Forum >> 159

sas-15912-06-2012 20:00:36 // 21814
szervo sírást megoldotta a szervo olaj tartály cseréje.

a szűrő volt leesve nekem is, ami nem hozzáférhető és a tartályban a szívócsőhöz vándorolva az áramlást akadályozza leszűkítve a cső keresztmetszetét.
már csere előtt látszott az olaj leszívása után, hogy leesett a szűrő, a tartályt kiszerelve pedig konkrétan zörgött benne.
10.500,- Ft volt az új tartály és 1.500,- Ft a munkadíj.

nagy köszönet a cartársnak aki a blogjában leírta, mennyi próbálkozás után jöttek rá, hogy ilyen egyszerű a hiba.
az én szerelőm sem ezzel kezdte volna, de javaslatomra először ezt ellenőrizte.
sxr8512-06-2012 18:53:59 // 21813
Szia, nekem van egy utángyártott, Erhard-tól rendeltem (ez az amit írt 15.900-ért), még a kocsin sem volt fent tehát zsír új. Míg ideért a csomag, kaptam egy bontós ismerőstől ingyen egy gyárit, ezért nem lett felhasználva. Ha kéne neked 12-ért viheted.
Verdesca12-06-2012 11:48:45 // 21812
Köszi a gyors válaszokat, az új 15.900 -ért érdekelne. A 75 eurós találat sem volt rossz-köszi, hogy utánanéztél Szosza. Hol tudnám beszerezni az újat Erhard?
Erhard 242 (Pure Energy)12-06-2012 09:24:03 // 21810
van ötlet 15900 az új
.......................12-06-2012 09:19:35 // 21808
ebay talán,láttam egyet mostanában
Verdesca12-06-2012 09:07:52 // 21807
Helló Mindenkinek! 159-hez szeretnék alsó motorvédő burkolatot venni, sajna ami van már a végét járja. Tudnátok segíteni honnan lehetne szerezni? Bontókat kérdeztem, lepattintottak... Utángyártottat nem láttam a neten csak korábbi típusokhoz. Vmi ötlet?
Kareszka198411-06-2012 08:31:16 // 21806
helo! tegnap Soltvadkerten délután 3 óra tájban az üdülőtelepen láttam egy fekete 159-est parkolni, rendszámra sajnos nem emlékszem :( le is lassítottam mellette, de nem láttam senkit a közelben, hogy odaintsek :( aki magára ismer, jelentkezzen :)
sxr8511-06-2012 06:31:36 // 21805
Az amúgy mit jelent, hogy visszafelé dolgozik? Nem hangzik valami szakszerűen...a kormányt ha alászeded sír a szivattyú? Olaj nyomok nincsenek a kiegyenlítő tartály környékén?
Nimitz10-06-2012 23:18:36 // 21804
Ma este jöttem haza az M7-en. Elindult egy regenerálás és néha úgy rángatott mintha egy henger nem menne, de gázadásra enyhült a rángatás.
Ez mi a fütyi? Találkozott már valaki a jelenséggel?
Köszi! Jó éjszakát!
marci1610-06-2012 20:55:38 // 21803
ok kösz, keresem majd.
Piritu - 1.000.00010-06-2012 20:51:42 // 21802
Akkor goto Phon, ő bont 159-et is. (viszonylag fiatalokat is)
marci1610-06-2012 20:47:59 // 21801
kösz. Elolvastam. Nekem azt mondták a muszáj cserélni, mert visszafelé dolgozik és horribilis összegeket mondod, ezért kérdezném, hogy kb. mennyiért lehetne venni újan/vagy használtan.
Piritu - 1.000.00010-06-2012 20:41:06 // 21800
Olvass el lentebb a 21760 sz. hsz-t!
marci1610-06-2012 20:38:49 // 21799
sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni? Valószínűleg szervoszívattyú csere vár az autómra. Kb ez mennyibe fog kerülni? Érdemes-e használtat beszerezni? Igaz-e, hogy "típushiba" ez az 159-nél? Előre is kösz.
'''''10-06-2012 13:57:33 // 21798
Szerintem igen.Két véget azért tegyél a csövek végére.
stukker198710-06-2012 13:13:28 // 21797
Igen csak optika lenne. Lehet hogy 2 sima csőre kellene nekem is váltani?!
'''''10-06-2012 13:05:15 // 21796
Nekem tetszik a hangja.2500-3500 között lett csak hangosabb.Egyébként minek neked a második dob?Elég lenne egy cső és rajta a kipuffvég.Gondolom csak az optika miatt szeretnéd.
stukker198710-06-2012 13:00:20 // 21795
hangja egyébként milyen lett?
stukker198710-06-2012 12:58:48 // 21794
hasonlóra számítok,itt a kérdés inkább arra irányult,hogy a kipuf mibe kerülhet?!
'''''10-06-2012 12:53:00 // 21793
Nekem a munkadíj 5000Ft volt,hogy kivették a két dobot és a helyére cső ment.Ez sem lehet sokkal drágább.
stukker198710-06-2012 12:43:56 // 21792
üdv! Valaki próbálkozott már dupla hátsó dobot felrakni sima 1-es helyett? kb milyen költsége van egy ilyen akciónak?
Blade15910-06-2012 00:04:55 // 21791
hát nekem 2 darab kellene!:) akkor már csak 8 kell a kedvezményhez!:)
Pityukoma09-06-2012 20:32:28 // 21790
Szia :-) Itt válaszolok, mert itt tudok csak képet csatolni.
Ezek vannak:
A harmadik képen Gáspár "Tibe"-vel (Éjfúria párja) nagy jókedv közepette AC-ben. Itt láthatod arányaiban mekkora.
Ez pedig most van készülőben:
Amit ALFA159 Cartárs elsőként belinkelt, ott csináltattam/csináltatom. Pont nem készült el az Alfacity-re :-( viszont lehet hogy neked éppen így jó, mert még oda tudsz telón szólni hogy neked is kéne (persze ha tetszik az utolsó). Ha pedig a meglévők érdekelnek azt oda tudom neked adni a következő talin.
Ja és még egy: ha valakit még érdekel közületek, összefoghatnánk mert 10db-tól kedvezményt adnak.
ALFI15609-06-2012 17:30:56 // 21789
Attól TI amitől az 59 is.Futómű,fék,kerék,belső kormány,pedálok stb.....
Itt
'''''09-06-2012 13:39:01 // 21788
Totti autóján is láttam.Szerintem ő is tud segíteni neked.
Blade15909-06-2012 13:20:13 // 21787
írtam pityukomának remélem lesz neki zászlóval együtt! :) köszi nektek már egy éve ilyet keresek.
'''''09-06-2012 13:00:25 // 21786
Itt vagy itt vagy itt már nézted?
Csosznorbert09-06-2012 12:40:38 // 21785
Keresd pityukomát, neki van.
Blade15909-06-2012 11:26:19 // 21784
hali. nem tudja valami honnan tudnék szerezni oldalablakra szerelhető Alfa zászlót?előre is köszi a segítséget!
'''''09-06-2012 11:12:57 // 21783
Ez mitől TI?Nem ismerem annyira a Brerákat de ezen a kerekeken kívül én nem látok semmit.
Jimmi T.09-06-2012 06:51:15 // 21782
egy kis érdekesség
1750 tibi
Alfa GT-Csaba08-06-2012 20:30:02 // 21781
Nézesd meg a gáz mennyiségét,nekem is az volt a baj,most olyan hideget nyom hogy lederesedik a befúvó rács :-)!!!!
Piritu - 1.000.00008-06-2012 20:26:16 // 21780
Akkor ott valami nem kerek :-(
Csabi08-06-2012 19:04:07 // 21779
FES-ben ránézel az üzemi nyomásra,ha ~13-20bar között van akkor oké. Az elpárologtató hőmérsékletét is megtudod nézni(3-10°C)
GTPeti08-06-2012 18:08:07 // 21777
159SW teszt. Gondolom már volt párszor. :)
Piritu - 1.000.00008-06-2012 18:00:04 // 21776
Mit takar a "minimum beállításon" ?
droberto08-06-2012 17:55:14 // 21775
A mai nagy melegben majdhogynem alig győzte le a klíma - minimum beállításon - az utastér melegét. Konkrétan nem lehetett azt mondani, hogy fázom. Mondhatni, épp elviselhető volt a hőmérséklet.
Normális ez, vagy rá kellene nézessek a gázmennyiségre?
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2012 10:39:50 // 21774
egy kiherélt 2,4-es pont 7-8l-et fog elkérni a 2,2-es meg 10-12-őt fenntartási költségekről meg kár litániákat írni kb pont annyi mind a kettőnek
Liquid08-06-2012 10:35:20 // 21773
Nálam is fontos szempont ez.
Viszont a legfontosabb az, hogy ne legyen gyengébb mint a mostani, ezért jött a képbe a 2.2 és a 2.4, de inkább ez utóbbi. Csak a benzines felem még tiltakozik :)
Tozo08-06-2012 10:32:18 // 21772
Közben meg is oldódott a probléma. Compra rá lett rakva, nyomsászenzor hiba.
EGR melletti szenzor ki lett takarítva és megy szépen :-). 1500rpm-nél kicsi gáznál rángatott, megszünt ez is!
ALFI15608-06-2012 10:11:12 // 21771
Szerintem a legfontosabb a választásnál és számomra a legfontosabb szempont,hogy melyikből találsz normálisat ami tulaj nem kereskedő.Normálissan karba volt tartva mert ha nem akkor csak szívás lessz.Megfelelően extrázott jó a szín stb....Mert nem egyszerű JÓ kocsit találni.
Lewes08-06-2012 09:52:44 // 21770
Hello!

1,9 JTS, 5 éves autóban két kormányösszekötő cserém volt, kormánymű felújítás, vezérlésmódosítók cseréje a többi tulképpen kötelező szervíz. Az ülésfütés kifogástalanul megy. A lánc nem csörög ( a hibakódokat erre fogták rá, közben pedig vezérlésmódosító volt a ludas )
Kocsi km-e 120e, ebből az enyém 20e az 1 év alatt. Átlagfogyasztás a gyárinak kb megfelel: 8,7 litya, ennek a fele város, de az sokszor hideg motorral ( rövid távok), fele országút. Kevésbé pörgetve szerintem ez simán lejjebb vihető, lábméret :) Üdv.
Erhard 242 (Pure Energy)08-06-2012 06:37:17 // 21768
a JTS-t én elkerülném a 2,4-el is vannak szívások de az olcsó pénzből megúszható....a futóműve elég jó az enyémben 160e van és még az eredeti lengőkarok laknak benne
Csosznorbert08-06-2012 00:36:25 // 21767
Félre ne érts kérlek. de az ülésfütés hibája alatt is a 2.2 JTS-ről beszélsz ugye? Mert az én vasam (1.9 JTDm) lassan 6 éves de a farom felgyújtja simán. A többi felsorolt dolog nagy része is sztem csak kezelés és használat kérdése. 191.000 km-nél kezdem most hallani néha a kettőstömegü koppanásait.
DPF regenerelálható, ettől függetlenül ahogy lesz anyagi lehetőségem, kidobom és progiirás.
Az EGR kiszerelés és pucolás meg egy laikusnak sem okozhat gondot.
Ezek az én véleményeim persze, és senkit nem szeretnék a döntésében se pozitivan se negativan befolyásolni.
A 159 nekem nagyon bejön, hát még a páromnak.... mindig a corsáját akarja rámsózni helyette :)))))
Éjfúria07-06-2012 22:59:46 // 21766
Ilyen nekünk akksicsere után volt, de a következő beindításnál már nem jelezte.
.......................07-06-2012 22:34:31 // 21765
2,2 es nagyon pörgős városi motor,ami pályán sem gyenge(kb6000 et forog 200 nál)
2,4 jtdm pedig inkább autópálya faló
ha 15ezer km nél kevesebbett mennék mindenképpen a 3,2 est venném összkerékkel
DE a nagy benzines 15 öt eszik!
A futómű überbrutál erős,és nagyon kényelmes még 19 es kerekekkel is
tipushibák
kormánymü beázik berozsdál megszorul
ülésfűtés 3 év után nem megy
2,4 jtdm : DPF eldugul,EGR megszorul,szívósor kikopik,kettős tömegű kimegy
2,2 JTS: vezlánc megnyúlik ,ketőstömegű lendkerék
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.