Forum >> 159
GTPeti03-11-2012 22:16:38 // 26480
SZVSZ nem a "kisebb mint" 80 fok teszi. Benzinesnél lenne ettől jelentős fogy.növekedés.
GTPeti03-11-2012 22:15:16 // 26479
Komoly. Nem tudom normális-e ez egy 1.9 dízeltől. (Vagy a DPF-nek már az ilyen extrém értékeket is elnézzük?)
droberto03-11-2012 22:06:26 // 26478
Arra kíváncsi lennék, ha - szívtelen módon - így hidegen még nyomkodnám is neki mennyit kérne! :)
Egyébként ha rákerül a kis kerék akkor ez vagy két litert visszáb megy!
Annyit még a motor védelmében elmondanék, hogy óra szerint 80°C felé nem ment a víz.
Pont ezért fogok az előmelegítő kérdésnek utánajárni!
Egyébként ha rákerül a kis kerék akkor ez vagy két litert visszáb megy!
Annyit még a motor védelmében elmondanék, hogy óra szerint 80°C felé nem ment a víz.
Pont ezért fogok az előmelegítő kérdésnek utánajárni!
stukker198703-11-2012 21:56:52 // 26477
Városban éhes a jószág eléggé:(
Nálam 1-2 hét folyamatos városozás után a DPF eltömődöttség hibaüzi is előjön.
Szerencsére ez az autó nem vágja ilyenkor szervíz üzemmódba magát.Sajnos hasonlóan "súlyós" hiba miatt előző dízelem előszeretettel játszotta ezt.
Nálam 1-2 hét folyamatos városozás után a DPF eltömődöttség hibaüzi is előjön.
Szerencsére ez az autó nem vágja ilyenkor szervíz üzemmódba magát.Sajnos hasonlóan "súlyós" hiba miatt előző dízelem előszeretettel játszotta ezt.
droberto03-11-2012 21:41:30 // 26476
Ma sikerült egy 12,9-es átlagot produkálnom 8 km-en a városban, 2x megállva.
droberto03-11-2012 21:28:08 // 26475
No persze, akinek négy helyen kapar... :)
Liquid03-11-2012 21:25:31 // 26474
a hátsó hajtás kardánjáról van szó, kb. a váltógomb alatt lehet. Majd megpróbálom lefotózni
Csöri03-11-2012 21:23:54 // 26473
Nálad olyat ne keress, ha csak nem 4 lábhajtásos a géped.
droberto03-11-2012 21:20:18 // 26472
Nincs fotód? Én most nézegettem alulról a motorteret vagy másfél órát, de most pontosan nem emlékszem melyikre gondolsz. A bölcső hátsó részére (zártszelvény) tippelek...
Csosznorbert03-11-2012 20:51:10 // 26471
Bakker..... simán elmennek tompitottnak. :)))
Liquid03-11-2012 20:41:10 // 26470
Jóestét!
Megvan a súrlódás oka. Ma Skull barátomnál jártam, és felemeltük a gépet a műhelyben. Középtájon a lambdaszondánál van egy kereszttartó/merevítő vas, ami a kardánalagút két "partját" köti össze és ezen van egy fül, ami a lambda vezetékét rögzíti.
Na ez a kereszttartó kapott egyet valamikor a múltban, szerintem nem nálam, mert függőlegesen ütöttem már le, de ez elölről kapta és kicsit meggörbült, a kábel rögzítő így nagyon közel került a kardánhoz (pár mm) és nagyobb hirtelen terhelésnél mozdult annyit a kardán hogy hozzáért. Feszítővassal kicsit visszadeformáltuk, így most csendben van és amint lehet leszereljük, kiegyenesítjük és visszarakjuk.
Mindenesetre nagyon megnyugodtam. Nagy köszönet Skull innen is!
AZ érdekes csak hogy a 19"-es kerékkel nem volt ilyen, ekkora különbség lenne a méretek között?
Megvan a súrlódás oka. Ma Skull barátomnál jártam, és felemeltük a gépet a műhelyben. Középtájon a lambdaszondánál van egy kereszttartó/merevítő vas, ami a kardánalagút két "partját" köti össze és ezen van egy fül, ami a lambda vezetékét rögzíti.
Na ez a kereszttartó kapott egyet valamikor a múltban, szerintem nem nálam, mert függőlegesen ütöttem már le, de ez elölről kapta és kicsit meggörbült, a kábel rögzítő így nagyon közel került a kardánhoz (pár mm) és nagyobb hirtelen terhelésnél mozdult annyit a kardán hogy hozzáért. Feszítővassal kicsit visszadeformáltuk, így most csendben van és amint lehet leszereljük, kiegyenesítjük és visszarakjuk.
Mindenesetre nagyon megnyugodtam. Nagy köszönet Skull innen is!
AZ érdekes csak hogy a 19"-es kerékkel nem volt ilyen, ekkora különbség lenne a méretek között?
droberto03-11-2012 20:40:04 // 26469
Ma bekerült az ülés. Egyenlőre fűt... :)
GTPeti03-11-2012 19:59:05 // 26467
Hány km óta van bent?
Pityukoma03-11-2012 19:48:45 // 26466
Sziasztok :-) Ma új SMD ledes "izzókat" raktam az első helyzetjelzőbe. Részletek a: Blogomban
Hátha érdekel valakit közületek.
Hátha érdekel valakit közületek.
Piritu - 1.000.00003-11-2012 18:14:00 // 26465
Hm. Újrakötöttem ugyan annál a biztosítónál, így 9ezerrel kevesebb lett, mintha semmit sem csináltam volna :-)
Ruszi03-11-2012 16:07:53 // 26464
Vagy váltok a
Wáberer-re
8.056 Ft
+ 2.417 Ft
fizetendő adó
Bónuszőr biztosítással
Wáberer-re
8.056 Ft
+ 2.417 Ft
fizetendő adó
Bónuszőr biztosítással
Ruszi03-11-2012 15:41:48 // 26463
Nekem is marad az idei:
Groupama Garancia Biztosító Zrt.
Éves:
12 180 Ft
+ adó: 3 654 Ft
Groupama Garancia Biztosító Zrt.
Éves:
12 180 Ft
+ adó: 3 654 Ft
Erhard 242 (Pure Energy)03-11-2012 14:57:11 // 26462
néztem a kötelezőt 13-ra nem igazán változik semmi sem viszont van érdekes kiegészítő biztosítás ami lehet nem rossz 2 mihályig évi 15e, az azért nem rossz...
'''''03-11-2012 06:58:10 // 26461
Nekem rendben a pedál,viszont a 147-es fejleményekre kíváncsi leszek.
Dömpi (il dottore)02-11-2012 23:41:27 // 26460
Volt korábban - és hát még most is van - egy kis holtjátéka a kuplungpedálomnak. Azt hiszem megtaláltam a hiba forrását, de az okát még nem. Az van, hogy a pedál holtjátéka közben nem mozdul a rúd, amit a pedálnak kellene betolnia a munkahengerbe, hanem a rúd és a pedál csatlakozása között van egy kis hézag/kottyanás, ami a pedál végén már majd 1-1,5 cm holtjátékot okoz..
Valakinek volt már hasonló? Mi lehet az ok? És mi lehet a megoldás?
Más.
Reggel megyünk megnézni asszonypajtinak a 147-et. Bevallom kíváncsi vagyok a vasra!
Valakinek volt már hasonló? Mi lehet az ok? És mi lehet a megoldás?
Más.
Reggel megyünk megnézni asszonypajtinak a 147-et. Bevallom kíváncsi vagyok a vasra!
Erhard 242 (Pure Energy)02-11-2012 19:59:48 // 26459
no xado tapasztalat, sok mindent nem vettem észre max annyit hogy a hideg jöttével sem ment feljebb a fogyasztás...
droberto02-11-2012 19:52:38 // 26458
Ez a nap is úgy ment el, hogy egy csavart se tudtam megmozdítani a hülye eső miatt! Pedig ma terveztem berakni az ülést, bezsírozni ezt-azt és kereket cserélni. :(
Csabi02-11-2012 14:39:48 // 26457
A kartergáz visszavezetés miatt kerül némi olaj a szívócsőbe, annak ellenére, h van beépítve szeparátor,de azért az nem szeparál 100%-ban.(főleg ha elrakodótt olajsárral, én ezért cseréltem...biztos ami biztos alapon)
Ez egy örök probléma, ami engem nagyon bossszant... ezért tervezek egy ilyen szürő beépítését, hogy ne rakodjon el az egész rendszer kezdve a visszavezetéstól a kipuffig.Az elégetett olaj nem hinném, hogy nagyon használ a katalizátornak és főleg a DPF- nek.
(persze a turbo is verheti az olajat...de az egy másik történet)
Ez egy örök probléma, ami engem nagyon bossszant... ezért tervezek egy ilyen szürő beépítését, hogy ne rakodjon el az egész rendszer kezdve a visszavezetéstól a kipuffig.Az elégetett olaj nem hinném, hogy nagyon használ a katalizátornak és főleg a DPF- nek.
(persze a turbo is verheti az olajat...de az egy másik történet)
droberto02-11-2012 12:46:55 // 26456
Pedig az lesz az, van ott egy beszúrás, mellyel el van vékonyítva az anyag.
droberto02-11-2012 12:44:39 // 26455
Én is valami ilyesmire gondoltam, csak azzal a különbséggel, hogy a letörés az nem rendelteésszerűen törik le, hanem csak túlhúzáskor. Kéne lennie egy nyomaték értéknek...
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
Egyébként húztam rajta vagy 1-1,5 fordulatot. Most meg olyan mitha a bilincs felső fele belevágott volna a gumiba. Mindegy. Egy biztos, ahogyan sejtettem is ott kifújás van, nem a cső anyagán diffundál ki az olaj. Csak azt nem értem, hogy miért van olaj a szívó oldalon?!? A turbó tengelyének kenése miatt szivárog ki? Úgy olvasom nem egyedüli a problémám! Az 1.5 dCi-vel is megesik már 20.000-nél.
droberto02-11-2012 10:54:07 // 26454
Köszönöm Uram! Ez már azért így jobban hangzik. :)
Csosznorbert02-11-2012 08:24:06 // 26453
náááááá, akkor átugrik, és csak 1 helyben tekered ha nincs tovább
Bilux02-11-2012 07:12:47 // 26452
Ez ilyen gyárilag akkor van nyomatékra húzva ha letörik a feje ha jól tudom.
.......................01-11-2012 22:48:11 // 26451
De jó ha van egy Fogód is
.......................01-11-2012 22:45:20 // 26450
Vagy ittOetiker bilincs
.......................01-11-2012 22:24:59 // 26449
Kereket levéve hozzàférsz
.......................01-11-2012 22:23:46 // 26448
Bármelyik autósboltban van univerzàlis
droberto01-11-2012 22:12:53 // 26447
Nekem van aknám de az se szupi! Cigány dolog onnan szerelni.
Csápos emelőről ábrándozom! :)
Csápos emelőről ábrándozom! :)
droberto01-11-2012 22:06:49 // 26446
Remélem nem lesz igazad, mert a kormánymű gumiharang bilincs is csak gumiharangostól van.
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
Az a nagy baj, hogy nagyon hozzáférni sem könnyű, mert a belső feleket alulról eltakarja a bölcső. :(
droberto01-11-2012 22:04:20 // 26445
Az a baj,hogy apróságok, de engem nagyon zavarnak... :(
.......................01-11-2012 21:27:42 // 26444
Újra nem lehet visszarakni,csak roncsolàssal bonthatóak,
Megbontàs utàn kell rà új bilincs
Megbontàs utàn kell rà új bilincs
.......................01-11-2012 21:26:21 // 26443
Màs típus is,ez ne zavarjon
droberto01-11-2012 21:24:35 // 26442
A baj az, hogy a vas tele van ilyen apró szerelési gondatlansággal!
droberto01-11-2012 21:23:37 // 26441
Tudja valaki, hogy a féltengely gumiharang bilincseket, hogyan tudom leszedni-visszarakni?
.......................01-11-2012 21:22:38 // 26440
Ez legyen a legnagyobb baj
droberto01-11-2012 21:05:25 // 26439
droberto01-11-2012 21:02:24 // 26438
droberto01-11-2012 21:00:42 // 26437
droberto01-11-2012 20:57:51 // 26436
droberto01-11-2012 20:56:15 // 26435
droberto01-11-2012 20:54:46 // 26434
droberto01-11-2012 20:51:57 // 26433
Liquid01-11-2012 12:55:37 // 26432
csak akkor ha durván gyorsítok, 1-2-3-ban, olyan mintha azzal lenne összefüggésben hogy emelkedik olyankor az autó eleje és lemegy a hátulja. 2 kemény anyag surlódik egymáson. Normál menetben, kanyarban, hátramenetben, fékezésnél nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Az a gáz hogy hamar sötétedik, és genya az idő nem tudom rendesen megnézni. Aknám meg sajna nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)01-11-2012 12:37:45 // 26431
kanyarban van súrlódó hang vagy egyenesben?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
628
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?