Forum >> 159
Csabi20-06-2012 20:42:00 // 21890
amikor a motort leengeded, ill felemeled akkor a többi motortartó ami nem lett oldva, befeszül, nemde? :)
'''''20-06-2012 20:06:01 // 21889
Mikor a kép készült,épp akkor vett rá zsír új 18-as alufelniket.Olyat,mint amit épp itt az adok-veszekben hirdetnek.
.......................20-06-2012 14:22:03 // 21888
ja + rakott rá lemezfelnit ,réadásul disztárcsa nélkül
ez így nem szép
ez így nem szép
Csosznorbert20-06-2012 12:54:20 // 21887
A 86-os jó pár autót be fog még nyelni. Siralmas az állapota elejétől a végéig. Én is hegyfalunál gyalultam meg a hasam. :(
.......................20-06-2012 12:24:11 // 21886
bakker az milyet kapott:(
.......................20-06-2012 12:21:42 // 21885
nem normális,
mikor csinálja?
kis gáznál,nagy gáznál?
mikor csinálja?
kis gáznál,nagy gáznál?
Roberto159 sw19-06-2012 23:08:54 // 21884
Sziasztok.Lenne eg kérdésem.Nekem van egy 1.9-es jtdm 8v-m és az lenne a kérdés hogy nármális az ha 4-esben megyek vele és néha beszaggat?
Éjfúria19-06-2012 22:26:08 // 21883
Igen, azért volt kérdő módban :)
Csak csalóka volt... Az, hogy barna, a mögötte lévő feketének a tetősínével összeolvadva, és rögtön a sajátot láttam benne :D
Csak csalóka volt... Az, hogy barna, a mögötte lévő feketének a tetősínével összeolvadva, és rögtön a sajátot láttam benne :D
ekin19-06-2012 22:23:54 // 21882
ha hozzaszolhatok :D nem kinzol semmit mert egy emelöt ala kell tenni a karternel ami megtartja a motort hiszem ha vezerlest allitasz vagy cserelsz eselyed nincs magat a pancelt ami mögött a feszitögörgö van kiszedni .ugyanis a csavarokat nem tudnad kihuzni!!:D amikor a felsöket veszed ki fel kell emelned a motort hogy kivedd amikor a 2 alsot akkor pedig koppra le kell engedned a motort :d a motor nem esik le meg akkor sem ha nincs alatta semmi mert motort sem lehet kivenni csak a bocso levetele utan sajna legalabbis a 2,4 nel igy van en mar cserelztem par vezerlest 2,4 en ill csereltem mar motort is:D
SKrisz19-06-2012 21:39:55 // 21881
OK, vannak klinikai esetek :-))))
De ez tényleg Brera. Nézd meg a mellette álló 159 szélvédője mögött látszik a tetővonal...
De ez tényleg Brera. Nézd meg a mellette álló 159 szélvédője mögött látszik a tetővonal...
'''''19-06-2012 20:57:50 // 21880
☻SKULL☻19-06-2012 20:13:09 // 21879
én már cseréltem, mivel nem valós adatot mutatott az üzemanyag szintről. Tavaly a 86-os úton haladtunk horvátország fele nyaralni amikor éjjel a szakadó esőben át hajtottam egy elütött birka nagyságú állaton ami az úton hevert. Az ütés által elgörbült az üzemanyag szivattyú a tartájban amire utólag jöttem rá, nagy szerencse hogy a tank nem lyukadt ki mert a nyaralásnak ott let volna vége.
SKrisz19-06-2012 19:32:32 // 21878
Brera - nézd meg a tükröt, de a tető is árulkodik :-)
GTPeti19-06-2012 19:23:06 // 21877
Pedig az Brera. Nézd meg a tetővonalat és az ajtó hosszát. B)
'''''19-06-2012 18:33:02 // 21876
Nem biztos,hogy brera a fehér.Haverom 159-én is brera lökös van elöl.
SKrisz19-06-2012 18:15:52 // 21875
Ez szvsz nem amores kép... Kicsit más a táj, mint az eődben :-) ráadásul 2011 -es :-)
Nimitz19-06-2012 17:15:35 // 21874
:)))
A megdöntés csak hallottam valahol. Ezért is írtam, hogy mások pontosabb válasszal fognak szolgálni.
A megdöntés csak hallottam valahol. Ezért is írtam, hogy mások pontosabb válasszal fognak szolgálni.
Éjfúria19-06-2012 16:16:10 // 21873
Ez mostani kép? Mert ha nem, akkor kié a barna??? :D
SKrisz19-06-2012 15:53:20 // 21872
Egy fehér holló van közöttük, az is Brera :-))
Jimmi T.19-06-2012 15:39:26 // 21871
cseko7619-06-2012 13:08:35 // 21870
én a kisnyomású szivattyút, ami a tartályból szállítja az üzemanyagot. :)
Csosznorbert19-06-2012 12:44:24 // 21869
tudom én hogy Csőri profi, megvan nekem is a hozzávaló szakim, csak a félős szerelőtöl félek
.......................19-06-2012 09:08:41 // 21868
..Csörihez kell vinni..
megcsinálja hibátlanul GYÀRI alkatrészekböl
megcsinálja hibátlanul GYÀRI alkatrészekböl
Erhard 242 (Pure Energy)19-06-2012 09:02:02 // 21867
nekem célszerszámok nélkül cserélték eddig az összes dejzelen sőt most a punto-n is és láss csodát jó mindegyik ... jó helyre kell vinni :)
Liquid19-06-2012 08:55:32 // 21866
én nem szeretném hogy célszerszámok nélkül cseréljenek vezérlést a kocsimon, de persze nemtudom hogy a JTD-nél hogy megy ez konkrétan...
Ha valaki precíz és ügyes, akkor nem lehetetlen megoldani, és célszerszámmal is el lehet baxni, de minél kevesebb az esély a baltázásra annál jobb szerintem :)
Ha valaki precíz és ügyes, akkor nem lehetetlen megoldani, és célszerszámmal is el lehet baxni, de minél kevesebb az esély a baltázásra annál jobb szerintem :)
droberto19-06-2012 07:43:34 // 21865
Nekem aki csinálta a vezérlés cserét sem szerelt még JTD blokkot. Félt is tőle mint a tűztől, de az eLearn-ben utánanézve, és itt a hsz-eket olvasva megnyugtattam, hogy ez az egyszerűbb és jól szerelhető típusok közé tartozik.
Azt azért tudni kell, hogy az emberem meglehetősen alapos és precíz, és nem áll bele olyanba amiben nem 100% biztos.
A vezérléscsere, aki ért hozzá nem nagy kunszt, de ezt lassan, óvatosan és mindent átgondolva, összejelölve kell csinálni, főleg célszerszámok nélkül.
Nálam a nagyszervízből szíjak-, görgők cseréjére fordított idő ~3 óra lehetett. (Sokat kérdeztem :) ) Mondjuk én cseréltem mindent, az összes feszítő és vezető görgőt.
Szívás nálam a csavarrögzítő miatt hajtatós csavarok miatt volt. Nem túl kényelmes - már az 1.9-nél sem - ilyen kis helyen csavarokat tekergetni, sem alulról, sem felülről.
Azt azért tudni kell, hogy az emberem meglehetősen alapos és precíz, és nem áll bele olyanba amiben nem 100% biztos.
A vezérléscsere, aki ért hozzá nem nagy kunszt, de ezt lassan, óvatosan és mindent átgondolva, összejelölve kell csinálni, főleg célszerszámok nélkül.
Nálam a nagyszervízből szíjak-, görgők cseréjére fordított idő ~3 óra lehetett. (Sokat kérdeztem :) ) Mondjuk én cseréltem mindent, az összes feszítő és vezető görgőt.
Szívás nálam a csavarrögzítő miatt hajtatós csavarok miatt volt. Nem túl kényelmes - már az 1.9-nél sem - ilyen kis helyen csavarokat tekergetni, sem alulról, sem felülről.
GTPeti18-06-2012 21:41:30 // 21864
A múlkor a kettőnégyes motort amúgy is ördöglakatnak nevezte. :)))
GTPeti18-06-2012 21:40:38 // 21863
Húúú.... ezt a megoldást meglátná szerelő barátom, olyan monológot tartana az olasz autókról, hogy Shakespeare elbújhatna... :))))
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2012 21:36:29 // 21862
kb 1-1,5 óra
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2012 21:35:55 // 21861
Skull szerintem már igen ha csak nem tette ki a polcra :)
Csosznorbert18-06-2012 21:31:15 // 21860
Jaa nem bontott még szét 2.4JTDm-et. De itt az ideje :) Köszi az infót, biztos meg tudja csinálni..
hmmm.... biztos meg tudja csinálni. a világért se szolnék le senkit, és hogy megbántsam, is távol álljon tőlem, de azért na.... egy vezérléscsere egyszerü dolog, viszont qva pontosságot igényel elég egy fog elcsuszás....
hmmm.... biztos meg tudja csinálni. a világért se szolnék le senkit, és hogy megbántsam, is távol álljon tőlem, de azért na.... egy vezérléscsere egyszerü dolog, viszont qva pontosságot igényel elég egy fog elcsuszás....
.......................18-06-2012 17:55:54 // 21859
Hello
üzemanyag szivattyút cserélt már valaki 159 en?
üzemanyag szivattyút cserélt már valaki 159 en?
Csabi18-06-2012 17:42:03 // 21858
Nekem 2óra alatt kicserélték, úgy ahogy Droberto írta, motortartó kiold, motor "félrenyom"... nem egy szerencsés megoldás,mivel így a többi motortartó bakot kínzod ( amitől pl csökken a rezgéscsillapítás..), de jobb mint a motor kiszerelés...
droberto18-06-2012 17:09:52 // 21857
A jobb oldali motortartót kell kiszedni a szíj cseréhez, mert az a szíj belsejébe van belefűzve. Úgy tudod kivenni, hogy alábakolsz (pl. krokesszel) a motor alá.
Tibcsi16618-06-2012 16:05:15 // 21856
Jaa nem bontott még szét 2.4JTDm-et. De itt az ideje :) Köszi az infót, biztos meg tudja csinálni..
Nimitz18-06-2012 15:59:05 // 21855
A vezérlés borítás alsó fele valahogy csatlakozik a motor tartó bakhoz. Ha jól láttam messziről. :) A lényeg, hogy nem kell kivenni, csak lekötik a jobb oldalát és megdöntik, hogy hozzá lehessen férni.
De biztosan kapsz pontosabb választ is.
De biztosan kapsz pontosabb választ is.
Graben&Zsu18-06-2012 15:58:20 // 21854
Tibcsi!
NEM KELL KISZEDNI A MOTORT!!!!!
A vezérlés felőli oldalt kell csak leengedni(motortartó bak kioldása)
Ez ügyben Ekin sokat tud tanácsolni számodra!
NEM KELL KISZEDNI A MOTORT!!!!!
A vezérlés felőli oldalt kell csak leengedni(motortartó bak kioldása)
Ez ügyben Ekin sokat tud tanácsolni számodra!
.......................18-06-2012 15:25:32 // 21853
..a szerelönek tudnia kellene,
ezek szerint nem csinált még 2,4 est..
de nem szokták kivenni
ezek szerint nem csinált még 2,4 est..
de nem szokták kivenni
Tibcsi16618-06-2012 15:13:40 // 21852
Sziasztok,
Na végre hétvégén ráér a szerelőm, és viszem a vasat nagyszervizre. Mekkora meló 2.4JTDm-en a vezérműszíj csere? Az eLearn azt mondja, hogy szedjük ki a motort és csak munkapadon lehet kicserélni!! Ez igaz??? Vicces lenne.. :)
Na végre hétvégén ráér a szerelőm, és viszem a vasat nagyszervizre. Mekkora meló 2.4JTDm-en a vezérműszíj csere? Az eLearn azt mondja, hogy szedjük ki a motort és csak munkapadon lehet kicserélni!! Ez igaz??? Vicces lenne.. :)
'''''18-06-2012 14:01:04 // 21851
Alfi alfátlan. :-)
Egyébként nekem is minimálisan emelkedett a turbónyomás.A nitrósok kérdezték tőlem de nem tudtam.Ha minden igaz,hétvégén már benne lesz.
Egyébként nekem is minimálisan emelkedett a turbónyomás.A nitrósok kérdezték tőlem de nem tudtam.Ha minden igaz,hétvégén már benne lesz.
.......................18-06-2012 11:07:10 // 21850
neked mennyi?
.......................18-06-2012 11:04:56 // 21849
pedig sokkal erösebb lett
jó ez így legalább a hengerfej nem száll el
jó ez így legalább a hengerfej nem száll el
ALFI15618-06-2012 09:58:35 // 21848
Akkor az nem igazán lett írva.Vagy ő maga se tudta,hogy min és mennyit emelt.Már mint aki írta.
.......................18-06-2012 09:15:22 // 21847
CSIP ELÖTT 1,5 bar
utána 1,55 ön áll padlógázon
nekem
utána 1,55 ön áll padlógázon
nekem
'''''17-06-2012 14:12:31 // 21846
Valaki tudja vagy a chippeltek közül emlékszik még valaki,hogy mennyire ment fel padlón a turbónyomás?
Csabásos17-06-2012 13:46:02 // 21845
Beast-tel továbbra is minden ok!Elmúlt 5 éves!!!Ami jár neki megkapta & nincs semmi dráma!Faljuk a km-eket! :D
ALFI15616-06-2012 08:39:39 // 21844
Én senkinek nem hinnék semmit.Én mindig úgy kezdek olaj+összes szűrő,vezérlés komplett vízpumpástól,összes szíj,folyadékok (hűtőközeg,szervó,fék).Az 59-nél még ehez hozzájönne az egr tisztítás illetve ha már a vezérlés végett le van bontva akkor a szívósor.Ezt elöbb utobb úgy is meg kell ejtení.Ahoz meg bontaní kell a vezérlést.A részecskeszűrőt nem bántanám csak ha szaraxik.
Alfás Viktor (NagyVad)16-06-2012 06:59:44 // 21843
Ha belenyúlsz a kipufogóba egyáltalán nem szabad hogy kormos legyen az ujjad!
A vezérlés az 80e KM vagy 4 év!
A motorolajnak nem szabad tök feketének lenni benne!
A vezérlés az 80e KM vagy 4 év!
A motorolajnak nem szabad tök feketének lenni benne!
Liquid16-06-2012 01:11:10 // 21842
úgytünik :) nemnagyon van más alternatíva
Erhard 242 (Pure Energy)15-06-2012 21:34:04 // 21841
DFP leginkább
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
403
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?