Forum >> 159

Csabásos09-05-2013 13:41:40 // 35166
Nem tudom,hogy alakul a szolg.elfoglaltságom,de jelentkezem! :)
Shadin09-05-2013 13:21:05 // 35165
Le kellett szedni az EGR-t mert nem fértem hozzá az alsó-belső csavarhoz. Egy csavarral rögzítettem, jobbnak tűnik mint a gyorskötöző. Elvileg nem mehet tönkre mert a rendszer passziválja egy idő után ami látszik is a képen.
GTPeti09-05-2013 12:18:51 // 35164
EGR-topic. :)
Alfonis09-05-2013 12:16:56 // 35163
korábban beszúrt képedben az EGR motorját akkor most csak egy csavar tartja? jól megáll? úgy? éés nem megy tönkre ?
Asszem hazafelére lekötöm én is... ez jó ötlet így gyorsan megvan :P
Shadin09-05-2013 09:44:54 // 35162
Ez most csak egy próba, hogy mekkszűnik-e a rángatás vagy sem. Úgy tűnik elmúlt, ma reggel sem bírtam kierőszakolni...

Nem akarok vitát nyitni, de a turbónyomás folyamatosan nagyobb így mint egr-rel volt, cserébe mintha kevesebbet enne, de ez persze egy etapból nem derül ki.

A porlasztó csúcsok rendbe tétele már aktuális kérdés volt, gyanítottam hogy esedékes, de úgy látom vannak az enyémnél (látszólag) rosszabb korrekciós értékek is.

Mindent egybevetve az egr ilyen formában történt lekötése egy sokkal finomabb, jobb járáskultúrát eredményezett. A furi viszont az, hogy tegnap kiütöttem az ezzel kapcsolatban jelentkezett hibákat és ma még nem dobott sárgát...

A P0045 régebbi hiba, a többi az egr :
.......................09-05-2013 08:50:13 // 35160
a kékszeműek fényérzékenyebbek,
.......................09-05-2013 08:44:39 // 35159
az 5 az sok,
Mérné kellene egy résolajat
.....09-05-2013 07:58:55 // 35158
1. kép Nálam indítás után rögtön leáll... Miért? 5. rossz?
2. kép Újraíndítás, rángatás után kezd beállni. 4.-5.?
3. kép Itt már elég nagy különbségek vannak. 3.-5.?
Tibcsi16608-05-2013 23:49:34 // 35157
Meleg motornál bármelyik fordulaton.
Nálam ilyen 800-1700 fordulaton miközben melegszik a motor :


Ez pedig már meleg motornál 760-2300 fordulaton:
Liquid08-05-2013 22:55:35 // 35156
az enyém így néz ki

Ekkor még nem volt regisztrált MES-em :)
Az enyémnek érzetre kutya baja, csak füstöl (szerintem túlzottan).
Folyamatban van a comp. ellenőrzése, de még nem tudta beszerezni a gyári programot, a csipmester. Az a gyanúm hogy valamit elrontottak illetve inkább rossz irányba módosítottak a DPF kiírásakor. Emiatt füstöl és többet is kajál mint kellene.
Meg közben tervben van az injektorok ellenőrzése is...
Dömpi (il dottore)08-05-2013 22:20:06 // 35155
Ez a 0,7-es érték milyen fordulathoz tartozik? Mert nálam pl. alapjáraton szépen szétszaladnak, a két szélső bőven 1 felett/-1 alatt, de 2000 rpm-en szépen összeállnak...
Tibcsi16608-05-2013 22:10:28 // 35154
Nem túl jó, de láttam már valakinél jóval 3 fölötti értékeket is. Úgy tudom ha minden OK akkor 0,7 alatt kéne lenni mindegyiknek. Persze ebből NEM lehet megállapítani melyik a rossz!! Lehet pont az 1-es korrigálja valamelyik másik hibáját.

Nálam szerencsére mindegyik bőven 1 alatt van.
Tibcsi16608-05-2013 21:58:12 // 35153
Jaa elég hülyeség, éppúgy mint a 130al menni egy ilyen autóval pályán :) De persze egyik szabályt sem kötelező betartani, max fizetni kell :)

Amúgy nekem elől is tök fekete volt az ablak amikor megvettem a vasat, de leszedtem mert zavart. Még tükörből is elég nehéz volt tolatni este. Most meg persze éget a nap oldalról :(
Alfonis08-05-2013 21:48:04 // 35152
az azért az DPF mert elsőre EGR t írtam már totál keverek mindent :D
Alfonis08-05-2013 21:42:53 // 35151
kormolni fogsz? megy a DPF is ki? :D MIre jutottál a tisztítás ügyében? független az EGR lekötés az DPF égetéstől ugye?
Ha igen akkor már kötöm le én is :D bár én majd a meglévő lemezt dobom be.
Dömpi (il dottore)08-05-2013 21:38:18 // 35150
az enyém ilyen,
alapjáraton:


2000 rpm-en
Shadin08-05-2013 21:34:08 // 35149
De csak ez a darab ilyen, a többi 95% nem ennyire egyértelmű...


Ja és most így néz ki az EGR stekker a helyén a mágnes már nem annyira. 20Km után dobta a sárgát:


ÉS NEM RÁNGAT, FINOMABBAN GYORSÍT, HALKABB ÉS NEM EJTI EL A TURBÓNYOMÁST.

Úgy érzem hamarosan kormolni fogok. De nagyon.

Pénteken viszem vizsgára az autót :-)
GTPeti08-05-2013 21:30:35 // 35148
Azta!! Na ez a pofátlanság... :(((
ALFI15608-05-2013 21:25:25 // 35147
Most nézem,hogy nincs főoldalon az 59-es tipustali?Másnak kellett a hely.
direttore08-05-2013 20:43:15 // 35146
4. bepisil:))
Pityukoma08-05-2013 20:20:28 // 35145
Ne hülyéskedj, nekem ez nem kín, örömmel csinálom. Örülök hogy bejött :-)
Piros Madaaar08-05-2013 20:10:07 // 35144
Nos sokat segitettel a kepekkel leirassal igazad volt az egyik oldalon kb 0.5 a masikon 1cm re volt a utkozotol engedtem rajta mivel hiaba rangattam a bowdent semmi.
Most mar csak ugy suhan es guruk kisseb hegyrol is:-)es megbirom egyedul tolni:-)
Koszi es bocs hogy az ested rament.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2013 19:33:29 // 35143
használt? az új sem egy vészes összeg...
.......................08-05-2013 18:05:31 // 35142
természetesen magamra,mivel én vagyok a tulaj,
tudom ,hogy meg van szabva,de akkor is hülyeség
Piritu - 1.000.00008-05-2013 17:33:21 // 35141
Esetleg Erhard-nál?
GPti(V6)08-05-2013 17:03:08 // 35140
Sziasztok. Érdeklődnék 2.4jtd-hez új vagy használt légtömegmérőt hol kapok...persze jóárasítva :). Üdv.
Piritu - 1.000.00008-05-2013 16:48:33 // 35139
Most felmerült bennem a 146-om. Az is fekete volt és zöld fóliát kapott. Nem állt neki rosszul. Mondjuk annak zöld volt a belseje is.
Piritu - 1.000.00008-05-2013 16:46:34 // 35138
"az hogy megszabják ,hogy menyi lehet a fényátersztés,anélkül ,hogy figyelembe vennék a vezetö genetikai adottságait" - Melyik vezetőre gondolsz? Magadra, asszonyra, más családtagra, esetleg akinek kölcsönadod egy karikára, vagy arra, aki megveszi majd tőled?

Mindenhol meg van szabva, hogy mit rakhatsz fel, nem magyar sajátosság. Sőt...
Kispajszer08-05-2013 13:45:33 // 35137
Pár napja hidegindításkor ingadozik az alapjáratom és olyan kotyogós , mi lehet a probléma ? Az egr 30e km-rel ezelőtt volt cserélve , itt lehet a probléma vagy esetleg a porlasztónál?
Shadin08-05-2013 13:44:18 // 35136
Tempomat, autópálya üzemmeleg motor. Ez a korrekció normális szerintetek?
Piros Madaaar08-05-2013 13:12:07 // 35135
Nekem nemszedtek ki az uvegeket.reggel vittem este hoztam.nemvolt egyszeru beallni vak sotetben a garazsba:-) valami amcsi folia 25ev gari:-) addigra elrohad az auto:-)
Piros Madaaar08-05-2013 13:07:50 // 35134
Azert nemilyen gyorsan kellett volna:-) aszonyt meg udvozlom hogy ilyen turelmes:-)
Na nekilatok megvizsgalom remeljuk sikerul. Koszonom a leirast es a fotokat is:-)
.......................08-05-2013 11:18:27 // 35133
szerintem Király,követendö példa a Droberto 159 ese,
fasza macsós
Liquid08-05-2013 10:57:38 // 35132
nagyon zsír lett! igazi hullaszállító :)
.......................08-05-2013 09:48:33 // 35131
Engem zavar nagyon a napfény,még napszemüvegben is,
úgyhogy marad a fólia,

az hogy megszabják ,hogy menyi lehet a fényátersztés,anélkül ,hogy figyelembe vennék a vezetö genetikai adottságait

ez szocis hozzáállás:
"Mi döntjük..."
'''''08-05-2013 09:33:09 // 35130
Nem én rakatok fóliát,Piritu az.
Erhard 242 (Pure Energy)08-05-2013 07:10:13 // 35129
had pörögjön, az a dóga :)))
Tibcsi16608-05-2013 01:02:09 // 35128
Első ablakokra semmilyet ne rakjatok! Még színtelent se! Azért itt simán megbüntet a rendőr ha beméri.
droberto08-05-2013 00:51:59 // 35127
Most, hogy felkerült a küszöb, igen fekete lett. Pedig szép...

Itt pedig fóliás sztorim.
droberto08-05-2013 00:41:52 // 35126
Nincs, max csak az ár... :)
Tibcsi16608-05-2013 00:35:30 // 35125
Megyünk a találkozóra az biztos, csak még az nincs eldöntve, hogy 1 vagy 2 nap és hogy milyen szállást kérünk. Remélem még a héten kiderül, és akkor azonnal jelentkezek.
droberto08-05-2013 00:25:50 // 35124
Mi is küzdöttük a dajcse' bogarakkal. :)
Az ablaktörlő lapátot is megmókoltam. Jó magyar virtus szerint előkerült a zöld-sárga szig.-szalag (a németeknek van még mit tanulnia :)) és leragasztottam a végét, hogy ne jöjjön ki a fém belőle (bóvli aerotwin van rajta, és elhagyta magát a ma. végzáró).
Egyébként jól bírta a Dákó. Aláztunk a belső sávban 150-160-al. :)
Ma egy régi 520i-t tulajdonló némettel vacsoráztunk. Mit mondjak nem volt őszinte a vigyora, amikor mondtam neki, hogy nekem egy 159-esem van. :)
Pityukoma07-05-2013 23:18:14 // 35123
Jó éjt, léptem.
Pityukoma07-05-2013 23:15:24 // 35122
De, tökéletesen szakadt :-) Már tervben van a csere. Erhardot már ijesztgettem vele.
Piritu - 1.000.00007-05-2013 22:52:04 // 35121
Ahogy nézem, a Te bowdened végén lévő gumiharang sem tökéletes :-(
Piritu - 1.000.00007-05-2013 22:45:45 // 35120
Huhh, asszony, meg 159 nélkül még ok, de kutya nélkül? :-DDD
Pityukoma07-05-2013 22:23:01 // 35119
Szia, valószínű a kéziféked nem enged ki teljesen. Először is nézd meg hogy kiengedett kéziféknél a kézifék kar felütközik-e? A fényképen a csavarhúzóval mutatom hogy hova. Ha nem akkor vsz. hogy a bowdened szorul. Azon vissza kellene állítanod egész addig amíg vissza nem megy a mhg. karja alaphelyzetbe. Jól rángasd meg a bowdent alul kézzel. A többi képen látod hogy hol tudsz állítani. A kis lukon látszik az állító anya.


Asszony pajti kérdezte, hova mész a fényképező géppel este 10-kor? Gyere inkább lefeküdni -biztos akart v.mit, hát így járt- :-D Képes vagy ilyenkor az ALfád alá feküdni?
No ezt jól megkaptam :-D most + már ő alszik. ..... én pedig így jártam....

Mit meg nem tesz az ember fia egy Alfa-s pajtásért :-)
Csabi07-05-2013 22:19:18 // 35118
Nem féltem :D de láthatóan nagyobb a turbonyomás félgázas gyorsításnál EGR nélkül...:)
Csabi07-05-2013 22:17:05 // 35117
Nálam ha rántott is egyet, akkor 2 vagy 3-ban csinálta de nem sűrűn...
Lehet két különböző "rángatásról" beszélünk...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.