Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2012 21:34:26 // 25540
azért vitatkoznék nekem inkább kell egy kevés méteres autó mint egy fiatal 250e km-et futott olcsó, sajnos a km határozza meg mi mikor fog tönkre menni nagy általánosságokban .....
Erhard 242 (Pure Energy)08-10-2012 21:31:21 // 25539
egy magyarországiban lehetséges a kevés km de egy kintről behozott amiben kevés a méter és még olcsó is na az a magyar népmesék című fejezet...
Ti írjátok mindig hogy dejzelt azért vesz az ember hogy spóroljon egy V6 benzin nem erről híres szóval nem jó a példád...
Ti írjátok mindig hogy dejzelt azért vesz az ember hogy spóroljon egy V6 benzin nem erről híres szóval nem jó a példád...
Piritu - 1.000.00008-10-2012 21:09:04 // 25538
Dömpi (il dottore)08-10-2012 20:38:24 // 25537
Egyetértek a leírtakkal!
Amúgy én is csak 10-12 000-et megyek évente.
Amúgy én is csak 10-12 000-et megyek évente.
Dömpi (il dottore)08-10-2012 20:36:26 // 25536
A féknyergen a hibát egy olyan felni okozta, ami beleért a nyeregbe. Ez 1000%
Vermacy08-10-2012 20:27:53 // 25535
Hali!
Én már jártam többször is ebben a kereskedésben. Hááát... 1 milla feletti autót ott azért nem vennék. Sztem itt minden verdára legalább az árának 10-25%-át még rá kell költeni ill. Velem sosem voltak túl kedvesek. Mintha nem "akárkinek" szeretnének autót eladni...
A Verda egyébként gyönyörű és Nekem bejött a gyári navigáció! Még Franciaországba is elvitt...
Én már jártam többször is ebben a kereskedésben. Hááát... 1 milla feletti autót ott azért nem vennék. Sztem itt minden verdára legalább az árának 10-25%-át még rá kell költeni ill. Velem sosem voltak túl kedvesek. Mintha nem "akárkinek" szeretnének autót eladni...
A Verda egyébként gyönyörű és Nekem bejött a gyári navigáció! Még Franciaországba is elvitt...
GTPeti08-10-2012 20:15:08 // 25534
320-as az bazi durva szerintem. B)
GTPeti08-10-2012 20:07:11 // 25533
droberto08-10-2012 15:37:27 // 25532
Így van, bosszantó dolog ez!
'''''08-10-2012 15:34:25 // 25531
Meg van egy kis különbség a magyar utak és egy kinti autópálya között is.
droberto08-10-2012 15:17:28 // 25530
A városi menéssel kapcsolatban teljesen igazad van, de ezért írtam oda, hogy kíméletes használattal.
A múlt hétvégén olvasgattam apósom Lacettijének kezelési könyvét és ott ez állt: "Az olajcsere periódus 15.000 km, de mostoha használat mellet (rendszeres városi használat) csökkenteni kell a periódust." Ergo a sűrűbb olajcserével kell kompenzálni a tartósan rossz üzemállapotot. Továbbá az alsóközepes Lacetti, inkább valósi városba, mint a középkategóriás 159.
A múlt hétvégén olvasgattam apósom Lacettijének kezelési könyvét és ott ez állt: "Az olajcsere periódus 15.000 km, de mostoha használat mellet (rendszeres városi használat) csökkenteni kell a periódust." Ergo a sűrűbb olajcserével kell kompenzálni a tartósan rossz üzemállapotot. Továbbá az alsóközepes Lacetti, inkább valósi városba, mint a középkategóriás 159.
Liquid08-10-2012 14:41:23 // 25529
a féknyerget valszeg valami félnótás gumis barmolta össze, a pedálok hasonlóan néznek ni az enyémben is, csak több a km nálam (majd csinálok róla képet)
Szerelőt nem ismerek arrafelé, én csak Csörit tudom ajánlani, hozzá járok.
Szerelőt nem ismerek arrafelé, én csak Csörit tudom ajánlani, hozzá járok.
Shadin08-10-2012 13:48:42 // 25528
Én szépen dolgoztam :-)
Este megnézem milyen állapotban van, oszt ha jó elviheted ha erre jársz :-)
Este megnézem milyen állapotban van, oszt ha jó elviheted ha erre jársz :-)
.......................08-10-2012 13:30:41 // 25527
"6. Hiba Az olajszintet néha telinek mutatja néha pedig 1-2 egységet lentebb megy."
ez ilyen ,nincs baja
ez ilyen ,nincs baja
droberto08-10-2012 13:16:16 // 25526
Világítás: Neked Xenonod van és nem az égett ki, hanem a helyzetjelző.
Helyzetjelző csere:
Ez talán segíthet még a cserében.
Helyzetjelző csere:
Ez talán segíthet még a cserében.
droberto08-10-2012 13:12:44 // 25525
Nincs mit!
Itt mindenki szívesen segít a másiknak! :)
Szervíz: Ezt a dolgot szerintem jól látod.
Pedál: Ez tényleg kopott. Nem is gondoltam volna. Így a képek alapján azt ajánlom, hogy szereld le, alaposan tisztítsd meg és egy gumitappancsra feszített P320 csiszoló papírral csiszold be. Szigorúan csak abban irányban csiszold, amilyen a gyári is. Így talán vissza tudod nyerni az eredeti szálcsiszolt hatást.
Beltér világítás burkolat: Én a helyedben lepolíroznám a karcokat és FBS-el (vagy bármilyen szilikoplasztos ragasztóval) visszaragasztanám.
Féknyereg: A sérüléseket én sima (megfelelő színre kikevert) zománcfestékkel, vagy ha nagyon profi akarsz lenni 2K-s autófestékkel lejavítod kisecsettel.
Kiolvasás: Ebben sokunk tud segíteni. Nem kell hozzá más mint egy interfész és egy szoftver.
Itt mindenki szívesen segít a másiknak! :)
Szervíz: Ezt a dolgot szerintem jól látod.
Pedál: Ez tényleg kopott. Nem is gondoltam volna. Így a képek alapján azt ajánlom, hogy szereld le, alaposan tisztítsd meg és egy gumitappancsra feszített P320 csiszoló papírral csiszold be. Szigorúan csak abban irányban csiszold, amilyen a gyári is. Így talán vissza tudod nyerni az eredeti szálcsiszolt hatást.
Beltér világítás burkolat: Én a helyedben lepolíroznám a karcokat és FBS-el (vagy bármilyen szilikoplasztos ragasztóval) visszaragasztanám.
Féknyereg: A sérüléseket én sima (megfelelő színre kikevert) zománcfestékkel, vagy ha nagyon profi akarsz lenni 2K-s autófestékkel lejavítod kisecsettel.
Kiolvasás: Ebben sokunk tud segíteni. Nem kell hozzá más mint egy interfész és egy szoftver.
Adam9008-10-2012 12:46:30 // 25524
Igen azt gondoltam:)
De élőben elég csúny, ragasztó foltos,aki leszedte és visszarakta nem végzett valami szép munkát szerintem, szóval majd megpróbálok beszerezni megkímélt darabot.
De élőben elég csúny, ragasztó foltos,aki leszedte és visszarakta nem végzett valami szép munkát szerintem, szóval majd megpróbálok beszerezni megkímélt darabot.
Shadin08-10-2012 12:42:51 // 25523
Hát szerintem sanszos :-(
Shadin08-10-2012 12:42:16 // 25522
A búrát akár vissza is lehet ragasztani pill. ragasztóval, én is azt tettem amikor egy gombot kellett benne cserélnem ami a test és a búra között helyezkedik el...
FRC08-10-2012 12:40:47 // 25521
Adam9008-10-2012 12:36:58 // 25520
Köszi az üzenetet és a segítséget mindenkinek.
Akkor azt hiszem a hűtővízcserével megpróbálkozok, vagy valószínűbb hogy kérek segítséget valamelyik cartástól :)
Szerelőket pedig nyugodtan ajánlhattok távolabb a lakhelyemtől, mert az oda utazással és az egyéb költségekkel még mindig lehet hogy olcsóbban kijövök mint egy nagy márkaszervízzel (Gondoljunk csak a 23ezres hűtővíz cserére...)
Sajnos a "nagy" szervízre várni kell tavaszig csak akkor fogok anyagilag úgy állni, de télen amúgyse szoktam nagyon vezetni, pihenni fog a gép.
A pedállal és féknyereggel kapcsolatban egy kicsit túloztam. A pedálra ráférne egy alapos takarítás, de egy kicsit akkor is kopottas. A kéknyergekkel nem tudom mi történthetett azok sem súlyos esztétikai hibák csak közelről észrevehetőek. (Képeket csatoltam az esztétikai hibákról)
Ezt a műszeres kiolvastatást hol csináltassam szerintetek?
Akkor azt hiszem a hűtővízcserével megpróbálkozok, vagy valószínűbb hogy kérek segítséget valamelyik cartástól :)
Szerelőket pedig nyugodtan ajánlhattok távolabb a lakhelyemtől, mert az oda utazással és az egyéb költségekkel még mindig lehet hogy olcsóbban kijövök mint egy nagy márkaszervízzel (Gondoljunk csak a 23ezres hűtővíz cserére...)
Sajnos a "nagy" szervízre várni kell tavaszig csak akkor fogok anyagilag úgy állni, de télen amúgyse szoktam nagyon vezetni, pihenni fog a gép.
A pedállal és féknyereggel kapcsolatban egy kicsit túloztam. A pedálra ráférne egy alapos takarítás, de egy kicsit akkor is kopottas. A kéknyergekkel nem tudom mi történthetett azok sem súlyos esztétikai hibák csak közelről észrevehetőek. (Képeket csatoltam az esztétikai hibákról)
Ezt a műszeres kiolvastatást hol csináltassam szerintetek?
.......................08-10-2012 12:10:37 // 25519
15ezren 1 liter az semmi,
ha enné akkor 1000km en enne 1 litert!
ne cserélj semmit ,ez normális
ha enné akkor 1000km en enne 1 litert!
ne cserélj semmit ,ez normális
'''''08-10-2012 12:03:30 // 25518
Nekem a fényképeden szereplőm rész,hála istennek csak kokszos.Ha ennyi olaj van ott,akkor valahonnan fogynia kellene.
Shadin08-10-2012 11:54:26 // 25517
Mindezek ellenére az EGR szelepen tavaly óta minimális a korom lerakódás ill. a pill. szelep ház is relatíve korommentes...
WTF?
WTF?
Shadin08-10-2012 11:52:56 // 25516
eddig nem ette...
lehet összefüggés a képeken látható olaj ill. a lecsökkent regenerálások közötti km. ill. a 38%-os elhasználódottsági szintű "vékony" olajom között?
Bár 15000Km és másfél év van az olajban és töltöttem már rá 1 litert.
Akkor eszi :-(
Olaj vagy turbó csere :-)
lehet összefüggés a képeken látható olaj ill. a lecsökkent regenerálások közötti km. ill. a 38%-os elhasználódottsági szintű "vékony" olajom között?
Bár 15000Km és másfél év van az olajban és töltöttem már rá 1 litert.
Akkor eszi :-(
Olaj vagy turbó csere :-)
.......................08-10-2012 11:47:23 // 25515
döl az olaj a turbódból,
eszi az olajat?
eszi az olajat?
Shadin08-10-2012 11:45:47 // 25514
tipoatti08-10-2012 11:23:36 // 25513
ALAPIGAZSÁG, amit írsz!
tipoatti08-10-2012 11:21:07 // 25512
Szép autó, csak hát ezt biztos, hogy ötből ötször vernéd a láncos kétezressel... :)))
'''''08-10-2012 10:34:35 // 25511
Az én vasamba kb 5.000Km megy évente (most 85.000Km van benne) de lehet,hogy szarabb állapotban lesz 100.000Km-nél a magyar utak és a csak városi használattól mint egy külföldi 200.000Km.es autópályán használt vas.
.......................08-10-2012 10:10:38 // 25510
de nem mindegy ,hogy milyen fordulaton és terhelésen teszi mindezt
droberto08-10-2012 09:55:52 // 25509
Egy gép élettartama alapvetően az üzemidőtől függ, autónál a megtett km-től.
Nyilván megfelelő karbantartással, ápolással és a rendeltetésszerű-, kíméletes használattal az elhasználódás csökkenthető, az élettartam elnyújtható.
Nyilván megfelelő karbantartással, ápolással és a rendeltetésszerű-, kíméletes használattal az elhasználódás csökkenthető, az élettartam elnyújtható.
Liquid08-10-2012 09:46:40 // 25508
a DPF elhalálozhat már 100e-nél is, az EGR szintén nemnagyon bírja addig. A többi meg abszolut egyedi dolog. Semmi értelme km-hez kötni.
Pl. az akku nagyon nem függ a km-től
Pl. az akku nagyon nem függ a km-től
Liquid08-10-2012 09:42:35 // 25507
azért az megfigyelhető, hogy egy külföldi származású jól felszerelt, nagyobb dízel jellemzően sokat futott, vagy drága. Az enyém pl. 140e km-es 4 évesen. Ittoni forgalomba helyezésű vagy nagyon fiatalon bekerült gépnél már másabb lehet a helyzet, a kisautóknál szintén.
Amúgy valóban az állapot a lényeg, és 3-4 éves kor felett nincs értelme kilométerezni, mert úgysem lehet tudni a valóságot.
Amúgy valóban az állapot a lényeg, és 3-4 éves kor felett nincs értelme kilométerezni, mert úgysem lehet tudni a valóságot.
droberto08-10-2012 09:35:07 // 25506
Általános tapasztalat, hogy 200 k km felett nagy eséllyel jönnek az alábbi - egyébként egyenként sem kis értékű - hibák:
- DPF
- EGR
- Szívósor
- Turbó
- Kuplung
- Lendkerék
- Főtengely ékszíjtárcsa
- Kormánymű
- Féltengely
- Felső lengőkar
- Xenon izzó
- Akkumulátor
Persze ezek tönkre menetel nem törvényszerű, elhasználódásuk elsősorban futásteljesítmény függő, másodsorban a használat és a karbantartások betartásától függ.
- DPF
- EGR
- Szívósor
- Turbó
- Kuplung
- Lendkerék
- Főtengely ékszíjtárcsa
- Kormánymű
- Féltengely
- Felső lengőkar
- Xenon izzó
- Akkumulátor
Persze ezek tönkre menetel nem törvényszerű, elhasználódásuk elsősorban futásteljesítmény függő, másodsorban a használat és a karbantartások betartásától függ.
Shadin08-10-2012 09:23:48 // 25504
Van egy olyan első utastéri lámpatestem szemcsitartóval együtt szürke színben, este megnézem. A búra ragasztott a peremein, valaki letépte kiszedéskor mert rossz helyen nyúlkált alá :-)
droberto08-10-2012 09:23:04 // 25503
Ejha, puccos kis lakás! :)
Grat hozzá!
Ezt a vas is meghálálja!
Grat hozzá!
Ezt a vas is meghálálja!
Andy08-10-2012 09:10:18 // 25502
Nem bírom ki, hogy ne írjam meg. Nektek súlyos parátok van ezzel a km óra állással. Nagyjából Én is meg a fiam is teszünk rá mit ír a hirdető. Nem km-óra állást veszünk hanem állapotot. Amúgy meg kiolvasás nélkül nem veszünk semmit.
Ám hiszed (hiszitek) vagy sem, az Én 2002 vasamban 140.000 km van. Reális. Tottiéban ami 2001-es 110.000. Szintén reális.
Miért ne lehetne egy dízelben ennyi??? Azért mert Te (Ti) többet mentek?????
Ugyan már. Az öregem a vadi új dízel pólójába 3 év alatt rakott 10.000 km-et. De biztos visszatekerte az órát...
Fiam kérdése az adott autó általános állapotára vonatkozott, illetve a Szombathelyi kereskedésre.
Ennyi! Erről valakinek érdemi infója????
Ja!! Egy 5-6 éves autó nem lehet törött????? Hol éltek ti?? Ehhh...
Ám hiszed (hiszitek) vagy sem, az Én 2002 vasamban 140.000 km van. Reális. Tottiéban ami 2001-es 110.000. Szintén reális.
Miért ne lehetne egy dízelben ennyi??? Azért mert Te (Ti) többet mentek?????
Ugyan már. Az öregem a vadi új dízel pólójába 3 év alatt rakott 10.000 km-et. De biztos visszatekerte az órát...
Fiam kérdése az adott autó általános állapotára vonatkozott, illetve a Szombathelyi kereskedésre.
Ennyi! Erről valakinek érdemi infója????
Ja!! Egy 5-6 éves autó nem lehet törött????? Hol éltek ti?? Ehhh...
.......................08-10-2012 09:00:17 // 25501
Ti még mindíg elhiszitek ezt hogy egy 6 éves diesel kocsiban 105ezer km van?
aki dieselt vesz min 30ekm ert megy egy évben, 2006 kocsiban az min 180ezer
aki dieselt vesz min 30ekm ert megy egy évben, 2006 kocsiban az min 180ezer
Coolby08-10-2012 08:19:05 // 25500
Coolby08-10-2012 08:18:23 // 25499
végre megérdemelt helyen áll a vas, nem az utcán :) éljen-éljen
Zsunior08-10-2012 08:17:18 // 25498
Sas szemetek van :))
A térdlégzsák elég aggasztó valóban.. Valószínűleg akkor ez nem kerül megnézésre :)
Köszönöm
A térdlégzsák elég aggasztó valóban.. Valószínűleg akkor ez nem kerül megnézésre :)
Köszönöm
Coolby08-10-2012 08:14:52 // 25497
rosszul értettem, nem xenonod van, sorry :) reggel van még :D
Coolby08-10-2012 08:14:08 // 25496
Helló!
Először is grat a géphez!
Teljesen jókat ír droberto cartárs, de leírok én is ezt-azt, és akkor többféléből, hátha több lejön :)
1. Izzót könnyű kivenni. Ha jól értem xenonod van. Lecsavarod ugye kis műanyag kupakot és ott látsz egy téglatest alakú fém izét (ez az ízzó segge), amire rámegy egy kábel. Az egészet egy hajtogatott drót szál fogja a helyére, ami kiakaszható, ami után a téglatestet megfogva kihúzható az izzó. Hogy a kábelt róla előtte vagy utána húzod le, az lényegtelen, kijön ígyis úgyis.
2. Ezt mi is szeretnénk tudni mi a gond, nem tudni. Lehet porlasztóhiba.
3. Kiolvasnám én is. Nem típushiba, ez egyedi gond. Utána kell járni.
Többire pedig pláne nagyon jót írt cartárs, szóval hallgass rá :)
Először is grat a géphez!
Teljesen jókat ír droberto cartárs, de leírok én is ezt-azt, és akkor többféléből, hátha több lejön :)
1. Izzót könnyű kivenni. Ha jól értem xenonod van. Lecsavarod ugye kis műanyag kupakot és ott látsz egy téglatest alakú fém izét (ez az ízzó segge), amire rámegy egy kábel. Az egészet egy hajtogatott drót szál fogja a helyére, ami kiakaszható, ami után a téglatestet megfogva kihúzható az izzó. Hogy a kábelt róla előtte vagy utána húzod le, az lényegtelen, kijön ígyis úgyis.
2. Ezt mi is szeretnénk tudni mi a gond, nem tudni. Lehet porlasztóhiba.
3. Kiolvasnám én is. Nem típushiba, ez egyedi gond. Utána kell járni.
Többire pedig pláne nagyon jót írt cartárs, szóval hallgass rá :)
Coolby08-10-2012 08:05:45 // 25495
Miket észre nem veszel, de jogos a térdlégzsák eltérő, ez gyanús... A váltógombra pedig igazat tudok adni, ugyan én sem tudom enyémben mennyi a kilóméter (100e volt benne papíron, de tutti több van benne), de nem néz ki ilyen kopottan a váltógomb...
droberto08-10-2012 07:56:58 // 25494
Ezt így képekről nehéz eldönteni. Én vsz. nem mennék el megnézni, mert:
- Vsz. lecsó volt, mert fekete a térdlégzsák.
- 2006-os, ergo 6 éves. Ki hiszi el egy 10 millás premiummárkáról, hogy (főleg, ha NY-Európai) évi 17 ezret futott. A váltót elnézve a valós futás ennek min a duplája lehet. (Bár igazából a karbantartottság igazolhatósága fontosabb.) Csupán bizalmatlanságot gerjeszt.
- Vsz. lecsó volt, mert fekete a térdlégzsák.
- 2006-os, ergo 6 éves. Ki hiszi el egy 10 millás premiummárkáról, hogy (főleg, ha NY-Európai) évi 17 ezret futott. A váltót elnézve a valós futás ennek min a duplája lehet. (Bár igazából a karbantartottság igazolhatósága fontosabb.) Csupán bizalmatlanságot gerjeszt.
Zsunior08-10-2012 07:04:28 // 25493
Üdv!
Nem ismeri véletlen valaki ezt az autót, vagy az autókereskedést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-6233527
Így fotóról szépnek tűnik, csak messze van :))
Előre is köszi
Nem ismeri véletlen valaki ezt az autót, vagy az autókereskedést?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_distinctive-6233527
Így fotóról szépnek tűnik, csak messze van :))
Előre is köszi
droberto07-10-2012 22:42:27 // 25492
Szia! Komplex kérdéssor. :)
1. Nem bonyolult cserélni. Úgy kell eljárni, mint bármi másnál. Van elég hely, nem kell leszedd a lökhárítót.
Egy kis segítség a használatiból:
A xenon csere: Az utólagos beépítés bajos, ha meg gyárit akarsz, akkor kell lámpatest, lámpamosó rendszer és magasságállítós hátsó híd.
Hopp, most nézem (a lámpamosóidból ítélve), hogy neked gyárilag Xenonod van.
2. Ezt így a leírásból nehéz megmondani. Szükség lenne egy hibakódkiolvaásra, hogy hátha vanak hibák eltárolva. Ehhez szükséges egy számítógép egy interfész (ELM327) és egy szoftver (MES).
3. Szintén hibakód kiolvasással kezdenék.
4. A kép jó lenne. Egyébként itt a búra és a lámpatest egyben van. Lehet újat is venni, de SZVSZ abszolút felesleges. Egy bontott (pl.: Rolan Trencsik) tökéletesen megteszi az új árának töredékéért. Itt látod, hogy a hátsó hogy néz ki. Az első hasonló szerkezetileg.
5. Féknyereg: Lehet újat venni de nem érdemes, mert drága. Ki kell javítani a fényezést, vagy újra kell festeni. Alupedál: Van ilyen újból (keresd Erhard cartársat) és bontott is. De hogyan tud elkopni egy alupedál?
6. Például úgy, hogy lejtőn állsz, vagy még nem folyt vissza az összes olaj. Hidegen nézd meg a nívó pálcát. Az a jó, hogy ha max. szint alatt van egy picivel. A JTD motorok nem nagyon eszik az olajat.
Hűtőfolyadék: Selénia Paraflu Up kell bele 3,75 l és ugyanennyi ioncserélt víz. Csere után, néhányszor még kell utántölteni, ahogyan dolgozza ki a levegőt.
A csere egyszerű: Haspáncél le, majd a vízhűtő alsó csonkjáról le kell szedni a gumicsövet a leengedéshez.
100% biztos a km óra állás? Leinformáltad a vasat illetve nézted FES/MES-el. Ha nem, akkor a nagy szervízt én azonnal elvégezném.
A fékolajadékot 70k-ként vagy két évente illik cserélni.
A 19-es gumma sajnos nem olcsó 75-100k/db.
Szervíz: Csörit sokan dícsérik, de ő messze van neked. Ez ügyben szerintem kérdezd meg a helyi cartársakat, hogy ki mit ajánl.
Javaslom, hogy innen töltsd le a használatit és olvasd el!
1. Nem bonyolult cserélni. Úgy kell eljárni, mint bármi másnál. Van elég hely, nem kell leszedd a lökhárítót.
Egy kis segítség a használatiból:
A xenon csere: Az utólagos beépítés bajos, ha meg gyárit akarsz, akkor kell lámpatest, lámpamosó rendszer és magasságállítós hátsó híd.
Hopp, most nézem (a lámpamosóidból ítélve), hogy neked gyárilag Xenonod van.
2. Ezt így a leírásból nehéz megmondani. Szükség lenne egy hibakódkiolvaásra, hogy hátha vanak hibák eltárolva. Ehhez szükséges egy számítógép egy interfész (ELM327) és egy szoftver (MES).
3. Szintén hibakód kiolvasással kezdenék.
4. A kép jó lenne. Egyébként itt a búra és a lámpatest egyben van. Lehet újat is venni, de SZVSZ abszolút felesleges. Egy bontott (pl.: Rolan Trencsik) tökéletesen megteszi az új árának töredékéért. Itt látod, hogy a hátsó hogy néz ki. Az első hasonló szerkezetileg.
5. Féknyereg: Lehet újat venni de nem érdemes, mert drága. Ki kell javítani a fényezést, vagy újra kell festeni. Alupedál: Van ilyen újból (keresd Erhard cartársat) és bontott is. De hogyan tud elkopni egy alupedál?
6. Például úgy, hogy lejtőn állsz, vagy még nem folyt vissza az összes olaj. Hidegen nézd meg a nívó pálcát. Az a jó, hogy ha max. szint alatt van egy picivel. A JTD motorok nem nagyon eszik az olajat.
Hűtőfolyadék: Selénia Paraflu Up kell bele 3,75 l és ugyanennyi ioncserélt víz. Csere után, néhányszor még kell utántölteni, ahogyan dolgozza ki a levegőt.
A csere egyszerű: Haspáncél le, majd a vízhűtő alsó csonkjáról le kell szedni a gumicsövet a leengedéshez.
100% biztos a km óra állás? Leinformáltad a vasat illetve nézted FES/MES-el. Ha nem, akkor a nagy szervízt én azonnal elvégezném.
A fékolajadékot 70k-ként vagy két évente illik cserélni.
A 19-es gumma sajnos nem olcsó 75-100k/db.
Szervíz: Csörit sokan dícsérik, de ő messze van neked. Ez ügyben szerintem kérdezd meg a helyi cartársakat, hogy ki mit ajánl.
Javaslom, hogy innen töltsd le a használatit és olvasd el!
Liquid07-10-2012 22:01:04 // 25491
80e-nél kopottak az alupedálok? mennyire?
Keress egy megbízható szerelőt, kerüld el a márkaszervizeket. Nagyságrendekkel olcsóbban kijössz, ráadásul a márkaszervizekben sokszor nem túl hozzáértők, illetve az alkatrészcserénél végetér a tudományuk.
A féknyereg mi ráktól lehet kopott? Biztosan beszerezhető de szerintem egyszerűbb újrafesteni.
Keress egy megbízható szerelőt, kerüld el a márkaszervizeket. Nagyságrendekkel olcsóbban kijössz, ráadásul a márkaszervizekben sokszor nem túl hozzáértők, illetve az alkatrészcserénél végetér a tudományuk.
A féknyereg mi ráktól lehet kopott? Biztosan beszerezhető de szerintem egyszerűbb újrafesteni.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
447
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?