Forum >> 159
Shadin06-05-2013 20:24:14 // 35049
Ha leszedem a mágnes testet a szelepről akkor az jó ugye? Zárva marad az egr és elektromosan sem lesz "szakadt"?
Erhard 242 (Pure Energy)06-05-2013 20:20:24 // 35048
ki kell irtani ami nem oda való, a találgatás drága játék, meg a csere-bere szerintem ...
'''''06-05-2013 20:12:27 // 35047
Most kimentem a garázsba megnézni a műbizonylatot róla,hogy pontosan milyen.Sajna,sehol nem találom.Holnap megkérdezem,milyen.
'''''06-05-2013 20:10:33 // 35046
Na,pont ezt akartam mondani.
Csabi06-05-2013 20:04:29 // 35045
"Egyébként azok csak alapjáraton vannak nyitva, magasabb fordulaton rögtön zárnak."
Pont fordítva, alapjáraton zártak, felette rögtön nyitnak :)
Pont fordítva, alapjáraton zártak, felette rögtön nyitnak :)
Csabi06-05-2013 20:01:15 // 35044
Igen, ezt akartam még írni, ha jól emlékszem Pityukomának is 16V-je van és nincs a szívósorban lapátka...Egyébként azok csak alapjáraton vannak nyitva, magasabb fordulaton rögtön zárnak.
Én továbbra is EGR-re szavazok az apró rángatások kapcsán...2hete egr nélkül járok(tapasztalat gyűjtés gyanánt :)) és nincs semmilyen rángatás 1800-2000 fordulat körül...elötte volt.
Én továbbra is EGR-re szavazok az apró rángatások kapcsán...2hete egr nélkül járok(tapasztalat gyűjtés gyanánt :)) és nincs semmilyen rángatás 1800-2000 fordulat körül...elötte volt.
ALFI15606-05-2013 20:00:37 // 35043
Ez jó kérdés,hogy hány %-os.Nekem LLumar fólia volt fent mindegyiken.Az 56-oson a legsőtétebb de mint írtem nem látni ki.Így az ezüst 59-re szintén LLumar ment de kettővel világosabb a legsötétebbtől.Előre semmiképpen ne rakj.Nem csak felétek vadásznak.Azonnal kivesznek itt is.
'''''06-05-2013 19:57:35 // 35042
Valami csak mozgatja a szívósor lapátjait.Szerintem csak nem vetted észre,még.
Shadin06-05-2013 19:51:55 // 35041
Ez miatt rángathat, vagy hagyjam a fenébe? Tutkeráj, hogy turbó közeli probléma semmi máshoz nem tudom kötni, csak a turbónyomás az állandó a rángatásoknál.
Mi más lehet még?
Lehet, hogy a 2007-es 100KW-os szériában nincs csappantyú a szívósoron? Pityukoma alvázszámára sem hozza az alkatrészeket.
Mi más lehet még?
Lehet, hogy a 2007-es 100KW-os szériában nincs csappantyú a szívósoron? Pityukoma alvázszámára sem hozza az alkatrészeket.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 19:50:30 // 35040
Mit takar a legsötétebb? Milyen fényáteresztő képességű?
A 156-on a szélvédőn nagyon sötét volt a nap miatt. (talán 10% vagy 25%?)
Hátul 25% vagy 40%-os volt, az a baj, hogy már nem emlékszem.
Az első ablak meg a pékek miatt nem jöhet szóba, Tapolca környékén erősen vadásznak.
A 156-on a szélvédőn nagyon sötét volt a nap miatt. (talán 10% vagy 25%?)
Hátul 25% vagy 40%-os volt, az a baj, hogy már nem emlékszem.
Az első ablak meg a pékek miatt nem jöhet szóba, Tapolca környékén erősen vadásznak.
ALFI15606-05-2013 19:49:35 // 35039
Elöttem a válasz:)
Csabi06-05-2013 19:44:45 // 35038
Turbónyomás szabályzó, két vákuumcső megy rá...közvetve ez működteti a turbó-geometriát
MES szerint ez az Overboost szelep
MES szerint ez az Overboost szelep
Shadin06-05-2013 19:42:52 // 35037
Ez csinálja a változó geometriát a turbónak?
ALFI15606-05-2013 19:41:28 // 35036
Nyomásérzékelő szenzor.
Shadin06-05-2013 19:38:17 // 35035
Shadin06-05-2013 19:36:18 // 35034
'''''06-05-2013 19:34:01 // 35033
Csak egy keskeny csík van a szélvédőn.Sötétben tényleg nem nagyon látni ki a hátsó szélvédőn.Ezért nem rakattam a két első ablakra.Így legalább a két tükörben látok hátra.
Shadin06-05-2013 19:33:13 // 35032
Az tök tiszta volt és könnyen mozog.
ALFI15606-05-2013 19:19:18 // 35031
Nekem volt.Sötétben nem látsz ki.Az 59-en pedig már csak a kettővel világosabb volt.Na az volt a jó!
Piritu - 1.000.00006-05-2013 19:17:38 // 35030
Már késő lesz, csütörtök/pénteken mennék. Attól függ, holnap mikorra kapok időpontot. A szélvédőre is tetettél?
'''''06-05-2013 19:03:56 // 35029
Az enyémen a hátsó szélvédő és a két hátsó ablak a legsötétebb fóliával van lefóliázva.Ha gondolod,a talin beülhetsz és megnézheted mennyire sötét.Este nem nagyon látok ki a hátsó szélvédőn.Viszont szép. :-)
direttore06-05-2013 18:13:11 // 35028
fojtószelep se segít rajta:))...
Alfonis06-05-2013 18:09:46 // 35027
na kíváncsi leszek az eredményre h marad e a rángatás!? majd írj mindenképp, a fejleményekről :)
Neked h rángat?
Neked h rángat?
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:52:59 // 35026
Rászántam magam a fóliázásra. Mennyire lenne durva a fekete kocsit totál lesötétíteni? Persze előre kizárólag színtelen hővédő lenne, de hátul nagyon maffiás lenne.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 17:51:34 // 35025
Az egr mágnesét is kipucoltad? Nekem anno az ragadt be, nem a kormos rész.
Shadin06-05-2013 10:10:19 // 35024
Tegnap fémtisztára pucoltam az EGR-t meg azt az érzékelőt a szívósor tetején és a rángatás megmaradt. A következő a fojtószelep és környéke lesz, utána passz.... talán szívósor csere :-(
Liquid06-05-2013 09:47:47 // 35023
üzemmeleg motornál, alapjáraton ketyeregve, kb. fél percenként tol egy pici gázfröccsöt a motorvezérlő, csak annyi mintha megbökném a pedált és a fordulatmérő gyakorlatilag nem mozdul, mi lehet ez? Egyáltalán érdemes foglalkozni vele?
Dömpi (il dottore)06-05-2013 09:44:27 // 35022
Ha sír, akkor lehet a tárcsája ment tönkre. Akkor csere éppúgy, mint egy feszítőgörgő esetében.
Nekem is tavaly "sírt", aztán kiderült, hogy nem a klímakompresszor volt a ludas, hanem ugyanabban a körben a motortartó bakon lévő görgő.
Nekem is tavaly "sírt", aztán kiderült, hogy nem a klímakompresszor volt a ludas, hanem ugyanabban a körben a motortartó bakon lévő görgő.
Piritu - 1.000.00006-05-2013 06:39:42 // 35021
Meghalt a hátsó teleszkóp, emiatt folyamatosan "pattogott" a kerék az úton. Ennek az lett a következménye, hogy fűrészfogasra kopott a gumi és iszonyú hangos lett.
DrB05-05-2013 23:21:25 // 35020
Kösz a választ! Ezek szerint lényegi különbség nincsen.
DrB05-05-2013 22:57:59 // 35019
Nálam is ilyen fémes hang jelentkezett, elôször csak a klíma bekapcsolásakor, majd egyre gyakrabban.
DrB05-05-2013 22:55:24 // 35018
Nálam volt visszatérô probléma ez a furcsa hang a klímakompresszor részérôl mindig a nagy melegek beköszöntekor, folyamatosan csökkenô hûtôteljesítménnyel. Többször újratöltettem a rendszert, hátha a gáz szökik vhol. Mindig csak rövid ideig segített, aztán kezdôdött elôrôl. A klímakompresszorban, fórumos (német) utánolvasás szerint, szeret tönkremenni a mágneskapcsoló. Ez is a lehetôségek között volt. Épp itthon voltam egy nyáron, mikor végleg beadta a kulcsot, csak az erölködô kompresszor hangja hallatszott, s max. langyos levegôt fújt. Egy mérnök ismerôs mért rá itthon a rendszerre, ami túlnyomást mutatott. Az ok az volt, hogy a hûtôfelület drasztikusan lecsökkent az évek alatt a bogárhullák millióitól, amit az addig eltelt 60-70 e km alatt szedett össze a vas. Egy alapos tisztítás után rendbe jött. Azóta - kb. 60 e km - gond nélkül mûködik. Nálam ez volt a gond és a megoldás.
Alfonis05-05-2013 22:53:04 // 35017
akkor jó akkor még tuti bírja valameddig :P MOst még az a kategória van h hátul ülve is figyelni kell :S
h h a gumi lett a hibás a teló miatt? mi történt?
h h a gumi lett a hibás a teló miatt? mi történt?
jati15905-05-2013 22:37:59 // 35016
OK!
Fel kell venni, majd a programok közé! :-D
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Fel kell venni, majd a programok közé! :-D
Nagyon köszönöm a hozzászólásokat!
Piros Madaaar05-05-2013 22:36:12 // 35015
hali en csereltem,az uj horror draga de lehet rendelni gyari garival gyari felujitottat fele annyiba kerul.azota hut meg minden kiveve egy gondom van vele hogy amikor beindul fura hangot ad ki de nem tudom hogy a kompresstor adja e vagy valameyik venti csapagyas ha van ilyen. olyan femes hangja van indulaskor.
Csabi05-05-2013 22:32:29 // 35014
OK, figyelgesd :)
Velence hamarosan itt lesz, gyere és "megszakértjük" :)
Velence hamarosan itt lesz, gyere és "megszakértjük" :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:30:01 // 35013
Az a dugattyúk hangja lesz. Nyugodtan használd, a talin meghallgatjuk és iszunk az egészségére :-)
jati15905-05-2013 22:27:57 // 35012
Olyan a hangja mindegy jó csapágyas hajtóműnek...
Használom így aztán ha durvul akkor cserélem...
Ha eltudok menni Velencére akkor, majd meghallgatjuk... :)
Használom így aztán ha durvul akkor cserélem...
Ha eltudok menni Velencére akkor, majd meghallgatjuk... :)
Csabi05-05-2013 22:27:13 // 35011
MES-el tudod ellenőrizni, ha használod a progit.
Csabi05-05-2013 22:20:07 // 35010
Valószínűleg nem ugyanarról a jelenségről beszélünk...Itt nem az merült fel, h hangosabb hanem , h sír.
jati15905-05-2013 22:13:30 // 35009
Igaz nem márka szerviz ellenőrizte...
Erőben nem vettem észre semmit, szerintem észre sem veszi a klímát, de fogyasztás kijelzésnél ellenőrzőm. Emlékszem klímával 1-1,5l-rel többet evett.
Erőben nem vettem észre semmit, szerintem észre sem veszi a klímát, de fogyasztás kijelzésnél ellenőrzőm. Emlékszem klímával 1-1,5l-rel többet evett.
Piritu - 1.000.00005-05-2013 22:12:29 // 35008
Nálam, nem volt eddig sose túltöltve a rendszer mégis hangosabb volt nagy melegben az összes autóm. OFF/146/147/156/156SW/159/Spider mind csinálta.
Csabi05-05-2013 22:04:54 // 35007
Ha nagy melegben csinálja csak, sír a kompresszor, esetleg apró rángatásokat érzel...akkor biztos , h túl van töltve a rendszer...100g gáz leengedésével orvosolható a probléma (tapasztalat 2x jártam már így)
Az oka pedig a klímagáz sajátosságaiból adódik, ha több gáz van benne, akkor az melegben jobban kitágul ez azt okozza, h a rendszerben túlzottan megnő a nyomás(~30bar) ...müködik a kompresszor védelme, plussz 2x vagy 3x több teljesítményt vesz fel..nagyon lefogja az autót...
Az oka pedig a klímagáz sajátosságaiból adódik, ha több gáz van benne, akkor az melegben jobban kitágul ez azt okozza, h a rendszerben túlzottan megnő a nyomás(~30bar) ...müködik a kompresszor védelme, plussz 2x vagy 3x több teljesítményt vesz fel..nagyon lefogja az autót...
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:58:53 // 35006
Mondjuk egy magyar menü komoly tuning lenne :-)
jati15905-05-2013 21:56:54 // 35005
Ja ja. Ez biztos.
Lehet, hogy én vagyok túlságosan White fülű.
Minden kis zajt észreveszek... :)
Lehet, hogy én vagyok túlságosan White fülű.
Minden kis zajt észreveszek... :)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:53:50 // 35004
Ezt "értem" :-)
Piritu - 1.000.00005-05-2013 21:52:11 // 35003
Nagy melegben jobban dolgozik a rendszer, ha jól tudom nagyobb nyomást enged meg, ezért hangosabb a kompresszor. Általában 30 fok felett kapcsol rá. Ha olyankor hangosabb, az normális.
GTPeti05-05-2013 21:49:53 // 35002
Hogyhogy németül használod? Jóaz? Audi-emuláció?
jati15905-05-2013 21:48:51 // 35001
Megnézetem, de tavaly nyáron ellenőriztük és már akkor is nagy melegben hallatszót.
Most jött megint elő a hang.
Most jött megint elő a hang.
jati15905-05-2013 21:47:04 // 35000
Sziasztok!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Enyém le lett dugózva/ lekorlátozva 1%-ra az agyában. Azóta nincs EGR-rel probléma. :-)
Ajánlom mindenkinek!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
509
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?