam dízelt venni anno. Csak a benzines; mondtam én. Hát töki, nem bántam meg.....sőt.:-DDD És nem olyan szar az a morgós 5 hengeres hang.:-))
Ha a popód alatt lenne jó pár hétig, akkor tutkó mást mondanál. :-)
Én sem akartam dízelt venni anno. Csak a benzines; mondtam én. Hát töki, nem bántam meg.....sőt.:-DDD És nem olyan szar az a morgós 5 hengeres hang.:-))
Ferko23-11-2009 08:23:23 // 6080
Én azt nem értem, hogy miért nem csináltak 2.2-ben TBI-t vagy akár még nagyobb motorral?
A szakik mindig azt mondják, hogy a köbcenti az köbcenti. Nagyobb mocival biztos nem enne annyit.
A szakik mindig azt mondják, hogy a köbcenti az köbcenti. Nagyobb mocival biztos nem enne annyit.
Ferko23-11-2009 08:20:55 // 6079
Hát én azért ha tehetném, sosem vennék dízel Alfát :)
Az a Te bajod!:-DDDDDD Veeheeeheeheee:-DDDD
Én azért vettem meg a kormost, mert baromi jó áron volt, Kru hozzáállása több mint korrekt volt (ergo nem vettem zsákba macskát; legalábbis most ezt érzem) és nem egy nem két embertől hallottam, hogy ezt az autót érdemes megvenni.
V6-ot akartam 166-ban. De nem akartam sokáig autó nélkül maradni és a 166-ok, amik voltak és számításba jöttek azoknbak volt ilyen olyan baja, vagy a kereskedést volt érdemes kerülni.
de azt ne mondjuk, hogy egy GTA vagy egy 2.5 V6 nem nagyobb élmény :)
Ilyet senki nem mondott. Nekem azok a bizonyos mondatok nem tetszettek. És hidd el, 227-el erepszteni, meg tolni mindenkit le a pályáról nem olyan rossz élmény a kormosban.:-DDD
Az a Te bajod!:-DDDDDD Veeheeeheeheee:-DDDD
Én azért vettem meg a kormost, mert baromi jó áron volt, Kru hozzáállása több mint korrekt volt (ergo nem vettem zsákba macskát; legalábbis most ezt érzem) és nem egy nem két embertől hallottam, hogy ezt az autót érdemes megvenni.
V6-ot akartam 166-ban. De nem akartam sokáig autó nélkül maradni és a 166-ok, amik voltak és számításba jöttek azoknbak volt ilyen olyan baja, vagy a kereskedést volt érdemes kerülni.
de azt ne mondjuk, hogy egy GTA vagy egy 2.5 V6 nem nagyobb élmény :)
Ilyet senki nem mondott. Nekem azok a bizonyos mondatok nem tetszettek. És hidd el, 227-el erepszteni, meg tolni mindenkit le a pályáról nem olyan rossz élmény a kormosban.:-DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)21-11-2009 22:53:07 // 6078
jó én erre mondtam, h neked bejött örülj neki;)
én nem fogok replikát venni mint ahogy másból sem veszem meg a habosat:D
nehogy ilyenen vitázni kezdjünk ;)
ez olyan mintha azon veszekednénk, h a benzines vagy a dízel jobb:D:D:D
úgy ez megy most ebben a topicban:D
én nem fogok replikát venni mint ahogy másból sem veszem meg a habosat:D
nehogy ilyenen vitázni kezdjünk ;)
ez olyan mintha azon veszekednénk, h a benzines vagy a dízel jobb:D:D:D
úgy ez megy most ebben a topicban:D
Tom1221-11-2009 22:45:56 // 6077
Ez a dízeles - benzines téma kb. olyan, mint a F1-es topicban a Kimi - nem Kimi téma, "elnyűhetetlen", csak ez lappangó, hol itt, hol ott üti fel a fejét, mint a középkorban a pestis...
Szerintem senki nem fog meggyőzi senkit az igazáról, amíg el nem fogy a kőolaj...:-)
Szerintem senki nem fog meggyőzi senkit az igazáról, amíg el nem fogy a kőolaj...:-)
Vikking 31121-11-2009 22:25:04 // 6076
Óbazz... Ez megint regény lett :( Bocsi.
Vikking 31121-11-2009 22:24:06 // 6075
Ha neked az jó, hogy megfájdul a fejed hosszú utazáskor,arra nem tudok mit mondani....tetudod. Biztosan keveset jársz hosszútávon.
Nem - nem, nem jó ha megfájdul benne a fejem, de el tudom fogadni, mert egyébként nagyon szép a hangja.
És hosszútávon sokat járok - jártam mindkét autóval, de mivel az autópályát gyűlölöm, ezért autóúton. Ami azért más, mert ott folyton változik a hang, így nem is fájdul meg tőle a fejed. Valamint el sem alszol, valamint nincs az életveszély állandóan a hátad mögött :)
Egyébként az 56-é már nekem is sok, sőt Wik cartársé is picit túlzás szerintem, én azoknál halkabbat szeretnék jóval, de a gyárinál azért hangosabbat :)
A dízel nem dízel dolgot pedig szerintem fölösleges túlmisztifikálnod.
Általában a dízelesek mondják, hogy hú mennyivel jobb mint a benzines, én pedig azt mondom, hogy a 8.2-es gyorsulást huszonéve tudta egy 75 2.0 TS. 147 lóerővel, 8 szeleppel. Igaz, hogy a légellenállás miatt 160-tól már csak mint a rágógumi, de azért az akkor is 1 kemény tizedmásodperccel üti a 2.4 JTD 156-ost :)) Mindenféle abrakadabra nélkül ráadásul, maximum 9-10 literes fogyasztással, de volt egyszer 6.5 is (folyamatos 90-95nél, 200 km-es távon).
Nem kell visszaváltani a 2,4-el ha megakarok indulni, a benzinessel meg muszáj különben "ott állsz egy helyben"
Váltani EGYÉBKÉNT én pl szeretek :)))
Na szóval: mégegyszer fussunk neki :) Nekem nem jön be nem egyenlő azzal, hogy az így szar meg úgy szar. (Szerintem egyébként 150-160 (ideírom, hogy benzines :P mert a dízellel nincs annyi fölös kiadás a tankolásnál ) lónál több mindennapokra csak fölösleges pazarlás, csak akkor nem, ha könnyű kasztniról tudunk beszélni, ami gyorsulást is ad. Az, hogy mittudomén, 220-ról 240-re hogy megy egy autó, az a mindennapokban nem releváns adat.
A vadállatkodás az más! Oda nincs elég és főleg nincs sok lóerő. De ahhoz meg nem egy 156-os Alfa, vagy egy 5-ös BMW kell. Max 1000 kiló, hátsókerékhajtás, sperr és 200+ ló. És versenypálya. Ofkoz vannak M5-ös BMW-k, de nem lehet megb@szni a fizikát, ezerhétnyolcszáz kiló az akkor is sok, ha mellé ott az 507 ló.
Lehet kompromisszumokat kötni, lehet azt mondani, hogy egy 156-os ilyen jó meg olyan jó, és lehet, hogy a köridőkben meg is veri az összehasonlítási alapot. De az akkor sem arról fog szólni, hogy egy szál bukósisakban, Sparco kesztyűben beszállsz, és egy óra múlva teljesen izzadtan, adrenalintól remegő lábakkal kiszállsz.
Más világ. De ezt csak így zárójelben :) )
Fogyasztás - élmény szempontjából valószínűleg nem a legjobb választás a GTA, mint ahogy szerintem igazából mindennapokra pazarlás is, de az meg szubjektív, hogy a seggberúgás 1700-nál az élmény, vagy a pincétől a padlásig effekt :)
Mégegyszer mondom George: Fikázásról SZÓ SEM VOLT! Én csak azt mondtam, hogy nekem nem kellene. Ez miért sértő bárkire nézve? Ezt én nem értem. Ráadásul mondom, vezettem MultiJetet, nem a hasamra ütök. Irigység?
Ugyanmár... Talán ha Ferrarikról lenne szó a Suzuki fórumon, mondhatnánk hogy irigység meg mittudomén. De ne vicceljünk. A saját nevemben beszélek, lehet hogy van aki úgy áll itt az Amoren a dolgokhoz, hogy "húaköcsög XY-nak milyenjóautója van, biztos lopta rá a pénzt, a szemét!!!!", de azért szerintem ezt ne feltételezzük senkiről.
Záró gondolatként:
Ha valakinek a dízel kell, az kell. Nincs ebben semmi gond! De el kell - szerintem - fogadni azt, hogy valakinek más tetszik. Nem utálja, nem megveti, nem gyűlöli, csak éppen nem tetszik neki! A hitében pedig nem szép dolog másokat erőszakkal megtéríteni, emlékezzünk csak vissza a conquistadorokra, meg az inkvizícióra :))))
Nem - nem, nem jó ha megfájdul benne a fejem, de el tudom fogadni, mert egyébként nagyon szép a hangja.
És hosszútávon sokat járok - jártam mindkét autóval, de mivel az autópályát gyűlölöm, ezért autóúton. Ami azért más, mert ott folyton változik a hang, így nem is fájdul meg tőle a fejed. Valamint el sem alszol, valamint nincs az életveszély állandóan a hátad mögött :)
Egyébként az 56-é már nekem is sok, sőt Wik cartársé is picit túlzás szerintem, én azoknál halkabbat szeretnék jóval, de a gyárinál azért hangosabbat :)
A dízel nem dízel dolgot pedig szerintem fölösleges túlmisztifikálnod.
Általában a dízelesek mondják, hogy hú mennyivel jobb mint a benzines, én pedig azt mondom, hogy a 8.2-es gyorsulást huszonéve tudta egy 75 2.0 TS. 147 lóerővel, 8 szeleppel. Igaz, hogy a légellenállás miatt 160-tól már csak mint a rágógumi, de azért az akkor is 1 kemény tizedmásodperccel üti a 2.4 JTD 156-ost :)) Mindenféle abrakadabra nélkül ráadásul, maximum 9-10 literes fogyasztással, de volt egyszer 6.5 is (folyamatos 90-95nél, 200 km-es távon).
Nem kell visszaváltani a 2,4-el ha megakarok indulni, a benzinessel meg muszáj különben "ott állsz egy helyben"
Váltani EGYÉBKÉNT én pl szeretek :)))
Na szóval: mégegyszer fussunk neki :) Nekem nem jön be nem egyenlő azzal, hogy az így szar meg úgy szar. (Szerintem egyébként 150-160 (ideírom, hogy benzines :P mert a dízellel nincs annyi fölös kiadás a tankolásnál ) lónál több mindennapokra csak fölösleges pazarlás, csak akkor nem, ha könnyű kasztniról tudunk beszélni, ami gyorsulást is ad. Az, hogy mittudomén, 220-ról 240-re hogy megy egy autó, az a mindennapokban nem releváns adat.
A vadállatkodás az más! Oda nincs elég és főleg nincs sok lóerő. De ahhoz meg nem egy 156-os Alfa, vagy egy 5-ös BMW kell. Max 1000 kiló, hátsókerékhajtás, sperr és 200+ ló. És versenypálya. Ofkoz vannak M5-ös BMW-k, de nem lehet megb@szni a fizikát, ezerhétnyolcszáz kiló az akkor is sok, ha mellé ott az 507 ló.
Lehet kompromisszumokat kötni, lehet azt mondani, hogy egy 156-os ilyen jó meg olyan jó, és lehet, hogy a köridőkben meg is veri az összehasonlítási alapot. De az akkor sem arról fog szólni, hogy egy szál bukósisakban, Sparco kesztyűben beszállsz, és egy óra múlva teljesen izzadtan, adrenalintól remegő lábakkal kiszállsz.
Más világ. De ezt csak így zárójelben :) )
Fogyasztás - élmény szempontjából valószínűleg nem a legjobb választás a GTA, mint ahogy szerintem igazából mindennapokra pazarlás is, de az meg szubjektív, hogy a seggberúgás 1700-nál az élmény, vagy a pincétől a padlásig effekt :)
Mégegyszer mondom George: Fikázásról SZÓ SEM VOLT! Én csak azt mondtam, hogy nekem nem kellene. Ez miért sértő bárkire nézve? Ezt én nem értem. Ráadásul mondom, vezettem MultiJetet, nem a hasamra ütök. Irigység?
Ugyanmár... Talán ha Ferrarikról lenne szó a Suzuki fórumon, mondhatnánk hogy irigység meg mittudomén. De ne vicceljünk. A saját nevemben beszélek, lehet hogy van aki úgy áll itt az Amoren a dolgokhoz, hogy "húaköcsög XY-nak milyenjóautója van, biztos lopta rá a pénzt, a szemét!!!!", de azért szerintem ezt ne feltételezzük senkiről.
Záró gondolatként:
Ha valakinek a dízel kell, az kell. Nincs ebben semmi gond! De el kell - szerintem - fogadni azt, hogy valakinek más tetszik. Nem utálja, nem megveti, nem gyűlöli, csak éppen nem tetszik neki! A hitében pedig nem szép dolog másokat erőszakkal megtéríteni, emlékezzünk csak vissza a conquistadorokra, meg az inkvizícióra :))))
GEORGE21-11-2009 21:47:18 // 6074
Ettől nem is kell nagyobb elismerés :-)))
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 21:42:26 // 6073
nálam 3e felett jön be a hang, mikor jöttem haza s velem volt a BMW-s emberem ő is mondta hogy bizony nagyon szép a hangja van abszolut nem dízeles :D
GEORGE21-11-2009 21:37:00 // 6072
Szerintem már 2000-től :-)
Nagyon meg vagyok vele elégedve, jól eltalálták ezt a mocit a digók :-))
Willyvel voltunk a 7végén a Marissal Andrásbá-nál.
Mikor húzatgattam azt mondta, hogy ennek olyan a hangja mint a 156-nak csak hangosabb :-)))))))
Nagyon meg vagyok vele elégedve, jól eltalálták ezt a mocit a digók :-))
Willyvel voltunk a 7végén a Marissal Andrásbá-nál.
Mikor húzatgattam azt mondta, hogy ennek olyan a hangja mint a 156-nak csak hangosabb :-)))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
573
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?