Forum >> 159

Alfonis26-03-2013 15:45:48 // 33290
hja mondjuk neked 2,4 van. Ott lehet más a rugózás keménysége vaaaagy?
Alfonis26-03-2013 15:37:29 // 33289
235/45 R18 = 669 mm
215/60 R16 = 664 mm
Csak 5 mm el kisebb az enyém :D amúgy tényleg tetszik rajta :D
Alfonis26-03-2013 15:34:28 // 33288
a komfortot már a 215/55 r16 hoz képest is érzem :D Pont ilyen embert kerestem akinek ez a méret van. Volt már jól megpakolva az autó mindenhol 5 ember tele cuccok és akkor sem volt gond a mérettel? Nem ért bele semmibe. Olyan kicsinek tünik most a hely :D eddig lazán befért a kezem :D
Coolby26-03-2013 15:30:57 // 33287
jajj, nekem fura a most takarított 235/45 R18 nyári gummáim után, de biztos kényelmesebb... :)
Alfonis26-03-2013 15:23:36 // 33286
Na nekem fent vannak a nyári gumik. Igaz még hó van :D de most nem tervezek vasárnapnál előbb messzire menni. 2
15/60 R16: Made in HUngary s Hankook. Blogomban már van egy kép elég vadul néz ki rajta. Bár a havazásban jobb képet nem tudtam csinálni. Majd később.
Ugye majdnem akkora mint a 18" os kerék a gyári gumival csak ez ballonos :D

Szerintem jól néz ki és 1,6 centivel magasabban ülök.
Most nem tudom ezt mennyire kell fújni? A 205/55 R16 ot mindig 2,6 ra vagy 2,5 re fújtam.
/az ajánlott könyv szerint ugye kis terhelésen 2,3 nagy terhelés 2,6/ és ha tartósan 160 feletti utazás az nagy terhelésnek számít.
Dömpi (il dottore)26-03-2013 10:56:58 // 33285
Elfogadnám. Kérdés nélkül :)
panza26-03-2013 09:58:09 // 33284
Dömpi!
Talán egy ilyen masinát kellene beszerezned és élvezet lenne a hóesés!
http://www.youtube.com/watch?v=tPg1ZMiC9pA
Csosznorbert26-03-2013 09:49:58 // 33283
Egy EGR leszerelés nem tart tovább 10 percnél. És 1 hibalehetőség ki van zárva. Ha nem fogok fázni nagyon a garázsban, akkor leemgyek és ki is pucolom, biztos van benne dzsuva már.
Csosznorbert26-03-2013 09:47:53 // 33282
Tegnap munkából hazafele én is egy nagyobb, egyenes emelkedőn jöttem fel, ami nem volt letakaritva. Szépen kapaszkodott felfelé, gázadásnál villogott is a sárga ikon, éééééés pöttyet huzta jobbra az orrát, mikor az ASR dolgozott, holott az út nem lejt. Lehet csak a két oldal közti tapadáskülönbség.
Ugyanott lefelé is szépen meg lehetett állni. 205/50 - 16-os Kleber papucsom van. Nem tünik rossznak.
ALFI15626-03-2013 09:46:27 // 33281
Nem olyan tuti.Ugyan az a hiba és még ráadásul ugyan azt írja ki ezekre:Légtömegmérő,nyomásérzékelő szenzor,szívósor és ha a turbó geometriája le van kormolódva arra is ezt írja.
Csosznorbert26-03-2013 09:32:38 // 33280
Tuti hogy EGR. Én mikor lehuzott EGR csatival mentem (kiváncsiságból) a hidon alig birtam feljárni, és mire 50-re gyorsult..........
Coolby26-03-2013 09:31:50 // 33279
Az durva, ilyet még nem is hallottam vagy nem olvastam figyelmesen.

Ennek az egynek örülök, hogy viszonylag sok városi használat mellett nekem DPF és hasonlókkal nincs gond. kopp-kopp. bár tudom, hogy ez azt jelenti, hogy még nincs gond, majd lesz...
Csosznorbert26-03-2013 09:25:09 // 33278
Nálam simán leállitja a motort, amikor tele a DPF, ha olyan a kedve, és kiirja hogy full a cucc. Múltkor olyat csinált, hogy 1-esben már gyorsitottam, mikor leállt, de ugye vissza is röffent. Na az biztos nem használ neki, ha jól sejtem főleg a vezérlésnek nem. Meg is kergettem utána 15-km-t 3500 fordulaton (ennyi út áll rendelkezésre)
Dömpi (il dottore)26-03-2013 09:22:01 // 33277
Droberto nagyon el van veszve!
Mi történhetett?
Coolby26-03-2013 08:50:20 // 33276
Húú, de beindultatok este, egész nap közben ide-ide nézek, alig van forgalom és mivel egész nap gép előtt ülök, este, ha tehetem már nem ülök oda, ti meg akkor vagytok a legaktívabbak.

Tegnap este én is hajtottam szekeret a hóban, figyeltem hogy teszi a dolgát a kipörgésgátló és a menetstabilizáló. Egész jól teszi a dolgát, amikor egy kanyarban úgy megindulna és nem az íven van, akkor ráfékez a megfelelő oldalon és irányba teszi.

Tegnap menet közben volt amikor visszaállt a rend tolatóradarnál, de aztán újra dobta a hibaüzenetet. Tutti valami érintkezési hiba...
Dömpi (il dottore)26-03-2013 08:28:12 // 33275
Ma az Arkangyal pihenőt kapott, békésen aluszkál a garázsban. Bejöttünk melózni a FEKETE GYÖNGY-gyel. Jött szépen, feleségem finoman adagolta neki a kb. 4 cm-es hóban.
Botrányos, hogy olyan út, mint a 4.sz főút egyáltalán nincs letakarítva. 50-70 km/h-val lehetett jönni, de volt néhány gyökér, aki 90-100-al elhúzott mellettünk.
Mi nem siettünk. Egy másik FL-es 147 (rosso) ment előttünk és gyönyörködtünk a fenekében :)
Vermacy26-03-2013 04:48:05 // 33274
Nem lett nagy eresztés a hó. Maradt 5 cm és a helyi önkéntesek (quadosok :o)) el is tolták az utakat. Köszönet Nekik!
Készülök dolgozni, mert 8-tól 5-og Workshop és ettől még a napi teendőket is meg kell csinálni...
Dömpi (il dottore)25-03-2013 23:05:16 // 33273
Nem, csak kimentem ellapátolni a havat. Itt rohadt sok esett. Legalább 25 cm!
Még létrára is kellett állnom, hogy a garázs előtetőjéről leszedjem a havat, amit odakotort a szél. Kicsit meghajlott a kereszttartó gerenda már korábban, nem szeretnék reggelre meglepetést.
Nyáron úgyis teraszt építek, majd két szállal több anyagot veszek, és kicserélem az előtető főtartóját.
Piritu - 1.000.00025-03-2013 22:26:24 // 33272
Jó éjt, léptem!
Piritu - 1.000.00025-03-2013 22:23:01 // 33271
Részvét a Punto miatt, mielőbbi felépülést!
Liquid25-03-2013 22:22:33 // 33270
nekem holnap a hét nyugi lesz (remélem) a főnök szabin lesz :)
Piritu - 1.000.00025-03-2013 22:22:24 // 33269
Még nem, csak a napsütés utáni vágy miatt a nyári Spider túra képeit nézegetem. Nagyon, de nagyon elegem van a hóból...
Vermacy25-03-2013 22:19:29 // 33268
Jaja, tényleg késő van. Még nézek alkatrészt a Puntóhoz, oszt aluszok Én is. Hosszú hét lesz...
Liquid25-03-2013 22:17:27 // 33267
náájn :)
de nemsokára az lesz
Vermacy25-03-2013 22:14:03 // 33266
Mi történt? Mindenki alszik?
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2013 21:53:47 // 33265
azért mert nyomtad hidegen..én évekig jártam 2-3km-et még is jó a turbó :)
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:53:34 // 33264
Az elképzelés nálam is ez volt, aztán jöttek az OFF-ok és oktatni kellett :-DD
Meg a box miatt is, ami miatt nagyon gyorsan pörgött fel. Amikor kezdett kuka lenni, jól hallható volt a fütyülésen. A 159 ebből a szempontból sokkal jobb, van nyomásmérő.
(A csere után gyorsan megszabadultam tőle.)
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:50:18 // 33263
Sárvár környéke ismereteim szerint kiesett :-(
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:49:11 // 33262
Jah, későn száltál be az esti csevejbe :-DD
GTPeti25-03-2013 21:48:44 // 33261
SZVSZ tojás a pedál és a lábad közé és nem megy tönkre a turbó. Én legalábbis így tettem anno.
Vermacy25-03-2013 21:48:17 // 33260
Túró? Ne haragudj, de most nem fogok tudni aludni, úgy elkapott a vigyorgás :o)
Vermacy25-03-2013 21:47:19 // 33259
Sosem késő :o)
Nekem még Sárvár és Fonyód környéke is számításba jöhet...
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:46:48 // 33258
A túró pl ezen 5 km-ek miatt szállt el :-(
Vermacy25-03-2013 21:46:23 // 33257
Naja! Valójában minden használat függő. Én nem versenyezni vettem a 150 igáslovat...
Liquid25-03-2013 21:43:51 // 33256
Látom már elkéstem kicsit a reklámozással :)
Vermacy25-03-2013 21:43:46 // 33255
Nem hallottam róla, de fel fogom keresni! Köszi a tippet!
Liquid25-03-2013 21:43:20 // 33254
Ott van szomszédban Csöri. Kiváló olaszautó szervíz én is oda járok, meg még sokan... :)
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2013 21:42:35 // 33252
jah meg a 200e-ből 150e pályán :) ez ami számít....
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:40:56 // 33251
Napi 2x5 km-t tett meg naponta 4 éven keresztül.
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:38:45 // 33250
Pl. tőled 20 km-re Csöri várpalotán...
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2013 21:37:45 // 33249
a kopás a sok rövid utas hideg indítással jön elő a pályás autóknál ez ismeretlen fogalom...arra írtam hogy mióta itthon használják érdekes módon mennek tönkre rajta a dolgok...érted a párhuzamot? :P
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:36:28 // 33248
Ahogy írtad ezért van ez a fórum. Hogy NORMÁLIS szerelőt tudjunk ajánlani, aki ért hozzá és nem csak mondja. Van itt pár ilyen emberke. (Én se véletlenül járok 100 km-re Várpalotára.)
Ezüst Villám25-03-2013 21:35:44 // 33247
Köszönöm mindenkinek a sok segítő adatot a fogyasztásról, DPF-ről stb. :-)

Szevasztok
GTPeti25-03-2013 21:35:08 // 33246
Erhard alkatrészkereskedő. Tapasztalatból tudja, hogy mi az ilyenfajta spórolásnak a vége.
Erhard 242 (Pure Energy)25-03-2013 21:35:08 // 33245
igaz off de az ügyfelem transporterébe T5 már 430e km van 1.9 82 lovas a leggyengébb és mindig edge került bele 30e-ként normális használattal...
Piritu - 1.000.00025-03-2013 21:34:33 // 33244
"A 156 1,9-em 200e felett van a gyári olajjal, kopás nélkül." - erre reagálva írtad, hogy egy-két dolog már cserés benne :-P
Az első stabrúd miért ne mehetne el 40e alatt? Az előző két gazdáját ismerve simán, mégy csoda is, hogy a többi cucc bírja.
Dömpi (il dottore)25-03-2013 21:33:53 // 33243
Komolyan nem értelek!
Néhány km-re ott van melletted Várpalotán csöri szervize. Az ország legjobb alfa szerelője!
Ha nekem nem lenne ilyen bazi messze, gondolkodás nélkül oda járnék.
GTPeti25-03-2013 21:33:51 // 33242
A barátom, mikor vett egy használt Mitsu L300 mikrobuszt, otthon kihúzta a nívópálcát és nem csöppent le róla az olaj. Pedig volt rajta. Gondos tulaja volt szegénynek...
Vermacy25-03-2013 21:33:39 // 33241
Mármint? Értetlen?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.