A kuplung cseréhez majdnem atomjaira kell belezni a vasat. Többek közt le és fel kell szerelni a nyomó csövet is ahogy Bilux Cartárs is említette lentebb. Ott nézz körül nem látsz-e kifújást, laza bilincset...stb. A második képen bekarikázott csőnél gondolom valami gumigyűrűvel tömíthetnek (csak tipp, még nem szedtem szét) azt kicserélték vagy visszarakták a régit?
Én is beleestem ebbe a hibába mikor a klímahűtőt cseréltem. A két csőtömítést visszaraktam. Hiba volt, rövid idő után szivárogni kezdett a gáz. Egyszerűen elfelejtettem újat venni, pedig tudom hogy tömítést nem illik visszatenni.


Bilux03-09-2013 08:49:12 //
40183
Vagy túlhuzták és megsérült a cső.
Más tippem nincs ha elötte volt 1,6 utána nincs 1,6 óra szerint.
Bilux03-09-2013 08:48:06 //
40182
Valamelyik csövet nem rögzítették rendesen és kifúj?
Váltó cseréhez nem tudom mit borítanak szét a motoron.
a kettőnek nem sok köze van egymáshoz ....azaz semmi
Szerintem egyszerűen csak arról van szó amit joe75 is mondott. Nem kalibrált vagy hitelesített mérőórákról van szó, mindig van valamennyi szórása a meglévő nyomásnak a kijelzetthez képest... Hol kisebb, hol nagyobb. Akinek csak 1.4-ig megy fel szerintem annak is megvan az a ~1.6 bar, csak el van állítódva az óra néhány tizeddel.
A másik dolog, hogy amit egyszer szétszedtek, azt csak a legritkább esetben tudják teljesen ugyanúgy összerakni... ezért lehet a cserék után eltérés...
Bilux03-09-2013 08:02:01 //
40179
Ki akarsz babrálni magaddal?
.....03-09-2013 06:53:42 //
40178
Nekem mindaddig felment 1,6-ig a turbó amíg kuplungot és lendkereket nem cseréltettem. Mit ronthattak el? Vagy cseréltek...
aroli02-09-2013 23:24:26 //
40177
Köszi. Nem tudod hogy a 175 lovas lapát nélküli szívósora felcsavarozható a lapátos helyére ?
Nekem 1,6 alatt egy icipicivel áll meg. Koppanásig asszem még nem ment...de majd figyelem.
joe7502-09-2013 20:59:00 //
40175
Nekem 1.4 fölé nem megy......de ilyen amióta megvan. De így is mentem, vele GPS szerinti 237-et....... persze nem hinném hogy ezek hitelesített nyomásmérő órák lennének...
Liquid02-09-2013 20:34:54 //
40174
najó legközelebb megnézem de emlékeim szerint kimegy
Nem mondanám, ha nem úgy lenne... 1.5 fölé kicsivel megy, de kattanóig még nem sikerült pördítenem...
Liquid02-09-2013 20:20:58 //
40172
hogyne menne, csak gázt köll neki nyomni :)
Nézd át ezt, hátha segít!

18.oldal:
"Ha a riasztóberendezés bekapcsolásakor
egy második hangjelzés is hallható,
kapcsoljuk ki a rendszert a Ë gomb
megnyomásával, ellenőrizzük az ajtók,
a csomagtér- és motorháztető megfelelően
becsukott állapotát, azután a Á
gomb megnyomásával kapcsoljuk be ismét
a rendszert.
Ellenkező esetben, a nem megfelelően
becsukott ajtót, a csomagtérajtót és a
motorháztetőt a riasztórendszer kizárja
a felügyelet alól. Ha az ajtók, a motorháztető
és a csomagtérajtó megfelelően
be vannak csukva, és az ellenőrző
jel megismétlődik, az a rendszer működési
hibáját jelzi. Ebben az esetben lépjünk
kapcsolatba egy Alfa Romeo márkaszervizzel."
Sziasztok!
Az mitől lehet, hogy záráskor máshogy csipog, mint eddig?
Sokat villog és csipogás után pár másodperccel csippan megint.
Tartalékkal is próbáltam, dettó.
Ötlet valakinek?
Hmmm! Nem az én videóm, de nálam is ugyanilyen... 1.6-ig még sosem ment fel a mutatóm...
Katt
azt még nem néztem majd holnap meglesem :P
ez nem igaz, nekem felment az 1.9-nek is meg a 2,4-nek is
Az ha nem megy fel 1.6-ig a turbobar az nem probléma, úgy tudom gyárilag senkinek sem megy fel odáig.
ez amit fel raktam csak alapjárat ha oda tiprok neki 1.6 ig nem megy ki alatta meg áll ,ja és gyujtást rá adom akkor is igy áll a turbo orám csak akkor megy le 0 ra ha le veszem a gyujtást
...és gondolom, ha a 7 éven belül nem a márkakereskedésben veszed, azonnal ugrik a gari...
KIA Carrens 2006-os első fékcső csak gyári 20e/ oldal...KIA 7 év garancia nyühehhehee :P
Nálam speciel az első osztás közepén áll alapjáraton... Nyélgáznál felszalad 1.5-ig.
ha jó minden nem rángat az 4-ben sem meg 5-ben sem 60-nál az más miatt rángat ...
Így van! Ha városban betartod, akkor a sebességhatáron (60km/h) éppen 1500-at forog a motor. Tessék visszatenni harmadikba, akkor forog 1750-2000-ig kb, a fogyasztás csak elhanyagolható mértékben nő, de közben kíméled az autót azzal, hogy nem erőlteted.
És láss csodát, nem fog rángatni egyáltalán!
idén nyáron egy valag akkut adtunk el csodálkoztam is rajta ...holnap is jönnek valami zselés vartáért motorhoz valami 50 rugós szar...ki ad ki érte ennyit? :P
Shadin01-09-2013 20:07:05 //
40154
Úgy legyen :-)
Ah, jönnek majd az érdeklődők új akku után :-DD
Regenerált a Párduc a 8-ason, kényelmes tempomatos utazó tempónál. Nem volt 2000 sem a fordulatszám.
Erről jutott eszembe, hogy a
kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
no jönnek az emberes hónapok lassan mindenkinek döcögés nélkül az autója és a rángatások is megszűnnek :D
Shadin01-09-2013 18:12:16 //
40148
És padlógázon kimegy 1,6-ig? Mert normál esetben az 1,4-et épphogy el hagyja.
gyujtáson is igy áll az ora
Köszönöm, ma megkókányoltam :-D
de mindig igy áll mi lehet a gond
akkor valami nem jo nekem itt
GTPeti01-09-2013 15:39:34 //
40142
Dömpi ismerőse épp most akar venni egyet. :)
DeezL01-09-2013 15:38:13 //
40141
mindegy egyelőre a 156ot kellene eladni,ami szintén jó állapotú stb
Alapjáraton nekem mindig 0-án áll. Kivéve ha éppen regenerál, de akkor is csak 0.1 bar-on.


ablakemelö szerkezet csere

alapjáraton a turbo orám igy áll
GTPeti01-09-2013 14:54:39 //
40137
Én adnék, ha tényleg jó állapotban van.
DeezL01-09-2013 14:52:50 //
40136
sziasztok egy frissen szervízelt 1.9 150lovas sedan 110ezer km-t futott 2006os 159esért adnátok 2,2-2,3milliót? vagy kb mennyi lenne a reális ára amennyiért lehetne olyant venni?
mizooo01-09-2013 14:47:58 //
40135
Remélem, hogy jó lesz a műanyag lapátos is egy darabig mert a múltkor azt küldtél :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.