Forum >> 159

Pityukoma15-03-2013 12:46:20 // 32616
Szia, a "csomagtartó nyitva" ikon működik a műszerfalon? Ha igen akkor az egyik mikrokapcsólód jó a másik pedig valószínű eltávozott az örök vadászmezőre.
Nekem így volt. Megoldás: a jó mikrokapcsolóval működtetni egy mini relét ami kiváltja az elromlott kapcsolót. Így nem kell szétszerelni a csomagtér zárat, mert az körülményes (de megoldható lásd Droberto cartárs). Ezenkívül kicseréltem a szofita izzókat LED-esre.
LINK Így két legyet egycsapásra. Az áramfelvétel a töredékére csökken, a fényerő legalább a duplájára nő.
St.Tomi15-03-2013 11:53:02 // 32615
Köszönöm szépen a hsznos tanácsokat!
Zenész vagyok-szóval én nem fogom szétszedni a jeladó miatt, inkább a
bizosíték irányába keresgélek először! Ha nem jön be,akkor elemlámpa vagy szerelő!
A fényszórómosó biztosítékaiban tudna valaki segíteni,hogy merre találom?:)
Köszönettel
Coolby15-03-2013 11:51:08 // 32614
gondolhattam volna rád egyből :D
Imyx15-03-2013 11:41:35 // 32613
A fényszórómosó bíztosítékát nézd meg, ha nem az, akkor az időrelé a hibás.
droberto15-03-2013 11:33:29 // 32612
Én volnék a Mókmester, jelentem! :)
Coolby15-03-2013 11:25:48 // 32611
ahogy többiek tapasztalták, valószínű, hogy a mikrokapcsolód rossz a csomagtér zárban... elvileg egyben cserélhető csak, de azt hiszem, volt aki megoldotta máshogy. Valaki blogjában írt is erről, már nem emlékszem ki.
St.Tomi15-03-2013 11:14:00 // 32610
Szép napot kedves 159-esek!
Lassan három hónapja élünk harmóniában a 159-el,csak egy pár apró számomra misztikus bibi árnyékolja be a kapcsolatot.
A csomagtartó világítás nem működik(az izzók jók) és egy lelkes autóvillamossági szerelő szét is akarta bontani az egészet,pedig már az első kérdésénél menekülnöm kellett volna...azt kérdezte:.."ez milyen fajta Alfa? Még sosem láttam ilyet!"
No sebaj-nem nyúlt hozzá!
Lehetséges-e,hogy valami biztosíték-gond van? Mert a fényszórómosók sem működnek.
Ha valaki tapasztalt már ilyet vagy tudja mi lehet a baja,akkor nagyon megköszönném a segítséget!
Üdvözlet
Liquid14-03-2013 22:29:36 // 32609
nemsemmi, mondjuk itt is durván lefagyott ahol a szél jobban "érte", viszont gyakorlatilag nem láttunk hótolót sehol és a város egyik legforgalmasabb 4 sávos útján letaposott hó van,
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 22:23:01 // 32608
a hó nem esik csak minden jégpáncél mikor kijöttem a kútról van egy pici lejtő négy kerékkel csúszott az autó lefelé nem tudtam megállni, a havat meg annyira fújta a szél hogy fél méterre nem lehetett látni...sirály volt ...elmentem az erdő felé a saabos isemrősömmel hát ha arra el tudunk menni de nem, aztán a másik irányba sem inkább feladtam minden út le van zárva ...sehol egy sószóró vagy bármi ...na ez a magyar valóság...vicc
Liquid14-03-2013 22:20:28 // 32607
az jó :) kár hogy nem kergetted meg rendesen :) pedig ilyen havas utakon lehet vele élvezkedni
GTPeti14-03-2013 22:18:18 // 32606
Persze. Rosso SW Q4 TI.
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 22:15:56 // 32604
teljes útzár van a megyében aki megy azt megbüntetik...
Liquid14-03-2013 22:12:32 // 32602
az durva, hol volt útzár?
GTPeti14-03-2013 21:52:35 // 32601
Srácok, ma túlestem életem első 159-vezetésén és második útján vele. (Az első ErHard autója volt.) Ez a barátom SW Q4-e... Nem léptem neki oda (mert legalább annyira kíméli hidegen, mint én), de már az első métereken érződött, hogy egy hullámhosszon vagyunk (az autóval). Olyan, mint a 156-nál volt. Beülök, megyek és olyan, mintha ezer éve ilyen autót használnék. Mivel semmi provokáció nem volt, csak annyit tudok, hogy 50-nél remekül fogja az utat és jó a hangja. :)) Na meg, hogy rosso színben Lindau dísze... B)
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 21:50:51 // 32600
de gariban cserélték a DPF-et :P
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 21:49:47 // 32599
bakker nem tudtam haza menni teljes útzár ...pedig terepjárónak használtam már az erdőben az 59-et ... most a barátomnál vagyok és szomorúan bacardi kólázunk meg közben eszegetünk egy családi pizzát :)
☻SKULL☻14-03-2013 19:21:55 // 32598
plusz 2

minden gyári, 105 000 km :o)
Shadin14-03-2013 18:06:10 // 32597
Senki sem tudja.

Amit cseréltem 156-on:

-betét
-tárcsa
-fékcső
-nyereg pucolás, zsírozás (többször is)
-légtelenítőcsavarok :-)
-főfékhenger
-számos légtelenítés kézzel, géppel, olajcsere (többször)

amit nem tettem:

-ABS-ESP blokk kiszerelése ellenőrzése
-szervodobhoz nem nyúltam
-vákuum szivattyúhoz sem

Mit hagytam ki?
.......................14-03-2013 17:59:13 // 32596
akkor mitöl van?
Shadin14-03-2013 17:40:30 // 32595
Ugyanez volt a szitu a 156-osom esetében is, cseréltem főfékhengert gyárira és semmi különbség. Ugyanúgy benyomható maradt...
Csabi14-03-2013 17:27:21 // 32594
Olvasd végig...csak azzal kezdi
A lényeget a második oldalon írja, h minden OK
.......................14-03-2013 17:22:05 // 32593
DE ITT A P0683 hibakódról van szó
Csabi14-03-2013 17:04:28 // 32592
Bosch felújítottra? Mindet cserélte?
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 16:56:06 // 32590
van olyan emberem aki már cserélte és még is maradt a hiba
ALFI15614-03-2013 16:51:31 // 32588
Mondaná ha valami lenne.Mondjuk most van benne 90ezer.Meg inkább ezek a gondok városi használatnál vannak.
Csabi14-03-2013 16:42:47 // 32587
Felkutatom :)
Coolby14-03-2013 16:40:14 // 32586
igen, ez többünknél meglévő hiba... most épp direttore nyomoztatja amúgy övét, kértem őt is, hogy számoljon be, ha sikerül valamire jutnia...

köszi az infókat, esetleg linked van erről az alfaowneres bejegyzésről?
Csabi14-03-2013 16:19:23 // 32585
A reggeli alapjárat ingadozás, nehézkes indulás, fehéres-szürkés füst kíséretében hibára, végre találtam egy manust(alfaowneren) akinél megoldódott ez a probléma:
-Bemérette az injektorait (látszólag) minden ok volt terhelésen, amúgy terhelésen senkinek nincs problémája...
-Megnézette a turbót, minden ok nem volt tengely lógás, olaj szivárgás
-Kivetette újra az injektorokat és állítólag van egy új bosch teszter amivel cr piezo injektorok szivárgás mérését lehet elvégezni...Ott jött ki a hiba, hogy leállítás után nem tartja meg a nyomást az egyik injektora(viszont több óra mire leépül a nyomás)...Ezért indul nehezebben és nyomja a fehéres füstöt ami az el nem égetett gázolaj...
-Kicserélte egy felújítottra, hiba maradt ugyanaz...
-Kicserélte újra,egy Bosch gyári felújítottra és a hiba teljesen eltűnt...semmi ingadozás, füstölés bármennyit áll a vas... Nagy vonalakban ennyi....
Elég hihető történet...
Gondoltam leírom, mivel többünknél van ez a jelenség...
.......................14-03-2013 16:00:53 // 32584
Nos a Mito n nem megy be a pedál ,egy mm se,
egy óráig is nyomhatnám akkor sem,
szerintem a 159 gyárilag rossz a fék,
nekem pl egyáltalán nem tetszik így,
ki is lesz a föfékhenger cserélve ,utána meglátjuk ..
Shadin14-03-2013 15:09:01 // 32583
Ez is opció (volt).
Dömpi (il dottore)14-03-2013 15:00:49 // 32582
OFF
Járt valaki ma délután az M1-en?
Milyen?

Este 6-körül indulok haza Münchenből, és aggasztanak a hírek. Ráadásul egy bérelt offossal jövök (Skoda Octavia 1.6 TDI)
droberto14-03-2013 14:53:55 // 32580
Mondtam, hogy csak veled van a baj! :)
ALFI15614-03-2013 14:18:28 // 32579
Az én ex kocsimba is minden benne van és semmi gond.
Coolby14-03-2013 13:49:49 // 32578
vagy mindenkié rossz ;)
Shadin14-03-2013 13:29:47 // 32577
Hurrá! Akkor jó a fékem :-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 13:14:13 // 32576
hozzám is járnak be, hogy 4 hengerezik indulásnál, rángat stb ...:) mondtam nekik írassanak ki mindent... de hát az... akkor szenvedjetek :P
Csabi14-03-2013 12:32:04 // 32575
Ne provokáld a 2,4 tulajokat :))
Coolby14-03-2013 11:04:14 // 32574
igazából EGR-DPF vonalas dolgokkal nekem sincs semmi baj... koppkopp

én lendkereket kaptam, tőcsavart, amiket nem az én autóm egyedi esetének rovok fel, ezek sajnos benne vannak a konstrukcióban, valakinek volt ilyen gondja, valakinek van, és valakinek lesz...
Liquid14-03-2013 10:37:41 // 32573
nekem sincs semmi gondom...kop-kop
de az enyémben csak egér van, dpf nincs
Ruszi14-03-2013 10:10:15 // 32571
Nekem még minden gyári és különösebb problémám még nem volt (kopp-kopp) a részecskeszűrőt hetente,kéthetente 3-4000 fordulaton kiégetem és ennyi,ezt is csak azért teszem mert sokat használom városban....Km: 95200..
Erhard 242 (Pure Energy)14-03-2013 09:52:26 // 32570
komolyan azon gondolkodom hogy Alfa159, Tibcsi és rajtam kívül van olyan 2,4 tulaj aki nem küzd az autójával? Mondjuk nekünk szinte minden ki van írva....
Coolby14-03-2013 09:31:55 // 32569
Nekem is ez a tapasztalatom a fékkel az enyémen, de először ezt édesapám Vectráján vettem észre, ott is ilyen. Mondjuk padlóig nem megy be, tehát bőven felette van és nem lehet úgy erőszakolni, hogy ne legyen fékhatás...
Coolby14-03-2013 09:29:10 // 32568
sziasztok! megint vidéken van a vas, ma délután állnak neki tőcsavar szerelésnek. Tegnap délután ment a kocsi klímáshoz, leengedték a gázt (valami 760 gr volt benne, úgyhogy utántölteni nem kell, azt mondták), meg ha már ott volt, kértem egy komplett klímatisztítást, mert néha már elég állott szag jött a rendszerből...

most ujjaim keresztben, hogy tőcsavar csere sima ügy legyen... múltkor szerelőnél a Vectra C nem okozott nagyobb meglepetést, mondjuk letört csavar nem lógott ki, így megfúrták a csavart, majd egy kúpos menetvágó szerű valamivel belemetszettek és kitekerték, szóval megoldották szuperül. Ha leömlő nincs vetemedve, akkor nem félek, mert a többit megoldják simán...

a múltkor említett nyiknyik hangot is mondtam, hogy térképezzék, de édesapám hazaútján egyszer sem hallotta, ráadásul most hidegebb van, szóval tutti nem fog jelentkezni, így meg nehéz lesz megtalálni.
Adam9013-03-2013 17:26:29 // 32567
Igazából csak fékbetétet kéne cserélni most, de kb 1 év mulva tárcsát is (addigra közel 100 lesz benne). Lehet érdemesebb lenne várni addig a betéttel is és egyben cserélni őket. Rizikós lenne kétszer külön külön szétszerelni és cserélni..

Amúgy remélem nem lesz egy 156 ára :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.