Forum >> 159

Dömpi (il dottore)08-11-2012 22:14:36 // 26614
Minden bizonnyal...de szólok, hogy nálam nem okozott gondot a VDC, mert nincs benne.
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 22:13:18 // 26613
Láma vagyok a ott a kormánymű mögette :P
droberto08-11-2012 21:44:13 // 26612
Nem ez a jobb fele. Ott van a szíj takaró burkolat is...
droberto08-11-2012 21:42:01 // 26611
Nem foglalkoztam még a témával. Tervezem, hogy megnézem, hogy mely alkatrészek különbözőek az 1.9 és a 2.4, ti közt.
Ha a Dömpiét megcsinálták, akkor nekem is sikerülni fog!
droberto08-11-2012 21:39:33 // 26610
Az AC-n is egy tag megkritizált érte! :)
A kritikák jogosak, de tudom, hogy megéri a türelmet.
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 21:38:55 // 26609
Te, amit lefényképeztél az a bal oldal :)))
droberto08-11-2012 21:37:02 // 26608
Nagyon köszönöm, hogy kimentél és lefotóztad! Ez új infó volt. :)
Akkor valószínű, hogy nálam is csak bal oldalt van.
Csabi08-11-2012 20:48:02 // 26607
Az nem okoz gondot, h a nagy féknyereg már merev nyerges(?), gondolok itt a munkahengerekre,VDC-re...
.......................08-11-2012 20:41:18 // 26606
Nahát ezt én se vártam tőled:))
Pityukoma08-11-2012 20:17:20 // 26605
ON:
Csak a bal oldalon van. Csináltam septibe pár képet a kerék leszedése nélkül. 1+2-es képek bal oldal, 3-as kép a felni résein át nézve látszik a kopás jelző vezetéke a fékbetétnél. 4-es kép jobb oldal.
Most látom hogy kicsúszott a vezeték a tartójából. (majd megigazítom a téli kerekek felrakásakor)
OFF:
Mostanában olasz barátaink a jobb oldalról lespórolták a betét kopás jelzőt. Nekem már a 2002-es Multipla Jtd-n is úgy volt.
5+6-ös képeken párom G.Puntójának a bal oldala, 7+8-as képen G.Puntó jobb oldala.
droberto08-11-2012 19:57:42 // 26604
Nem emlékszem ott kábelre vagy bármilyen stekkerre, de megnézem még egyszer! Az eLarn sem ír róla! :(
droberto08-11-2012 19:57:09 // 26603
Csúszka? No, ennek utána kell olvasnom...
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 19:44:43 // 26602
a belső betétre kell rádugni a csatit :)
droberto08-11-2012 19:43:38 // 26601
Nem! Nagyféket szeretnék előre, majd amikor tárcsát meg betétet cserélek. Egyébként meg maszatolást nem akarok, a Tipo-n úgy (a helyén) csináltam.
'''''08-11-2012 19:34:28 // 26600
Csúnya rozsdás a féknyerged.Nem ismerek rád!Még nem fújtad le valamilyen színre?
droberto08-11-2012 19:20:50 // 26599
Én legalábbis nem találtam:
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 19:12:56 // 26598
azért hallod mert a csuszkát ki kéne pucolni meg ha már válla van a tárcsának hozzá ér a fékbetét az a súrlódó hang
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 19:11:57 // 26597
miért nincs kábeled? mindegyikben kéne hogy legyen....
droberto08-11-2012 18:45:23 // 26596
Elvileg úgy van ahogyan írod, de a sok csukló elhalálozás arra enged következtetni, hogy ez csak optimális esetben igaz.
Teljes mértékben azok elöl. Van egy kicsi surlódó hang, de az más jellegű. A fékeket néha kanyarodáskor hallom.
droberto08-11-2012 18:42:36 // 26595
Mindegyik szinte zsír úr! Mindegyikkel csinálja, úgyhogy az kilőve.
droberto08-11-2012 18:41:06 // 26594
Mit szedtek ki? Az kábelt amit rádugsz a fékbetétre?
panza08-11-2012 16:31:52 // 26593
Erhard 242 (Dark Side) cartással egyezkedj!
ferike15908-11-2012 16:25:40 // 26592
Sziasztok!
Tudnátok segíteni? Jobbos felső lengőkar cserére szorul, honnan érdemes beszerezni és mennyiért van? 1.8 benzinesem van.
Csabi08-11-2012 16:10:57 // 26591
Ha Az adná a fémes nyikorgást, akkor már bizti kuka lenne,hisz neki zsírban kellene lennie, de javíts ki ha rosszul gondolom...ezek alapján előbb gondolnék a fékbetét-féktárcsa párosra, főleg ha már csere érettek...
.......................08-11-2012 15:48:29 // 26588
nekem még soha egy autómban sem jelzett,pedig a drót benne volt,
hülyeség semmi haszna
Erhard 242 (Pure Energy)08-11-2012 15:34:45 // 26587
mert akkor a Tiedből kiszedték ...ez nem jutott az eszedbe? :)
droberto08-11-2012 15:33:35 // 26586
Jut eszembe.
Tudjátok, hogy a kopásjelző milyen elven működik a 159-ben. Most kerestem, de nem találtam semmilyen kábelt vagy stekkert a kerékjáratban az ABS jeladón kívül.
'''''07-11-2012 20:06:02 // 26585
Te tiszta hülye vagy! :-)
droberto07-11-2012 19:59:29 // 26584
Egy új zaj, amivel múltkor már nem akartam sokkolni:
Fémes nyikorgás, forgó jellegű, fordulatszáma a sebességtől függ. Leginkább 20 km/h alatt hallani, de 100 felett is hallok egy halk kis nyüszítést. Ja és a lényeg: akkor is jelen van a hang, ha nem megy a motor. A kereket megemelve, megforgatva csak egy kis féktől eredő súrlódást hallok.
Tippem a homokinetikus csukló. A külső meglehetősen zsíros, a belső gumiját még nem szedtem le...
droberto07-11-2012 19:53:22 // 26583
Mentem ma egy 2 x 40 km-es etapot, és hazafele az erős napsütésben nem jöttem rá, hogy miért érzem magam kellemetlenül. Hát persze, hogy elfelejtettem kikapcsolni az ülésfűtést.:)
'''''07-11-2012 17:12:51 // 26582
Péntek lesz a Rigotech-es vezérlés átírásból.Ha kész,írom a fejleményeket.
'''''07-11-2012 17:11:15 // 26581
Köszi.Ma megtudtam,hogy létezik frissített verzió de csak úgy,ha beviszi a haverom a verdát.Rádugják és a központi számítógéphez csatlakozva,ha kell rákerülhet az új progi.Hatezer forintot kérnek de csak ha tényleg fel kell tölteni a progit. Ezt a veszprémi kereskedés mondta.A pécsiek nem tudnak róla.
Shadin07-11-2012 12:58:38 // 26580
Az 1.9-esem szoftver frissítés előtti és utáni sw verziója. A frissítés a DPF környékén javított.

'''''07-11-2012 10:28:55 // 26579
Mi is ez?Magyarul? :-)
Jimmi T.07-11-2012 10:10:41 // 26578
Kösz és meg is próbáljuk a cserét. A cimbim meg fog majd keresni mail-ben vagy telón. Ja és köszönet a többieknek is akik segítettek !
Shadin07-11-2012 10:06:40 // 26577
Hi!

Rési sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 55204663
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037380495
Software version: 3441
Homologation number: 93944
ECU programming date: 03/29/2006

Új sw:

ECU ISO code: FD 86 3D 04 19
FIAT drawing number: 51812907
Hardware number: 0281013140
Hardware version: 00
Software number: 1037389890
Software version: 3442
Homologation number: 93944
ECU programming date: 08/14/2012
'''''07-11-2012 08:52:11 // 26576
Mikori az autód?2.4-hez van.Nekem 2006-os és három éve kapott szoftver frissítést.Érezhető volt de utána a "chip" miatt az is át lett írva.
Coolby07-11-2012 08:07:07 // 26575
Erről tájékoztatsz majd, hogy mire jutott, segített-e szoftverfrissítés? Nekem nem indul nehezen, de az egyenetlenül indulás mondjuk 15-16 fok felett megvan szintén.
'''''07-11-2012 07:33:03 // 26574
Nekem viszonylag új a szívósorom.Kb 20.000Km van benne.Az autóba is csak 86.000km van.Nem nagyon megyek hosszú távokat.
.......................07-11-2012 07:30:42 // 26573
Nekem az is pulzàlt,mert szét volt kopva a szívósor
'''''07-11-2012 07:27:38 // 26572
Arra gondolsz,hogy kifújna?Hallani nem hallom.A turbónyomás óra nem ingadozik.
.......................07-11-2012 07:23:06 // 26571
Fogadjunk hogy a töltőnyomàs is pulzàl a hullàmzó gyorsulàsnàl,
Azért van ,mert a turbó utàni körben elszökik a nyomàs a szívósor kis pillangók tengelyénél
direttore06-11-2012 22:25:39 // 26570
Hali, szerinted a hullámzó gyorsulást meg tudja oldani?....kétlem, max egy nagyobb turbó ?
'''''06-11-2012 20:40:24 // 26569
Megírom a fejleményeket. :-)
Imi06-11-2012 20:28:29 // 26568
Kiváncsi leszek rá mert én is készülök hozzá.
droberto06-11-2012 20:19:36 // 26567
Én is kíváncsi leszek, majd tájékoztass a fejleményekről! :)
'''''06-11-2012 20:17:18 // 26566
Holnap vagy pénteken megyek a Rigoteches sráchoz.Újra átíratom a vezérlést.A nitro miatt is kell,meg már tele a tököm a hullámzó gyorsulásommal.Kíváncsi leszek,mit tud a srác.
'''''06-11-2012 20:14:49 // 26565
NS-nek csak 2.4-re van.Nehezen indul és egyenletlenül jár rövid ideig,de csak az első indításnál.Neki azt mondták,próbálja ki a frissítést.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.