Csabi15-08-2011 20:31:55 //
15430
Ma rádugtam a csatit és a DPF-em 86%-ra volt eldugulva...gondoltam itt az ideje hogy regeneráljon már, így felmentem az M6-ra Tolnán,és a Paksi shell kutnál hopp 20% (folyamatosan rajta volt a laptop)
5.ben 140km/h folyamatosan kb 30km és már ki is pucolta! :)
A 3.ik képen jól látszik h amire hazaértem már 23% volt, úgy hogy 180-200 al jöttem haza kb 50km-t.



'''''15-08-2011 20:16:09 //
15429
Én is már sok mindent kidobáltam de ezt meghagynám.Sok mindentől védi a motorteret.
Koszolódik a motortér, meg jó eséllyel jön fel víz is, ami aztán csudát tud tenni az elektronikával. Személy szerint nem szedném le.
imi15615-08-2011 20:05:25 //
15427
A motor alsó részét mindenképp védi a felverődő kakától:-))!
Télen sem csapja be a sós hólét a mocihoz annyira.
Talán még az autó alatt áramló levegőre is hatással lehet........(?)
Én inkább nem válnék meg tőle ha egy mód van rá:-).
Lenne valami különleges hátránya ha én teljesen leszedem az alsó motorburkulatot? Ma megint sikerült meggyürnöm egy tolatásnál... :(
Még nincs konkrét cél, talán Zadar környéke.
joe7514-08-2011 23:15:11 //
15424
'''''14-08-2011 18:55:03 //
15423
Hová mentek Horvátban?
cseko7614-08-2011 08:50:10 //
15422
sajnos ez van :(
'''''14-08-2011 06:20:28 //
15421
Szerintem van annak is.Csak nem automatában gondolkodsz?
GEORGE14-08-2011 01:56:57 //
15420
Érdeklődni szeretnék, hogy a 159-es aut váltójának van szoftver frissítési lehetősége?
Lényeg hogy mindenki az Alfával volt. :)
Én meg nosztalgiáztam, izé alfáztam :))
GTPeti13-08-2011 21:01:03 //
15417
kikormoltam a DPF helyét :DDD
Ez jó. :))
Mi ugy néz ki jövő pénteken megyünk horvát tengerre. pár 100 km autópályán majd kikormolja magát. Majd eregetem a füstpamacsokat a horvátoknak :)
Kiváncsi leszek, hogy vizsgázik hosszú távon a picike.
'''''13-08-2011 20:36:59 //
15415
Mi is fürdeni voltunk,aztán a városunkban is tarka marha fesztivál volt,most jöttünk meg.
Mentem 200km-t és igyekeztem kikormolni a kipuffot. :-)
Alfát hajtogattam :D kikormoltam a DPF helyét :DDD
Mindenki alszik ma? :D Vagy Alfát hajt? :)
GTPeti12-08-2011 22:04:39 //
15412
Nem füstű a!! B)
a füstölgés miatt jó a C3-as :PPP
GTPeti12-08-2011 21:59:47 //
15410
A te DPF-ednek pedig (már) mindegy, hogy C3-e, vagy nem. :)
én azt nem tenném bele....
Kár, az nem tudja a C3-at...
GTPeti12-08-2011 21:36:06 //
15407
Naná. Én egy kiállításon vettem az enyémet, direktimportból egy kínaitól. :)
De vigasztal, hogy nincs ráirva a származás helye.... (Made In C... ) :DDD
GTPeti12-08-2011 21:11:20 //
15405
Ahh, kínai barátaink nem túl nagy spílerek nyáktervezésben... Na meg az a csimbókba font kábel sem vmi szép. (A CAN vezetékeket minimum külön kellett volna összefonni. Mind1.)
cseko7612-08-2011 20:49:38 //
15404
PE -t érdemes gyáriban, nekem is most az lett beletöltve. :)
az hogy ez nem legális és okos műszakira kell vinni bár ha normális olajat raksz bele akkor csak teli talpnál fog kormolni normál esetben semmi füst.....
Azt fel is jegyeztem, de így azthiszem meg vagyok győzve végképp. Csak a srác aki szervizeli.... (Fiat-Alfa szerelő) a WR-t mondta több indok miatt is. Aztán nem akartam azzal előhozakodni, hogy "mert a neten mondták"... De így most már Te vagy a 4. vagy 5. aki a PE, vagy a Piritu által is (erősen) javasolt Multipowert javasolta.
De hisz' így tanul az ember... tapasztalatból. :)
Köszönöm mindenkinek!
GTPeti11-08-2011 23:30:44 //
15400
A múlt 7vége magasságában Piritu tett be képet az új gyárilag ajánlott olajról, DrB cartárs írt egy alternatívát.
GTPeti11-08-2011 23:29:31 //
15399
Régen hibás volt a gyári ajánlás. A WR nem DPF-barát olaj.
A nemrég beszerzett szervizCd szerint sima WR olaj megy a vasba....
Most megint ott vagyok , hogy "mi a tököm menjen bele?"
Végképp nem értem... De lehet csak a traktoros hozzáállás miatt.... :DDD
előbújt a dajcs nyelv is :)
affene... inkább így: http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/
:P
Király, közbe benyomtam, de ez olaszul szólt hozzám... nem meglepő... :)
GTPeti11-08-2011 23:04:45 //
15393
Semmi különös. Csak a gyári szervízCD az autó teljes műszaki dokumentációjával. :)))
Sikerült letöltenem egy ilyet: "Alfa Romeo 159 eLearn"
Ez jó valamire azon kivűl, hogy helyet foglal a gépen? :P
Ha segit simán kikapom. A buherálás az mindig ment. :)
GTPeti11-08-2011 22:50:23 //
15390
A képen, ami lent látható, azon konkrétan CAN kommunikációs hibát ír, szóval még nem egészen kerek minden, sajnos. :(
Holnap megnézem a kábelemben, hol van pontosan az az ellenállás.
mopa11-08-2011 22:47:27 //
15389
Igen, erről is olvastam itt. De mi ebben buktató? EURO4 bukta > magasabb biztosítás? Vagy van más egyéb is?
Hát nem tudom mi mitől történt, de működik. Az a lényeg. Most már azon vagyok , hogy egy laptopot beszerzek a kényelem miatt.... Kicsit gáz mindig az aszatli pc-t cipelni a garázsba :)))
GTPeti11-08-2011 22:38:30 //
15387
Nem-nem.... port beállítás és egyebek.... csak úgy rángatozótt a kábel a hatalmas adatmozgástól :DDDD
Vagy inkább a CAN buszon lezajló kolízióktól és reflexióktól. :)
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
Az ebből doktorált cartársak mingyá' megmondják. Bár Hiltivel történő regeneráláskor, asszem inkább áll a motor. :)
Nem-nem.... port beállítás és egyebek.... csak úgy rángatozótt a kábel a hatalmas adatmozgástól :DDDD
Más.
Ha én nyomok egy DPF regenerálást, akkor kb. mekkora fordulaton és meddig fog járni a motor???
GTPeti11-08-2011 22:34:12 //
15385
Mivel biztos vagyok benne, hogy nem:
1. Késsel matricaalányúl, matricát leszed
2. Négy csavart kicsavar, házat szédszed
3. Apró, 121 feliratú ellenállást megkeres és óvatosan kiforraszt (az sem baj, ha megmenekül a későbbiekre)
4. Kábelt összerak, újrapróbál.
GTPeti11-08-2011 22:28:58 //
15384
Kiszedted-e azt az ellenállást, amit a cartárs javasolt?
oda kell figyelni minden részletre :P
GTPeti11-08-2011 22:22:39 //
15381
- gyorskötöző 5ft
Nem lehet felróni, hogy elhallgatsz egyes költségeket. :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.