MINDENKINEK
aki szervizCD-t szeretne!
este - ha lesz annyi hely az FTP-n - felhajigálom az iso image-et, amiből mindenki tud magának írni saját CDt.
aki nincs eleresztve számítástechnikailag, az keressen meg vagy az üzifalamon, vagy emilben, és karácsonyra írok neki CDt, meg elküldöm csigapostával :)
Forum >> 159
pettinke22-12-2009 13:46:40 // 6259
pettinke22-12-2009 13:44:28 // 6258
van valami limit, de már nem emléxem, hogy max. hány fájl lehet a pendrájvon - talán ez az oka, hogy nem látja végig a 16 GB-osat
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2009 12:57:03 // 6257
nekem szépen töröl...
13722-12-2009 12:49:28 // 6256
Kipróbáltam az USBt, most úgy tűnik lejátszik mindent, 16 gigás pendrive van nekem is. FAT32-re formáztam, nem lehet, hogy erre érzékeny?
13722-12-2009 12:46:21 // 6255
6300-ért vettem 20 perce márkakereskedésben, de bakker, középen ez is alig töröl. Konstrukciós hiba lenne? Nagyon idegesítő.
Erhard 242 (Pure Energy)22-12-2009 10:16:25 // 6254
8200ft a Magnetti ablaktörlő...
13722-12-2009 09:53:59 // 6253
Ó, köszi. Mindenhol kerestem a menüt, csak ott nem.
Corn22-12-2009 09:39:26 // 6252
Szia,
USB-s könyvtárkezelés: a kormányon a bal oldali kör alakú izé bal oldali gombja ("telefon") visz a menübe. Le-le-le a Media player menüpontig, telefon az almenübe. Ha a play anythinget OK-zod le a telefonnal, akkor mindent játszik a pendriveról. Lépkedj le a Folderig, és itt kiválaszthatod a lejátszandó könyvtárat.
Nekem egy 16 gigás pendrive van bedugva, tele zenével. Valamiért nem hajlandó látni az összes könyvtárat és az összes számot, csak egy kis részét. Megoldást nem találtam még, inkább összeszedtem a 2 gigás régi pendriveomat, azokról mindent lát.
Ablaktörlő: ha találsz, szólj nekem is légyszi! Tavaly ugyanebben a helyzetben voltam, végül egy másik lapát gumicsíkját fűztem be a 159 lapátjába.
USB-s könyvtárkezelés: a kormányon a bal oldali kör alakú izé bal oldali gombja ("telefon") visz a menübe. Le-le-le a Media player menüpontig, telefon az almenübe. Ha a play anythinget OK-zod le a telefonnal, akkor mindent játszik a pendriveról. Lépkedj le a Folderig, és itt kiválaszthatod a lejátszandó könyvtárat.
Nekem egy 16 gigás pendrive van bedugva, tele zenével. Valamiért nem hajlandó látni az összes könyvtárat és az összes számot, csak egy kis részét. Megoldást nem találtam még, inkább összeszedtem a 2 gigás régi pendriveomat, azokról mindent lát.
Ablaktörlő: ha találsz, szólj nekem is légyszi! Tavaly ugyanebben a helyzetben voltam, végül egy másik lapát gumicsíkját fűztem be a 159 lapátjába.
13722-12-2009 09:06:40 // 6251
Helló, 2 kérdésem lenne.
1. Ma reggel kipróbáltam az USB-t. Működik, de nem értem milyen rendszer szerint, mintha a könyvtárakat nem látná, csak a fájlokat, és azokat is összevissza játssza. Meg tudjátok mondani, milyen rendszer szerint működik?
2. Hol a jó fenében tudok ma/holnap ablaktörlőt venni Bp-en 159re? Komolyan mondom, kinyírom azt, aki kitalálta ezt a hajlítós gumiszart. Akármit csinálok, mindig van egy rész, ahol nem töröl rendesen, és általában a látómezőm közepén.
1. Ma reggel kipróbáltam az USB-t. Működik, de nem értem milyen rendszer szerint, mintha a könyvtárakat nem látná, csak a fájlokat, és azokat is összevissza játssza. Meg tudjátok mondani, milyen rendszer szerint működik?
2. Hol a jó fenében tudok ma/holnap ablaktörlőt venni Bp-en 159re? Komolyan mondom, kinyírom azt, aki kitalálta ezt a hajlítós gumiszart. Akármit csinálok, mindig van egy rész, ahol nem töröl rendesen, és általában a látómezőm közepén.
DrB22-12-2009 08:18:33 // 6250
Rendben hazaértem tegnap, gondolom, az aksi is töltődött azért a 750 km alatt. A vezérlés, hengerfej csere óta is ez volt az első igazi utam, szépen tette a dolgát a vas.
Pettinke: kösz a szervíz CD-s képet, így jóval egyszerűbb lesz kikapnom az akkut. Hogyan lehet ehhez a CD-hez egyébként hozzájutni?
GTPeti: CTEK lesz a töltő, remélem, árulják a korábban belinkelt Pálfinál Pécsett. Kösz még1szer a tippet.
Pettinke: kösz a szervíz CD-s képet, így jóval egyszerűbb lesz kikapnom az akkut. Hogyan lehet ehhez a CD-hez egyébként hozzájutni?
GTPeti: CTEK lesz a töltő, remélem, árulják a korábban belinkelt Pálfinál Pécsett. Kösz még1szer a tippet.
pettinke21-12-2009 23:38:58 // 6249
GTPeti21-12-2009 22:00:24 // 6248
"Mennyit illik ilyenkor tölteni?" Ha beruháznál egy CTEK-re, csak jót tennél az akkuval, ha minél tovább rajta hagynád. (Fellazítja a szulfátosodást.) A túltöltés kizárt, ennek figyelése alap egy intelligens töltőnél.
Kompressz úr21-12-2009 21:52:28 // 6247
Én múlt évben kihívtam az itteni márkaszervizes fiúkat mert valami műanyag heveder is tartja az akkut, azt nem bírtam kioldani, bár utóbb - látva a szakikat - elég egyszerűnek tűnt a művelet.
Szerintem töltés közben nem fogod látni, viszont tapasztalod, hogy nem ad le elég indító áramot az akku és nem indul a gép, tehát csereérett.
Levételkor kezd a pozitív pólussal, az csak egy "krokodilcsipesz", kulcs nélkül oldható.
Szerintem töltés közben nem fogod látni, viszont tapasztalod, hogy nem ad le elég indító áramot az akku és nem indul a gép, tehát csereérett.
Levételkor kezd a pozitív pólussal, az csak egy "krokodilcsipesz", kulcs nélkül oldható.
pettinke21-12-2009 16:22:03 // 6246
otthon van szervizCD, este tudok neked válaszolni...
DrB21-12-2009 10:34:36 // 6245
Sok tanács után úgy döntöttem (ld. Dízelmánia), majd ha visszaértem Németországba, itt veszem meg az új akkut, ha netalántán garis gond lenne vele, itt ki tudom könnyen cseréltetni. Otthon viszon rátenném a töltőre egy éjszaka erejéig a mostanit. Megköszönném, ha segítenétek a következő kérdésekben:
- A 159-esből könnyen ki lehet kapni az aksit? Pár rögzítőcsavar és 13-as csőkulcs az egész? Vagy van valami speckó fogás?
- A saruk levételekor ill. a visszatételekor kell valamire figyelni, pl. polaritás sorrend, stb.?
- Mennyit illik ilyenkor tölteni? 12 vagy 24 órát?
- Töltés közben hogyan látom, ha már az sem segít rajta?
Kösz a türelmeteket és a segítséget előre is!
- A 159-esből könnyen ki lehet kapni az aksit? Pár rögzítőcsavar és 13-as csőkulcs az egész? Vagy van valami speckó fogás?
- A saruk levételekor ill. a visszatételekor kell valamire figyelni, pl. polaritás sorrend, stb.?
- Mennyit illik ilyenkor tölteni? 12 vagy 24 órát?
- Töltés közben hogyan látom, ha már az sem segít rajta?
Kösz a türelmeteket és a segítséget előre is!
Erhard 242 (Pure Energy)20-12-2009 20:08:43 // 6244
aham :)
Buksi20-12-2009 19:45:48 // 6243
Naon szép ebben a fehér színben! :-)
Seriff20-12-2009 16:25:29 // 6242
Nekem az egykilencjétédé is jöhetne, rendes motorom már van :D
GTPeti20-12-2009 16:18:59 // 6241
Kettőnéggyel, ez nem kérdés. ;)
Seriff20-12-2009 16:16:59 // 6240
Mondjuk nem mindegy, milyen motorral :)
GTPeti20-12-2009 16:06:23 // 6239
Ezzel nem vagy egyedül. :)
Seriff20-12-2009 16:04:41 // 6238
18"-os téligumik? :DD
Seriff20-12-2009 16:04:15 // 6237
Ez így kéne, ahogy van.
GTPeti20-12-2009 15:59:09 // 6236
Erhard 242 (Pure Energy)19-12-2009 19:38:56 // 6235
ohh jeah ma van egy kis hó végre faxán lehet racingolni :DDD bár az ESP rendesen beavatkozik azért így is elég jól lehet tolni neki ...a 18"-as téligumikra azt hittem szélesnek lesznek de nagyon nyomja az 1,7t :)
DrB17-12-2009 08:32:52 // 6234
Na, akkor mindketten megkaptuk a fa alá az autót. Jó utat neked is haza! :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-12-2009 20:52:08 // 6233
gyúrni még lehet :DDD
GTPeti16-12-2009 20:34:33 // 6232
Köszönöm a kiegészítést. Mem. ülésállításra sem lenne semmi szükségem. A vasam magam vezetem és már megálltam a növésben (sajnos). :)
Corn16-12-2009 20:31:55 // 6231
Szia,
köszönöm kérdésed, visszakaptam :)
A szerviz állítása szerint a hengerfej-gondot megoldották. Az első beindításnál persze ugyanúgy durrogott-köhögött, mint előtte, azóta meg nem mentem vele, mert nem a bukaresti jeges dugóban akarom bejáratni. Majd hétvégén, amikor hazamegyek Budapestre :) Mindenesetre úgy tűnt, hogy bemelegedve egyenletesebben jár, és kisebb a pillanatnyi fogyasztás, de ez csk kb. 10km tapasztalata, szóval nem jelent semmit.
Ha jobban kipróbáltam, beszámolok.
köszönöm kérdésed, visszakaptam :)
A szerviz állítása szerint a hengerfej-gondot megoldották. Az első beindításnál persze ugyanúgy durrogott-köhögött, mint előtte, azóta meg nem mentem vele, mert nem a bukaresti jeges dugóban akarom bejáratni. Majd hétvégén, amikor hazamegyek Budapestre :) Mindenesetre úgy tűnt, hogy bemelegedve egyenletesebben jár, és kisebb a pillanatnyi fogyasztás, de ez csk kb. 10km tapasztalata, szóval nem jelent semmit.
Ha jobban kipróbáltam, beszámolok.
Erhard 242 (Pure Energy)16-12-2009 07:18:44 // 6230
pedig napfénytetőt elfogadnék bármikor meg memóriás ülésállítást is ....
DrB16-12-2009 06:36:36 // 6229
Mi a helyzet a vassal? Te is visszakaptad már?
DrB16-12-2009 06:35:59 // 6228
Tiszta Stephen King! :DDD
Corn15-12-2009 23:23:13 // 6227
Nekem is teljesen véletlenszerűen töröl, általában inkább kézzel kapcsolgatom.
Egyszer egyébként meg is akart ölni az ablaktörlő :) Szakadó eső, kisbuszt akartam előzni a szerpentinen. Sokan jöttek szembe, ezért viszonylag sokáig kellett a busz mögött menni, az általa felvert sáros permet persze folyamatosan beterített, amit az automata állásban levő ablaktörlő érzékelt, és folyamatosan törölt. Végre lehetett előzni, és pont az előzött kisbusz mellett voltam, amikor belement egy pocsolyába, és teljesen beterített sáros vízzel. Kurvára semmit nem láttam, az automata ablaktörlő meg abbahagyta az addigi folyamatos törlést, teljesen megállt. Ijedtemben emlékezetből találtam vissza a sávomba, a szélvédőn csak foltokat lehetett látni, és nem volt annyi lélelkjelenlétem, hogy azonnal az ablaktörlő-kapcsolóhoz nyúljak. Azóta főleg igyekszem kerülni az automata állást.
Egyszer egyébként meg is akart ölni az ablaktörlő :) Szakadó eső, kisbuszt akartam előzni a szerpentinen. Sokan jöttek szembe, ezért viszonylag sokáig kellett a busz mögött menni, az általa felvert sáros permet persze folyamatosan beterített, amit az automata állásban levő ablaktörlő érzékelt, és folyamatosan törölt. Végre lehetett előzni, és pont az előzött kisbusz mellett voltam, amikor belement egy pocsolyába, és teljesen beterített sáros vízzel. Kurvára semmit nem láttam, az automata ablaktörlő meg abbahagyta az addigi folyamatos törlést, teljesen megállt. Ijedtemben emlékezetből találtam vissza a sávomba, a szélvédőn csak foltokat lehetett látni, és nem volt annyi lélelkjelenlétem, hogy azonnal az ablaktörlő-kapcsolóhoz nyúljak. Azóta főleg igyekszem kerülni az automata állást.
GTPeti15-12-2009 22:54:38 // 6226
Nekem is ez lenne az utolsó extra, ami kéne. Azt hiszem közvetlenül a napfénytető után jön. :)
DrB15-12-2009 22:41:14 // 6225
B@ssza meg, ez az! Tudtam, h pofon egyszerű a megoldás! :DDD
Szabi(kispalinagyobbikfia)15-12-2009 22:17:00 // 6224
na a szakértő megmondta, h kell használni :D:D:D
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2009 22:08:35 // 6223
ha nem esik az eső akkor tökéletes :DDD ez a titka...
DrB15-12-2009 22:06:26 // 6222
Jó Ofinak. ErHardnak és nekem mégsem annyira szuperál. Lehet, még nem jöttünk rá a titkára...
GTPeti15-12-2009 21:51:02 // 6221
Én látatlanban is ferde szemmel nézek az aut. ablaktörlőre. De a múltkor Ofi megnyugtatott, hogy szerinte jól teszi a dolgát.
DrB15-12-2009 21:37:59 // 6220
Nekem használhatatlan eddig. Lehet, türelmetlen vagyok, hogy kiismerjem. De egy, pontosabban kettő állandó ütemű szaggatott fokozat úgy hiányzik, mint egy falat kenyér. Szemerkélő esőben állandóan manuálisan törlök, alaphelyzetből fel-felbillentem a kapcsolót. Biztos, ez is a koncepció része, hogy minél inkább együtt lélegezhessünk a vassal. :)))
Piritu - 1.000.00015-12-2009 21:00:20 // 6219
Egyszer volt szerencsém esőben vezetni 300 km-en egy OFF cémerci 220D-t, azon is ugyan ilyen volt az automata ablaktörlő. Vagy szárazon rohangált vagy nem láttam semmit. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)15-12-2009 20:56:36 // 6218
érdekes müxik az biztos én mindig teljes érzékenységre állítom mikor oda nyúlnék hogy töröljön máris ugrik :) gondolom azon a 20cm2-en érzékeli az esőcseppeket ami persze legfelül van s ezért a káosz...
DrB15-12-2009 20:52:59 // 6217
Esőérzékelős ablaktörlő üzemmód. A megvétel óta gondom van vele, szerintem gyárilag ilyen buta. Érdekelne, nektek is hasonlóan eszetlenül működik?
A szaggatott üzemmódról beszélek, ilyenkor aktív az esőérzékelő. Bárhova állítom a kis racsnis kart, amivel, ha jól tudom, az érzékenységét tudom szabályozni, az életben nem törölt még olyan ütemben, ami csak megközelítőleg is jó lett volna. Vagy túl lassú, már nehezen látok ki, de még nem töröl vagy szinte szárazon is neki kezd, ugráltatva a lapátokat a szélvédőn. Nekem praktikusabb lenne két különböző ütemű, de állandó szaggatott fokozat.
A szaggatott üzemmódról beszélek, ilyenkor aktív az esőérzékelő. Bárhova állítom a kis racsnis kart, amivel, ha jól tudom, az érzékenységét tudom szabályozni, az életben nem törölt még olyan ütemben, ami csak megközelítőleg is jó lett volna. Vagy túl lassú, már nehezen látok ki, de még nem töröl vagy szinte szárazon is neki kezd, ugráltatva a lapátokat a szélvédőn. Nekem praktikusabb lenne két különböző ütemű, de állandó szaggatott fokozat.
DrB15-12-2009 20:47:07 // 6216
Gratulálok! Remélem, semmi komoly gond nincs vele.
13715-12-2009 17:33:38 // 6215
Na, megvan a gépsárkány, délután hoztam el. 2. indítás óta check engine lámpa ég az indítás előtt gyújtáson, de nem ír ki semmit, és egyébként minden okésnak tűnik. Az indítás pillanatában eltűnik. Holnap szervíz. Jól indítunk.
13713-12-2009 12:52:30 // 6214
Köszi, erre voltam kíváncsi. Már csak kettőt kell aludni, és én is 159 tulaj leszek:)
Buksi13-12-2009 09:36:13 // 6213
Nah, gratula a vashoz! :-)
DrB12-12-2009 21:39:37 // 6212
Kezeim között van újra a vas. Tettem vele egy 200 km-es próbautat. A szervizvezető azt tanácsolta, kb. 500 km-ig kíméletesen hajtsam, úgyhogy csak óvatosan nyomtam neki. De így is úgy tűnik, mintha jobban menne. Egyesben, de még inkább kettesben agilisebb lett, mint volt. De majd a "bejáratás" után tudom igazán összemérni. Az újra beállított vezérlés, az új hengerfej a szelepekkel vagy a kitisztított EGR szelep? Esetleg mindhárom miatt?
Korábban volt egy furcsa, alacsony fordulaton jelentkező fémes zaj, mintha a műszerfal mögül jött volna. Ezt már megnézettem a szervizzel a 60 ezres ellenőrzéskor, akkor nem találtak semmit, de ez is megszűnt.
Minden jó, ha jó a vége. Végül is lett egy komplett vezérléscserém 80%-ban a gari cég számlájára. :))
A téli gumik is mára kerültek föl, ennek tiszteletére ma le is esett az első hó. :)))
Korábban volt egy furcsa, alacsony fordulaton jelentkező fémes zaj, mintha a műszerfal mögül jött volna. Ezt már megnézettem a szervizzel a 60 ezres ellenőrzéskor, akkor nem találtak semmit, de ez is megszűnt.
Minden jó, ha jó a vége. Végül is lett egy komplett vezérléscserém 80%-ban a gari cég számlájára. :))
A téli gumik is mára kerültek föl, ennek tiszteletére ma le is esett az első hó. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)12-12-2009 20:31:58 // 6211
LMM-ő olyan 150e km-nél cserés vezérlést 100e-nél érdemes cserélni bár megjegyzem a vízpumpa, görgők teljesen jó állapotban voltak nálam a szíjon már átlátszódtak a bordák de nem volt repedezett ..olajat 15-20e-ként érdemes lecserélni...az EGR szelep 100e-nél szokott tönkremenni a 2006. március előttiekben gyakori hiba volt a szívósor tönkremenetele, 60e-ként cseréld a váltó, szervo olajat ..
DrB12-12-2009 08:03:39 // 6210
Ha visszaolvasol ebben a topikban pár oldalt, akkor láthatod Corn cartárs és az én friss sztorimat. Nálam a vízpumpa szart be 67e km-nél, vezérműszíj szakadás, hengerfejcsere lett a vége... Selmak cartárs 1.9 JTDm-jénél is kb. ennyi km után kellett vízpumpát cserélni. Ezen az angol nyelvű alfás oldalon is a vízpumpát emelik ki, mint tipikus gyenge pontot (alulról a 3. kép szövege)t:
"Next remove the water pump and replace that, this is important as nearly every time we have had a cam belt fail it has been due to a defective water pump"
"Következőként cserélje ki a vízpumpát. Ez fontos, mert szinte minden vezérműszíj szakadás meghibásodott vízpumpa miatt következett be."
A Brera/Spider topikban is érdemes lenne megkérdezni erre a motorra vonatkozólag.
ErHard épp most lett kész a vezérléscserével (6213-as hsz.) 100 ezer km-nél, rendben volt a vízpumpája. Olajcsere gyári előírás szerint 30e km-ként. Azt hiszem, én 15e km-ként azért megejtem.
"Next remove the water pump and replace that, this is important as nearly every time we have had a cam belt fail it has been due to a defective water pump"
"Következőként cserélje ki a vízpumpát. Ez fontos, mert szinte minden vezérműszíj szakadás meghibásodott vízpumpa miatt következett be."
A Brera/Spider topikban is érdemes lenne megkérdezni erre a motorra vonatkozólag.
ErHard épp most lett kész a vezérléscserével (6213-as hsz.) 100 ezer km-nél, rendben volt a vízpumpája. Olajcsere gyári előírás szerint 30e km-ként. Azt hiszem, én 15e km-ként azért megejtem.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
581
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?