Forum >> 159

.....11-08-2012 18:19:41 // 23340
köszi :)
Tozo11-08-2012 17:37:43 // 23339
FES-el Body computerben a következő hibákat találtam. Vkinek volt már hasonló? Érdemes ezekkel foglalkozni?

B1029 - W soros vezeték
U1600 - Minicrypt
B1021 - ködfényszóró relé
B1023 - távolsági relé

Üdv Zoli
Tozo11-08-2012 17:33:37 // 23338
Erre nekem is hibát ír ki, remélem megnyugtató a válasz :-).
.....11-08-2012 17:10:29 // 23337
Valaki megnézné nekem a FES-ben a Delphi climate control (Dual/three zone) -ban a Bal keverőlap helyzetére mit ír ki? Nálam csak % jel van,az összes többi értéket is ír, a tesztben nem jelentkezik,de hibakód nincs.

EXECUTING ACTUATOR...
Bal keverés mozgató motor
HIBA A VEGREHAJTASBAN
ALFI15611-08-2012 16:57:42 // 23336
Csinálsz a kormányról egy közeli képet?Ennyinél még teljessen gyárinak kell lenni.Sőt még a gyári tárcsáknak,betéteknek gyári gumiknak kell fent lenni.Erős,hogy nincs benne semmi?Miért?
GTPeti11-08-2012 16:48:20 // 23335
Ilyen autókat nem szeretek látni. :) Mert "szerelembe esek". B)
Tozo11-08-2012 16:42:40 // 23333
ha szeretsz bütykölni, akkor kellemes időtöltögetés :-D
.......................11-08-2012 16:37:53 // 23332
én megértem a kollegát,nem akar kínlódni a 150 ezer+ km eresekkel
Alfa156SW11-08-2012 16:29:31 // 23331
végig lett ellenőrizve rendesen nem kapkodtam el))

Tudod szart nem veszek)
Alfa156SW11-08-2012 16:25:39 // 23330
ebben kivételesen tényleg annyi van)
egyébként az,hogy nincsen benne semmi az azért egy kicsit erős)))
ALFI15611-08-2012 15:44:07 // 23329
Hát nem ahogy látom :)
De te tudod.Mindenki azt vesz és annyiért amit akar.Én biztos nem adtam volna egy 2006-osért 3.3-at.Amibe nagyon semmi nincs.És ezek a Gödöllői alfa darázs körül meg nagy simlik vannak.Ennél én is majdnem alászaladtam egyszer.Pont egy éve.Akit említettem az hozta a kocsit.És mindig így van,hogy a gyártási év mondjuk 2006 de a forgalombahelyetés 2009.Meg harmincvalahányezer kilóméter.
Alfa156SW11-08-2012 15:38:49 // 23328
ja inkább fizetek érte többet vásárlásnál de nekem megfeleljen minden szempontból))
sajnos nem vagyok egyszerű eset)))
Alfa156SW11-08-2012 15:37:15 // 23327
BÉKÉSCSABÁRA kellett lemenni érte))
Alfa156SW11-08-2012 15:36:38 // 23326
nekem is új dolog volt az automata elég nehéz volt kompromisszumot kötnöm,mivel ez idáig csak manuális váltós autóm volt,de nem bántam meg egyáltalán sőt)))))
Alfa156SW11-08-2012 15:35:00 // 23325
nekem az volt a fontos,hogy újszerű legyen kevés KM-rel na ez össze jött lehetett volna 2001-es évjárat is ha Magyarországi leinformálható STB.... ez mindennél többet ér mint a behozott Import szarok!!!!
ALFI15611-08-2012 15:34:05 // 23324
Nem az idős alfaneppertől vetted?Azt hiszem a 12.kerületbe laknak.50-es fickó akinek van egy fiatalabb gyereke.Általába elkiséri.
.......................11-08-2012 15:32:59 // 23323
irigylem az automatát
ALFI15611-08-2012 15:32:14 // 23322
3.3m.-ért vettél egy 2006-os 159-est?! Az komoly!
Alfa156SW11-08-2012 15:23:09 // 23321
Alfa156SW11-08-2012 15:16:56 // 23320
csinálok képeket belülről is

9 Lufi térd légzsákkal Fűthető Üllések,Eső szenzor,Automata,és a Többi szokásos egyedül Bőr belső nincsen benne,de azt nem bánom egyáltalán)))
.......................11-08-2012 15:14:32 // 23319
szép
belsö felszerel´tség?
Alfa156SW11-08-2012 15:09:17 // 23318
3.300.000 Forintért

alkudtam nem keveset belőle 300.000 Forintot jól kitartották az árát!

na neki nem ég a Jobb oldali Xenon Izzója!
.......................11-08-2012 15:07:00 // 23317
mennyiért sikerült hozzájutni?
Alfa156SW11-08-2012 15:02:00 // 23316
2.4 JTD Distincitive
Alfa156SW11-08-2012 15:01:13 // 23315


Na végre haza hoztam az autót amit hosszas keresgélés után végre sikerült megtalálnom!
2006-os gyártású
2008-ig állt Olaszországban a szalonban majd haza jött
2008-tól 2010 .10.09 ig állt Gödöllőn A Fiat Darázsba,majd onnét adták el
első Forgalomba helyezés 2010.10.09
Valós KM 37880 Szervizkönyves műszerrel bevizsgált!
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 14:01:14 // 23314
a mito az mito, az 59 meg 59
.......................11-08-2012 13:58:24 // 23313
a Mito ban is a motor nyakán van,soha nem volt vele baj a 3,5 fél év alatt
droberto11-08-2012 13:17:37 // 23311
A 2.0 JTD leömlőjében jó helye van.
GTPeti11-08-2012 13:13:09 // 23310
(Egy kondenzátor ugye nem tranzisztor, egy IGBT pedig az.)
GTPeti11-08-2012 13:12:26 // 23309
Teljesen másról beszélünk. Egy IGBT-t még meg tudok különböztetni egy kondenzátortól. ;)
'''''11-08-2012 13:12:03 // 23308
Itt egy kerámia bevonat amit szerettél volna. :-) Egyébként azt nem egészen értem,hogy miért jó,ha meleg a motor?Régen bordázott hengerek voltak,most víz hűtés.
Dömpi (il dottore)11-08-2012 13:04:19 // 23307
nem kondenzátort raknak, hanem IGBT-modult, olyat, amit mi gyártunk (Infineon Cegléd). Nem szárad ki, mert egy DCB kerámia lapon microchip van, az egész meg szilikongyantával van kiöntve. Köze nincs a régi, hagyományos kondenzátorokhoz. Ez fog menni a hibridkocsikba is, és évek óta ezekkel a félvezetőkkel mennek a fél világ metrói, villamosai és superexpresszei.
GTPeti11-08-2012 12:57:10 // 23306
Én meg veszek egy másik 156 8V-t alkatrésznek a köv 20 évre. :PP
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:55:24 // 23305
még ha jól tudom nincs itt 1.8Tibi tulaj, egyről hallottam újonnan vette de 6e km után leadta mert 3x kellett trélerezni külföldről :(
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:53:41 // 23304
remélem valamennyi autót ezzel szerelik most már :)))
GTPeti11-08-2012 12:50:39 // 23303
Nem a mérnököknek, mert az kiadás. Hanem a (szak)szervízeknek, mert az bevétel. (Részesedés+gyári alkatrészek.)
.......................11-08-2012 12:46:15 // 23302
Ezt csak azért csinálják,hogy a Mérnököknek legyen munkájuk,
+ az Erhardnak legyen haszon öszire :)
GTPeti11-08-2012 12:40:52 // 23301
Valamelyik német gyártó találta ki, hogy kis akkut tesznek az autóba és mellé egy bazi kondenzátort. Így megspórolnak rémületes 5 kilót. És spec. akksi kell, no meg a kondenzátor is gondolom 5 évente kiszárad... "Autógyártás én így szeretlek..." B)
Erhard 242 (Pure Energy)11-08-2012 12:38:33 // 23300
na igen a start-stop rendszer igen jó lesz most kapunk hozzá akkukat gondolom nem 2ft lesz hozzá, amit megspórol az ember a ki-be kapcsoláson az akkun vissza hozza :P
.......................11-08-2012 12:34:20 // 23299
+ egy ötlet,mivel az a baj ,hogy nem éri el a 650 Cfokot ,meg lehetne próbálni a kipuf elsö szakaszát szigetelni a DPF ig,olyan anyaggal mint a gözvezetékeket sziegelik
így hamarabb elérné a megfelelö höm öt
lehet segít
GTPeti11-08-2012 12:34:03 // 23298
A DPF szerintem egy teljesen eltolt fejlesztés.

A kormot pl. tankoláskor kéne egy tartályból üríteni. Lennének ötleteim, hogyan lehetne a kipufogógázból kinyerni és megkötni.
.......................11-08-2012 12:31:42 // 23297
Igazad van,az autó meghatározó,
gyakorlatilag nélküle ma nem lehet élni

én is kritikusan bírálom az Autógyárak fejlesztéseit,nem mindent úgy csinálnék mint ök

a DPF jó fejlesztés,mert nem lesz sok tüdörák a mai gyerekeknél
(sajna mikor én felnöttem még a Euro I kat is luxus volt)
GTPeti11-08-2012 12:26:42 // 23296
Féltem, hogy ide lyukadunk ki. Ebben a véleményedben Piritu is meg fog erősíteni.

Pedig valami mást próbáltam hangsúlyozni. Azt, hogy elértük, hogy az autó szabja meg, mennyit és hol használd.
.......................11-08-2012 12:22:19 // 23295
szerintem ,nem kellene ezt a diesel használatot eröltetni
a városban,
aki pedig állandóan ott használja minek vett gázolajost,
benzines sokkal jobb oda

mi azért vettünk dieselt mert 90% ban autópályán toljuk neki,amire való

nem a kocsi tehet róla,ha a vásárló nem megfelelö kocsit választja
.......................11-08-2012 12:18:29 // 23294
kiírja a kijelzöre,legalábbis a Mito
DPF is clogged,see handbook
droberto11-08-2012 12:00:44 // 23293
A turbótól félek én is...
Azért a limp mód előtt a 2. sikertelen regeneráció után azért a műszerfal sárga DPF ikonja tudomására hozza a USER-nek, hogy most már oda kéne figyelni, és csapatni kéne egyet:
GTPeti11-08-2012 11:58:40 // 23292
Erre azt szokták mondani, hogy ki lehet kapcsolni. :)
ALFI15611-08-2012 11:58:07 // 23291
Már mint nem az 59 meg a többi amibe van dpf.Az ténleg nem városba való!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.