Forum >> 159

GTPeti29-05-2013 21:34:33 // 36283
Lehet, hogy ugyanannyit egy magyar mester is tud. (Pl. Kollár)
Pityukoma29-05-2013 21:32:01 // 36282
Drobertónak van.
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 21:31:56 // 36281
nem dobozért mennék hozzájuk ha nem programért :)
Dömpi (il dottore)29-05-2013 21:28:21 // 36280
Köszi...hmmm, esetleg lenne fotó oldalról? Úgy értem profilból, közelről. Azért kell, hogy lássam, hová kell ragasztanom a sajátom, ha majd le lesz fényezve a hátsó ajtó alatti kifli.

Amúgy a motorháztetőn lévő nem gyári fólia...arról nem is kell nekem fotó.
Dömpi (il dottore)29-05-2013 21:19:14 // 36279
Így van. A normál kiszedő semmit sem ér mert szorul mint állat.
ALFI15629-05-2013 21:17:23 // 36278
Így van!Valyon milyen lehet a novitec powerrail 5 ami az 59-hez való?Van bent valakinek?Az a baj,hogy 130ezer.Ha eladod a kocsit akkor is csak féláron tudod eladni.Akkor is ugyan annyit buksz mint az íráson.
Shadin29-05-2013 20:41:19 // 36277
Meg ha nem érzed a különbséget akár csak pszichésen akkor meg úgyis hiába méri padon, ha meg érzed akkor tök mindegy. Ma valami buzi úgy tette vissza pisztolyt a kútra, hogy előtte megnyomta azt. Tele volt a cső, én balga meg ráfordítottam a kocsira és teletoltam az oldalát gázolajjal. ---> megint tiszta az autóm. Kívülről. A motortér retkes, nemúgy mint droberto cartársé :-)
Szép estét!
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 20:39:50 // 36276
egyszer sok pénzem lesz meg egy 2,4 Brera akkor elmegyek a Novitechez ...de előtte bankot robbantok :)
Shadin29-05-2013 20:36:35 // 36275
Annak idején az ATC-nél csináltattam benyást. Ott előtte-utána mértek. Utána 3X kalibrálták a műszert és azután már lehetett látni a különbséget :-(
'''''29-05-2013 20:35:50 // 36274
Próbakör,írás,próbakör,írás.Így ment 4 órán keresztül kint az utcán.Úgy kuncsorogtam be magam wc-re.Próbapad nincs.Amíg én elmentem egy körre próbálni,addig egy másik kocsit írt és mikor visszaértem,váltottunk.
Shadin29-05-2013 20:34:41 // 36273
Mi meg benzinkúton.
Shadin29-05-2013 20:32:35 // 36272
Ricsi most átírta, már nekem is feljebb vadul be.
Shadin29-05-2013 20:31:28 // 36271
Egyébként ezt a progit egyre jobban szeretem, ill. egyre jobban megszokom. Megy mit állat és szűk 1 literrel kevesebbet mutat a fedkomp. Most tankoltam, majd kiderül...
Ricsi és Szabi ismerik egymást.
'''''29-05-2013 20:30:41 // 36270
Szép álom! :-) Kollár is az utcán dolgozik. A szászvári srácnál legalább a garázsban állsz.
ALFI15629-05-2013 20:30:15 // 36269
Ez így is van.Különben mire fizetsz?Bemondásra?Lehet csak pszihéssen megy jobban.
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 20:28:51 // 36268
én nem ismerem őket ezért nem is alkotok véleményt róluk már mint szakmailag ...én úgy képzelnék el egy profi tuning műhelyt, hogy oda megyek, megcsinálják és lemérik padon...
'''''29-05-2013 20:28:50 // 36267
Az isten se igazodik ki rajtuk! Az enyém most inkább felül megy jobban.
ALFI15629-05-2013 20:28:08 // 36266
Én naív pl. azt hidtem ha egy jó program van írva 1.9m-jet 59-re az rátölthető másik ugyan olyan autóra.De mind teljessen más.
Shadin29-05-2013 20:24:57 // 36265
Nekem meg Ő tolta túl alul.
ALFI15629-05-2013 20:23:35 // 36264
Van az országba egy pár programozó akik egymással tartják is a kontaktot akik vágják a pitét.Azokon kívül minden sarkon van aki írogat.Látod már itt az amoren is vannak páran.Jó is lessz az meg megy is mint az állat csak aki jobban benne van és bele néz a programba az látja,hogy nem igazán ok a dolog.
'''''29-05-2013 20:19:58 // 36263
Állítólag (ha jól értettem) 6 fajta verzió létezik 159-nél.Évjárat és motortól is függ,melyiken mit kell csinálnia,hogy ne érzékelje az egr-t.
Vermacy29-05-2013 20:18:15 // 36262
Egy Rosso is volt igaz, csak másnap... :o)
Vermacy29-05-2013 20:17:28 // 36261
- Elülső fóliák a motorháztetőn és az oldalsó sárvédőkön
- Első kerékjárati ívek mögött - Nekem a jobb elsőt "mosta le" a magasnyomású...
- Hátsó kerékjárati ívek mögött
stukker198729-05-2013 20:16:45 // 36260
Tehát menetes a belső rész a műanyag alatt és ha betekerek egy hosszú csavar akkor azzal ki lehet rántani?
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 20:13:03 // 36259
csoda hogy egyben a turbód...akkor az enyém meg maga a Torinói lepel vazz mivel erősebb volt a progim és elmentem így 70e-et :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 20:11:19 // 36258
érdekes igen, nem kiírta csak valamit nem figyel a komp tán? .... egyébként ez olyan szakma, hogy mindig az övé a legjobb a másiké meg szar :P
ALFI15629-05-2013 19:23:38 // 36256
Ha kiírta akkor,hogy jelez be egy idő után?Akkor nem figyeli ugyan úgy mint a dpf amikor ki van írva.
Pityukoma29-05-2013 19:17:12 // 36255
Köszönöm, de ez "csak" rádió nem?

Ilyenre gondoltam:
Pityukoma29-05-2013 19:03:53 // 36253
Sziasztok.

Valakinek nincs véletlenül kiszerelt gyári navis fejegységről fényképe? Főleg az oldala érdekelne. A rögzítő "füleire" lennék kíváncsi.

Dömpi esetén felbuzdulva ki szeretném tisztíttatni, mert az írott lemezeket egyre kevésbé akarja lejátszani. A navi (nem gyári) lemezt pedig mostanában már csak álló helyben olvassa be. Ha van egy újratervezés akkor végképp elakad.
Dömpi, ha jól emlékszem pár napig úgy jártál a tiéddel hogy nem volt benne ugye? Nekem is nélkülöznöm kéne pár napig.

Köszi előre is.
Zsolt15529-05-2013 19:02:24 // 36252
Igen. :-))) Az egy fehér SW-n kívül csak szürke és fekete autók voltak.
'''''29-05-2013 18:48:34 // 36251
Én,mint vevő,most sem tudhatom,hogy ez a progi jobb-e.Érzetre a régi erősebb de a hullámzó gyorsulás az idegeimre ment.Most az egr-t is kiírta de szerinte kell bele egy lemez,egy 6mm-es furattal,különben egy idő után a comp bejelzi.
Vermacy29-05-2013 18:05:44 // 36250
Nekem az egyik hátsó lejött a hétvégi nagymosásnál... :(

Ha el nem felejtem vagy meg nem halok, akkor este már fent lesz!
ALFI15629-05-2013 17:49:44 // 36249
Nesze neked a nagy programozód.Mondtam én neked,hogy ne nagyon ajálgasd mert nem igazán vágja :)
Qrvára nem mindegy,hogy ki írja meg!
Dömpi (il dottore)29-05-2013 17:34:57 // 36248
Srácok!
Valaki megtenné, hogy alkalom adtán lefotózza nekem, hogy pontosan hogyan helyezkedik el oldalanként a 3 kavicsfólia?
Hülye voltam, hogy a VTT-n nem fotóztam le. :(
'''''29-05-2013 17:01:34 // 36247
Ma voltam Kollárnál és átírattam a vezérlést.Eltűnt a hullámzó gyorsulás.A nitróhoz sajna még kell pár nagyobb átmérőjű cső.Most úgy írta meg,hogy háronegyed gázpedál állásnál megy a legjobban.Ha padlózok,akkor füstöl és akkor kéne a nitró.Még szoknom kell padlózás nélkül előzgetni.Egyébként a régi progival alulról jobban megindult.Szabi szerint viszont csoda,hogy még egyben van a turbóm mert elég rosszul volt megírva a másik program.
Dömpi (il dottore)29-05-2013 15:08:20 // 36246
Én is, de lehet csak a 147-el. Attól függ mit találunk az első futóműnél. Ha tényleg "csak" a lengőkar, akkor az Arkangyallal megyek, ha nem ... (akkor csőd?)
Vermacy29-05-2013 13:44:19 // 36245


Én ott leszek :o)
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 12:38:52 // 36244
inkább lengőkar...lassan a trapéz is megkotlik majd
Dömpi (il dottore)29-05-2013 11:46:00 // 36243
szilentcsere, vagy lengőkarcsere egyben?
Erhard 242 (Pure Energy)29-05-2013 10:57:57 // 36242
felső lengőkar nyiszog...
Dömpi (il dottore)29-05-2013 10:17:07 // 36241
S.O.S. HELP!

Néhány hete volt, hogy a kormányomat álló helyzetben tekerve "trrrr...trrrr...trrrr" hangot adott.
Azután megszűnt.
Ma reggel viszont elkezdett nyiszogni...mint mikor két gumidarab összedrüszölődik.
Na, gondoltam, engem is utolért a szervótertály végzete, lepottyant a szűrő.
Igenám, de utána letekert ablakoknál, zene kikapcsolva, mentem a városban - gondoltam fülelek egyet - és arra lettem figyelmes, hogy tök egyenes úton (kormány mozdulatlan), a jobb első kerekem mikor belehuppan egy kisebb útegyenetlenségbe/úthibába, akkor is nyisszan egyet. Mintha egy babzsákot megráznának egyszer.

MI EZ???

Valakinél, hasonló?

(Holnap este adott időpontot a szerelőm, hogy ránézzünk. Ma óvatosan hazamegyek vele a cégtől, azután amíg a végére nem járunk, addig bejárok dolgozni a feleségemmel...lesz egy kis 147-ezés)
David | Centocinquantanove29-05-2013 08:54:54 // 36240
Köszönöm szépen, de nem kell már mert Liquid cartárs már rendelt ha minden igaz.
Liquid29-05-2013 08:36:28 // 36239
Én se szórakoznék vele. Tekintve hogy a 159-nél csak a Xenonhoz és az ABS-hez kell csak az A1-es adapter kábel. Ez az adapter a K-line-t köti át az 1,9,12-re. Amikor az ABS-hez ill. Xenonhoz kapcsolódsz ez nem gond, de ki tudja mit okozhat ha állandóra van kötve. Tök felesleges kockáztatni mivel egy sima hosszabbító kerül vagy 1000 ft-ba és ha abban kötöd át akkor biztosan nem ártasz vele, és csak akkor dugod rá ha kell.

Majd GTPeti megmondja hogy van-e valóban kockázata az állandó rövidzárnak. Hol vagy Peti ? :)

Természetesen mindenki azt tesz amit nem szégyell :DD
ValeRossi4629-05-2013 08:01:28 // 36238
David159 rendeljek Neked is kábelt?
ValeRossi4629-05-2013 07:56:11 // 36237
Köszi,de nem tudom kell-e,mert végig cső lesz,semmi dob,Dpf is of-fos :)
Alfa159-nél láttam,h semmi dob,és a hangja.....mondjuk az 5 henger,kíváncsi vok itt milyen lesz.,jhét szerda este már tudok nyilatkozni addigra kész.
Tibcsi16629-05-2013 00:22:10 // 36236
Shadin159 cartárs jól mondja! Az adapter kábelen is pont így van összekötve ahogy én összeforrasztottam. Akkor miért is szállna el a comp ?? Talán ha bolti vásárolt adapterrel elszáll akkor fizeti a kábel gyártó cég a cekket?? Persze hogy nem. Tehát én sem fogom :)

Csak így olcsóbb, mint adapter kábeleket venni jó pénzért. Nyugodtan forrasszátok össze. Ettől nem fog elszállni a comp. Nekem eddig semmi gondom vele. Pedig nekem folyamatosan napi 24 órában rá van dugva az ELM327 összeforrasztott lábakkal mert bluetooth-os és ezért nem dugdosom be-ki.
Dömpi (il dottore)28-05-2013 23:21:14 // 36235
hát nem segítesz a leszokásban :(
Liquid28-05-2013 23:14:15 // 36234
pipázz mégegyet :) bő 500mb volt. Legközelebb lekicsinyítve teszem fel úgy kicsit könnyebben kezelhető
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.