Forum >> 159

ALFI15619-09-2013 19:48:47 // 41163
Ki lehet kaparni,csiszolni csak melós.Ezért inkább kidobatják.De az se mindegy szerintem,hogy milyen van belenyomva continental vagy valami no name
mzo19-09-2013 19:01:45 // 41162
Én használtam, igaz csak robogón, de ott nekem bevált. Mondjuk nem defektem volt, hanem csak idegesített, hogy hetente leeresztett fél légkört a gumi, vettem a motoros boltban egy defektjavítót és belenyomtam, ill azzal felfújtam a gumit. Na azóta fél évente egyszer kell bele fújni. :) Habszerű valamit nyom ki magából ami a levegő hatására egyfajta ragacsos gumiszerűséggé válik. Annyi, hogy ha belenyomta az ember a gumiba akkor menni kell vele, forgatni a kereket, hogy a hab egyenletesen szétterüljön a gumi belsejében. A gumisok viszont állítólag utálják a szert mert a belső nélküli gumiknál a felni belsejére is rátapad és nehéz levakarni.
Grando19-09-2013 19:01:29 // 41161
Itt is kérdezd meg azért, ha nincs kedved Pápára elbumlizni. Nekem komoly, megbízható emberek ajánlották, szóval valszeg tudják a dolgot - magam nem próbálkoztam még náluk. Bár Miskolctól Budapest sem köthető be feltétlenül az esti bevásárló körbe.
A pápai egyébként kipróbált, bevált üzlet, csak sokunknak sajnos messze van. :(
Alfonis19-09-2013 19:00:48 // 41160
a kulcsnak a kártyája gondolom kell hozzá(kód). vaagy?
avvocato19-09-2013 18:09:38 // 41158
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy 159-es alfához hol tudnék pótkulcsot csináltatni, mert csak egy van sajnos.Megköszönném, ha lenne valakinek infója, meg hogy mennyibe fájna a mutatvány.
mizooo19-09-2013 18:05:52 // 41157
Az enyémben 206000 van én sem érzek rajta semmit, de lehet egyszer csak vége lesz... Addig is próbálom kímélni ha lehet.
Piritu - 1.000.00019-09-2013 18:04:29 // 41156
Most olvasgatom a kommentjeit :-DD
mizooo19-09-2013 18:00:37 // 41155
Na ebből nem szeretnék tölteni az autómba :)

Erhard megnézem az Edge amit adtál hologrammos e :P
Amúgy lassan olajcsere ismét, 11000 Km az olajban.
Piritu - 1.000.00019-09-2013 17:24:33 // 41154
Erről jut eszembe:
Használt már valaki gyakorlatban ilyen defektjavítót?

Nekem a gumis azt mondta, hogy utána általában mehet a kukába a gumi.
A másik, hogy mekkora lyukat tud betömni?

(Igazából a Spider miatt izgat a dolog, mert ott a 110 literes csomagtartóban van a pótkerék.)
Piritu - 1.000.00019-09-2013 17:19:38 // 41153
Ráadásul azt írja, hogy egy bordó autó volt, ami meg különösen jól áll a 159-nek. Nem véletlen, hogy bevezetéskor bordó volt a legtöbb bemutató autó.
ALFI15619-09-2013 17:15:54 // 41152
A hátulja a legdúrvább szerintem.
ALFI15619-09-2013 17:15:25 // 41151
Nem az elhasználás,hanem annak van egy szav.idelye ami után már nem igazán tömít.
Piritu - 1.000.00019-09-2013 16:57:01 // 41150
Mit vétett szegény autó? :-O
Ildiko19-09-2013 16:44:07 // 41149
Nekem is gyorsjavító készletem van és épp néhány hete gondolkodtam, hogy meg kellene nézni, hol lehet hozzá kapni tömítő sprayt, ha esetleg egyszer elhasználnám és venni kellene. Kapható bármelyik autóalkatrész üzletben?
ALFI15619-09-2013 15:49:09 // 41147
És a híres Fehér úti kereskedés............
ALFI15619-09-2013 15:48:17 // 41146
Kaja után ne nézd meg mert hányás lessz!
Ezt
David | Centocinquantanove19-09-2013 15:43:23 // 41145
Nagyon minimálisan rázkódik akkoris, ha ki van nyomva a kuplung, viszont csörgés az nincs...
ALFI15619-09-2013 15:30:07 // 41144
Minimálissan csörög.Minimálissan rázkodik.
ALFI15619-09-2013 15:29:31 // 41143
Állítsd le benyomott kuplungal meg simán.Majd ha hallod a különbséget akkor gyűjtögess.Nem drága 300.000-körül megáll :)
David | Centocinquantanove19-09-2013 15:16:13 // 41142
Ezzel most nem vagyok bejlebb! Elhiszem, hogy nehéz írásban leírni egy hangot... :))
Vermacy19-09-2013 15:04:17 // 41141
Sztem ilyen lehet...

David | Centocinquantanove19-09-2013 14:53:29 // 41140
De milyen hangja? :))
ALFI15619-09-2013 14:49:32 // 41139
Üresbe ha leállítod úgy,hogy a kuplungot nem nyomod ki van hangja.Benyomott kuplungal nincs.Akkor kezd tönkremenni.
ALFI15619-09-2013 14:34:12 // 41138
Kérdés,hogy elbírja ez az 59-et vagy megtrogyik.
Vermacy19-09-2013 13:14:56 // 41137
Anyit azért tegyünk hozzá, hogy a tiéd 8V, míg az enyém 16V. Így már lehet különbség...

Mit jelent, hogy bazi jól fogyaszt?
Dömpi (il dottore)19-09-2013 12:50:19 // 41136
40-50-es tempónál 3-ban városozom, 70 alatt (és 2000 rpm alatt) nincs 4. fokozat.
országút 80-90-es csordogálásnál még csak 5., tartós 100 felett jöhet a 6. csak.

A 2tömegűm szereti, a kocsi virgonc, és bazi jól fogyaszt.

A kétkedők kedvéért elmondom, hogy ha 90-nél 6-ban hagyod többet eszik, mintha visszatennéd 5-be. Próbáld ki, meg fogsz lepődni.
Dömpi (il dottore)19-09-2013 12:40:18 // 41135
Nekem nem volt semmi előjel. Egyszercsak beindítottam és morgott folyamatosan. Az enyém anno teljesen beállt.
Coolby-nak viszont hetekig kerregett, de nem állt be. Ő ki is cserélte.
Dömpi (il dottore)19-09-2013 12:37:31 // 41134
Nekem nyáron az egyik téli kerék a pótkerekem, télen meg nincs, csak egy doboz gyorsjavító spray, amit viszont ha belenyomnék a kerékbe, akkor kuka lenne.

Amúgy emelőm sincs.

Én hülye, úgy vettem a kocsit, hogy semmi ilyesmi nem volt benne.

Ha hosszú útra megyünk, akkor átrakjuk a 147-ből az emelőt...ahhoz adtak mindent.
'''''19-09-2013 11:55:46 // 41133
Nincs!Kellett a hely a füstgépnek! :-)
David | Centocinquantanove19-09-2013 11:48:21 // 41132
De akkor van gyári Fix&Go gyorsjavító készleted... Vagy nem?
'''''19-09-2013 11:25:54 // 41131
Még pótkerekem sincs! :-)
Liquid19-09-2013 11:02:29 // 41130
mondjuk a nagyféknél nincs túl nagy mozgástér :) Tekintve hogy vasfelni nemigen van (max. a mankókerék), és alufelniből se fér fel sokféle
'''''19-09-2013 10:55:29 // 41129
Én is a 18-as gyári felnire rakom a téli gumikat.Semmi baja nem lesz télen.
Vermacy19-09-2013 10:46:30 // 41128
Egyik Mondeós kollégám vett egyszer egy utángyártott alufelnit télre és ahhoz hozzátapadt a hó. Átcentírozta a kereket és állandóan letapadt vele. Ő lecserélte.

Nekem a gyári 17-es most a téli felnim és Nekem bevált! Semmi gondom vele, takarítom a havat a küllők közül, ha esetleg beszorulna vmi és fagypont fölött azért leveretem róla a sós löttyöt.
Liquid19-09-2013 10:35:32 // 41127
így van, ez egy hülyeség hogy nem bírja a telet. Nekem semmi gondom nem volt eddig velük. Mondjuk célszerű egy téli szettet venni.
A hólánc más kérdés, a 17"-es kerékre fel se lehet tenni, a kisebbekre nemtom.
Liquid19-09-2013 10:33:45 // 41126
akkor jó :)
őszintén szólva nem tudom mivel kezdődik, szerencsére nem volt ilyenben részem. Azt tudom hogy csattog ha odavan
Vermacy19-09-2013 10:30:40 // 41125
Lehet, mert már késő volt és még a cégnél vártam egy überzsír megbeszélésre...

5-ikben városozok max., de ott is akkor, ha már legalább 70-et mutat a vízhőfok. Addig max. 4-es. Sosem padlózok alapjárat közelében, még 1500-nél sem, mert valójában értelmetlen.

Alapjáraton full autó, 32 fokra állítva, mindkét ülés 3-asra kapcsolva. Így egy-két órán belül megszáradtam, ruháim is, hajnalban még aludni is tudtam takaró nélkül :o)
Vermacy19-09-2013 09:58:00 // 41124
Na, meglátjuk :o) Remélem, Nekem lesz igazam!
Vermacy19-09-2013 09:56:13 // 41123
Takarítsd az alufelnit télen is főleg fagypont felett ésnem lesz baj!
David | Centocinquantanove19-09-2013 09:48:35 // 41122
Néhány dolgot félreértelmeztél, vagy nem olvastad figyelmesen.
Az alapjárat közeli tartományban tartósan és terhelve járatni a motort lehet káros. Tehán ha a hidegben "raboskodva" alapjáraton csak a klímát használtad fűtésre az egyáltalán nem olyan veszélyes a leírás alapján. Szép is lenne...
Másrészt meg ilyen helyzetekben az autó van értetek és nem fordítva...

Én a helyedben inkább a hatodikban való városozás miatt aggódnék, mert az aztán tényleg csak fölösleges szivatás a kettőstömegnek szerintem.

Viszont a kérdés jogos, hogy mi az az "alapjárat közeli fordulat"... 1000-1200?
David | Centocinquantanove19-09-2013 09:41:53 // 41121
Mik az előjelei - ha vannak - a köttőstömegű tönkremenetelének?
Csak azért kérdem, mert én én vasam 200e felé jár már, és semmi extrát nem érzek rajta...
mzo19-09-2013 08:51:44 // 41120
A Jasz akku teljesen jo. És Nekünk a Corsában a gyári GM akku az Vartát takar.
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2013 08:50:56 // 41119
jah és egyszer sem töltöttük igaz töltődik naponta 200km-en ...
Erhard 242 (Pure Energy)19-09-2013 08:45:52 // 41118
én általában berakom a Jász akkuját, mert kéznél van és kb 8 márkanéven futó akkut is ők gyártanak ebből természetesen nagy nevek is vannak egyéb iránt az offosba Vartát vettem...jah ez a 3. Alfám amiben 3 évesen megdöglött a gyári akku ezért Exide-ot biztos nem veszek ...érdekes a cégesbe az opel akku (ki tudja mi fene) 2004-es még mindig jó, hihetetlen...
GTPeti18-09-2013 22:49:54 // 41117
"az akku feszültsége határozza meg a töltőáramot, meg a belső ellenállása..."
Ez szerintem is pontosan így van.

Bár egy nagyobb akksinak kisebb a belső ellenállása, a gen. és az akku között létrejövő feszültségkülönbség hatására jön létre a töltőáram. Ez egy csekély mértékben lemerült akkunál nem hogy a generátor max. áramának felét nem éri el (- a max. áram dízeleknél ugye 120A -), de nagyon rövid idő elteltével 10 Amper alá csökken a csekély feszültségkülönbség miatt. Ezért nem nagyon van értelme személyautó-akksinál egy 6A-nél nagyobb áramú töltőnek. (Mert viszonylag rövid ideig tud csak gyorsabban tölteni.)
Csabi18-09-2013 22:40:00 // 41116
"Cserébe viszont a töltő áram ugyanakkora töltő feszültség mellett egy nagyobb teljesítményű fogyasztónál (akku) magasabb lesz, tehát jobban terheli a generátor (diódasort)".

Miért is? Szerintem, leegyszerűsítve az akku feszültsége határozza meg a töltőáramot, meg a belső ellenállása...
Egy kisebb kapacitású akkut egy indítás, vagy több indítás jobban lemerít, azaz jobban lecsökken a feszültsége=> nagyobb töltőáram fog kialakulni mint egy nagy kapacitásúnál amit nem merít le ugyanarra a szintre ugyanaz az igénybevétel...
Ergo egy kis akksinál nagyobb amper csúcsok alakulnak ki....
Liquid18-09-2013 21:09:19 // 41115
az általad favorizált vezetési stílus bizony nem tesz jót neki, de majd az idő megerősíti :) vagy téged vagy a cikket :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.