Forum >> 159
Alfonis01-03-2013 21:32:18 // 31890
persze, hogy jól világít. Nekem sima izzó van benne vagyis most ilyen + 30 % os teljesítményű. Tökéletes :)
Norby01-03-2013 21:23:38 // 31889
Nincs mit!
Nem okoskodni akartam,csak nemrég néztem e-Learn-ben
Nem okoskodni akartam,csak nemrég néztem e-Learn-ben
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2013 21:10:21 // 31888
így van a bixenonnál nekünk a belső plusz refi a xenon mellett, ha oda beraknánk egy utólagos xenont akkor trixenon lenne :)
Piritu - 1.000.00001-03-2013 21:05:27 // 31887
Na ugye :-D
Piritu - 1.000.00001-03-2013 21:04:57 // 31886
Passz, csak 2005-ös eprem van. A Spider alvázszámát ha beírom, mindent kidob, még azt is hogy mi a motorszáma.
Piritu - 1.000.00001-03-2013 21:01:59 // 31885
Csak attól lehet kormos, hogy füstöl, max. nem tűnik fel, mert nagyon kicsit.
Hogy honnan lehet tudni? Passz. Én először megnézném, hogy az előző gazdi nem fúrta-e át egyszerűen.
Hogy honnan lehet tudni? Passz. Én először megnézném, hogy az előző gazdi nem fúrta-e át egyszerűen.
Fairlane01-03-2013 20:49:48 // 31884
Valóban így van, közben megbizonyosodtam :)
Köszi!
Köszi!
Liquid01-03-2013 20:35:42 // 31883
lehet, majd megcsekkolom
Liquid01-03-2013 20:35:07 // 31882
erre nem tudok érdemben válaszolni, az enyémben bixenon van
Norby01-03-2013 20:31:48 // 31881
Fairlane01-03-2013 20:24:08 // 31880
Ok, köszi!
Egyébként jól világít a nem xenonos 159?
Egyébként jól világít a nem xenonos 159?
Norby01-03-2013 20:00:19 // 31878
Hogyan?
Nem találom!
Nem találom!
Gábor7901-03-2013 20:00:18 // 31877
Ha nem füstöl, akkor mitől kormos? :-)
Azt vajon honnan lehet tudni, hogy "kiégett a szűrő"? Feltételezem ilyesmi probléma lehet nálam is (már ha egyáltalán probléma)
Azt vajon honnan lehet tudni, hogy "kiégett a szűrő"? Feltételezem ilyesmi probléma lehet nálam is (már ha egyáltalán probléma)
Gábor7901-03-2013 19:54:29 // 31876
Au... ez szerintem nagyon szép!
Nekem a 156-ban 1.8 benzines volt (140LE), ahhoz megfelelt (persze vérmérséklet függő a dolog). Viszont az néhány 100kg-al kevesebb, mint a 159... szerintem ehhez kevés lehet.
Nekem a 156-ban 1.8 benzines volt (140LE), ahhoz megfelelt (persze vérmérséklet függő a dolog). Viszont az néhány 100kg-al kevesebb, mint a 159... szerintem ehhez kevés lehet.
Piritu - 1.000.00001-03-2013 19:51:49 // 31875
Elvileg az ép DPF-en nem fér át a koromrészecske, mert a szűrő azt visszatartja. Ha "átfér" rajta, akkor ott valami nem kerek. (Esetleg kiégett a szűrő?)
Kiégetéskor sem lehetne kormot látni, mert az a szűrő előtti részen ég el széndioxiddá és vízzé.
Kérdés, hogy az előző tulaj mit csinált vele.
Tapasztalataim alapján normál esetben (jó egr és társaival) sem füstöl az 1,9mjet a 156-ban. Ott nincs dpf. A kipuff viszont kormos.
Kiégetéskor sem lehetne kormot látni, mert az a szűrő előtti részen ég el széndioxiddá és vízzé.
Kérdés, hogy az előző tulaj mit csinált vele.
Tapasztalataim alapján normál esetben (jó egr és társaival) sem füstöl az 1,9mjet a 156-ban. Ott nincs dpf. A kipuff viszont kormos.
Gábor7901-03-2013 19:50:14 // 31874
Hát ezt találtam neten... nem tudom mennyire hiteles a forrás (kerdesek.org)
"Okok: későn vagy sokat fecskendez be a szivattyú; kicsi a befecskendezési nyomás; kenőolaj került a hengerbe; kicsi a sűrítési nyomás; hideg a motor; kevés a levegő (a levegőszűrő piszkos, a szelep nem zár stb.); víz került a hengerbe, stb.
Sok tüzelőanyag vagy kevés levegő és kis befecskendezési nyomás miatt kormozva, feketén füstöl a motor. Azt, hogy tüzelőanyag-felesleg vagy levegőhiány okozza-e a füstölést, arról állapíthatjuk meg, hogy túl sok tüzelőanyag adagolása esetében kissé nő a motor teljesítménye (de a fogyasztás is).
A Diesel-motor akkor füstöl kékesen, ha motorolaj került a hengerbe. Fehéren (vízgőz) füstöl a Diesel-motor, ha víz kerül a hengerbe (rossz hengertömítés, hajszálrepedés).
Világosszürkén füstöl a Diesel-motor, ha hideg a motor vagy nagy az utóbefecskendezés.
A normál füstölés alig látható sötétszürke füst."
"Okok: későn vagy sokat fecskendez be a szivattyú; kicsi a befecskendezési nyomás; kenőolaj került a hengerbe; kicsi a sűrítési nyomás; hideg a motor; kevés a levegő (a levegőszűrő piszkos, a szelep nem zár stb.); víz került a hengerbe, stb.
Sok tüzelőanyag vagy kevés levegő és kis befecskendezési nyomás miatt kormozva, feketén füstöl a motor. Azt, hogy tüzelőanyag-felesleg vagy levegőhiány okozza-e a füstölést, arról állapíthatjuk meg, hogy túl sok tüzelőanyag adagolása esetében kissé nő a motor teljesítménye (de a fogyasztás is).
A Diesel-motor akkor füstöl kékesen, ha motorolaj került a hengerbe. Fehéren (vízgőz) füstöl a Diesel-motor, ha víz kerül a hengerbe (rossz hengertömítés, hajszálrepedés).
Világosszürkén füstöl a Diesel-motor, ha hideg a motor vagy nagy az utóbefecskendezés.
A normál füstölés alig látható sötétszürke füst."
Piritu - 1.000.00001-03-2013 19:45:22 // 31873
Végül is nem az a lényeg, hogy mi a felszereltség neve, hanem hogy mi minden van benne. A képek alapján jól felszereltnek tűnik.
Alvázszám alapján tudomásom szerint az eper elvileg "kidobja" a szintet.
Alvázszám alapján tudomásom szerint az eper elvileg "kidobja" a szintet.
Gábor7901-03-2013 19:45:10 // 31872
"Nekem még sosem füstölt tisztításkor."
Ezt honnan tudod? :-)
Én csak onnan tudom, hogy füstölt az enyém, hogy a kollégám jött mögöttem és ő mondta. Én semmit nem vettem észre belőle.
Ezt honnan tudod? :-)
Én csak onnan tudom, hogy füstölt az enyém, hogy a kollégám jött mögöttem és ő mondta. Én semmit nem vettem észre belőle.
Piritu - 1.000.00001-03-2013 19:42:48 // 31871
Tempomat ebben is van, ott a kis kar az index alatt :-P
Az esőszenzor meg nem volt mindig a felszereltség része, pl. nálam sem.
Az esőszenzor meg nem volt mindig a felszereltség része, pl. nálam sem.
GTPeti01-03-2013 19:20:09 // 31870
Dömpi (il dottore)01-03-2013 18:30:48 // 31869
Ja, és a navis 2din kijelző nem mérvadó...az enyémben is van.
Azt nézd meg, hogy van-e benne ASR-VDC-HillHold. Ha van, akkor nem impresion. Ha az ajtózár gomb melletti gomb csak "vakdugó" akkor a fentiek nincsenek, és akkor impression.
Szerintem ez Progression lesz. Distinctive biztosan nem, mert abban már sokkal több minden van(esőszenzoros ablaktörlő, tempomat stb.).
Azt nézd meg, hogy van-e benne ASR-VDC-HillHold. Ha van, akkor nem impresion. Ha az ajtózár gomb melletti gomb csak "vakdugó" akkor a fentiek nincsenek, és akkor impression.
Szerintem ez Progression lesz. Distinctive biztosan nem, mert abban már sokkal több minden van(esőszenzoros ablaktörlő, tempomat stb.).
Dömpi (il dottore)01-03-2013 18:26:39 // 31868
Ez nem impression. Az enyém impression (manuális klíma, hátul tekerős ablak).
DonPimpa01-03-2013 18:25:00 // 31867
Elszaladtam, megnéztem (egyelőre nem alaposan, mert siettem és lassan zártak is), mentünk vele egy rövid kört, nekem semmi gáz nem tűnt fel --> szerintem lesz még második kör. Ja és koránt sem biztos, hogy Impression, nem tudják a Pappasosok (amúgy hol lehet azt megnézni?) sem...
Scaniamen01-03-2013 18:04:42 // 31866
Sziasztok én úgy veszem észre hogy amig nem volt csippelve addig fém tiszta volt a cső azota pedig fekete.
droberto01-03-2013 17:19:02 // 31865
Impression létére van benne egy két dolog!
droberto01-03-2013 17:08:02 // 31864
Nekem még sosem füstölt tisztításkor.
Ellenben tavaly télen, amikor gyengélkedett az akksi, és csak hosszú indítózás után indult, durva füstpamacsot nyomott ki...
Viszont a vég nem ettől lesz kormos.
Ellenben tavaly télen, amikor gyengélkedett az akksi, és csak hosszú indítózás után indult, durva füstpamacsot nyomott ki...
Viszont a vég nem ettől lesz kormos.
droberto01-03-2013 17:06:03 // 31863
Dettó.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy mitől függ, hogy kormos a vég vagy sem.
Ahogy figyelgetem nincs összefüggésben a futásteljesítménnyel.
Erre nagyon kíváncsi lennék, hogy mitől függ, hogy kormos a vég vagy sem.
Ahogy figyelgetem nincs összefüggésben a futásteljesítménnyel.
Liquid01-03-2013 15:08:18 // 31862
szerintem ha benyásnál maradsz akkor 2.2-et keress inkább, abban már van annyi erő hogy tud dinamikus lenni, vagy a JTDm 1.9 16V is jó választás ha nem kell annyira az erő.
A legjobb szerintem a 2.4JTDm (ha a V6-ot nem nézzük)
A legjobb szerintem a 2.4JTDm (ha a V6-ot nem nézzük)
DonPimpa01-03-2013 15:02:38 // 31861
Nos a kajáláson én is elgondolkodtam, de szerintem nem ehet többet a 10 éves 147 1.6 TS-nél, amúgy meg az utóbbi 1 évben havi ca. 800km-et megyek saját autóval (és ez várhatóan így is marad), így nem hiszem, hogy megérné pl. egy Diesel. A dinamika már fogósabb kérdés, még ha nem is akarok száguldozni a családdal mögöttem/mellettem...:D
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:54:55 // 31860
Ma este felmegy a csáposra az Arkangyal és kicseréljük elöl a bal alsó hátsó lengőkar szilentet. Már egy ideje beremeg ha kicsit megpörgetem 3-ban és 4-ben.
Tavaly ugyanezt csinálta, akkor a jobb oldalon lett cserélve a szilent. Akkor néztük a balt, és megállapítottuk, még nincs átszakadva, csak kezd berepedni, ergo néhány hónapot még bír. A jobb már akkor kuka volt.
Remélem egy este készen lesz...hacsak valami begyógyult csavar nem fog meg minket hosszabb időre.
Tavaly ugyanezt csinálta, akkor a jobb oldalon lett cserélve a szilent. Akkor néztük a balt, és megállapítottuk, még nincs átszakadva, csak kezd berepedni, ergo néhány hónapot még bír. A jobb már akkor kuka volt.
Remélem egy este készen lesz...hacsak valami begyógyult csavar nem fog meg minket hosszabb időre.
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:48:59 // 31859
Ma Budapesten a Margit-hídon elmentem a belső sávban egy szép 159 mellett. Rendszáma KTN 380 volt.
Sajna én a céges "pool" autóval (egy sz@r rönyó megán) voltam, így láthatatlan voltam :)
Minden esetre üdv. a típustársnak!
Sajna én a céges "pool" autóval (egy sz@r rönyó megán) voltam, így láthatatlan voltam :)
Minden esetre üdv. a típustársnak!
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:46:23 // 31858
az ilyennek levágnám a kezét!!!
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:45:26 // 31857
Ugyan 2008-as, de még éppen FaceLift előtti (ld. hátsó ülés kialakítása, tetőantenna).
Amúgy szép.
A kérdésedre én nem tudok válaszolni. Viszont ha abból indulok ki, hogy az 1.9 jtdm 8V-s változata a 120 LE-vel lomha, pedig ott van 280 Nm nyomaték, akkor benzinesben a 140 LE nem tudom mit tudhat. Amúgy elég kevés benzines van...legalább is itt az amore-n.
Amúgy szép.
A kérdésedre én nem tudok válaszolni. Viszont ha abból indulok ki, hogy az 1.9 jtdm 8V-s változata a 120 LE-vel lomha, pedig ott van 280 Nm nyomaték, akkor benzinesben a 140 LE nem tudom mit tudhat. Amúgy elég kevés benzines van...legalább is itt az amore-n.
Csabi01-03-2013 14:43:37 // 31856
uhh az durva...részvét...mivel írta fel, vagy karcolta?
'''''01-03-2013 14:41:11 // 31855
Leírom,mert sík ideg vagyok.Tegnap este valami takony kölyök felírta a csomagtartó ajtómra,hogy "MEGHALSZ".Konditerem előtt álltam.Bejárattól 8méterre.Még nem is a parkolóban.Nagy mákja volt,hogy nem léptem épp ki.Még egy vigyorgó szájat is rajzolt alá.Most políroztatnom kell az egészet.
Csabi01-03-2013 14:33:52 // 31854
"A külső projektoros gondolom a tompított"
Ha gyári (bi)xenon, akkor refi is...
Ha gyári (bi)xenon, akkor refi is...
Liquid01-03-2013 14:32:53 // 31853
mozgatni azért tudja az biztos, van ennél (lóerőben) gyengébb változat is, inkább az érdekes hogy mennyire nem dinamikus, és mennyit kajál
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:29:59 // 31852
Szemre az enyém is az, de ha végighúzod az ujjad, mégsem. Mint utóbb kiderült a lecsapódó pára miatt színeződik el és tűnik kormosnak.
Dömpi (il dottore)01-03-2013 14:28:25 // 31851
hajrá:)
DonPimpa01-03-2013 14:24:43 // 31850
Sziasztok, gondolkodom rajta, hogy 147-ről 159-re váltsak, róla tud esetleg valaki valamit?:
159 SW 1.8 Impression
Milyen ez az 1.8-as motor, megmozgatja ezt a nem pici gépet?
Köszi előre is!
159 SW 1.8 Impression
Milyen ez az 1.8-as motor, megmozgatja ezt a nem pici gépet?
Köszi előre is!
Liquid01-03-2013 13:57:15 // 31849
a középső a refi és a helyzetjelző, a belső az index
Fairlane01-03-2013 13:52:25 // 31848
Egy pár nagyon buta kérdés....
Valaki leírná hogy a 159 első lámpában a három "szem"-ből melyik micsoda?
A külső projektoros gondolom a tompított... és innen befele?
Ezeknek plexi az előlapja, vagy üveg?
Valaki leírná hogy a 159 első lámpában a három "szem"-ből melyik micsoda?
A külső projektoros gondolom a tompított... és innen befele?
Ezeknek plexi az előlapja, vagy üveg?
Liquid01-03-2013 13:48:51 // 31847
ezt így még nem figyeltem meg, de tényleg így hidegben mintha kevésbé kormolna...
vagy érződik az adalék hatása? fene tudja.
Azé kormol ha kergetve van, de pl. a havas izmozásos video-n szinte egyáltalán nem füstöl.
vagy érződik az adalék hatása? fene tudja.
Azé kormol ha kergetve van, de pl. a havas izmozásos video-n szinte egyáltalán nem füstöl.
Csabi01-03-2013 13:17:29 // 31846
Nekem is kormos DPF-el, de csak regen után...nagynyomásúval mindig kiveretem a kormot a kipuff végekből, és addig tiszta míg nem regenerál...szerintem a rendszerbe bekerülő olaj(kartergáz, turbónál esetleg) okozza...
Shadin01-03-2013 13:03:55 // 31845
És nekem miért?
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2013 12:53:16 // 31844
érdekes így télen nekem alig kormos nyáron a meleg levegő miatt kormolódik ezek szerint
Liquid01-03-2013 12:14:00 // 31843
146.000km, kormos a cső mint állat, DPF inactivated
Erhard 242 (Pure Energy)01-03-2013 11:47:45 // 31842
170e km kicsit kormos a cső, nyitott rendszer :)))
Shadin01-03-2013 10:41:17 // 31841
180e+ km és kormos a cső. DPF elvileg rendben működik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
454
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?