Forum >> 159

.......................07-11-2012 07:23:06 // 26571
Fogadjunk hogy a töltőnyomàs is pulzàl a hullàmzó gyorsulàsnàl,
Azért van ,mert a turbó utàni körben elszökik a nyomàs a szívósor kis pillangók tengelyénél
direttore06-11-2012 22:25:39 // 26570
Hali, szerinted a hullámzó gyorsulást meg tudja oldani?....kétlem, max egy nagyobb turbó ?
'''''06-11-2012 20:40:24 // 26569
Megírom a fejleményeket. :-)
Imi06-11-2012 20:28:29 // 26568
Kiváncsi leszek rá mert én is készülök hozzá.
droberto06-11-2012 20:19:36 // 26567
Én is kíváncsi leszek, majd tájékoztass a fejleményekről! :)
'''''06-11-2012 20:17:18 // 26566
Holnap vagy pénteken megyek a Rigoteches sráchoz.Újra átíratom a vezérlést.A nitro miatt is kell,meg már tele a tököm a hullámzó gyorsulásommal.Kíváncsi leszek,mit tud a srác.
'''''06-11-2012 20:14:49 // 26565
NS-nek csak 2.4-re van.Nehezen indul és egyenletlenül jár rövid ideig,de csak az első indításnál.Neki azt mondták,próbálja ki a frissítést.
droberto06-11-2012 20:13:38 // 26564
Állatok!
droberto06-11-2012 20:12:36 // 26563
Nem, egy barátom megtudná csinálni, de kéne, hozzá a program!
NS Autóház?
Egyébként miért akar frissíteni? Mi a nyűgje?
'''''06-11-2012 20:08:03 // 26562
Majd mondom Rolinak! :-) A programot te is tudod frissíteni?
'''''06-11-2012 20:05:07 // 26561
Bocs az offért:
Öcsém 3 éves Volvo xc60-ban beszart valami üzemanyag pumpához hasonló kütyü.Szerelni csak a hátsó üléssor alól lehet.Az autó letiltott így bevitték és négy napra Tatabányai márkaszervízben hagyta.Elkészült,elhozták és két nap múlva vette észre,hogy eltörték a hátsó középső öv tartóját,plusz azzal két helyen is kilukasztották a bőr ülést is.Ma be kellett vigyük Pécsre,lefényképezni a hibákat az autón.Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.Ennyit a hivatalos Volvo szervizekről.
droberto06-11-2012 19:54:33 // 26560
Az enyém ilyen:

ISO- kód : FD 86 3D 04 19
FIAT cikkszám: 51812906
HW szám: 0281013138
HW változat: 00
SW szám: 1037389889
SW változat: 3442
Homologizációs szám: 93942
Programozás dátuma: 10/20/2007

Ettől van frissebb biztosan, Shadin pl frissített, tőle kéne megkérdezni, de szerintem csak a DPF kezelésen változtattak (előbb regenerál).
Én a sajátommal egyenlőre elégedett vagyok!
24484. Hsz-től olvasson vissza, akkor érintettük a témát.
droberto06-11-2012 19:48:58 // 26559
Mond meg neki, hogyha nem regisztrál be nem áruljuk el! :)))
'''''06-11-2012 19:26:23 // 26558
Haverom 1.9-es 150lovas 2007-es vasához van szerintetek frissített vezérlés program?A 2.4-hez tudom,hogy van.
Coolby06-11-2012 13:34:38 // 26557
Például ez a szakasz katasztrófa és párszor megjártuk.
droberto06-11-2012 12:10:52 // 26556
Simsonos korszakomban! :)
droberto06-11-2012 12:10:12 // 26555
:)))
Őket jól ismerem!
Fiatalkorom Mekkája volt a Rendás, a helyi motorosbolt után!
Köszi! :)
Fairlane06-11-2012 12:03:19 // 26554
Valami hagyományosabb autós-motoros boltban kérdezz rá. (Pl Szekszárdon a Kossuth utcában a Rendás-nál).
MZ, Simson, és hasonlókhoz lehet kapni ilyesmit.
droberto06-11-2012 12:00:08 // 26553
Így van, ha van rá mód, és nem menthetetlen a gyári, akkor nem akarok újat venni!
Kössz, hogy mondtad a repedést, majd tüzetesebben átnézem.
.......................06-11-2012 11:42:05 // 26552
örülök ,hogy VÈGRE valaki Kelti Mo ról linkelt képet,
(nem Dócslandból)
.......................06-11-2012 11:40:22 // 26551
hol láttál szar minöségü utat?
az M3 M30 3 as tök jó,(a labancok ílyen sima útról csak álmodnak)
.......................06-11-2012 11:35:51 // 26550
nagyon nem akarsz venni egy újat..
nekem a nyakánál ment be a víz,és rozsdált,mert elrepedt
droberto06-11-2012 11:09:18 // 26549
Így van, igazad van. Akkor meg le kell szedni róla és egy újat rápréselni.
Van itt a közelben egy bowdengyár, ők már anno segítettek a Tipo tükör bowdeneinél.
Őt tudnak adni bowdenvéget, a préselő fogót is megmutatják gondolom és talán még porvédő gumijuk is van.
.......................06-11-2012 10:52:33 // 26548
de hogy húzod rá?
a végén van egy nagy fej
droberto06-11-2012 10:46:30 // 26547
Link javítva:
Így van. llyen porvédőt kéne találni. De úgy látom fog ez menni! :)
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
droberto06-11-2012 10:45:28 // 26546
Így van. llyen porvédőt kéne találni. De úgy látom fog ez menni! :)
Már csak le kell szedni és meg kell mérni.
GTPeti06-11-2012 09:38:01 // 26545
Ezt én is pontosan így látom... Telefújni láncspray-vel és keresni vmi alternatív megoldást porvédőnek. (Ha gyárilag valami rossz, azt én sem szeretem sok pénzért ugyanolyanra visszaállítani...)
droberto06-11-2012 08:51:15 // 26544
Köszönöm mindenkinek! :) Remélem segítettem.
Itt is szó van a beépítésről!
Tozo06-11-2012 08:37:06 // 26543
Szia,

nagyon jó írás! Rendeltem pár napja egy Waeco ülésfűtést, a beszerelésnél nagy segítség lesz a bloggod!

Üdv Zoli
Coolby06-11-2012 08:01:31 // 26542
igen, elég messze van, az utak szar minőségűek, de finomak a borok és szépek az erdők :)
Coolby06-11-2012 08:00:52 // 26541
Hasznos útmutató. Ülés kiszerelem én is tavasszal, mert lovaskocsi nyikorgás nálam is van, bár bejött a valaki által adott tipp, hogy néha állítsam el magasságot kicsit és akkor abbahagyja...
Tibcsi16606-11-2012 00:05:27 // 26540
Szép munka! Jobb doksikat írsz mint az eLearn!! :)
Piritu - 1.000.00005-11-2012 22:15:25 // 26538
Huhh, ez itt van az országban, mégis 420 km tőlünk...
Tibcsi16605-11-2012 22:00:01 // 26537
Így van, ilyet kell venni! A régi 166omnál is berohadt a fékbowden pont a gumi védőgumi alatt. Vettem bele "szuper" német PEX bowdent. 1 évet bírt ki és berohadt az egyik oldal!!! pedig jól bezsíroztam. Utána vettem "szar" olaszt (cofle) és egy év múlva ránéztem 100% jó, semmi rozsda.

Idén nyáron a 159ben is rögtön telezsíroztam mindkét gumi alatt, de már lehet hogy későn :( Elég szar állapotban voltak. Remélem a telet kibírják. Jövőre cserélem én is.
Coolby05-11-2012 21:52:37 // 26536
Boldogkőváralja


Jó éjt!
droberto05-11-2012 11:03:38 // 26535
Köszi!
Ez már jobban hangzik! :)
Lehet veszek majd egyet és ha ugyan olyan akkor csak a gumit teszem át (meg persze megtömöm zsírral).
.......................05-11-2012 10:53:36 // 26534
van olcsóbban is

nekem is Cofle van berakva,ugyanaz mint a gyári,hisz ök a beszállítók is
droberto05-11-2012 10:50:53 // 26533
ePer 6.6
A 7k-t még azt mondom adnék is érte, de az ePer 15.440-et ír darabjára.
droberto05-11-2012 10:47:48 // 26532
Az a baj, hogy hiába költesz rá egy zsák pénzt, mindig felüti a fejét valami apróságnak tűnő, de nagy galibát okozó probléma!
Ezen kívül, meg a gyártó hozzáállása is zavar, nem elég, hogy szart "gyárt", venni belőle vagy csak több darabot lehet, vagy csak egyben jó drágán.
.......................05-11-2012 10:41:50 // 26531
7 ezerért vettem Erhardnál a párat,
hol nézted?
Kazes☻05-11-2012 10:39:21 // 26530
A világért sem akartalak idegesíteni, csak hát régi tapasztalat...
Akkor marad a régi jó szig.szalag, mint átmeneti megoldás? :)))
droberto05-11-2012 10:29:58 // 26529
Szerinted miért agonizálok én is rajta?
droberto05-11-2012 10:28:32 // 26528
Na most lettem még igazán ideges:
Tényleg nem lehet külön kapni.

Az 1-es, 2-es tétel darabonként meg 15.000,- Ft.
Tényleg nem drága, ahhoz meg főleg nem, hogy négy év múlva ez is tönkremegy!
.......................05-11-2012 10:05:50 // 26527
szakadt gumi porvédövel,meg bemegy a só + a víz,
és befagy majd,
az jobb megoldás?
Kazes☻05-11-2012 10:04:26 // 26526
De hát ez a cél! Biztosítani a folyamatosságot, a folyamatos termelést... Gondolom külön nem kapható. :(
De ez nem csak itt van így sajna, nyugtasd magad ezzel. :)
droberto05-11-2012 10:02:25 // 26525
Nem nyafogok, csak bosszantó, hogy egy öt éves kocsinál úgy néz ki egy gumiszigetelés, mintha a Párizs-Dakar távot hatszor megjárta volna!
No, az még szép lenne, ha ez miatt a filléres alkatrész miatt kicserélném az amúgy jól működő bowdent!
droberto05-11-2012 09:57:38 // 26524
Abszolút! :)))
Coolby05-11-2012 09:55:01 // 26523
Jaa és termosztát nem lett cserélve, de kb rendben volt hőfok, úgy néz ki 13-14 fokban már ok, a múltkor az a 2 fok volt már kevés...
Coolby05-11-2012 09:53:06 // 26522
húú, egész aktívak voltatok hétvégén, győztem visszaolvasni... Mi megjárattuk a vasat a Zemplénben, tekertünk egy 600 km-t. Szuper volt, húú Lilafüred-Eger között, no az a szakasz, az kegyetlen jó... Egyedül lettem volna, még jobb lett volna :) szépen lehet tenni a gépet ívről ívre.

Amerre laktunk viszont kegyetlen szarok az utak, kapott a futómű rendesen, meg találtam új rezgést is jobb elől az utastérből, de aztán jobb utakon errefelé már nem hallottam.

Egy új jelenség viszont megjelent, érdekes hang... Kettes, hármasban 2000-es fordulat körül, ha gázt adok, akkor nyikorog valami, mintha egy forgó hang lenne, beleér valami, valamibe, gumis hang, mint amikor a cipőd a parkettán nyikorgatod, csak üteme van. Megálltam megnéztem guminál van-e valami, motortérbe hallani-e valamit, üresben fordulatra nincs hang, tehát csak ha elindulok és csak 2-es 3-asban hallani, lehet utána is van, de ott már nem hallom... Valakinek van tippje?

Amúgy 17-es télifelni és Michelin Alpin A3 gumik jól vizsgáztak (bár téligumi kb nem kellett volna, nap közben elég meleg volt). 190-nél sem ráz (német útszakaszon néztem) semmi, jó a futás, nem hangos a gumi. Tempósan sem nyikkan, jónak tűnik :)

Majd teszek fel egy-két képet is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.