Vredestein téli. Vmi nonamere cserélte, de nem Norautós saját gumira.
Nekem nagyon bejött a Rosso. CSendes volt, amennyire Nekem kellett sosem volt csúszás határon. Néhány helyzetben ABS segített, de nem volt vészes...
R18. MA adtam be görgőzni, meg kértem ajánlatot a padkázások kijavítására. NAgyon jól néz ki sztem (bár ízlések és pofonok...) és a kinézete miatt nem szívesen válnék meg tőle. R16 volt korábban a téli, éreztem némi oldaldőlést.
Forum >> 159
Vermacy20-03-2013 12:34:59 // 32890
Vermacy20-03-2013 12:32:40 // 32889
Én nem győzködni akartam senkit, csupán megkérdezni, hogy vki hallott-e már róla. Még nem, de mindenki lebeszél :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Semmi gond, Nekem is hasonlóak az érzelmeim, ennek ellenére lehet, kipróbálom, legfeljebb buktam egy készlet használt gumi árát...
A tapasztalataimmal meg még az Alfás közösség is több lehet :o)
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 10:30:36 // 32888
ennél rosszabb aki egyszer 180-nal utána meg 130-cal megy és így hullámzik München, Deggendorf és Passau között....na ennek mi értelme van?
.......................20-03-2013 09:58:24 // 32887
Na attó a digitális vezetési stilustól nincs is rosszabb az utasnak,
azt hiszik a barom németek,hogy ettöl gyorsabban odaérnek,
aztán meg csak a dugót csinálják vele..
azt hiszik a barom németek,hogy ettöl gyorsabban odaérnek,
aztán meg csak a dugót csinálják vele..
Phon20-03-2013 09:52:45 // 32886
nekem van bármelyik fajta brembom, kissebb, nagyobb akár tárcsával is még akár piros szinben is :)
Dömpi (il dottore)20-03-2013 09:09:16 // 32885
De neked már a négydugattyús "kis" brembo-d van, mint nekem. Olyan mint a TI, csak 305 mm-es.
droberto20-03-2013 09:06:58 // 32884
Úgyhogy fontos nekem. Mint mondtam fékmániás vagyok. :)
Ja a mienk 305 mm-es, a 2.4; 3.2 és a ti-ken pedig 330 mm.
Ja a mienk 305 mm-es, a 2.4; 3.2 és a ti-ken pedig 330 mm.
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 09:03:38 // 32883
kicsit siettünk na :)
Grando20-03-2013 08:57:40 // 32882
Mondhatjuk, hogy "finoman lépegettünk". :DD
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:56:40 // 32881
azért írtam, hogy senkit sem akarok megbántani... én egy 150 lovas Mjet-ből ültem át ahhoz képest a gyári 200 lovas 59 nem tudott sokkal többet, na ez a vicc
Dömpi (il dottore)20-03-2013 08:55:35 // 32880
Jó van na! Poénnak szántam.
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:54:54 // 32879
mindenki azt csinál amit akar :) Én a Phedrán gondolkodom, hogy kiírassam vagy ne nincs baja csak a FAP folyadék annyi lenne mint a kiírás :P
Dömpi (il dottore)20-03-2013 08:54:46 // 32878
A következő vas nekem is 2.4 lesz..
Amikor viszont a 159-et vettem, egy 103 lovas benyás Mareából csüccsentem át a 138-lovas 159-be. És hát ugye más a nyomaték is. Nekem már az is óriási előrelépés volt akkor.
Amikor viszont a 159-et vettem, egy 103 lovas benyás Mareából csüccsentem át a 138-lovas 159-be. És hát ugye más a nyomaték is. Nekem már az is óriási előrelépés volt akkor.
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:52:13 // 32877
tán nem volt 50 perc Kaposújlak-Szfvár :)))
Dömpi (il dottore)20-03-2013 08:52:08 // 32876
Ma reggel sikerült rossz hírét keltenem az alfáknak...
....DPF regen volt, úgyhogy autóúton 4.ben, 2500 rpm mellett, 90-es tempóval.
Na ez a tatás :)
És most mindjárt Erhard leüti a magaslabdát: "mondtam már, hogy szedd ki/írasd ki a DPF-et"
:) :) :)
....DPF regen volt, úgyhogy autóúton 4.ben, 2500 rpm mellett, 90-es tempóval.
Na ez a tatás :)
És most mindjárt Erhard leüti a magaslabdát: "mondtam már, hogy szedd ki/írasd ki a DPF-et"
:) :) :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:49:03 // 32875
No az már súrolta a sportos vezetést alulról ...csak egy a gond (minden fikázás nélkül) ott egy 220 ló alatti autó nem tudta volna tartani a lépést velünk :)
Grando20-03-2013 08:43:03 // 32874
Az fincsi kis túra volt!
Csoda hogy se Totti, se én nem estünk le az útról a PZero Rossókkal. Ha már akkor tudtuk volna, hogy xar gumik.... ;))
Csoda hogy se Totti, se én nem estünk le az útról a PZero Rossókkal. Ha már akkor tudtuk volna, hogy xar gumik.... ;))
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:20:48 // 32873
oda sorolod magad ahová szeretnéd, gyere le Kaposújlakra és gyere velünk haza, majd hívom Tottit meg Grandót is a szendvicsbe elférsz még :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:19:11 // 32872
eccerű, pont az jutott az eszembe 7végén hogy 140 ló kb hasonló súlyú, mint az 59 ...kurvára nem megy :P
Erhard 242 (Pure Energy)20-03-2013 08:18:15 // 32871
erről van szó, Roberto ezt nem érti lehet a kanyarba be tud menni azzal a sebességgel amivel én de kijönni már biztos nem
Piritu - 1.000.00020-03-2013 06:41:56 // 32870
Simán csak alkalmatlan a közúti közlekedésre...
Dömpi (il dottore)19-03-2013 23:33:39 // 32869
na azzal mi is ralliztunk anno a gáton gimis korunkban
Liquid19-03-2013 23:27:01 // 32868
valószínűleg így van, Erhardnak meg különben is dízel egyterűje van :))
egyébként bármivel lehet durván vezetni, láttad volna a kolegámat trabanttal :))
egyébként bármivel lehet durván vezetni, láttad volna a kolegámat trabanttal :))
Dömpi (il dottore)19-03-2013 23:24:00 // 32867
Baszki, Németben könnyű betartani a sebességhatárokat, miután az ingyenes autópályán kiélhetted magad!
Ott még sz@rni is autópályán mehetsz, mert annyi van.
Ott még sz@rni is autópályán mehetsz, mert annyi van.
Dömpi (il dottore)19-03-2013 23:21:41 // 32866
GTPeti19-03-2013 23:15:58 // 32865
A második kategóriába tapasztalataim szerint Mo-n kevesen tartoznak. Mindig puffogok, hogy minek teletrafizni mindet. Aztán mikor odahaza autózom megtapasztalom... Kb. letolnak az útról, ha betartom a sebességhatárokat. (Mert nincs kedvem megsegíteni a szerveket.)
Dömpi (il dottore)19-03-2013 23:09:22 // 32864
És akkor a mutyuki előttem? Ha én tatás, akkor ő mi? Dédnagyapás? :)
Szerintem van
- a tatás: 90-nél 70 km/h és csigán gyorsul fel (inkább való neki a tolószék)
- a nyárspolgári vagy úrias: mindenhol betart mindent (tipikus hétvégi vezető)
- a sportosan dinamikus: a kocsi lehetőségeihez képest dinamikusan gyorsul/lassít és mindenhol a sebességhatár felett autózik kicsivel
- (inkább nem jellemzem): F1-nek nézi a kocsiutat
Szerintem van
- a tatás: 90-nél 70 km/h és csigán gyorsul fel (inkább való neki a tolószék)
- a nyárspolgári vagy úrias: mindenhol betart mindent (tipikus hétvégi vezető)
- a sportosan dinamikus: a kocsi lehetőségeihez képest dinamikusan gyorsul/lassít és mindenhol a sebességhatár felett autózik kicsivel
- (inkább nem jellemzem): F1-nek nézi a kocsiutat
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:57:04 // 32863
Bakker, ilyen régi dolgokat hogyan tudsz fejben tartani, megtalálni? :-O
(Ha jól látom, az én fékem kisebb, mint a "nagyfék")
(Ha jól látom, az én fékem kisebb, mint a "nagyfék")
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:54:01 // 32862
Nem tatás vezetés?
Mint ahogy egy német kollégámat jellemezték a többiek: digitális a technikája. Padlógáz, vagy padlófék. Félúton egyik pedál sincs. Az az OFF, ami a többieknél 6,5-7 literrel beérte hozzánk jövet, nála messze 10 felett fogyasztott. :-P
Mint ahogy egy német kollégámat jellemezték a többiek: digitális a technikája. Padlógáz, vagy padlófék. Félúton egyik pedál sincs. Az az OFF, ami a többieknél 6,5-7 literrel beérte hozzánk jövet, nála messze 10 felett fogyasztott. :-P
droberto19-03-2013 22:53:08 // 32861
Piritu, kattints az üzenetem előzményére. Ott Csabiii159 jól összefoglalta a fékkérdést. :)
Dömpi (il dottore)19-03-2013 22:49:21 // 32860
Szrintem itt a többség dinamikusan vezet (értsd. gyorsítás/lassítás)...persze a LE és a Nm szabta határok között.
Mondjuk Erhard kipreparált 2.4-esét ne hasonlítsuk az én chippelt 8V-mhez. Hiába akarnék olyan dinamikusan menni, mint Erhard, ha egyszer nem lépes rá az Arkangyal.
Mondjuk Erhard kipreparált 2.4-esét ne hasonlítsuk az én chippelt 8V-mhez. Hiába akarnék olyan dinamikusan menni, mint Erhard, ha egyszer nem lépes rá az Arkangyal.
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:49:03 // 32859
Ami nem a "nagyfék"-nek felel meg?
(Nem igazán vagyok képben, inkább a félautó szerkezetével vagyok tisztában.)
(Nem igazán vagyok képben, inkább a félautó szerkezetével vagyok tisztában.)
droberto19-03-2013 22:43:15 // 32858
Nedves volt az út. 50-60 lehetett max.
Egyszerűen nem volt vízen tapadása a Sottozeronak. Ezt egyébként a tesztek is visszaigazolták.
Egyszerűen nem volt vízen tapadása a Sottozeronak. Ezt egyébként a tesztek is visszaigazolták.
Liquid19-03-2013 22:42:50 // 32857
a tatásság nem feltétlenül a sebességet jelenti, hanem azt milyen gyorsan éred el, vagy milyen gyorsan lassítasz le, mennyivel mész a kanyarban stb. :)
Dömpi (il dottore)19-03-2013 22:36:55 // 32856
A magam részéről gumi ügyben elégé szétnéztem februárban, mert attól tartottam, hogy az idei nyári szezont új abroncsokkal kell kezdenem. Egyenlőre úgy néz ki, hogy nem.
Most ugyan Michelin PS2-m van, de használtan vettem tavaly, kényszerűségből.
Mivel 19"-es felnijeim vannak, a prémium kategóriás gumiszett majd fél milla lenne!
Ámbár Erhard nemes egyszerűséggel a tatás vezetők közé degradált, én mégsem tartom magam annak: városban néha 60-80km/h; közúton 110-120km/h, autóúton 130-140 km/h, pályán 150 km/h, nagyritkán 180-ig eleresztve. Hát ha az tatás vezetés, hogy nótórius módon mindig a megengedettnél 20-40 km/h-val többel megyek akkor nem tudom mi a nem tatás. Erhard, kérlek magyarázd el, hogy az olyan profik, mint te, hogyan vezetnek nem tatásan! Előre is köszönöm!
Szóval gumi ügyben én 19"-os méretben az ár tekintetében 50-55k Ft-ot tartok reálisnak abroncsonként. Ezért a pénzért Kumho-t vagy Hangkook-ot simán kapni még szereléssel együtt is.
Ebből kifolyólag kisebb méretekben (18", 17"), akár 40k körül is megáll a dolog.
Aki viszont 20k Ft körül akar új gumit venni egy 159-re, az szerintem inkább adja el az alfát és vegyen Suzuki Swift-et. Bocsi az őszinteségért, de a 159 nem az a kategória.
Amúgy én személy szerint a felúszástól tartok a legjobban...amilyen esőzések vannak mostanság...
Egyébként aláírom, hogy a 19"-es elég hülye méret (235/40). A gumisom mikor utánanézett az áraknak, azt mondta, hogy van egy ügyfele egy 26 millás Range Rover-el, és arra olcsóbb a gumi, mint a 159 19"-os gyári mérete.
Épp ezért - hallgatva a CarTársak tanácsára (köszi Szosza) - én is váltóméretet kerestem, ezért fogok 245/35-öt venni, ha majd oda kerül a sor.
Amúgy az ADAC teszteken a Hangkook elég jól szerepel az utóbbi években, de a kínai gumik koránt sem, főleg nem vizes úton. Hiába esik Kínában sok eső, mégsem tudnak jó esőgumit csinálni.
Most ugyan Michelin PS2-m van, de használtan vettem tavaly, kényszerűségből.
Mivel 19"-es felnijeim vannak, a prémium kategóriás gumiszett majd fél milla lenne!
Ámbár Erhard nemes egyszerűséggel a tatás vezetők közé degradált, én mégsem tartom magam annak: városban néha 60-80km/h; közúton 110-120km/h, autóúton 130-140 km/h, pályán 150 km/h, nagyritkán 180-ig eleresztve. Hát ha az tatás vezetés, hogy nótórius módon mindig a megengedettnél 20-40 km/h-val többel megyek akkor nem tudom mi a nem tatás. Erhard, kérlek magyarázd el, hogy az olyan profik, mint te, hogyan vezetnek nem tatásan! Előre is köszönöm!
Szóval gumi ügyben én 19"-os méretben az ár tekintetében 50-55k Ft-ot tartok reálisnak abroncsonként. Ezért a pénzért Kumho-t vagy Hangkook-ot simán kapni még szereléssel együtt is.
Ebből kifolyólag kisebb méretekben (18", 17"), akár 40k körül is megáll a dolog.
Aki viszont 20k Ft körül akar új gumit venni egy 159-re, az szerintem inkább adja el az alfát és vegyen Suzuki Swift-et. Bocsi az őszinteségért, de a 159 nem az a kategória.
Amúgy én személy szerint a felúszástól tartok a legjobban...amilyen esőzések vannak mostanság...
Egyébként aláírom, hogy a 19"-es elég hülye méret (235/40). A gumisom mikor utánanézett az áraknak, azt mondta, hogy van egy ügyfele egy 26 millás Range Rover-el, és arra olcsóbb a gumi, mint a 159 19"-os gyári mérete.
Épp ezért - hallgatva a CarTársak tanácsára (köszi Szosza) - én is váltóméretet kerestem, ezért fogok 245/35-öt venni, ha majd oda kerül a sor.
Amúgy az ADAC teszteken a Hangkook elég jól szerepel az utóbbi években, de a kínai gumik koránt sem, főleg nem vizes úton. Hiába esik Kínában sok eső, mégsem tudnak jó esőgumit csinálni.
droberto19-03-2013 22:34:04 // 32855
Neked már a módosított fixnyerges, négydugattyús féked van.
Liquid19-03-2013 22:33:53 // 32854
200-zal elhiszem hogy elúszott :)
droberto19-03-2013 22:32:11 // 32853
Akarom mondani március végéig. :)
Egyébként tényleg repül az idő. :)
Egyébként tényleg repül az idő. :)
droberto19-03-2013 22:31:01 // 32852
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:29:59 // 32851
Én meg már elő akartam venni a fél autót. Akkor is előveszem a héten, csak ne essen! (Ki kellene próbálni az új első fékeket.)
Liquid19-03-2013 22:28:15 // 32850
ápr. közepéig úgyse tudok, mert a sógorok nemszeretik, de durván hideg ez a tavasz
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:27:33 // 32849
Egy lassulásról még a Spider fékjei sem melegednek el, nemhogy a 159-é.
Próbáltam már párszor, 2k felettről is. Igaz, olyan már volt, hogy folyamatos gyorsítás/fékezésnél érezhetően melegedett, de elég volt 5 percig a forgalommal menni és helyreállt a rend. (A 156-al egy 10 km-es szerpentinen lefelé jártam ugyanígy, a lassabb tempó és az intenzívebb motorfékhasználat ott is helyrehozta a rendszert.)
Próbáltam már párszor, 2k felettről is. Igaz, olyan már volt, hogy folyamatos gyorsítás/fékezésnél érezhetően melegedett, de elég volt 5 percig a forgalommal menni és helyreállt a rend. (A 156-al egy 10 km-es szerpentinen lefelé jártam ugyanígy, a lassabb tempó és az intenzívebb motorfékhasználat ott is helyrehozta a rendszert.)
GTPeti19-03-2013 22:27:12 // 32848
Meg fogsz lepődni: már március van egy ideje. :)
droberto19-03-2013 22:25:51 // 32847
Liquid19-03-2013 22:25:45 // 32846
nem választottál kicsit magas sebességet ? :)
Liquid19-03-2013 22:24:35 // 32845
az ABS-t én is csak havon/jégen éreztem eddig
Erhard 242 (Pure Energy)19-03-2013 22:22:24 // 32844
én sem veszek kenyait maradok a misinél az Alfánál nekem az vált be eddig
droberto19-03-2013 22:19:39 // 32843
Jut eszembe, a legjobb példám: Pirelli Sottozero-val egy 90°-os vizes kanyarban simán elment a hátulja. Nem is kellet hozzá terhelésváltás, kanyarodtam és csak elment. (Jók a lengéscsillapítóim, mielőtt ebbe kötnétek bele.)
Piritu - 1.000.00019-03-2013 22:18:57 // 32842
Ha azzal teszi, az ő dolga. (Bár kíváncsi lennék, hányszor futott 130 feletti átlagot 4-500 km-en.)
Én a saját életemet próbálom védeni.
Én a saját életemet próbálom védeni.
Erhard 242 (Pure Energy)19-03-2013 22:18:40 // 32841
vezetési hiba? ne szívass :) hogyan állsz meg 220-ról ha kivágnak eléd vagy befékeznek előtted és nincs menekülési út? na ott 2x rápumpálsz a gyári fékre és kuka meg elmelegedett
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
482
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?