Forum >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:25:32 // 15614
persze minden második tulajnak az előző gazdája csodaszert töltögetett :) akkor nem hívnának két hetente DPF hülyeséggel kapcsolatban....pl
én csak viszonyítani tudok 13millás gépet másik 13 millás géphez mihez mit keresnek ...na ezért lepődök meg :DDD
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:24:45 // 15613
Amikor megvetted már régen nem 13 millás autó volt, azt az előző gazdája élvezte és támasztott elvárásokat. :-(
Mondjuk tény, hogy egy "felső" kategóriás autónak simán el kellene mennie 2-300 ezer km-t több százezres kiadások nélkül, de mint tudjuk a fogyasztói társadalom ezt hozta magával.
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:20:35 // 15612
Érdekes, hogy ezek pont a téged lepnek meg, mások hozzád járnak ilyen cuccokért :-DD
Szerintem, egy használt, 100e felett futott kocsinál nincs olyan, hogy nem várt kiadás. Mindent lehet várni. Főleg úgy, hogy nem tudod mi történt vele addig. (Tekerteknál még hatványozottabban érvényes.)
Honnan tudod, hogy a kocsid előző gazdája nem töltött-e bele valami "csodaszert" a motorba/üzemanyagba, ami hazavágta féltávnál a DPF-et? Sehonnan.
(Nem várt kiadás volt a 156-omban a turbó csere? Nem, várható volt, a box miatt...)
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:13:55 // 15611
méghozzá elég drága szívás ha jobban belegondolunk :D
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:12:56 // 15610
igen egy használt autó olcsóbb mint egy új pont a harmada sem volt az enyém de egy 13 millás autótól nem ezt vártam még használtan sem ha kíváncsi vagy az őszinte véleményemre ...
Csosznorbert24-08-2011 21:11:04 // 15609
Mikor a b.nőm lehajol elém és ..... az is szívás. :))))))
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 21:07:53 // 15608
a nem várt kiadás az a szívás.. szerintem pl egy 200e-re tervezett DPF ne menjen tönkre 100e-nél mert az nem várt kiadás, egy szívósor se menjen tönkre 100e-nél mert szívás, az hogy WRD olajat ír a könyve szívás ...soroljam még? :)
Piritu - 1.000.00024-08-2011 21:03:41 // 15607
Kérdés, hogy mit nevezel szívásnak? Valószínű, hogy a használt azért olcsóbb az újnál, mert már elromolhat benne valami, ezzel számolni kell. A Spiderben pl. komplett váltót, első futóművet és még sok minden mást cseréltem, mégse mondanám, hogy szívás volt.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 20:59:50 // 15606
az élet nem habostorta lehet sokat szívtál a nőkkel nekem meg velük nem volt bajom :D
Csosznorbert24-08-2011 20:59:25 // 15605
Akkor (de min 28hónap múlva) az enyém is eladó lesz :P
Kompressz úr24-08-2011 20:54:59 // 15604
Sokszor már én szégyellem magam, hogy nem panaszkodhatok...
Kompressz úr24-08-2011 20:50:32 // 15603
Én használt autóval se szoktam szívni :-P
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 20:47:58 // 15602
nekem ez már a sokadik használt autóm és mindegyikkel volt szívás :)
'''''24-08-2011 20:21:36 // 15601
Ha végre kiadják a 169-et eladom neked az enyémet! :-)
mizooo24-08-2011 19:22:37 // 15600
Írhattok akármilyen rosszat nekem úgyis lesz egyszer egy ilyen autóm :P... Amúgy rendszeresen beolvasgatok és olyan nagy baj szerintem nincs, a 156 Topicban szélesebb a hibaskála.
Abarai24-08-2011 19:15:15 // 15599
Minden autós fórum minden márka- vagy típustopicjában ez megy. :)

A legtöbben csak akkor írnak, ha valami baj van a technikával. Amíg megy, legfeljebb olvasgatnak... vagy azt se.
SKrisz24-08-2011 18:14:13 // 15598
Hát nem gonolom, hogy a 159-ről valós képet mutat, ha csak a topicot olvasom...
Piritu - 1.000.00024-08-2011 18:11:16 // 15597
Már nekem is feltűnt, amikor vettem, hogy csak gond van a 159-el, legalább is a topik alapján :-)
Kompressz úr24-08-2011 18:00:23 // 15596
Lassan át kellene nevezni a topikot, hogy "159 -egy új korszak szívás", annyi panasz van itt.
Cgo24-08-2011 16:45:02 // 15595
ez erdekes, az en autom forditva mukodik :) valamelyik nap reggel 12 fok volt, paratartalom millio - az auto ugy ment, mint a vaddiszno. Aztan szaraz, forro idoben olyan normalisan. Ezt mar tobbszor megfigyeltem az evek alatt, eso utan imadok leginkabb vezetni.
Piritu - 1.000.00024-08-2011 16:31:37 // 15594
Nagy valószínűséggel ők sem tudnak majd semmit mondani :-(
Többet mondana, ha megtudnád, hogy hová hordták szervizelni, az ottani nyilvántartásba elvileg beírják az óraállást.
Sandree8024-08-2011 15:51:27 // 15593
Akkor nincs más hátra, és elmegyek, megnézetem márkaszervizben...
'''''24-08-2011 14:36:56 // 15592
Sokáig már nem marad így.Ha végre kitisztítom a régi légbeömlő torkot,utána berakom lapátok nélkül és viszem átírni újra a vezérlést.
DrB24-08-2011 14:13:15 // 15591
Értem. Nálam ilyen nincs, szemben az időjárás függő dinamizmussal. Igaz, olyan apán 1.4-es benzines G Astrájában is megfigyeltem...
SKrisz24-08-2011 13:46:38 // 15590
Ez bizony így van, aztán setöbbször. Ha 0 át mutat, akkor az 99,9%, hogy buherált futásteljesítmény miatt van...

'''''24-08-2011 13:23:13 // 15589
Ez a hullámzás olyan mintha ütemesen járna a lábam a gázpedálon.Mindegy milyen idő van.Csak kigyorsításkor jelentkezik,olyan mintha ütemesen egyszer picit kevesebb,egyszer picit több anyagot kapna.Természetesen még így is sokkal erősebb mint a gyári 200le.
sxr8524-08-2011 11:26:50 // 15588
Az amugy butaság ha lendkereket cserélek kuplung szett cseréje nélkül?
sxr8524-08-2011 10:47:13 // 15587
Kinyomott kuplunggal is ugyanaz...
sxr8524-08-2011 10:46:26 // 15586
Hát igen így lenne a legszebb, csak költségoldalról nem mind1 :)
.....24-08-2011 10:37:39 // 15585
kinyomott kuplunggal milyen a hangja?
.....24-08-2011 10:35:38 // 15584
ha már szét van szedve, mert csak így látni pontosan mi a baja, illő lenne mindent cserélni, szerkezet,tárcsa,kinyomó,lendkerék és le van a gond :P
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 10:32:11 // 15583
ezt így kézrátétellel meg hallásra senki sem fogja megmondani lehet a kinyomócsapágy el van nyalódva és az adja a hangot vagy a lendkerék....
Piritu - 1.000.00024-08-2011 10:19:47 // 15582
"a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg" - Nem hiszem, itt adatátvitel van egy soros porton. Ha az egyik adat átmegy, akkor a többi is. Ugyan azon a csatlakozón jön.
sxr8524-08-2011 10:18:30 // 15581
Irigylésre méltó :) Már csak egy dolog izgatja a fantáziámat: tuti, hogy a kettőstömegű rendetlenkedik nekem? Van ennek módja, hogy egyértelműen meg lehessen bizonyosodni? Hozzátenném, hogy a hozzászólásokból már kezdek egyre biztosabb lenni, de...nem kéne potyára kicserélni :)
Piritu - 1.000.00024-08-2011 10:18:06 // 15580
Ha nulla, akkor törölték. Az eddigi fórumozásaim alapján nem lehet visszahozni az eredeti állást. Emlékeim szerint egyszer lehet "újra indítani" a km számlálót, hogy a vevő 0 km-es autót vehessen át, de azt is csak egy bizonyos km érték alatt. Utána nem indul újra.
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 08:06:00 // 15579
míg volt DPF-em nekem volt olyan jelenség hogy nyomtam a gázt és le, föl ugrált a turbónyomás az autó meg nem akart menni.....most konstans maximum turbónyomáson gyorsul az autó mikor beszéltünk Georgeval akkor tapasztaltam a hintázást, azóta sem...olyan mint a dízelmozdony :D
Erhard 242 (Pure Energy)24-08-2011 08:02:58 // 15578
no reggel teszteltem, hülyeséget írtam tegnap váltásnál nincs semmilyen hang sem :) motorféknél 2-esben van egy klattyanó hang ha jól kigyorsítok és utána motorfékre teszem....de az is olyan halk hogy le kell kapcsolni a zenét, ablakokat fel, klíma kikapcs :)
Sandree8024-08-2011 07:51:56 // 15577
0-t ír ki :(
De azt olvastam, hogy a gyári OBD kábel nem mindent mutat meg, remélem, hogy csak erről van szó... Nem volt bemutató-autó, céges vas volt...
Csabi23-08-2011 23:28:33 // 15576
Nekem simán nullát mutat, szervizben amikor rádugták a gyári diagnosztikát ott is nulla, bár nem nagyon értett a programhoz az Emberke! Valami diagguru :) biztos elő tudná hozni a valós kilométert!
Piritu - 1.000.00023-08-2011 23:06:32 // 15575
A mai világban nem kell furcsállni semmit. Mint írtam nekem egy sérült jobb hátsó ajtós autót adtak el épként újonnan.Ha pl bemutatóautó volt simán lehet tekerve. A másik 156-ban nekem vissza volt tekerve a óra 8400 km-el, így tüntették el a magán használatot. A szervizkönyv semmit sem jelent, nekem utólag adtak egyet a tekert órájú 156-hoz, persze tök üreset.
Ha kipipálod a km-t nullát ír ki, vagy semmit?
Csosznorbert23-08-2011 23:00:06 // 15574
nálam a turbonyomás gázadásra fel (1700rpm) , majd le, (2000) majd fel(2200) és nagyjából kis ingadozással ott tart...
DrB23-08-2011 22:49:29 // 15573
no, ilyesmi nálam nincs
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2011 22:45:46 // 15572
olyan mint ha hintázna az autó de sem a fordulat nem esik le se a turbónyomás sem....
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2011 22:44:27 // 15571
hullámzóan gyorsul ez a helyes kifejezés :)
DrB23-08-2011 22:41:02 // 15570
Írjátok ezt a "hullámzó" gyorsulást. Azt értitek ezalatt, hogy gyorsítás közben nem egyenletesen húz az autó? Vagy hogy néha jobban gyorsul, máskor meg lomhább? Ha az utóbbi, az nálam is megvan a megvétele óta. Ahogy ErHard írja, az időjárással függ össze, amennyire megfigyeltem. Nálam nem is annyira a hőmérséklettel, mint inkább a páratartalommal, legalábbis ez a legújabb tippem. :) A mai rekkenő hőségben, nálunk megvolt a 38 fok, úgy gyorsult, mint az álom, még 1-es és 2-es fokozaban is, a hangja is gyönyörű volt, öröm volt vele menni. Tegnapelőtt, mikor itt sokkal párásabb volt az idő, meg olyan kelletlen volt az egész viselkedése, a hangja sem volt az igazi.
Sandree8023-08-2011 22:39:11 // 15569
Szia Piritu!

Ebben a km mutatós dologban (FiatECUScan) mennyire vagy biztos? Picit furcsállanám, ha a szervizkönyves FAM-os autó óráját babrálták volna, de ha ez van, utánajárok.

Köszi:
S.
sxr8523-08-2011 22:12:11 // 15568
Kivancsian varom az észrevételeidet :)
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2011 22:02:41 // 15567
erre nem igazán figyeltem még holnap meglesem :)
sxr8523-08-2011 21:47:38 // 15566
Nekem is kb., habár lehet 4-5-6ban már a menetzaj miatt nem olyan feltűnő. Neked olyankor van "klattyanás" ha egyenletes tempónál, mondjuk harmadikban hirtelen elveszed a gázt?
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2011 21:32:34 // 15565
nekem nagyon halk klattyanás van az is 1,2,3-ban...utána nincs
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.