A linken lévő kép alapján benne van a csomagban a kinyomó. A Spiderében is benne volt.

Lentebb a kuplungot jósoltad 100-ra, a kettőstömegűt nem boztos hogy kell cserélni.
Dede :-DDD
Szegény gyereket nagyon sajnáltam, a hahu nézegette őket és csorgott a nyála ezerrel. Aztán leszedte a Spider alját és háromszor is megkérdezte hogy hány km van a Vasban. Nem hitte el, hogy 150ezerrel nem folyik az olaj sehonnan :-DDD
+ a kinyomócsapágy!
És akkor a kettőstömegűről nem is beszélek! 200 k km környékén kuplunggal azért azt is illene cserélni. Vagy? Igazából problémáját nem tapasztalok! Tulajdonképpen a kuplung is jó csak a Novitec-el nem fűztek szorosabb barátságot! :)
Ha jó az neki, akkor legyen tőle boldog! Mi meg akkor inkább szívesebben maradunk őrültek! Nemde? :)))
Azért kevesebből is kijön,
klatty
Így van! Én is inkább a bontott fel hajlanék. Ez csak egy egyedi eset, ilyenről a JTD-nél nem nagyon hallani. Továbbá a bontottra a garanciakérdés is megoldottabb. Ha meg a javítás nem sikerülne, akkor meg menne az ujjal mutogatás...
GTPeti19-05-2012 21:08:35 //
21407
Egy kuplungszett nincs 100ezer... 40-50-be kerül. Kettőstömegűvel meg olyan 140.
GTPeti19-05-2012 21:07:47 //
21406
Grat. a pirosításhoz! :)
Én a sajátomról leszedtem az "1.9"-et. Egy "2.4"-et talán fenthagytam volna. :)
Vannak azért problémáim nekem is! Pl. egy új kuplung szett jól jönne, csak nincs rá 100 ezrem!
Ez meg tudod pici pénz, és apránként is haladok előre..
"Nincs ebben semmi őrültség... :)" - Szerintem se, de nem tudom mit szólna ehhez a klímásnál a srác, aki csak a Passatot ismerte, mint autót :-DDD
Úgy nem volt szép! Most szép! Ennyi! Nincs ebben semmi őrültség... :)
Amúgy a kettőstömegűről beszéltünk eredetileg, az még mindig az eredeti :-P
Szerintem valami egyedi gebasz lehet a tieddel. Ahogy Peti is írja, lehet, hogy valami gond volt az olajjal. (Mondjuk nem volt benne egy darabig.) Én megkockáztatnám a bontottat. Főleg, hogy nem nagyon van piaca és emiatt keményen lehet alkudni. (Phonnak pár ezer km-t futott 159-esei is vannak)
A Spiderhez a tömítés csere lett volna annyi és akkor még nem kellett alkatrész, csak tömítő paszta. Ráadásul így megmarad a váltód, ha van kedved akár te is elbütykölhetsz vele. Engem is vár a műhelyben a Spideré. Előbb-utóbb szétszedem.
GTPeti19-05-2012 20:33:28 //
21400
Na látod. :P
Nálam - mint később kiderült - a kinyomócsapágy egyik füle tört le. Ennyi volt a hiba. (Ez mondjuk a német alfaspecialista szervíznek sem tűnt fel...)
Nem tévedsz :-)
A kuplungot már 110-nél kidobtam és a Q2-é ment bele.
Tozo19-05-2012 20:28:33 //
21398
Megfordult a fejemben a bontott váltó, de azért az csak zsákbamacska. Ha ezt most szétszedik, akkor összes csapágy csere (imádkozás, hogy jól rakják össze) és akkor elvileg ha nincs más gond, akkor nagyon sokáig jó lesz. És ez előzetesen nem kerül sokkal többe, mint egy bontott darab.
A morgó hangtól eltekintve hibátlanul működik, tökéletesen, precízen kapcsol.
GTPeti19-05-2012 20:27:40 //
21397
Ha nem tévedek, a 16V-nek is ugyanez a kuplungja. :))
Mondjuk 43 ezer km-en át az enyém is az volt :-)
...na jó, de a tied egy tuningolt vas :-P
Próbáltál már bontott váltót szerezni (pl Phon-tól) ?
A Spiderhez kevesebbe volt a csereváltó, mint a tömítéscsere az eredetiben.
GTPeti19-05-2012 20:22:01 //
21393
Nem jó váltóolaj került bele, stb... 200ekm-nél szerintem néhanapján előfordul ilyesmi. :(
(Nálam is volt már kuplung és kettőstömegű-csere.)
Tozo19-05-2012 20:18:59 //
21392
Eléggé úgy tűnik, hogy a váltóval történt vmi. Valós futásteljesítmény szerintem 220ezer körül lehet, kb. 15ezerrel ezelőtt volt a kuplung cserélve. Ezt még az eladó intézte.
Mindenféleképpen a végére fogok járni, mert nagyon tud zavarni, ha vmi nem jó.
Kicsit övön alulinak érzem ezt most az autó részéről...
Tozo19-05-2012 20:14:03 //
21391
Köszi, igyekszem. Irigyellek egy kicsit, hogy a legnagyobb problémád a JTDm felirat megkopása :-)). Egyébként szép lett!
Megkönnyebbülten olvastam. Ezek szerint nem csak én vagyok olyan őrült, hogy ilyen dolgokkal foglalkozzak. :-))
Biztos, hogy annyi? Nem nagyon hallottam itt még arról, hogy a váltókkal gond lenne. A 156 1,9-emben is már 200 felett és még nincs gond a lendkerékkel/váltóval, pedig ha valami ment autópályán, akkor az ment.
Olvastam, részvét és mielőbbi felgyógyulást! :)
Tozo19-05-2012 19:24:48 //
21386
Ok, köszi. Óraállás pótolva :-)!
GTPeti19-05-2012 19:16:38 //
21385
A legfontosabbat, a km-állást elfelejtetted leírni. Amúgy mielőbbi gyógyulást!
Tozo19-05-2012 19:07:45 //
21384
Lendkerék cserén túl, váltó generál előtt.
>>Akit érdekel
Nem kis rekesz egy kisautóban...
Viszed innen de tüstént ezt a gépet..... :))))))
'''''19-05-2012 06:50:31 //
21381
Helyettesítheted csővel,a többit meg le kell dugózni.
Jó éjt mindenkinek!

sxr8518-05-2012 20:59:48 //
21379
Sziasztok, a DPF kiszedéssel kapcsolatban kérdezném, hogy elégséges-e ha szimplán egy megfelelő csődarabbal lesz helyettesítve a DPF? Valamint arra vagyok még kíváncsi, hogy a kiszedés után lesz-e még bármi szerepe a DPF-en lévő szondának és a csonknak amiből a kipufogógáz (ha jól tudom) visszamegy a motorba? Vagy ezeket egyszerűen le kell kötni?
Látod, ez a költségtakarékosság következménye! Nem telik három műszerre, egy sokkal olcsóbb lyukat tesznek helyette :-)
Ön dönt, iszik vagy vezet - mondja a mondás. Ezek szerint az OFF-ban inni kell, vezetni nem lehet. :-DDD
GTPeti18-05-2012 17:22:53 //
21376
Az illusztráció:

GTPeti18-05-2012 16:08:05 //
21375
Mikor hétfőn a Polo-t hajtottam azon tűnődtem, hogy hogyan fér be ott két 0,5literes flakon az autórádió alá. (Nem elé!)
Az ajtózseb jóformán csak dísz. A bal oldaliban Nokia töltőt, és a lánynak egy zsiráfos :) övpárnát cipelek, a jobb oldaliban meg 12 v-os elosztót tartok. A könyöklőbe nem fér be, mert nem lehetne lecsukni tőle, meg ott lent a pénztárcám és a jogsim-, fent pedig az aprótartó, a kulcs és egy rágó lapul. A pohártartóban és a hamutartóban a telefonjaim dekkolnak, míg a kesztyűtartóban egy kézfertőtlenítő, gyári doksi, toll, öngyújtó és papírzsebkendő pihen. A jobb egy mögött a támlában van az A4-es magyar használati. Iratokat az ülés és a box között hordok. Van még a szemüvegtartó, de az inkább csak jelképes. Ja, és a bal térd előtti zugban egy bicska van.
Szóval ezzel azt hiszem, ki is merítettem az összes utastérben található rakodóhelyet...:(
A középkonzol kiadott volna néhány rakodó nyílást. Pl. a váltó előtt, mint az 56-ban.
A Design oltárán elherdálták a helyet. De nem panaszkodom, mert ezzel tisztában voltam mikor választottam. Különben meg egy Zafirával járnék... :)))
GTPeti18-05-2012 13:37:24 //
21373
Cserével egy 10es.
ha már igy beszéltek róla, akkor had tudjam mibe fáj egy ilyen? nemrég léptem át a 190.000 km-t és talán várható akkor ilyen hiba? :)
GTPeti18-05-2012 12:31:29 //
21371
159-nél spec. még nem hallottam róla, hogy elhalálozott volna egy. is. De nem kizárt. Mindenesetre lehet én legalább magammal hordanék tartalék szenzort...
Akkor még pár tipp: ajtózseb, könyöklő, pohártartó... :-))
De oda max. egy hagyományos szemüveg fér el. Ezt a helyet múltkor az illatosító tárolására használtam.
Az enyém nem kicsi (főkép) és igazából tokostól tárolom. Annyi elég ehhez, hogy megfelelően nagy és merev tokot is nehezen találtam.
Bosszantó, hogy vagy az ülésen, vagy az ülés alatt kell tárolnom!
Lewes18-05-2012 09:20:50 //
21368
Nekem anno a 147-be pukkant el menet közben, gyorsítás, menet közben motor leáll, szervó kikeményedik, alig bírtam lecibálni az útról. Utána 10 perc pihi után ment vagy 15 km-et és újra leállt. Kb 60 km megtétele a garázsig 4 óra volt, meg 1 fél doboz cigi az idegtől :D
Szemüveg? :-O
Nincs tartód a lámpa mellett? (Bár én így inkább a napellenzővel fogatom fel a plafonra.)
Ahogy ismerlek nem várat sokára :-)
Köszi! Én is most olvastam a
tiedet. Érdekes és elgondolkodtató poszt...
6000-et megér egy kis nyugalom! :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.