Forum >> 159

Piritu - 1.000.00018-06-2013 23:13:21 // 37130
Magán a cuccon nincs semmiféle márkajelzés.
(Majdnem fogadtam egy láda sörben, hogy Bosh)
GTPeti18-06-2013 23:09:44 // 37129
Innen, de lehet, hogy csak "véletlenül" az OE számhoz tartozó Hella típust dobta ki.
Piritu - 1.000.00018-06-2013 22:55:55 // 37128
Honnan veszed, hogy Hella?
Piritu - 1.000.00018-06-2013 22:55:30 // 37127
Kész a blog:
1. gyógyulás
2. újabb hiszti
DrB18-06-2013 22:48:58 // 37126
Kösz a tippet!
GTPeti18-06-2013 22:42:56 // 37125
Most látom, hogy Ferrarikban is használják ugyanezt a típust.
Liquid18-06-2013 22:42:50 // 37124
a fix az igen, arra figyelni kell, a de mobil mérővel nemigazán mérnek éjszaka, inszájder infóm van erről (legalábbis ezen a környéken)
GTPeti18-06-2013 22:37:23 // 37123
Suckszervízhez képest nagyon olcsón adták. Az, hogy Hella sajnos (feleslegesen) megdrágította. (Ráadásul ők pont abból a gyárból veszik, ahol jártam, az az érzésem. :)

Azt sosem fogom megérteni, hogy nyílvánvalóan "veszélyeztetett" alkatrészekből miért nem tart egy szakszervíz legalább 1db-ot raktáron. Vonatkozik ez a hülye műanyag EGR-hűtőre is...
Piritu - 1.000.00018-06-2013 22:21:05 // 37122
Amikor visszakaptam a kocsit 44,5 fokot mutatott a hőmérője.
Áhh, nincs ilyen meleg mondom, napon állt a vas!
Aztán mentem egy kört a városban és tényleg nem volt annyi - csak 36,5 :-DD
Piritu - 1.000.00018-06-2013 22:18:45 // 37121
Háááát, egy kicsit többe volt :-(
70 ójró + 8,5 sürgősségi szállítás
Erhard! Nálad mennyi? (46798345)
GTPeti18-06-2013 22:15:23 // 37120
Főtengely-jeladó. Monnyonle.
(Egyszer jártam egy gyárban, ahol ilyeneket tekercserlnek. 1 eurót kapnak a tartalmáért. Max. kedvezménnyel megkapod 20 euróért. Klassz.)
159 Indigo Gray 2.4 Monster18-06-2013 22:14:26 // 37119
Sajnos tudnak mérni akkor is :(
Piritu - 1.000.00018-06-2013 22:11:31 // 37118
No, szóval ez az izé lett cserélve.

Azóta (500km) nem állt le.
GTPeti18-06-2013 22:02:57 // 37116
"Akkor nem mér a trafi" Biztos vagy te ebben?
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:57:57 // 37115
Miért emlékeztem és 20Vre?
Piritu - 1.000.00018-06-2013 21:56:29 // 37113
A 170 lovas és tempomattal, gázpedállal 236 :-))
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:20:02 // 37112
elég ritkán van rá érkezésem :(
Liquid18-06-2013 21:16:26 // 37111
egy kis autópálya, főleg sötétben :) Akkor nem mér a trafi
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:10:41 // 37110
Az enyém 8V - igaz, nem alap 120LE - de simán megy 190-et. Még tovább is menne, de eddig nem mertem kipróbálni. Ahhoz kéne a gyári méretű gumi, no meg egy jó sünmentes út.
ALFI15618-06-2013 21:10:31 // 37109
Így van.Én már úgy csinálom,hogy mielött megálok mindig átnyomom pillanatnyi fogyasztásra.Ha látom,hogy regenerál nem állítom le mert nem tesz jót neki.Eddig egyszer jártam úgy,hogy még menni kellett egy kört.
Dömpi (il dottore)18-06-2013 21:08:02 // 37108
A DPF időnként regenerál. Olyankor megemelkedik a fogyasztás, esetleg a turbónyomás. Ha ezt tapasztalod, próbáld meg 2500-on tartani az rpm-et. Kb 5-10 percig tart. Ha jól csinálod (és persze adottak a körülmények ehhez), akkor akár 10-15%-ra is kitisztul a DPF. Nekem havonta 1x regenerál...kb. 3-400 km-enként.
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 20:49:31 // 37107
6 felett van az biztos csodák nincsenek ez nem egy 1.3mjet punto :)))
'''''18-06-2013 20:49:15 // 37106
Eddig átment. :-)
'''''18-06-2013 20:48:43 // 37105
Nekem már 60.000km-nél kukás lett a dpf. Csak városi használatnál simán beszarhat 90.000km-nél.
.....18-06-2013 20:18:33 // 37103
A " végig cső rendszer" -rel átmegy műszakin?
ValeRossi4618-06-2013 20:13:03 // 37102
Erhard mellett vok..Dpf off...
:)
Hamar a fogyasztas megint szoba kerult.mondja meg valaki h az 1.9 150 pacis autopalyasfogyasztasa 130-140-nel 6.5-7 liter normalis e ???? Mert olvasok itt 5.7-6 lityi...szoval ?
Erhard 242 (Pure Energy)18-06-2013 19:58:40 // 37101
felesleges pénzkidobás meg időtöltés úgy is kukás lesz, ki kell íratni
.....18-06-2013 19:58:32 // 37100
Ha nincs rajt a gyújtás akkor nem lesz hibakód sem.
.....18-06-2013 19:56:58 // 37099
Amíg bent van a DPF nem fog füstölni.
David | Centocinquantanove18-06-2013 19:55:46 // 37098
Ha leszedem az EGR csatlakozóját takarítás céljából akkor utána kell MES-sel valami hibakódot törölni?
Vagy nem veszi észre a vas ha visszadugom rá?
.....18-06-2013 19:55:02 // 37097
Rakjál az üzemanyagba Xado EX 120 -at, ha nem jelentkezik a hiba akkor valamelyik porlasztócsúcsod rossz. Idővel biztosan cserélni kell.
St.Tomi18-06-2013 19:31:45 // 37096
Hali!
Nekem kitakarították a dpf-et miután a kiégetés nem hozott sok eredményt!
Előtte volt az egr is takarítva de folyton visszatért a check engine hiba.
Levágták a kipuffból a dpf-et és magasnyomással meg vmi vegyszerrel nyomatták-először a víz sem ment keresztül rajta.Aztán visszaheggesztették.
Most egyenlőre jó de sajnos leginkább városban megyek és nem nagyon tudom kifüstölni.
Ja ez Szegeden volt.
Remélem tudtam segíteni!
DrB18-06-2013 19:17:19 // 37095
Értem. Ezt majd holnap tudom ellenőrizni. Majd megírom, hogy füstöl-e.
Csabi18-06-2013 18:50:00 // 37094
Biztos, h kell engedélyezni...
Scaniamen18-06-2013 18:48:08 // 37093
Csak hidegen füstöl addig míg dadog.
Haro18-06-2013 18:23:33 // 37092
Eladó a képen látható dísztárcsák:)
159-re jók! 16 colos :)
Padkával egyik se találkozott,nem volt sokat autón:)
Iár:15 pénz:)

Vermacy18-06-2013 17:27:09 // 37091
Nálam ugyanez volt...
Vermacy18-06-2013 17:25:54 // 37090
Nekem EGR szelep kitisztítás után sokkal szebb hangja lett a gépnek! Asszony is észre vette, pedig az ilyet le szokta sz*rni...
Agipnál szoktam Én is prémium dízelt tankolni (csak asszony meg ne tudja :o)) és nem találtam összefüggést!
Vermacy18-06-2013 17:23:58 // 37089
Nekem hibás EGR szeleppel nem rángatott csak nem ment! Azóta felülírta magát, talán le is blokkolta és megy megint szépen. Cartátrs segített és vszínű, hogy cserés lesz az enyém!
Angelo! Ha gondolod és otthon leszel, akkor hétvégén tervezem, hogy meglátogatom szüleimet Fonyódon és esetleg lekapjuk az EGR-t és megvizsgáljuk. Nem ígérem, hogy jobb lesz, de csak 6 csavar meg egy dugasz...
Vermacy18-06-2013 17:21:37 // 37088
Berlinával nekem 210 a vége a 150 lovas dízelnek! 190-et simán futja, így sztem is vidd el diagnosztikára!
DrB18-06-2013 17:08:45 // 37087
Kellet ma még egy kört tenni az autóval, de még 60 fok körül volt motor, szóval nem hidegen lett indítva. Így persze nem is dadogott az alapjárat, s füst sem volt. Kérdeztem azokat, akik pár napja jó 20 km-en keresztül mögöttem jöttek, láttak-e füstpamacsokat tőlem, de nemleges volt a válasz. Majd hideg motornál is megnézem, s beszámolok.
Vermacy18-06-2013 17:02:20 // 37086
Az 190 volt, a vége meg 210. Legalábbis odáig bírta. Talán még egy-két km lett volna benne, de az már kínszenvedésként jött volna elő!
ALFI15618-06-2013 16:45:41 // 37085
Nincs a geometria lekormolódva?
Lexlutor18-06-2013 16:33:16 // 37084
Raktam be relét , biztositék volt benne. Még nem megy, csak ha direktbe adok áramot.
Lehet Mes-el engedélyezni kell?
Lexlutor18-06-2013 16:30:22 // 37083
Köszi! Közben kaptam infót.
Scaniamen18-06-2013 16:21:26 // 37082
Nem a DPF lesz a hiba majd meglátod az EGRt minél hamarabb nézd meg.
Angelo Bianco18-06-2013 16:17:42 // 37081
DPF hibát nem ír, csak gondolom hogy nem 100%-os már 90E km megtétele után és hátha előszedhető egy tisztítással pár lóerő!
Ezért kérdeztem hogy vki csináltatott-e már ilyet?! Van-e értelme ha nem jelez semmilyen hibát?!
A motor az 16V az tuti piros a műanyag és 939A2 a motorkód és megvannak a MO-i eredeti papírok is!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.