Viszont tankolni nem ártana :-D
(Mint ahogy nekem sem.)
Forum >> 159
Piritu - 1.000.00003-09-2013 12:41:00 // 40190
David | Centocinquantanove03-09-2013 12:40:58 // 40189
60-nál hatodikba? Az már jócskán spórolós üzemmód! :D
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
Hazafelé énis csinálok képet vagy videót ha tudok a turbóbar óráról...
Vermacy03-09-2013 12:37:53 // 40188
60-nál berakom 6-ikba és tempomat, ha tudok pár száz méterig tartani a tempót. Ha nem sietek, akkor visszaváltás nélkül gyorsítok innen. Rángatás nuku...
Vermacy03-09-2013 12:35:10 // 40187
Egy Rosso Berlináért talán... DE Tempomat, GPS és multikormány feltéltenül legyen benne. Továbbá a bőr sem hátrány, pedig korábban ellene voltam!
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
ÉS a legfontosabb a parkradar elől-hátul...
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 12:33:02 // 40186
Vermacy03-09-2013 12:16:08 // 40185
Hali! Nálam egy gyerek megy egy asszony elfér a verdában. Bár, amikor beültetem a gyerkőcöt magam mögé, akkor előre kell húznom az ülést, mert "hosszúak" a lábai (másfél éves) és nem férne el. A hétvégén költöztem utánfutóval és megfelelőnek bizonyult a mérete!
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
Minden megszokás kérdese! Az biztos, hogy egy C Vectra kombiban vagy egy kombi Mondeóban több a hely, vagy egy B Zafirába, LAncia Phedraba könnyebb ki-be szállni, DE, amikor ez előbbiek üresen már lesodródtak a kanyarról, akkor a 159 még terheléssel is sínautóként megy (kínai gumikkal is :o)). Sztem a hely viszonlyagos és megszokást érdemel! Továbbá, csak azrt, mert most jó áron el tudod adni a vasat, nem biztos, hogy megéri! Ha szereted és tudsz venni másikat helyette, akkor lehet jól jársz, de a használt verda mindig lutri. A Tiédet pedig már ismered...
Egyébként, ha ránk hallgatsz, akkor azt csinálsz, amit akarsz, a Te döntésed kell, hogy legyen, hiszen a Te ÉLETed, a Te pénzed! A Te Amoréd az Alfa iránt ;-)
ui.: Arról, hogy kevés a hely mindig az jut eszembe, hogy szüleim 3 gyereket neveltek fel egy Skoda 105S-el...
Pityukoma03-09-2013 10:58:49 // 40184
A kuplung cseréhez majdnem atomjaira kell belezni a vasat. Többek közt le és fel kell szerelni a nyomó csövet is ahogy Bilux Cartárs is említette lentebb. Ott nézz körül nem látsz-e kifújást, laza bilincset...stb. A második képen bekarikázott csőnél gondolom valami gumigyűrűvel tömíthetnek (csak tipp, még nem szedtem szét) azt kicserélték vagy visszarakták a régit?
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.
Bilux03-09-2013 08:49:12 // 40183
Vagy túlhuzták és megsérült a cső.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Bilux03-09-2013 08:48:06 // 40182
Valamelyik csövet nem rögzítették rendesen és kifúj?
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2013 08:18:01 // 40181
a kettőnek nem sok köze van egymáshoz ....azaz semmi
David | Centocinquantanove03-09-2013 08:02:48 // 40180
Szerintem egyszerűen csak arról van szó amit joe75 is mondott. Nem kalibrált vagy hitelesített mérőórákról van szó, mindig van valamennyi szórása a meglévő nyomásnak a kijelzetthez képest... Hol kisebb, hol nagyobb. Akinek csak 1.4-ig megy fel szerintem annak is megvan az a ~1.6 bar, csak el van állítódva az óra néhány tizeddel.
A másik dolog, hogy amit egyszer szétszedtek, azt csak a legritkább esetben tudják teljesen ugyanúgy összerakni... ezért lehet a cserék után eltérés...
A másik dolog, hogy amit egyszer szétszedtek, azt csak a legritkább esetben tudják teljesen ugyanúgy összerakni... ezért lehet a cserék után eltérés...
Bilux03-09-2013 08:02:01 // 40179
Ki akarsz babrálni magaddal?
.....03-09-2013 06:53:42 // 40178
Nekem mindaddig felment 1,6-ig a turbó amíg kuplungot és lendkereket nem cseréltettem. Mit ronthattak el? Vagy cseréltek...
aroli02-09-2013 23:24:26 // 40177
Köszi. Nem tudod hogy a 175 lovas lapát nélküli szívósora felcsavarozható a lapátos helyére ?
Dömpi (il dottore)02-09-2013 21:28:43 // 40176
Nekem 1,6 alatt egy icipicivel áll meg. Koppanásig asszem még nem ment...de majd figyelem.
joe7502-09-2013 20:59:00 // 40175
Nekem 1.4 fölé nem megy......de ilyen amióta megvan. De így is mentem, vele GPS szerinti 237-et....... persze nem hinném hogy ezek hitelesített nyomásmérő órák lennének...
Liquid02-09-2013 20:34:54 // 40174
najó legközelebb megnézem de emlékeim szerint kimegy
David | Centocinquantanove02-09-2013 20:27:15 // 40173
Nem mondanám, ha nem úgy lenne... 1.5 fölé kicsivel megy, de kattanóig még nem sikerült pördítenem...
Liquid02-09-2013 20:20:58 // 40172
hogyne menne, csak gázt köll neki nyomni :)
David | Centocinquantanove02-09-2013 19:47:58 // 40171
Piritu - 1.000.00002-09-2013 19:44:51 // 40170
18.oldal:
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
StrigDaddy02-09-2013 19:41:30 // 40169
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy záráskor máshogy csipog, mint eddig?
Sokat villog és csipogás után pár másodperccel csippan megint.
Tartalékkal is próbáltam, dettó.
Ötlet valakinek?
Az mitől lehet, hogy záráskor máshogy csipog, mint eddig?
Sokat villog és csipogás után pár másodperccel csippan megint.
Tartalékkal is próbáltam, dettó.
Ötlet valakinek?
David | Centocinquantanove02-09-2013 19:14:26 // 40168
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 19:01:05 // 40167
azt még nem néztem majd holnap meglesem :P
Piritu - 1.000.00002-09-2013 18:50:20 // 40166
...meg a 2.0-nak is.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 18:45:47 // 40165
ez nem igaz, nekem felment az 1.9-nek is meg a 2,4-nek is
Szabolcs 15902-09-2013 18:05:49 // 40164
KÖSZI AZ INFÓT ,
David | Centocinquantanove02-09-2013 17:46:41 // 40163
Az ha nem megy fel 1.6-ig a turbobar az nem probléma, úgy tudom gyárilag senkinek sem megy fel odáig.
Szabolcs 15902-09-2013 16:47:01 // 40162
ez amit fel raktam csak alapjárat ha oda tiprok neki 1.6 ig nem megy ki alatta meg áll ,ja és gyujtást rá adom akkor is igy áll a turbo orám csak akkor megy le 0 ra ha le veszem a gyujtást
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 13:56:59 // 40161
naná
Piritu - 1.000.00002-09-2013 13:52:02 // 40160
...és gondolom, ha a 7 éven belül nem a márkakereskedésben veszed, azonnal ugrik a gari...
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 13:37:04 // 40159
KIA Carrens 2006-os első fékcső csak gyári 20e/ oldal...KIA 7 év garancia nyühehhehee :P
David | Centocinquantanove02-09-2013 10:03:36 // 40158
Nálam speciel az első osztás közepén áll alapjáraton... Nyélgáznál felszalad 1.5-ig.
Erhard 242 (Pure Energy)02-09-2013 09:47:48 // 40157
ha jó minden nem rángat az 4-ben sem meg 5-ben sem 60-nál az más miatt rángat ...
David | Centocinquantanove02-09-2013 09:02:36 // 40156
Így van! Ha városban betartod, akkor a sebességhatáron (60km/h) éppen 1500-at forog a motor. Tessék visszatenni harmadikba, akkor forog 1750-2000-ig kb, a fogyasztás csak elhanyagolható mértékben nő, de közben kíméled az autót azzal, hogy nem erőlteted.
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 20:09:34 // 40155
idén nyáron egy valag akkut adtunk el csodálkoztam is rajta ...holnap is jönnek valami zselés vartáért motorhoz valami 50 rugós szar...ki ad ki érte ennyit? :P
Shadin01-09-2013 20:07:05 // 40154
Úgy legyen :-)
Piritu - 1.000.00001-09-2013 20:02:23 // 40153
Ah, jönnek majd az érdeklődők új akku után :-DD
Piritu - 1.000.00001-09-2013 20:01:49 // 40152
Regenerált a Párduc a 8-ason, kényelmes tempomatos utazó tempónál. Nem volt 2000 sem a fordulatszám.
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 19:56:02 // 40151
indul..ez kimaradt
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 19:55:08 // 40150
no jönnek az emberes hónapok lassan mindenkinek döcögés nélkül az autója és a rángatások is megszűnnek :D
Erhard 242 (Pure Energy)01-09-2013 18:43:29 // 40149
jó lesz no para :P
Shadin01-09-2013 18:12:16 // 40148
És padlógázon kimegy 1,6-ig? Mert normál esetben az 1,4-et épphogy el hagyja.
Szabolcs 15901-09-2013 17:03:59 // 40147
gyujtáson is igy áll az ora
Pityukoma01-09-2013 16:48:29 // 40146
Köszönöm, ma megkókányoltam :-D
Szabolcs 15901-09-2013 16:46:51 // 40145
de mindig igy áll mi lehet a gond
Pityukoma01-09-2013 16:46:35 // 40144
Köszi :-) Ma szétkaptam:Sufni tuning
Szabolcs 15901-09-2013 16:39:39 // 40143
akkor valami nem jo nekem itt
GTPeti01-09-2013 15:39:34 // 40142
Dömpi ismerőse épp most akar venni egyet. :)
DeezL01-09-2013 15:38:13 // 40141
mindegy egyelőre a 156ot kellene eladni,ami szintén jó állapotú stb
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
505
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?