Forum >> 159

Dömpi (il dottore)27-03-2013 15:01:57 // 33340
Valakinél láttam itt az amore-n géptetőn/tetőn lévő fóliacsíkot, de nem találom.
Most csak ezt találtam meg hirtelen. Valami hasonló tetszene nekem is, és jól állna a vasnak.
Dömpi (il dottore)27-03-2013 14:10:06 // 33339
Köszi, de van rajzom.
Most azt fogom csinálni, hogy a megküldött "desig" -terv alapján készítek egy módosítást az elképzeléseim alapján, és megküldöm a srácnak.
Persze előtte felrakom ide véleményezésre.
Pityukoma27-03-2013 12:06:52 // 33338
Nekem van egy gyári, hátsó sárvédőre való fóliám. Kb 2óráig volt fenn a kocsin aztán leszedtem amíg lehet, mert sz@rul rakták fel a fényezés után. (hétfőn pótolták, most jó) Így ez megmaradt. Ha esetleg kell a méret miatt akkor szívesen elpostázom neked. Már használhatatlan, de ez alapján le tudják gyártani.
Dömpi (il dottore)27-03-2013 11:03:16 // 33337
Nem bántasz meg!
A géptetőre/tetejére nem is nagyon akartam, vagy legalább is nem a közeljövőben. Arra inkább a dekoros akart rábeszélni, én meg mondtam, egye fene, rajzolja meg, aztán meglátjuk.
A dolog kiváltó oka a hátsó sárvédő, azzal muszáj valamit kezdenem.
A géptető/motorháztető kapcsán csak kíváncsi voltam milyen lenne ha...

Azért egy dolgot kipróbálok: megkérem a dekorost, hogy rajzolja meg két árnyalattal sötétebb szürkében, mint a kocsi színe. Kíváncsi leszek, hogy nézne ki.
Pityukoma27-03-2013 10:20:29 // 33336
Hú Dömpi ez így elég erős. Szerintem nem áll jól neki. Ahogy Szosza írta szürkét a sárvédőre, az elég diszkrét és a célnak megfelel. A géptetőtre és a tetejére SzVsz ne rakass fel. Ez így szép ahogy van.
Megbántani nem akarlak, csak egy vélemény......
Dömpi (il dottore)27-03-2013 10:08:51 // 33335
az ötlet nem rossz....sőt!
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2013 10:06:02 // 33334
Vásártéri út eleje
.......................27-03-2013 10:00:39 // 33333
Miért nem egyböl szürke fóliát tetetsz oda?
.......................27-03-2013 09:59:16 // 33332
az a szolid felirat elég,és jól is áll,nem kell több piros
.......................27-03-2013 09:53:48 // 33331
a Mito gyári futómübeállítása is rossz ,vagy 5 beállítást próbáltunk míg jó lett,
a kerékösszetartás egy elsökerekesnél mindíg pozitív,
úgy nem eszi a gumit
.....27-03-2013 09:53:35 // 33330
Nálam is ilyen volt, elvittem lefényezték gondolom valami vízfestékkel 1 hónap után még rosszabb lett mint előtte :(
.....27-03-2013 09:50:02 // 33329
Köszi, Csikvári út, Gumiflex?
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2013 09:46:21 // 33328
ingyen sem kéne egy amcsi sportautón jól mutat de 59-en szerintem bazáris
Erhard 242 (Pure Energy)27-03-2013 09:44:48 // 33327
nekem az 56-on állt így futómű beállítás után vissza vittem és megcsinálták normálisan szfváron a vidi pálya felé van egy futóműves pl
Dömpi (il dottore)27-03-2013 09:44:23 // 33326
Nekem azért kell oldalra, pontosabban a hátsó sárvérőre valami "matrica", mert hiányzott a gyári kavicsfólia és nem is tudtam, hogy oda az kell.
Ma így néz ki.

Erre a színtelen kavicsfóliát rátenni nincs értelme, le kellene fényezni előtte. Az viszont elég sokba kerülne, meg nem is kockáztatnék, nehogy elszúrják. Addig jó, amíg a gyári fényezés van rajta.
Dömpi (il dottore)27-03-2013 09:40:13 // 33325
azért lenne piros, mert az alfa amore-ról vásárolt Curoe Sportivo feliratom a lökhárítón, valamint az index alatti alfa-kígyóm is piros.
Nem az a kifejezetten rikító piros.
A mellékelt fotón látszik.
Coolby27-03-2013 09:38:23 // 33324
nekem sem jönnek be, mondjuk én nem vagyok mérvadó, mert alapvetően nem vagyok oda az ilyenért...

még kígyós matricán is fél éve filózok... :)
.....27-03-2013 09:37:22 // 33323
Nekem se tetszik.
Coolby27-03-2013 09:36:39 // 33322
Hát, ezért nem tudom, miben lehet bízni. Mondjuk tudjuk, hogy alfa tud gyárilag is megadni hülyeségeket (lásd olaj...)
.......................27-03-2013 09:32:42 // 33321
az oldalsó csík csúnya,
a
tetön lévö Ok,az király
de miért piros?
Coolby27-03-2013 09:31:37 // 33320
no, mondjuk nálam ennyire nem durva....
Dömpi (il dottore)27-03-2013 09:29:34 // 33319
Végre megérkezett e-mailen a fóliaterv.

Őszintén szólva jobbra számítottam, és nem is ebben egyeztünk meg.
Nekem egyik sem tetszik.
Az oldalsó csíktekintetében arról volt szó, hogy egyre vékonyodó csíkokban fog elfogyni hátul.
A géptetőn és kocsi tetején pedig a terv az volt, hogy az egyik csík vékonyabb lesz, a másik meg vastagabb.

Amúgy az árajánlat a következő:
- színtelen kavicsfólia az első sárvédőhöz (nekem hiányzik): 3 000 Ft
- oldalsó piros csík: 6 000 Ft
- géptető/tető csík: 15 000 Ft

Minden esetre várom a véleményeteket.
.......................27-03-2013 09:24:23 // 33318
Várpalota ,csak nem a Csörgö szervíz?
vidd vissza
.....27-03-2013 09:22:58 // 33317
Köszi az infót!
Dömpi (il dottore)27-03-2013 09:21:02 // 33316
Zsolt, Coolby, nekem tavaly így állították be: blog. Bár Droberto szerint nem jó, de én megbízom a srácban. Lézeres rendszerrel állította. Egy nagy könyvből kikereste a gyárilag megadott értékeket, majd megkérdezte, hogy többnyire egyedül ülök-e benne. Mondtam igen. Ezután kicsit finomított a gyári értékeken, mondván a "sokéves tapasztalat".
Idén a feleségem kocsiját is oda visszük.
Nála 5000 Ft egy teljes futóműbeállítás itt Cegléden.
.......................27-03-2013 09:19:44 // 33314
érdekes a Brerán elöl pozitív kerékösszetartás van megadva,
itt pedig negatív
.......................27-03-2013 09:16:46 // 33313
ha nem kopik a gumi összevossza ,akkor hagyd a francba,
majd ráérsz akkor ha egy összekötöt ,vagy lengökart kell cserélni,
a pesti utakon úgyis elöjön majd valami
.......................27-03-2013 09:14:59 // 33312
és így megy egyenesen?
.....27-03-2013 08:37:50 // 33311
Engem is érdekelne a futóműbeállítás, kormánykerék középre állítása. Székesfehérváron tudnátok ajánlani szervízt? Várpalotán a futómű be lett állítva,de az utóbbi nem sikerült megfelelően.
Coolby27-03-2013 08:30:57 // 33310
futóműbeállítás adatokra droberto által linkelve ezt találtam, ezzel majd mehetek a kezemben, hogy eszerint kellene beállítani?

futóműállítás könyv + autodata adatok
Coolby27-03-2013 08:10:48 // 33309
én pont tegnap számolgattam, hogy az éves futásteljesítményem kb 15.000 km lesz, úgyhogy alap esetben olajcsere periódus erre a 15e-re és/vagy 1 évre fog beállni. Most ugye előrejött 10e km-re, de ezt sem bánom, ez a legkevesebb...

tényleg, amit akartam kérdezni, hogy mik a tapasztalatok a futóműbeállítás esetén, ha elviszem valahova, mire figyeljek, esetleg milyen instrukciót adjak, mert mintha rémlene, hogy voltak itt félreértések, hogy mit, hogy is kell beállítani, valaki így tudja, valaki úgy.

Gondoltam nyári gumit majd felszerelve ránézetnék a dologra. Igazából most hétvégén néztem, hogy a gumijaim (nyári R18 és téli R17) kopása rendben van, nincs félrekopva, de mintha a kormányomat már enyhén jobbra tartva menne az autó egyenesen... bár ezt a magyar utakon néha nehéz megítélni pontosan, hogy csak az út lejtése, kis nyomvályú vagy mi okozza éppen...

árban mire lehet számítani? egy mérés, és szükség esetén beállításra?

őket ismeri esetleg valaki?
Brebo Bt Kőbányán
mizooo27-03-2013 04:44:17 // 33308
Nem ez egy "normál" autó volt :)
Alfonis26-03-2013 22:55:37 // 33307
gondoltam rádugom a kocsit PC re csak úgy.
Meg megcsinálom életem első Grafikonját
Nemtom jól csináltam e meg jókat jelöltem e ki. Indítás majd egy rövid út barátosnéniig aztán leáll. :)
Íme a kép ki tudja értelmezni? :P
előre is köszi :D
Alfonis26-03-2013 22:52:01 // 33306
255. AVad... :D
Ez oldal irányban mennyit lóg ki? :D
amúgy én a kormányzáson érzem ezt az 1 cm is. 205 höz képest 215 nehezebb kicsivel és jobban húzza egyenesbe. Lehet hogy nem fújtak bele elég luftot.

Mennyire kell fújni ki tudja? :D
Dömpi (il dottore)26-03-2013 20:54:49 // 33305
Az enyém 1.9 8V, mint a tiéd Balki, és nyáron 255/35 R19 van rajta. Családi nyaralás során fullra megpakolva sem ért még sehol bele sehol.

255/35 R19 = 661 mm
245/35 R19 = 654 mm (ezt fogok venni, ha kikopik alólam a 255-ös)
Dömpi (il dottore)26-03-2013 20:46:33 // 33304
Mi pénteken feltesszük a nyárit...mostmár eléééééééééééééég vooooooooooooooolt!
Dömpi (il dottore)26-03-2013 20:45:10 // 33303
Hmmm, egy fehér Corsa (valami céges kisfuvarozós, aminek a hátsó ablaka helyett fémlap van, és belül a hátulja le van ráccsal választva) mellettünk is Schumacher módon húzott el a 4-esen, nyomában meg egy kamion, ami szintén ment mint a vadbarom. Budapest irányába mentek regge 7:30-körül.
Lehet, hogy velük találkoztatok az M0-án?
Piritu - 1.000.00026-03-2013 19:13:07 // 33302
Részvét a haverodnak.
Többek közt az ilyen lehetséges akadályok miatt sem nagyon csípem, ha a seggemben jön valaki. Sose értem, mire gondol? Mondjuk ilyen időben. Az előttem menő keresztbeáll, mit csinálok?
Piritu - 1.000.00026-03-2013 19:08:52 // 33301
Így van, rövid etapokkal is nagyon sokat lehet összeszedni...
Piritu - 1.000.00026-03-2013 19:02:16 // 33300
Hm, megint melléütöttem 30 azaz 50 :-(
mizooo26-03-2013 18:53:43 // 33299
Sziasztok, reggel fél óra késéssel értem be melóba mert haveromat telibe vágták az M0 felhajtónál.
Lazán ereszkedem ~50 Km/h-val az M0 felé a 31-esen, erre megérkezik mögém egy gép és vészvillogózik. Nézegetem a tükröt, nem Alfa tehát csak a GAstrás haver lehet. Én is villantok neki el is értük az M0 felhajtót, amikor is láttam, hogy egy sumáher alig lemaradva jön mögötte egy C Corsával. Az M0 gyorsító sáv ki sem látszott a hóból nem volt mit tenni benéztem, messze csak 1 kamion láttam jönni egyenesen átmentem a havon, nem volt gond meg sem csúszott az autó. 1 mp múlva azt látom, hogy a kamion a seggemben van és már megy is be a belsőbe előzni, 80-90 Km/h-val ment el mellettem teliverte a kocsit latyakkal. Miután elment látom a tükörben, hogy a haver keresztben ál :S:S.... félreállok, hívom telefonon mondja, hogy telibeverték. Pécelnél lementünk az M0-ról megbeszélni, hát a kamion nem ment be a belsőbe, ő meg a full havas felhajtón megpördült a 2cm-re mögötte jövő sumáher pedig telibeverte.... A Corsa elején nem látszódott sok hiba, de az Astra futóműve elment. Én folytattam az utam, a srác elismerte, hogy most ő húzta a rövidebbet. Szép reggel volt!
Vermacy26-03-2013 18:52:04 // 33298
Nekem napi 2x50 km-el hétvégén is számolva (családlátogatás összesítve) jött ki az évi 70 ezer. Mostanra már közelebb költöztem a munkahelyhez. 25 km, az pont a benzin-dízel váltóhatár, ahol még megéri benzinnel és már megéri dízellel. Ezért használom inkább a Puntot, na meg azért, mert Piroska a babázós, családi autó...

Az ember fel sem eszmél és már több tízezernél jár évente. Az 50 km nem nagy táv...
Piritu - 1.000.00026-03-2013 18:43:38 // 33297
Az egyéb max 20e. Most számolgatom, hogy az heti egy-két út az M84-en Tapolcára is kiad legalább 50ezret...
Vermacy26-03-2013 18:43:18 // 33296
http://www.youtube.com/watch?v=GKao9BGxVj4&list=PLAB2BAE0C73717925
Erhard 242 (Pure Energy)26-03-2013 18:27:39 // 33295
és Te meg soha nem mentél pályán sehová :P
Piritu - 1.000.00026-03-2013 18:21:43 // 33294
A kedvedért utána néztem a km elszámolásban. 41x voltunk németben, ez "csak" 80 ezer a 200-ból...
Piritu - 1.000.00026-03-2013 18:20:31 // 33293
Mégse vittem el a felniket felgumizni. Akkora hófúvás lett, hogy nem tudtam kimenni a hátsó garázsba a gumikért. Fél méteres hóban nem fogok gumit cipelni...
Coolby26-03-2013 16:03:12 // 33292
Ezek szerint más a teló, rugó, ahogy szosza írja...

Mindenesetre full megpakolva nem volt még az autó, egy hosszú hétvégére volt 4 személlyel cuccal, de az nem volt azért messze full. Úgy semmi gond nem volt vele...
.......................26-03-2013 15:54:18 // 33291
más,
a teló és a rugó is más(M95 a 2,4jtdm)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.