
Sajnos értékelhető közelit az én gépemmel képtelen vagyok csinálni. Mondjuk ez inkább fekete/fehér. Na jó az elválasztó csíkok sárgák ;-)
Láttam már ezt a matricát, de idáig nem olvastam el...
 
	
 
	Alfonis16-04-2013 23:28:31 // 
34181 
	CLIX Találkozó :D
1A5R9  Találkozó
valaki újságírót kéne kérdezni. A semminek is olyan jó címet tudnak adni. Hát akkor ennek :P
	
 
	Alfonis16-04-2013 23:08:00 // 
34180 
	azta. ÜGYEEES :D
	
 
	Alfonis16-04-2013 23:05:35 // 
34179 
	figyelj a részletekre! mielőtt figyelmetlenségből kettéválna alattad a MÁMOR :D
	
 
	
	Ha hazamegyek, lefotózom.
	
 
	
	Halihó! Többiek! Kellene egy kis kreativitás! Egész délután egy frappáns néven gondolkodom, de semmi jó nem jut az eszembe :(
...talán ha nem gondolkodnék rajta, akkor egyszercsak beugrana valami...
	
 
	
	van sárga/fehér matrica az ajtón?
	
 
	
	Most látom csak hogy 2017-ben óra rugót kell cserélnem, 2022-ben pedig légzsákokat?
Idáig nem is figyeltem mi van arra a sárga/fehér matricára írva ami a bal ajtó alsó élén van :-o
	
 
	
	nem sértődöm meg...tudod: google a barátunk  - csak néha marhaságokat ír ki
amúgy germánosan jövök, angolosan pedig távozom :)
	
 
	
	SZázÖtvenKilencesek Típus ÖsszejöVETELe = SZÖKTÖVTEL
SZázÖtvenKilences öszzeRÖFFENÉS = SZÖK-RÖFFENÉS
vagy csak simán 159összeröffenés
	
 
	
	ezen nem voltam Vértes50-en viszont anno 4x is ...
	
 
	Alfonis16-04-2013 21:03:27 // 
34170 
	http://www.gerecse50.hu/
valaki esetleg...!? :)
Hú, h én mennyit tanulok ezen a fórumon. Autószerelés, generátor, EGR DPF minden :) 
De jó tudni ezeket ha bekakil a generátor kb 10 év múlva...  :P akkor tudom h mit kell tennem , melyik az olcsó megoldás Suppa :D
	
 
	Gábor7916-04-2013 20:59:50 // 
34169 
	37-ért vettem felújítottat, nem 100, hanem 120A-st autóvillamossági szerelőtől.
Már megy a felújítás?
	
 
	
	Sziasztok, nem vesztem el, csak vasárnap megint kijöttünk egy kicsit oktatnia az Autobahn-on. Holnap megyünk haza. Már viszket a talpam :-)
Talákozónév:
Először el kellene dönteni, hogy később is ugyanitt akarjuk-e tartani, vagy máshol is. Ha igen, akkor csak a 159-hez kellene kötni a nevet.
Mi lenne, ha csak egyszerűen "A 159 találkozó"-nak hívnák? Hogy hangzik ez olaszul?
(Esetleg: Alfa Amore 159 találkozó)
	
 
	Vermacy16-04-2013 17:35:02 // 
34167 
	Én Rosso Berlinásat kérek :o)
	
 
	
	bocs, előre is.
a con az -val, -vel
inkább "a" a -nál, -nél pl.: incontro al lago di Velence
	
 
	Ildiko16-04-2013 15:16:26 // 
34165 
	Például ilyet tudok rajzolni, alatta lehet egy feliRAT:

159es VELENCEI TAVI TALÁLKOZÓ 2013
 
	
 
	Ildiko16-04-2013 15:02:35 // 
34164 
	Szia!
Ez szuper ötlet! :) Van olaszul beszélő ismerősöm, majd kérek tőle is néhány ötletet. Ha tényleg hagyomány lesz belőle, majd csinálhatunk egy jópofa emblémát, ami rátehető pólóra, lufira... :)
Vetélkedőben, játékokban gondolkodtatok?
Közös főzés?
	
 
	
	Sziasztok!
A 159-es típustali ugyebár nem egyszeri alkalom lesz idén, hanem akkor ebből hagyományt kellene teremteni.
Ha igen, akkor kellene egy jó név is, mint pl. 
- VTT159 (Velencei Tavi Találkozó 159
- 159VT
- Venezia Nove (Velencei 9)
- TIR159 (Tipo Incontro 159 con i Lago di Venezia = Velencei tavi 159-es típustalálkozó)
Ezekből próbálok ötletelgetni:
159 = centocinquantanove
típus = tipo
találkozó = incontro
velence = venezia
tó = lago
-nál / -nél = con / con i
Nektek van esetleg valami frappáns ötletetek?
Amúgy akik B.Pest felől jönnek, azokkal nem hozhatnánk össze egy minikonvolyt?
Én a 4-esen megyek fel, majd M0, majd a régi 7-es.
	
 
	
	hm 65e a magnetti újonnan ...
	
 
	
	Kiderült, nem tölt a generátor.
Kiszerelés, generátorfelújítás, alkatrészek (diódahíd, szénkefe, csapágy), munkadíj - 60 ezer ft. Dobtam egy hátast...
	
 
	Csabi15-04-2013 22:48:38 // 
34160 
	Arra gondolsz, h új injektort adnak , ha rendelsz egy felújítottat? Persze úgy h visszaküldöd a régieket...
	
 
	
	bennem már csak egy kérdést vet fel elvi síkon ez a hiba, a porlasztó részét lehet cserélni az elektronikát nem akkor mit javítanak fel rajta? gondlom cserélik zsír újra az egészet...
	
 
	Csabi15-04-2013 21:56:56 // 
34158 
	szerintem akkor én itt feladtam...:))
	
 
	
	most már kéne vennem nyári gumit :))) Ma is versenyeztem egy Leonnal hazafelé, nem jött rosszul az volt a seggén 20V  pár pillanat után már csak a tükörből láttam, próbálkozott de nem adtam esélyt neki
	
 
	
	még 1x mondom ha nincs alapjárat nincs nyomás, 1500 bárnál nem szivárog de 0 bárnál igen...az fain :)
	
 
	Liquid15-04-2013 21:28:20 // 
34155 
	nem is tudom melyik dolog miatt vártam jobban a nyárigumisítást :)
a magasságnövekedés, vagy a karajabb kinézet miatt, tán fifti-fifti, de nagyon jó ismét úgy bejárni a garázsba hogy nem kell deszkákat tennem az ajtó elé hogy ne érjen le a küszöbön
	
 
	
	már bocsi de nálunk van a nagynyomású cső végén is szelep ami eddig nem volt :P szerinted miért?
	
 
	Csabi15-04-2013 21:07:25 // 
34153 
	Azért ezt sok helyen ne hangoztasd...:) hova tűnik a nafta a rail csőből(?), pont az injektorok tartják meg a nyomást, és akkor van gáz ha mégsem...
	
 
	
	Fenn vannak a nyári pacskerek :) Ismét marha jól nézünk ki és végre 14 mm-rel magasabbak vagyunk.
Akartam csinálni fotókat is, de elment az idő a 8 db télikerék takarításával. Nomeg beindult a láncreakció:
- ha már takarítom a kerekeket, le kellene csapatni a slaggal
- de ehhez fel kell szerelni a hidrofert
- de ha már felszerelem, akkor csapassuk ki a garázst is
- de ahhoz először ott is rendet kell rakni
- no meg, mielőtt betárolom a kamrába a télikerekeket, azt is ki kell takarítani
Egyszóval elszaladt a délután. Fotók holnap.
	
 
	
	egy biztos ha a magasnyomású nem megy, a közös nyomócsőben nincs nafta szóval semmi sem tud szivárogni álló helyzetben, hihetsz amiben akarsz ez így működik :P
	
 
	Csabi15-04-2013 20:18:43 // 
34150 
	Szerintem necces:)Ha továbbra is bent van akkor ne indulj el... Első körben mérj egy töltést,ha alacsony...akkor lehet testkábel vagy bármilyen kontakt hiba...ha egyáltalán nincs töltés, akkor generátor, és csatlakozásai...de egy autóvillamossági műhelyben többet tudnak mondani
	
 
	
	Sziasztok!
Ma munkából hazajövet kigyulladt az "akkumulátor töltés nem megfelelő" hibaüzenet.
Holnap egy 100 km-es útra kéne indulnom, necces? :-)
Aksicsere, vagy generátor lesz szerintetek?
	
 
	Csabi15-04-2013 20:10:51 // 
34148 
	Nekem az én verzióm hihetőbb :))
Ha úgy lenne ahogy írod, akkor miért nem "tapad" le pl 2órás állás után?És télen? Melegen soha nincs probléma.
Amúgy a lényegen nem változtat az ok, az injektorok a felelősek ezért...
	
 
	
	szerintem meg mivel letapad a mágneses része az a porlasztó nem megy ezért darabos a járása vagy csak 5 ütem helyett 3-at csinál...ez a mikronnyi beszivárgást nem fogod észre venni főleg füst formájában szerintem
	
 
	Csabi15-04-2013 20:01:55 // 
34146 
	Nincs, minden a gyári állapotban van.
	
 
	.....15-04-2013 19:49:00 // 
34145 
	Így értehető. Amúgy nálad ki van iktatva a DPF?
	
 
	VMate15-04-2013 17:56:09 // 
34144 
	sziasztok, valaki találkozott már olyan problémával, 159 , 1.9 jtdn, hogy nem tölt a turbo, de!, bennt is van egy hibakód
P0045 Turbo/Super Charger Boost Control Solenoid Circuit: Open
      Below Minimum Threshold
      Test complete or N/A, DTC stored.Warning lamp illuminated for this DTC
konkrétan ez, a mágnesszelepnek egyébként nincs meg a kivezérlése, a vezeték nem szakadt, kimértem csak nem jön meg rá a vezérlővillany, ez egy zöld-fekete vezeték, a másik egy narancs-fehér, az állandó testen van, esetleg valakinek van hozzá kapcsolási rajza ? Vagy ha valaki találkozott már hasonlóval ne tartsa magába :)
Map szenzort kipucoltam, adtam a geometriának állandó vákuumot úgy természetesen tötl a turbo, a map szenzor is tökéletesen látja a nyomást.
	
 
	Csabi15-04-2013 17:20:00 // 
34143 
	Amit igazol az esetem is, h csere után megszűnik...
	
 
	Csabi15-04-2013 17:16:55 // 
34142 
	A kezdetekben, nekem is csak nyáron csinálta,ezt többször le is írtam ide...amit még észre vettem,h akadozó vagy szoruló EGR csak ront a helyzeten...
De nagy mínuszokban nekem sem csinálta soha...Én ezt azzal magyarázom, h az injektor csúcsánál levő golyófészek kopottsága miatt, melegben szivárog az injektor magyarán kicsöpög a nafta a hengerbe több óra alatt...ezért indul fehéres füst kíséretében, és dadogva amíg fel nem épül újra a nyomás az egész rendszerben
Télen pedig kisebb vagy nulla ez a tömörtelenség, akkor nem szivárog...azért megjegyzem, h itt mikronos illesztésekről beszélünk...
Szerintem nálad is, és a többi kartársnál is az injektorok kopottságára vezethető vissza ez a jelenség.
	
 
	
	tudom ezért írtam :) alapjárati problémáknál pl be sem lehet mérni normálisan a porlasztókat
	
 
	
	szerintem csak hidegen mint írtam nekem csak hidegen csinálta.
	
 
	.....15-04-2013 14:59:22 // 
34139 
	Szerintem ha injektor hiba lenne nálam is akkor a hidegben is jelentkezne,de egész télen nem jött elő.
	
 
	ALFI15615-04-2013 14:19:53 // 
34138 
	Így van.
	
 
	
	én azért írtam 34140 hogy ez az én tapasztalatom csak.
	
 
	Liquid15-04-2013 12:11:07 // 
34136 
	én korrekciós értékeket figyeltem, komoly különbség van az egyes hengerek között, hogy ez mennyire jó azt még nem tudom, de nincs semmi parajelenség némi füstön kívül
	
 
	
	mért a csúcs nem elkopott szerintem igen.
	
 
	
	a résolajveszteség  csak a kopottságra utal,
igazából csak a nagyon durva hiba kiszürésre alkalmas
	
 
	
	nekem volt olyan hogy gyengébb aksi be se indította töltőről levéve és akkor índultbe, olyan nagy volt a résolaj de csak hidegen melegen semmi baja nem volt porlasztó csúcs csere megoldotta másik alkalommal nem hagytam odáig mert mikor fehér füstel indult ,izzitó természetesen jó akkor bemérettem és megint egy másik csúcs volt rossz..Tudom úgy kellene hogy négyet cserélni de én bevállaltam hogy egyesével cserélgettem.
	
 
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.