Forum >> 159

David | Centocinquantanove02-09-2013 17:46:41 // 40163
Az ha nem megy fel 1.6-ig a turbobar az nem probléma, úgy tudom gyárilag senkinek sem megy fel odáig.
Szabolcs 15902-09-2013 16:47:01 // 40162
ez amit fel raktam csak alapjárat ha oda tiprok neki 1.6 ig nem megy ki alatta meg áll ,ja és gyujtást rá adom akkor is igy áll a turbo orám csak akkor megy le 0 ra ha le veszem a gyujtást
Piritu - 1.000.00002-09-2013 13:52:02 // 40160
...és gondolom, ha a 7 éven belül nem a márkakereskedésben veszed, azonnal ugrik a gari...
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 13:37:04 // 40159
KIA Carrens 2006-os első fékcső csak gyári 20e/ oldal...KIA 7 év garancia nyühehhehee :P
David | Centocinquantanove02-09-2013 10:03:36 // 40158
Nálam speciel az első osztás közepén áll alapjáraton... Nyélgáznál felszalad 1.5-ig.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 09:47:48 // 40157
ha jó minden nem rángat az 4-ben sem meg 5-ben sem 60-nál az más miatt rángat ...
David | Centocinquantanove02-09-2013 09:02:36 // 40156
Így van! Ha városban betartod, akkor a sebességhatáron (60km/h) éppen 1500-at forog a motor. Tessék visszatenni harmadikba, akkor forog 1750-2000-ig kb, a fogyasztás csak elhanyagolható mértékben nő, de közben kíméled az autót azzal, hogy nem erőlteted.
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 20:09:34 // 40155
idén nyáron egy valag akkut adtunk el csodálkoztam is rajta ...holnap is jönnek valami zselés vartáért motorhoz valami 50 rugós szar...ki ad ki érte ennyit? :P
Piritu - 1.000.00001-09-2013 20:02:23 // 40153
Ah, jönnek majd az érdeklődők új akku után :-DD
Piritu - 1.000.00001-09-2013 20:01:49 // 40152
Regenerált a Párduc a 8-ason, kényelmes tempomatos utazó tempónál. Nem volt 2000 sem a fordulatszám.
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 19:55:08 // 40150
no jönnek az emberes hónapok lassan mindenkinek döcögés nélkül az autója és a rángatások is megszűnnek :D
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 18:43:29 // 40149
jó lesz no para :P
Shadin01-09-2013 18:12:16 // 40148
És padlógázon kimegy 1,6-ig? Mert normál esetben az 1,4-et épphogy el hagyja.
Szabolcs 15901-09-2013 17:03:59 // 40147
gyujtáson is igy áll az ora
Pityukoma01-09-2013 16:48:29 // 40146
Köszönöm, ma megkókányoltam :-D
Szabolcs 15901-09-2013 16:46:51 // 40145
de mindig igy áll mi lehet a gond
Pityukoma01-09-2013 16:46:35 // 40144
Köszi :-) Ma szétkaptam:Sufni tuning
Szabolcs 15901-09-2013 16:39:39 // 40143
akkor valami nem jo nekem itt
GTPeti01-09-2013 15:39:34 // 40142
Dömpi ismerőse épp most akar venni egyet. :)
DeezL01-09-2013 15:38:13 // 40141
mindegy egyelőre a 156ot kellene eladni,ami szintén jó állapotú stb
Pityukoma01-09-2013 15:35:18 // 40140
Alapjáraton nekem mindig 0-án áll. Kivéve ha éppen regenerál, de akkor is csak 0.1 bar-on.
Szabolcs 15901-09-2013 15:13:24 // 40139
ablakemelö szerkezet csere
Szabolcs 15901-09-2013 15:11:11 // 40138
alapjáraton a turbo orám igy áll
GTPeti01-09-2013 14:54:39 // 40137
Én adnék, ha tényleg jó állapotban van.
DeezL01-09-2013 14:52:50 // 40136
sziasztok egy frissen szervízelt 1.9 150lovas sedan 110ezer km-t futott 2006os 159esért adnátok 2,2-2,3milliót? vagy kb mennyi lenne a reális ára amennyiért lehetne olyant venni?
mizooo01-09-2013 14:47:58 // 40135
Remélem, hogy jó lesz a műanyag lapátos is egy darabig mert a múltkor azt küldtél :)
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 14:46:34 // 40134
nem is írtam :) csak ezt : no meg a starline és lpr fémlapátos...
GTPeti01-09-2013 14:43:12 // 40133
Én sosem nyílvánítottam a te véleményed "marhaságnak". Simán elfogadom, hogy más véleményen vagy. Ennyi. Ha ismersz egy kicsit is, tudod, nem szoktam a levegőbe beszélni, mindig megindoklom a véleményem. Úgy, mint ez esetben is. (Nem azt mondom, hogy feltétlenül mindenben igazam van... Megesik, hogy összekeverik a kettőt.)
Részemről a téma lezárva, leírtam, amit ehhez az ügyhöz hozzá tudtam tenni.
mizooo01-09-2013 14:26:54 // 40132
Nah kész lett az ülésfűtés/kárpittisztítás akcióm! A vezetőoldalit tegnap este mégegyszer ki kellett mosni nem volt elég egy mosás :) részletesebben a bolgomban. Ha valakinek tanács kell részletesen az üléskárpit le/felszerelésével kapcsolatban, már elég jól megy szívesen segítek.
Dömpi (il dottore)01-09-2013 14:22:35 // 40131
Nézd, van szerencsém személyesen ismerni Ildikót. Nagyon komolyan ad a fórumozók véleményére. Ha leírod, hogy cserélje ki mindkét oldalt, valószínűleg kicseréli.
A "marhaság" az, hogy ki kell ,mert nem kell. Ki lehet, azért, hogy nyugodt legyen a kis lelked, no meg ha a pénztárcád engedi. De mint ahogy a személyes tapasztalatom mutatja, nem kell.
Azért lássuk be: gondos gazda az is, aki mindig csak azt cseréli, amit feltétlenül kell, és az is, aki preventív jelleggel cserélget olyat, amit még éppen nem kell, de néhány hónap múlva igen. Viszont - ebbe nem akarok mélyen belemenni, de azért megemlítem - az sem mindegy, hogy valaki úgy tart fenn egy ilyen kocsit, hogy mellette családja van, és mindezt itthoni fizetésből finanszírozza. Szóval sokmindenkinek fontos az, hogy egy alkatrészt az egyik hónapban, a másikat meg csak a másikban kell kigazdálkodnia a családi budget-ből. (Csak ezt sokan nem merik bevallani, mert ciki...szerintem nem ciki, csak a nagy magyar valóság. Ciki az, ha hagy valaki szétesni maga alatt egy ilyen kocsit. Mert akkor inkább vett volna szutyukit.)
GTPeti01-09-2013 14:22:07 // 40130
(Én a gúglizáskor Ruville-ból csak műanyaglapátos képeket találtam.)
Shadin01-09-2013 09:33:13 // 40129
Szia!

Szívesen segítek, én már túl vagyok a bal hátsón. Pirossal jelölve a törős rész (nálam).
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 08:28:07 // 40128
cserés a mechanika nem bonyolult a csere no meg szerencsére nem is horror
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 08:26:58 // 40127
tán a hepu, graf, ruville no meg a starline és lpr fémlapátos de emlékeim szerint mindegyikkel volt már garis eset csak ritkán...
Tozo01-09-2013 08:21:33 // 40126
Szia,
hátha hasznodra válik :-)!
Hátsó ablakemelő halála
Üdv Zoli
aroli01-09-2013 01:19:44 // 40125
Jó hogy a régi nagy márkák már a múlt. De mi a jelen és mi a jövő .
Mire érdemes még pénzt áldozni?
aroli01-09-2013 01:16:21 // 40124
Mentem az augusztus közel 40 fokba klímázva semmi gond , megálltam a fizetőkapunál utána meredek szerpentin két kanyar és már 130 fokos víz (gondolom nagyobb fordulaton még a főúton keringetett valamennyit .és a szerpentinen már semmit) jött is az üzenet a műszerfalra ,hogy állítsam le. Fél óra pihenés lehűlt, víz rendbe folyattam utam hazának semmi gond .(100km-er) Otthon átnéztem és légtelenítem a hűtőrendszert. (közben sikerült a fűtéscső légtelenítőjét beletörni komplett csere ) És láttam ,hogy a kiegyenlítő tartály felső csövén nem jön a víz meg fordulaton sem. Másra nem tudtam gondolni úgyhogy szétborít ,és meg is lett a bűnös.
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 23:05:01 // 40122
SKF nem gyárt vízpumpát valakiét csomagolja...sosem tartottam nagyra ezt a márkát
Erhard 242 (Pure Energy)31-08-2013 23:03:07 // 40121
az 59 teljesen más mint az 56 futómű ügyileg 180e-ig egy jobb felsőt kellett cserélnem és ennyi azért ez elég baráti ...pedig átnéztük a komplett futóművet sehol egy repedés vagy valami ..
Alfonis31-08-2013 23:01:17 // 40120
arra, h a vízpumpa bekaksizott,h jöttél rá? mi a jele annak ? felforr a víz ?
GTPeti31-08-2013 22:36:34 // 40119
Már bocs, de mi marhaság? Lehet, hogy nem értetted meg azt, hogy mire gondoltam, de akkor meg nem kell így kezdeni. Nem azt írtam - ha elolvasod alaposan -, hogy az utolsó csavarig mindent egyszerre kell kicseréltetni. Hanem azt, hogy pl. ha 100ekm van a lengőkarokban, akkor nyugodtan lehet mindkét oldalit egyszerre. Nem baj, ha nem értesz vele egyet, nem zavar. Mondjuk én 200ekm-nél elve kicseréltettem mindent a hátsó futóműben, mert megnyugtat a tudat, hogy jó ideig nem kell vele foglalkozni. Marhaság? Nézőpont, hozzáállás (és persze pénztárca) kérdése. (Utóbbit kéretik nem félreérteni.)
Pityukoma31-08-2013 21:27:04 // 40118
Sziasztok :-) Újra itt vagyok :-)
Vége a szabinak, ma délután hazaértem. Hogy ne lógjak ki a sorból nekem is szétment a bal hátsó ablak mechanika. Szerencsére felhúzni még fel tudtam. Ha lesz időm szétkapom és megnézem mit lehet vele tenni. Először egy jó alapos fürdés kell a paripának hogy az elmúlt két hét bogár plecsnijeitől megszabadítsam. Én pedig elkezdem visszaolvasni azt a röpke 15 oldalt amiről lemaradtam.
Dömpi (il dottore)31-08-2013 20:50:09 // 40117
Próbáltam a blogjaimból, meg a fotókból kivadászni milyen márka lett beletéve, de sehol nem írtam, és nem látszik a fotókon sem.
Piritu - 1.000.00031-08-2013 20:48:53 // 40116
Az igénybevétel sem egyforma, a jobb oldali eleve többet "kap" a jó útjaikon :-(
Dömpi (il dottore)31-08-2013 20:41:45 // 40115
Már bocs, de - ritkán mondok ilyet - ez marhaság.
Nekem a jobb első alsó lengőkar szilent tavaly augusztusban lett kicserélve, ehhez képest a bal csak idén márciusban, a jobb alsó lengőkar gömbfeje porvédő kiszakadás miatt csak májusban kezdett nyekeregni és még csak majd most lesz kicserélve néhány hét múlva. A nyekergést megszüntette néhány zsírozás, a gömbfej miatt pedig még mindig nem lóg a lengőkar. Most is csak azért cserélem, mert jön a tél(nagyobb hőingás, sózott utak stb.).
A jobb lengőkarnak pedig még mindig semmi gyíkja.

Szóval, ha egyszerre kicseréltem volna mindent, akkor egyszerre ki kellett volna adnom mintegy 110-120k Ft-ot, így pedig ezt elaprózva kell kiadnom 2 évben. Azért ez bazira nem mindegy.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.