Forum >> 159

droberto16-11-2012 21:43:05 // 26864
Köszi az infót!
droberto16-11-2012 21:41:53 // 26863
Csatlakozom! :)
atesssz16-11-2012 21:38:36 // 26862
Nem autót keresek, hanem a lista tartalmának hátterére voltam kíváncsi, hogy van-é valami valóságalapja.
'''''16-11-2012 21:30:53 // 26861
Miért nem olyan nyelven keresel autót,amilyent értesz is? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2012 21:26:33 // 26860
na ez tök jó ha a 3-as a 10. akkor az 59 a 9. a viccet félre téve mondjuk 4-5-6 éves korig vizsgálva oda írjam mindegyik mellé mit visznek vagy keresnek? vicc ez az egész lista ...
atesssz16-11-2012 21:22:39 // 26859
sajnos még annyira nem értek jól árja nyelven, de van rá esély
Piritu - 1.000.00016-11-2012 21:19:42 // 26858
Jól értem, hogy ezek a műszaki vizsgán felvett hiányosságok alapján felállított sorrend? Mert akkor inkább a gazdákat (szervizhátteret) minősíti.
Liquid16-11-2012 21:01:02 // 26856
szerintem csak túlgyúrtad magad :))
Liquid16-11-2012 21:00:31 // 26855
olyasmi nálam is, kitölti a felni belsejét a fék
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2012 21:00:08 // 26854
hát az 59-et nagyon nem a 186cm magas, gyerekes emberkéknek találták ki az biztos :)
Csosznorbert16-11-2012 20:59:47 // 26853
tipped?

esetleg levegős lehet? de eddig meg nem? holnap ránézek, vagy talán vizpumpa???
Liquid16-11-2012 20:59:34 // 26852
én is tartottam kicsit tőle és régebben egyáltalán nem akartam 159-cet, mert mindenki azt nyilatkozta, hogy annyival nem nagyobb belsőre, dögnehéz, tankszerű, nincs benne vezetési élmény, aztán 1x vezettem egyet és megtetszett, van vezetési élmény csak kell hozzá megfelelő motor, a súlyát nem mindig lehet "hangsúlyosan érezni", a futóműve nagyon jó a féke brutális, a kinézete pedig mindent visz :)
Szóval hajrá!
Persze az eredeti árához és a prémiumságához aránylik a fenntartási költsége is, de ezt mérlegelni kell.
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2012 20:58:45 // 26851
a 3-as dízel bökő hányadik? annál jobb a minősége az 59-nek előtte kéne lennie az a valós helyezés...
'''''16-11-2012 20:58:13 // 26850
Legalábbis a németek szerint,akik kicsit sem elfogultak! :-) Egyébként semmi baj a Phedrával,de nagyon másra találták ki mint a 159-et.
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:56:19 // 26849
Nekem sincs több, mint 2-3 mm a féknyereg és a küllő belső éle közt.
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2012 20:55:22 // 26848
az a legalja olaszfrancia fos :) lehet veszek inkább egy pásszátot az biztos benne van az első tízbe
'''''16-11-2012 20:54:28 // 26847
Ezt az ajtóbeázást én is csodálkozva olvastam.Még nem hallottam róla.
Liquid16-11-2012 20:53:57 // 26846
az enyém is gyári, sokküllős és felmegy a nagyfékre, igaz hogy nagyon kevés hely marad mellette, előtte
atesssz16-11-2012 20:52:48 // 26845
Erhard, hanyadik lesz az AB-s TÜV 2013-as cikkben a Phedra? :P
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:52:22 // 26844
Érdekes téma a hibák közt, az ajtószigetelés hullámossága miatti beázás. Volt már itt valakinek ilyen? Nem emlékszem, hogy olvastam volna róla.
'''''16-11-2012 20:49:19 // 26843
Kérdezd meg tőle,a Phedrát hányadiknak tartja.Arra hajt mostanában.Tök ciki! :-)
atesssz16-11-2012 20:45:54 // 26842
Nem, nem tudom hanyadik volt a 155. Lehet hogy csak 200.
A válaszodból pedig az jön le, hogy Te teljes mértékben magadra vetted azt, amit én kérdeztem, és egy kész állításként fogod fel. Olvasd csak el még egyszer... Kérdeztem, nem mondtam.
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:44:46 // 26841
ez a 320 látom nagyon be van vésődve :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)16-11-2012 20:41:14 // 26840
már bocs de ha a 159 a 110. akkor a 155 mennyi volt 320? szerintem se vegyél 59-et, böszme nehéz, sokat zabál egy igazán szar autó ...
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:36:42 // 26839
Mindennek van alapja. (A kormányműnek is, de van rá megoldás is, egy kis zsírzás még akkor, amikor jó.) Inkább olvasd vissza ezt a topikot.
'''''16-11-2012 20:31:37 // 26838
Renault Kangoo meg Peugeot 206 van a 159 előtt.Szerinted ez reális?Az újságban meg csak a súlyát emlegetik.Felajánlok neked egy próbakört az enyémmel.Ha kiszállva belőle nem vigyorogsz akkor neked tényleg nem alfa való. :-)
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:30:58 // 26837
Meg kéne nézni az eperben, hogy milyen fékem van, sajna ami nekem van, az nem ismeri a 2,0 kormost. A TiBi-re is ez a kerék volt anno, tehát annak a féke is el kell hogy férjen. Egy alufelni gyártó kínálatában sem találtunk megfelelőt, mindenhol a nagy fékre hivatkoztak.
atesssz16-11-2012 20:28:52 // 26836
Igen, tisztában vagyok vele, ellenkező esetben Trabant 1.1-et vezetnék, nem 155-öt.
Én arra voltam/vagyok kíváncsi, hogy vannak-e alapjai ennek az értékelésnek? Persze, nem lowcost autó, de azért ne kelljen minden második évben kormányművet újítani, meg féltengely csuklókat cserélni, stb stb. Speciel nekem ebben a hónapban majdnem 200 ment a motorra, olajokra, műszakira.
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:24:55 // 26835
17-es kereked van? Ha igen, akkor ennek is fel kell mennie.
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:23:21 // 26834
Furcsa, de szerintem pont jókat ír.
Ellenben készülj fel, hogy alapból nem egy LowCost fenntartású autó. Most vett Michelin nyári + gyári felni veri a fél misit. És csak az ala 17-es kerékméretről beszélek.
direttore16-11-2012 20:15:54 // 26833
Én ugy értettem, hogy a képen látható új felnid nem megy fel a 2,4 jtdm-re....vagy tévedek?
GTPeti16-11-2012 20:12:27 // 26832
Ugye nem olvasol gyakran AutoBild-et? Ez az írás magyarra fordítva azt jelenti, hogy jó autó, nincs vele több gond, mint egy Passat-tal és éppen ez a gond... Azt, hogy nehéz mindenki tudja, kivéve az AB törzsolvasóit, akik többnyire németautó fan-ek. NE egy ilyen írás riasszon el, hanem az, ha egy hihető forrás ír tényleg riasztó dolgokat. Itt a topicban koncentrálva jelentkeznek a problémák, mert néha van ez-az, de alapvetően egy jó autó a 159 is. És/mert Alfa.
atesssz16-11-2012 20:06:19 // 26831
Sziasztok,

a következő cikkekkel elriasztottak a 159-es vásárlásától. Mennyire lehet hinni ennek a "TÜV Report"-nak? Az AutoBild egy külön száma csak ilyen tesztekkel foglalkozott, 2011-es.

2-3 éves autók értékelései között 128-ból a 110. helyen van az Alfa Romeo 159 nagyon rossz értékeléssel:


A hosszabb cikk a 156/159ről:
Piritu - 1.000.00016-11-2012 20:00:37 // 26830
Ha jól értettem a gyári felnim (55E) és ez megy fel a "nagyfékes"-re. Más 17-est nem is tudtak ajánlani.
GTPeti16-11-2012 20:00:11 // 26829
"1 perc és pár száz méter, az óra meg üti a 90-et"
Hmm... szerintem ha egy termosztát elromlik, az abban nyilvánul meg, hogy nem zár rendesen, vagyis a hűtő felé akkor is folyhat víz, amikor még hideg a motor. A te dízeled szerintem nem tudná ilyen hamar felmelegíteni magát. Ha így lenne, akkor nem szívnának a dízelesek a túl lassan felmelegedő motorral. Ott más gond lesz.
GTPeti16-11-2012 19:54:49 // 26828
Ezt a peres gumit nehéz űberelni. :)

A felni egyébként klassz!
direttore16-11-2012 19:54:09 // 26827
hali,

mennyibe került ? 2,4-re nem jó sajna a féknyereg miatt:((
Piritu - 1.000.00016-11-2012 19:48:10 // 26826
Á dehogy, csak egy speciális /0-ás peres gumi van rajta :-P
Csosznorbert16-11-2012 19:47:25 // 26825
asszem termosztátcsere lesz..... :( 1 perc és pár száz méter, az óra meg üti a 90-et
Piritu - 1.000.00016-11-2012 19:47:25 // 26824
Arra még egy kicsit várni kell :-(
Pityukoma16-11-2012 19:33:41 // 26823
Sziasztok,
Mindnyájunk okulására:
A minap fényszórót állítottam és úgy gondoltam hogy lemosom a motorteret is gőzborotvával. A két doblemez elött van egy-egy nagy üreg ami telerakodik falevelekkel oda is benyomtam a forró vizet. Kristály tiszta lett a motortér is, üdítő látvány lett:-)
Viszont a felverődő vízsugár a bal oldali fényszóba a szellőző lyukakon át bement. A tompított az izzó melegétől kiszáradt mire haza értem. No sebaj - gondoltam az irányjelző/helyzetjelző párost és a refit majd hajszárítóval kiszárítom. Kivettem az izzókat, majd pár perc alatt kifúvattam a vízpárát.
A Cumi most kezdődött :-( A refi izzójának a biztosító drótjaival megszenvedtem rendesen mire vissza akasztottam. Szidtam én mindenkit akinek köze lehetett a lámpa tervezéséhez. Kiszedni egy mozdulat volt, de vissza. Soha ne kelljen izzót cserélnetek a refibe :-)
Meghajlított acél drót kampó és tükör segítségével akasztottam vissza.
Évente azért egyszer le szoktam mosni a motort. Még a nyáron mentem küszöbig érő vízbe és a nyoma ott volt a motortérben.
Szóval csak óvatosan a gőzborotvával :-)
'''''16-11-2012 18:07:48 // 26821
Felgumizott,tiszta autós képet kérünk!!!
Piritu - 1.000.00016-11-2012 17:11:47 // 26820
Megjött a felni. Nyami-nyami :-)))))))
.......................16-11-2012 10:11:19 // 26819
városban ,nem optimális,mert azon a maradék homályos párán megtörik a közvilág lámpák fénye,
DE majd esöben autópályán éjszaka megtapasztalod mekkora ajándék a RAIN X,
ugyanis ha nincs + ráesö fény ,az elszaladó cseppek "között" kilátsz simán

én Polaroid napszemcsivel kombinálom,
úgy csökken a szemedbe jutó megtört fény mennyisége is
.......................16-11-2012 10:07:15 // 26818
a végén a maradék homályosodást vízzel kell eltávolítani,
az van ráírva,
de lehet így is Ok
Coolby16-11-2012 09:58:02 // 26817
hát én úgy gondolom, de nem emlékszem semmi extrára felkenés kapcsán. letakarítottam szélvédőt, aztán puha ronggyal körkörösen felvittem, vártam kicsit aztán egyenes mozdulatokkal másik ronggyal befejeztem. van valami lépés, amit kihagytam vagy mi a kritikus a folyamatban?
Dömpi (il dottore)16-11-2012 09:27:55 // 26816
Akkor a felkenéssel lehet a probléma. MIndent a leírás szerint csináltál?
Coolby16-11-2012 09:07:58 // 26815
amúgy megjött első csekkem Szombathelyről mióta megvan az új vas :( kellett nekem 200 paci...? kellett! :) mondtam kicsi feleségemnek ez sajnos benne van, egyébként persze, hogy akkor fényképeztek le, amikor csak szép nyugodtan ereszkedtem egy tök egyenes úton Ópusztaszer felé 90 helyett 110-zel, ott még előző 68 le-s Fabiámmal is ennyivel mentem volna...

hálisten asszonykám is beismerte, hogy ő is annyival ment volna ott, szóval nem lett családi botrány :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.