Forum >> 159

droberto14-09-2012 21:30:56 // 24514
Az jók voltak, 3 hetente rájuk szoktam nézni. 2,7 bar-ral szoktam járni télen. Nyáron pedig elöl 2,9, hátul 2,7 bar-ral.
bonyesz14-09-2012 20:36:56 // 24513
Köszönöm holnap megnézem és jelentkezek.
Pityukoma14-09-2012 20:30:35 // 24512
Szia :-) Kimentem, lefényképeztem neked. A stabilizátor rúd mögött van. Az a kis lefele görbülő lapított végű gumicső. Úgy néz ki mint egy lankadt f...
A 2.képen jól látszik a víz kifolyás nyoma.
bonyesz14-09-2012 20:15:16 // 24511
Oké de mond meg merre keresem.
danikab6214-09-2012 19:59:15 // 24510
ez nem ida akart jönni, hanem a 145/46 fórumra, bocsi :)
danikab6214-09-2012 19:56:23 // 24509
Hello Cartársak!
Olyan kérdésem lenne, hogy 145 1.4 boxernél, hol van a hűtő rendszer túlnyomás szelepe? Nekem nem a tágulási tartálynál, mert ott csak "sima" csavaros kupak van! Előre is köszi :)
GTPeti14-09-2012 19:32:04 // 24508
Az nem lehet, hogy a téli kerekeid nem voltak felfújva eléggé?
GTPeti14-09-2012 19:24:22 // 24507
Akkor eltömődött az kondenzvízcső. Előfordul az ilyen. Mindenképpen rá kéne nézni.
bonyesz14-09-2012 19:06:01 // 24506
Nemrég töltetem fel a klímám átmosattam.Kérdésem az lenne.Olvastam róla meg már más autónál láttam is ha megy a klíma van viz kícsapodás ami ha áll az autó lesz alatta egy tócsa,az enyémen sajna nem látok és van bent egy furcsa szag,talán el lehet dugulva.Klíma brutálisan nyom mellette.De talán visszafelé is dolgozik nem tomm valaki tapasztalt már ilyent.elöre is kösz.
droberto14-09-2012 17:11:50 // 24504
Akit nem érdekel az ne nézze meg :). Egy normál felhasználót a pillanatnyi fogyasztás sem érdekli! :)
.....14-09-2012 17:06:59 // 24503
Jó lenne ha a menüben meg lehetne nézni,de ez a normál felhasználót nem érdekli :)
droberto14-09-2012 17:05:48 // 24502
Használ közülünk valaki FESmobile-t?
Lumiákon megy?
droberto14-09-2012 17:03:21 // 24501
Viszont te azt írtad, hogy keveset városozol!
90% felett, amikor tudod, hogy kell menj városban már nagyon nem mindegy tudni, hogy hol áll történet...
.......................14-09-2012 16:57:58 // 24500
igazság szerint engem sem érdekel,
a multkor megnéztem,20% on állt a telitödés
droberto14-09-2012 16:53:06 // 24499
Az pedig kár! A PR gépezetnek inkább ezt kellet volna belesulykolni az emberekbe.
Bár a MiTO már könnyebben megteremti az optimális hőmérsékletet a DPF-nek a rengerációhoz!
.......................14-09-2012 16:48:47 // 24498
ilyen még a Mito ban sincs,hogy kiírná a DPF% os telítettségét
még a mezei soför bepánikolna töle :)
droberto14-09-2012 16:30:23 // 24497
A kiírásra már nem emlékszem... :(
droberto14-09-2012 16:29:39 // 24496
Nálam is volt már! :( 104%
Az írt feltételeknek egyszerre kell teljesülniük.
.....14-09-2012 16:27:47 // 24495
Igen, meg valamit ki is ír ha leteszteled a FES-ben. Amúgy nálam már volt 100% fölött is, de nem jelzett.
droberto14-09-2012 16:22:26 // 24494
Erre gondolsz sárgában?

Ez csak akkor világít, ha már 100% felett van a telítettség, és már 2x (vagy más források szerint 3x) félbeszakadt a tisztítás, és itt az idő az ideális regenerálási körülmények megteremtésére.
.....14-09-2012 16:16:10 // 24493
50liter felett már nem is mutat :) 3.2 Q4
droberto14-09-2012 16:15:52 // 24492
Nem értem milyen általános részről beszélsz.
Ez idáig én is azt gondoltam, hogy a széles gumi konstans tempónál többet eszik mint egy vékonyabb. De ez csak egy paraméter.
Én nem mást, hanem a saját nyári és téli kerekeimet hasonlítottam össze, fogyasztás tekintetében!
droberto14-09-2012 16:09:51 // 24491
A Bridgestone Potenza eléggé távol áll a környezetbarát gumiktól (Energy Saver, EcoContakt, Cinturato), kifejlesztésénél nem ez volt a fő szempont, a Conti TS830 pedig, még a legrosszabb körülmények közt sem nevezhető közepes minőségű guminak!
A télim pedig csak 205 mm széles.
droberto14-09-2012 15:59:35 // 24490
A fizika mást mond, mint amit a jelen körülmények produkálnak. A felület szempontjából. De: Biztosan van egy (vagy több) paraméter amivel nem számoluk! Pl. oldalfal merevség, gumikeverék keménység (surlódási együttható), mintázat.
Továbbá a fizika azt is mondja, hogy nagyobb kerék kevésbé veszít mozgási energiájából miközben úthibákon gördül át.
Ha nem hiszed modellezd le, és próbáld ki!
.....14-09-2012 15:13:03 // 24489
A FES-ben le lehet teszteli a kijelzést és az működik.
droberto14-09-2012 14:53:33 // 24488
Azt gondolom, hogy ezek az adatok csak az ECU-ra vonatkoznak. A DPF telítettség kijelzéshez, a VDO-s óraegységet is kéne frissíteni, már ha egyáltalán létezik ilyen....
droberto14-09-2012 14:46:15 // 24487
Az enyém ilyen:

ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 51812906
HW szám: 0281013138
HW változat: 00
SW szám: 1037389889
SW változat: 3442
Homologizációs szám: 93942
Programozás dátuma: 10/20/2007
.....14-09-2012 14:29:02 // 24486
A műszerfalon kijelzi, illetve kiírja, hogy telített a DPF? Ennél a tiéd frissebb:
SW szám: 1037390938
SW változat: 3641
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 07/09/2008
GTPeti14-09-2012 14:23:04 // 24485
Ha alaposan megnézed én az általános "melyikkel fogyaszt többet" részre reagáltam. Kivételek lehetnek, ha általánosítunk, akkor viszont almát hasonlítunk össze almával. És a nagyobb többet nyom. ;)
droberto14-09-2012 14:19:17 // 24484
Ha nem látom, én sem hiszem el! Ha nem így lenne, akkor már nem lennének meg a 19"-os kerekek!
GTPeti14-09-2012 14:18:53 // 24483
Ha egy alacsony gördülési ellenállású 235-öst hasonlítasz össze egy puha, közepes minőségű 215-ös télivel, akkor kijöhet az amit mondasz. Ha azonban azonos típuson belül vizsgáljuk a szélesebbel fogyaszt többet a nagyobb gördülési ellenállás miatt.
GTPeti14-09-2012 14:17:11 // 24482
A fizika jelenlegi állása, mást mond. :)
droberto14-09-2012 14:16:10 // 24481
Jelen van, de ez a tapasztalat!
droberto14-09-2012 14:15:22 // 24480
Meg tudod majd nézni, hogy melyik (mikori) szoftver van rajta?
GTPeti14-09-2012 13:28:30 // 24479
"A kerékméretnek csak a sok indulásos-gyorsításos részeknél (jellemzően városban) van jelentősége." Ha a szélességre gondolsz, szerintem nem így van. A felület-surlódás-veszteség folyamatos haladáskor ugyanúgy jelen van.
Piritu - 1.000.00014-09-2012 12:40:14 // 24478
Láttam, meg meg is van :-)
Shadin14-09-2012 12:31:44 // 24477
Ne frissíts rajta sw-t. nekem azóta fél literrel többet eszik és/mert gyakrabban regenerálja DPF-et. így oldották meg gyakori limpelést?
sas-15914-09-2012 10:48:15 // 24476
OFF Autókereskedőkben tegnap egy piros Lancia Delta Integrale HF-et újítottak fel. Nagy kedvenc és végülis tesó. Emellett brutális élményautó, 2 haveromnak is volt.
Liquid14-09-2012 10:05:15 // 24475
köszi! :)
Liquid14-09-2012 10:05:05 // 24474
az se rossz, de a szivargyuszi szimpatikusabb
a középkonzolt azért kell szétkapnom, mert mögötte tudom átvinni a kábelt a fenti légbeömlőhöz
droberto14-09-2012 10:01:26 // 24473
Ilyet is találtam:

Hátha segít valamiben! :)
.......................14-09-2012 09:58:52 // 24472
a kesztyütartó nem pálya?
könnyebb kivenni mint a kkonzolt,és nem karcolod össze az alut
ott is van + a világításnak
Liquid14-09-2012 09:46:45 // 24471
köszi, ez hasznos, szétkapom hétvégén ás meglátom mit lehet tenni :)
droberto14-09-2012 09:43:26 // 24470
Itt meg van a gyujtás kapcsoló:
droberto14-09-2012 09:40:46 // 24469
Így:
droberto14-09-2012 09:36:07 // 24468
Áhh.... és megvan a légminőség szenzor is! :)))
droberto14-09-2012 09:34:35 // 24467
Megtaláltam a napsugárzás érzékelőt. :) Elvileg kettő is van belőle, a két oldalon.

Helyileg ez tudjátok, hogy hol van?
droberto14-09-2012 09:25:34 // 24466
1.
Én anno,
amikor ideiglenesen beraktam az AVX-1-et összekötöttem (egy idegen vezetékkel) az állandó tápot a kapcsolószállal és így állandóan ment. Egyébként ahogy Piritu is mondja a 159-ben meg van fordítva valamiért ez a két vezeték. Nem jó megoldás ez mert így állandóan ki-be kell kapcsolgatni, ami jellemzően nyomvatartósdit jelent.
A profibb megoldás ahogy GTPeti is írja egy késleltető áramkör építése. Én anno terveztem egy ilyet a Tipoba, de nem lett belőle semmi. Maradt a gyújtásos megoldás.
Egyébként a gyári is ilyen késleltetős, 20 perc után kikapcsol:

Engem is érdekel a téma mert aftersale-es fejet akarok én is kormánygomb illesztővel. Nem tudom, hogy egy illesztő sem tudja ezt a bekapcsolás késleltetést "megtartani". Valami módja biztosan van ennek...
2.
Ha leveszed a középkonzol alumínium burkolatát, akkor ki tudod szerelni a gyújtáskapcsolót, ott lenni kell állandó, és "gyujtásos" feszültségnek is. Azt azért nézd meg, hogy mit dugsz rá. A kapcsolónak 15A-es biztosítéka van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.