Forum >> 159
mzo04-10-2013 21:45:22 // 41771
Szia, köszi, de Neked ami neked van az nagy navi, és sajnos nem hiszem, hogy az jó lenne nekem is. De azért köszönöm. KUL-ra sajnos nem megyek, majd legközelebb. Gyereknek lesz szüreti napi fellépése az ovival, kötelező program :)
mzo04-10-2013 21:41:07 // 41770
Én is kutattam már sokat de sajnos semmi.
Viszont holnap kipróbálok egy két dolgot a hangvezérléssel, hála Shadinnak :)
Viszont holnap kipróbálok egy két dolgot a hangvezérléssel, hála Shadinnak :)
Pityukoma04-10-2013 21:39:47 // 41769
Bocs látom már tárgytalan :-)
Pityukoma04-10-2013 21:38:55 // 41768
Szia nekem van pendrive-on MO. térképem, de az enyém cd-ről olvassa be, úgyhogy nem tudom jó-e a tiédbe. Ha valahol összefutunk akkor bele próbálhatnánk. Csak elötte szólj hogy legyen nálam. A KUL-ra jössz holnap?
mzo04-10-2013 21:37:46 // 41767
"Hogyan használjuk az SOS Emergency szolgáltatást?
A Szolgáltató Központtól történő segítségnyújtás kéréshez nyomja meg az első utastér lámpatest
keretén levő kezelőpanelen elhelyezett
SOS
gombot. A szolgáltatás véletlenszerű aktiválásának elke-
rülése érdekében a rendszer néhány másodperces biztonsági késleltetéssel továbbítja a kérést
a Szolgáltató Központ kezelőjéhez. Az
SOS
szolgáltatás sikertelen hívása esetén automatikusan
a vészhelyzeti telefonszám hívása történik.
A
Blue&Me™ Nav
a biztonsági késleltetés végén hangüzenettel és riasztási hangjelzéssel tájékoz-
tat. A segélykérési eljárás a (műszercsoporton megjelenő) biztonsági késleltetési időtartam után az
SOS
gomb ismételt megnyomásával megszakítható.
A biztonsági időtartam letelte után a
Blue&Me™ Nav
automatikusan küld egy, a segítségkérés ada-
tait és a gépkocsi GPS pozícióját tartalmazó SMS üzenetet, és a kihangosító berendezésen keresz-
tül lehetővé teszi a Szolgáltató Központ telefonon történő hívását, és egy operátorral történő beszél-
getést. Biztonsági okokból a légzsák működésbe lépése esetén a hívás automatikusan továbbítódik,
és a GPS segítségével a gépkocsi helyzete rövid időn belül meghatározásra kerül.
Az
SOS
szolgáltatás a gépkocsi első 2 évében ingyenes.
Ez alapján azt feltételezem, van benne telefon modul és GPS is
A Szolgáltató Központtól történő segítségnyújtás kéréshez nyomja meg az első utastér lámpatest
keretén levő kezelőpanelen elhelyezett
SOS
gombot. A szolgáltatás véletlenszerű aktiválásának elke-
rülése érdekében a rendszer néhány másodperces biztonsági késleltetéssel továbbítja a kérést
a Szolgáltató Központ kezelőjéhez. Az
SOS
szolgáltatás sikertelen hívása esetén automatikusan
a vészhelyzeti telefonszám hívása történik.
A
Blue&Me™ Nav
a biztonsági késleltetés végén hangüzenettel és riasztási hangjelzéssel tájékoz-
tat. A segélykérési eljárás a (műszercsoporton megjelenő) biztonsági késleltetési időtartam után az
SOS
gomb ismételt megnyomásával megszakítható.
A biztonsági időtartam letelte után a
Blue&Me™ Nav
automatikusan küld egy, a segítségkérés ada-
tait és a gépkocsi GPS pozícióját tartalmazó SMS üzenetet, és a kihangosító berendezésen keresz-
tül lehetővé teszi a Szolgáltató Központ telefonon történő hívását, és egy operátorral történő beszél-
getést. Biztonsági okokból a légzsák működésbe lépése esetén a hívás automatikusan továbbítódik,
és a GPS segítségével a gépkocsi helyzete rövid időn belül meghatározásra kerül.
Az
SOS
szolgáltatás a gépkocsi első 2 évében ingyenes.
Ez alapján azt feltételezem, van benne telefon modul és GPS is
mzo04-10-2013 21:36:41 // 41766
Nagyon jó ez a Magyar verzió, köszi Shadin, nagy vagy! :)
Lexlutor04-10-2013 21:30:10 // 41765
Térkép linket én se bánnék. Nekem is ilyen van de nem találtam térképet. Ahol volt már nem élt a link. Biztos van benne gps ,mert valahogy egyszer nekem kiirta a koordinátákat. Segélyhívó itthon nem működik. Felhívtam az Alfa szervizt .Válsz: Nem halotak még ilyenről.
mzo04-10-2013 20:48:20 // 41762
Valószínűnek tartom, hogy GPS-t használ, de hogy van-e benne mobil modul? Nem tudom sajnos...
Holnap próbálgatom majd megnézem hátha valami mást is ki tudok belőle csikarni mint a bájos nő hangot, :)
Jó lenne egy magyar térkép hozzá és akkor lehetne élesben is tesztelni. Sajnos csak 2008-as Olasz van a pendrive-on meg a letöltött Brazil, de azt meg még inkább a hajamra kenhetem
De nincs itt senki a fórumon akinek van Blue&Me kisnavi az autójában?
Holnap próbálgatom majd megnézem hátha valami mást is ki tudok belőle csikarni mint a bájos nő hangot, :)
Jó lenne egy magyar térkép hozzá és akkor lehetne élesben is tesztelni. Sajnos csak 2008-as Olasz van a pendrive-on meg a letöltött Brazil, de azt meg még inkább a hajamra kenhetem
De nincs itt senki a fórumon akinek van Blue&Me kisnavi az autójában?
mzo04-10-2013 20:39:10 // 41761
megmondom őszintén idáig egyszer sikerült elindítanom a telefonon tárolt zenéket, azt is úgy hogy próbálkoztam a hangvezérléssel. :) Azóta viszont pendrive-on hallgatom a zenét azt sikerült lejátszásra bírni szintén hangal, de elég esetleges a zene hangvezérlése. :) Viszont a telefon remekül működik hanggal. :)
A telefonon levő navigációt is kihangosítja? Na ezt nem tudtam majd kipróbálom.
Viszont a riasztóval kapcsolatban ha valakinek van infója még mindig szivesen venném :)
A telefonon levő navigációt is kihangosítja? Na ezt nem tudtam majd kipróbálom.
Viszont a riasztóval kapcsolatban ha valakinek van infója még mindig szivesen venném :)
GTPeti04-10-2013 20:03:36 // 41760
"SOS gombot megnyomva elvileg magyaráz valamit olaszul a nő, majd közli hogy nem található szerviz a közelben. :) Az infó gombra szintén magyarázat a válasz amit szintén nem értek.."
Ezek számomra azt sugallják, hogy GPS-t használ és egy adatbázist, vagyis a szervízek listáját. Bár nem egészen kerek a dolog. A barátom autójában is ott ez a három gomb, de nem navis a fejegysége.
1. Akkor elrejtettek máshova egy GPS-vevőt?
2. Az SOS számomra igazából valódi segélykérést jelent. Nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy van benne egy SIM-kártya nélküli mobil modul, csak vészhívásra. Vagy ez kizárt?
Ezek számomra azt sugallják, hogy GPS-t használ és egy adatbázist, vagyis a szervízek listáját. Bár nem egészen kerek a dolog. A barátom autójában is ott ez a három gomb, de nem navis a fejegysége.
1. Akkor elrejtettek máshova egy GPS-vevőt?
2. Az SOS számomra igazából valódi segélykérést jelent. Nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy van benne egy SIM-kártya nélküli mobil modul, csak vészhívásra. Vagy ez kizárt?
Alfonis04-10-2013 19:47:03 // 41759
hát h mitől függ azt nemtom. Gondolom a blue & me s van ilyennel szerelve meg amiben van nav mert akkor tudod kihasználni a gombokat. tudnád ha lenne magyar funkciója vagy valami. Ezért én is lecseréltem egy szemcsitartóra amiben rágót tartok. :D Praktikusabb... De szemüveg nem fér bele az tuti. :P
a zenét is tudod bt (telóról) nyomni? azt h csináltad?
a kapcsolódásig megvagyok énis mindig erről telefonálok, de zenét még nem próbáltam... Arra rájöttem, ha megy a telón a gps és netről telózok pl Viber ről. akkor kihangosítja a gps hangját is és azt mellémondja a hangfalakon. Szal gondoltam h van itt valami amiről nem tudok :D
a zenét is tudod bt (telóról) nyomni? azt h csináltad?
a kapcsolódásig megvagyok énis mindig erről telefonálok, de zenét még nem próbáltam... Arra rájöttem, ha megy a telón a gps és netről telózok pl Viber ről. akkor kihangosítja a gps hangját is és azt mellémondja a hangfalakon. Szal gondoltam h van itt valami amiről nem tudok :D
mzo04-10-2013 19:21:22 // 41758
A középső gombok:
SOS gombot megnyomva elvileg magyaráz valamit olaszul a nő, majd közli hogy nem található szerviz a közelben. :) Az infó gombra szintén magyarázat a válasz amit szintén nem értek.. :) A nav gombra pedig elvileg a Blue&Me kisnavit hoznám működésbe, amit egy pendrive-on keresztül kell csatlakoztatni és a műszerfali középső kijelzőn navigálna nyilakkal valamint hanggal. Van hozzá egy pendrive de azon sajnos csak Olaszország térkép van így itthon nem működik. Nem kell a működésükhöz mobillal kapcsolódni, ha bent van a pendrive akkor elvileg már működik a navi. Az lehet hogy az Sos gombhoz hozzá lehet rendelni egy telefon vészhívást, ezt még nem próbáltam. Szóval az a 3-om gomb a navigációhoz van.
Az Iphonenal viszonylag könnyedén tudtam az autóhoz csatlakozni, történt egy szinkronizálás és onnantól ahogy beindítom az autót, ill ráadom a gyújtást már csatlakozott is a telefonra feltéve persze ha a bluetooth be van kapcsolva. A telefont lehet hangvezérléssel is irányítani ehhez meg kell nyomni a kormányom lévő telefon gombot. Nekem a hívás és a zenelejátszás sikerült. Elvileg a műszerfali kijelzőn meg lehet jeleníteni az sms-eket is, és persze kiírja a hívó félt, a telefonkönyvet, zenéket stb.. a kihangosítás hangminősége nagyon jó és a kormányról viszonylag egyszerűen lehet kezelni az egészet.
Próbáltam keresni hátha le lehet tölteni teljes európa vagy akár Magyarország navit de csak Brazilt! találtam. Persze fizetősen le lehetne de annak elég horror ára van. Annyira meg nem fontos lévén a telefonon is van navigáció, bár jó lenne az autóét használni. :)
SOS gombot megnyomva elvileg magyaráz valamit olaszul a nő, majd közli hogy nem található szerviz a közelben. :) Az infó gombra szintén magyarázat a válasz amit szintén nem értek.. :) A nav gombra pedig elvileg a Blue&Me kisnavit hoznám működésbe, amit egy pendrive-on keresztül kell csatlakoztatni és a műszerfali középső kijelzőn navigálna nyilakkal valamint hanggal. Van hozzá egy pendrive de azon sajnos csak Olaszország térkép van így itthon nem működik. Nem kell a működésükhöz mobillal kapcsolódni, ha bent van a pendrive akkor elvileg már működik a navi. Az lehet hogy az Sos gombhoz hozzá lehet rendelni egy telefon vészhívást, ezt még nem próbáltam. Szóval az a 3-om gomb a navigációhoz van.
Az Iphonenal viszonylag könnyedén tudtam az autóhoz csatlakozni, történt egy szinkronizálás és onnantól ahogy beindítom az autót, ill ráadom a gyújtást már csatlakozott is a telefonra feltéve persze ha a bluetooth be van kapcsolva. A telefont lehet hangvezérléssel is irányítani ehhez meg kell nyomni a kormányom lévő telefon gombot. Nekem a hívás és a zenelejátszás sikerült. Elvileg a műszerfali kijelzőn meg lehet jeleníteni az sms-eket is, és persze kiírja a hívó félt, a telefonkönyvet, zenéket stb.. a kihangosítás hangminősége nagyon jó és a kormányról viszonylag egyszerűen lehet kezelni az egészet.
Próbáltam keresni hátha le lehet tölteni teljes európa vagy akár Magyarország navit de csak Brazilt! találtam. Persze fizetősen le lehetne de annak elég horror ára van. Annyira meg nem fontos lévén a telefonon is van navigáció, bár jó lenne az autóét használni. :)
mzo04-10-2013 19:00:04 // 41757
hmmm érdekes, nekem nem reagált semmire sajnos mikor bezártam az autót. Lehet hogy csak előkészítés lenne benne? Ha esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a riasztóval akkor szivesen veszem a segítségét! :)
Shadin04-10-2013 18:37:22 // 41756
GTPeti04-10-2013 18:36:12 // 41755
Ezek a középső gombok hogy működnek? BT-n keresztül kell neki egy mobiltel, vagy van GSM modul az autóban is?
mzo04-10-2013 18:10:13 // 41754
Áhá! Akkor van benne riasztó?! :) Amikor vettük, akkor mondták hogy van, meg olvastam is valahol, valami angol nyelvű leírásban, hogy az ami nekem van az elvileg a riasztós verzó, de miután próbálgattam, becsuktam magamra, majd nyitott ajtónál bezártam, stb.. de semmit nem reagált rá, nem riasztott, így úgy voltam vele biztos valamit rosszul értelmeztem. Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy hogy lehet ezt aktiválni, hogy működjön is? A középső gombokat már kitapasztaltam, azok működnek is, lehet jókat cseverészni egy aranyos hangú hölggyel. :) Hangvezérlés is működik, simán tudok hívni pusztán bemondás alapján. :)
Szóval, hogy is van ezzel a riasztóval?
Szóval, hogy is van ezzel a riasztóval?
Shadin04-10-2013 17:27:41 // 41753
A két szem elvileg a gyári riasztó UH adója-vevője, a középen pedig a Blue&Me NAV gombjai vannak.
mzo04-10-2013 17:05:03 // 41752
Tényleg azt már csak kíváncsiságból kérdezem, hogy mitől függ hogy milyen belső "csillár" van az autóba építve? Ilyen , vagy ilyen .
Bocs a lopott képekért Balki, de most nálad találtam így hirtelen. :)
Nekem az első van, (mondjuk szebb állapotban :) ) és pl nem tudom a két kis fekete "szem" mire szolgál... A másiknál látom, hogy szemüvegtartó van beépítve.
Bocs a lopott képekért Balki, de most nálad találtam így hirtelen. :)
Nekem az első van, (mondjuk szebb állapotban :) ) és pl nem tudom a két kis fekete "szem" mire szolgál... A másiknál látom, hogy szemüvegtartó van beépítve.
mzo04-10-2013 16:58:56 // 41751
Szóval neked is ilyen és nem romlott tovább? Azért ez megnyugtató, már kezdtem aggódni mi lesz még ebből.... :) A szervó olajat még jövő héten kicserélem, úgyis akkor csinálom a bal hátsó csapágy cserét is, ha már lúd legyen kövér
Alfonis04-10-2013 16:42:42 // 41750
ne idegeskedj ezen. Álló helyzetben nekem is darál picit már 1 éve (több mint 35E km)... De ha kettővel gurulok már semmi hang-dara-stb....!álló helyzetben amúgy sem szabad a kormányt tekerni!) :D Cserélj szervó olajat hátha megszűnik. Én cseréltem nem szűnt meg de tuti jó vlt neki. :P Főleg, h még nem volt addig cserélve. 60 E kén nem árt neki. Nem drága dolog...
Ma megtaláltam a megfelelő cangeszt... És megint csak örültem a nagy csomagtartónak h gond nélkül befért. :)
Ma megtaláltam a megfelelő cangeszt... És megint csak örültem a nagy csomagtartónak h gond nélkül befért. :)
Alfonis04-10-2013 16:36:11 // 41749
most mivan a szívósornak van előírt csereperiódusa? :O
8V nél ez, h van?
8V nél ez, h van?
Vermacy04-10-2013 16:11:21 // 41748
Hát ezaz! A C Vectrában meg szintén 150. Ki érti ezt?-)
Piritu - 1.000.00004-10-2013 15:44:09 // 41747
Halkan jegyezném meg, hogy ugyan ennek a motornak a 156-ban 120ezres a csereperiódusa.
Shadin04-10-2013 15:40:45 // 41746
rendben. mentem.
Piritu - 1.000.00004-10-2013 15:40:03 // 41745
Én jeget is vakartam az ablakról ma reggel :-P
ValeRossi4604-10-2013 15:32:14 // 41744
Köszi előre is :) most úgy látom,h a keddem nyugodtabb....de majd Rád írok és egyeztetünk .
Shadin04-10-2013 15:19:30 // 41743
Bármikor össze tudunk futni. Hétköznap kicsit később tudok oda érni, a péntek zúzós a 3 gyerkőccel.
ValeRossi4604-10-2013 14:14:36 // 41742
Azt hiszem nem fogok odaérni :( nem végzek a melómmal addigra....
mzo04-10-2013 14:06:42 // 41741
Engem meg most az hogy ma reggel éreztem azt először, hogy a kormány álló helyzetben valo tekerés közben picit darálós lett. És ez egy kicsit idegesít... Az megvolt idáig, hogy kanyarodás után néha, ritkán kicsit remegősen tért vissza a középállásba, azt már szinte megszoktam, (bár az Octavia utan nagyon furcsa érzés volt) de ez most új. Nem vészes, csak egy picit érezni, de amennyi rosszat olvastam mar az 59-esek kormány hibáiról, kicsit gyanakvóvá tesz ez a dolog.
GTPeti04-10-2013 13:31:17 // 41740
Ha ismersz tudod, hogy egyébként "a korom nem való a szívócsőbe" iskola híve vagyok. ;)
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
Ettől még a nem "öblített" szívószelepek elkoszolódnak. Ez a kérdésnek az a része ami még jobban izgat.
Vermacy04-10-2013 12:59:44 // 41738
A Tiéd emészthetőbb volt :o) bocsi Erhard!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Majd megnézem a gépkönyvet, mert erre vonatkozó utalás nem rémlik!
Vermacy04-10-2013 12:58:20 // 41737
Bázz! Ezt nem láttam a szervizkönyvben... :(
GTPeti04-10-2013 12:55:19 // 41736
Ismétlem magam. Amit én elképzelhetőnek tartok, az az hogy alapjáraton járatva, zárt szívórendszer mellett órák alatt bepermetezett pára lassan (!) leoldhatja a lerakódásokat, amik a leoldás lassúsága miatt maximum akkora koncentrációban jelennek meg a motorban, mint sok padlógázas gyorsításkor.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
Igen, ezt én elképzelhetőnek tartom.
mzo04-10-2013 12:48:29 // 41735
Én eredendően az LM-es videóról beszéltem, de akkor legyen egy óra. Te beleöntenéd, a járó motorba?
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 12:32:17 // 41734
LMM csak a bosch megy ugyi tönkre no Nissan Patrol 3.0DiD gyári 210e :)))
GTPeti04-10-2013 12:28:26 // 41733
1+ óra a művelet a másik, hasonló technológiával (amit emlegettem). Nem 5 perc! (Ld. 41732)
mzo04-10-2013 12:15:03 // 41732
Én sem kampányolok csak eszmét cserélek. ;) Oké nem írtad hogy egy, de sztem így is sántít egy kicsit. És hogy nem egyben szedi le persze -kb 2-3-5 perc alatt? Az se sokkal jobb csak egy kicsit javít a leányzó fekésén. :) de képzeld el máshogy: szdjük ki a szívósorban lerakódott tisztességes mennyiségű kormot, oldjuk fel valamilyen szerrel, kapink egy gyönyörű olajos kokszos masszás egyveleget majd ezt szép lassan pá perc alatt öntsük bele a szívósorba. Hm?
GTPeti04-10-2013 11:49:58 // 41731
"egy db kövér padlógáz után" Sehol nem írtam "egy db"-ot. Hangsúlyozom, nem egyben szedi le a lerakódásokat, hanem lassan távolítja el. (Ellenkező esetben tényleg kicsit durva lenne... :) Az, hogy esetenként egy rakás korom jut be az égéstérbe egy dízelmotor számára majdhogynem megszokott dolog. (Továbbra sem kampányolok a megoldás mellett.)
mzo04-10-2013 11:45:43 // 41730
Azt nem gondolhatod komolyan hogy egy ilyen több 10, illetve 100 e km alatt lerakodott dzsuva kipucolásakor mindössze annyi korom juthat a motorba mint egy db kövér padlógáz után? Én már egy sima Egr szelep pucolásból származó korom mennyiséget sem juttatnékbe vissza a szívósorba cseppfolyós vagy akármilyen állapotban, nem hogy egy komplett szívósorét. Abban viszont igazad van, hogy ettől a befecskendező rendszer nem károsodhat, mivel az külön rendszer.
Csabi04-10-2013 11:43:28 // 41729
Erhard rövidebben összefoglalta, elkerülte a figyelmem :P
Csabi04-10-2013 11:41:34 // 41728
Összességében a gondot az áramlásmódosító lapátkák okozhatják, amik a lerakodott korom miatt megszorulhatnak, vagy akadozva járhatnak...Műanyag lapátosoknál ez gyakori hiba...de mivel 2007v 2008-tól már fém lapátosak, ott már nincs gond...
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
Ez nem csak az olasz dieselekre vonatkozik, hanem az összes euro4-esre...A Bömösöknél gyári előírás 150ezernél a szívósor csere...
A négy karikásoknál valszeg jobban oldották meg a dolgot, mert ott nem nagyon lehet hallani szívósor gondokról(lehet h alapból fém lapátos)...
Egyébként egy szívósor pucolás nem a világ vége, durván egy nap 30-40eFt 150-200ezer kilométerenként
GTPeti04-10-2013 11:39:45 // 41727
Végülis korrektek, hogy előírják a cserét. (Ezzel elismerve, hogy addigra teletömődik korommal.)
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Én egy picit a hasonlóság miatt a közvetlen bef. benzinesek hasonló problémájára is céloztam. A HF-leszedés 100e-ként picit durva.
Erhard 242 (Pure Energy)04-10-2013 11:23:55 // 41726
mindegyik dejzel ilyen.... BMW-nél előírás a 200e km-nél csere pl...mindegyiknek van jövője vagy megy mehetsz gyalog, mint a .... :D
GTPeti04-10-2013 11:08:12 // 41725
Az injektor semmit, mert ez a lerakódás a levegővel jut be a motorba. A "majdnem egyben válik le" dolgot én kétlem. Olvastam egy hasonló (profibb) technológiáról, ott 1 óra alapjáratozás alatt tisztítják meg a szelepeket. Úgy tippelem, ezáltal max. annyi korom juthat be adott idő alatt, mint padlózáskor (a 159-es motorok nem agyonregulázott verzióinál).
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
(Továbbra is túl keveset tudok erről, úgyhogy ne tekintsétek pozitív véleménynek.)
Vermacy04-10-2013 11:00:41 // 41724
Rosso Brera? Motorháztető? Jobb első sárvédő és első lökhárító rendben voltak?-)
Vermacy04-10-2013 10:59:50 // 41723
150 ezrenként szétszedni vagy pucoltatni??? Ha ez a jövője az olasz dieselnek, akkor nem sokáig marad életben!
Vermacy04-10-2013 10:57:53 // 41722
Most építünk "szürke teret" egy új projektnek. 200 mikronos a tisztasági előírás! Sztetek, ha ez az előírás, akkor egy szabad levegős, majd nem egyben válik le mutatványnál mit kaphat az injektor, közös nyomócső ...stb?
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Nekem már a bukólámpás Mazdánál is égnek állt a hajam, amikor a "szaki" az udvarán lebontotta az olajvisszaforgató csövet meg a vízhűtőt pedig azok nem az üzemanyag-rendszer részei!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
530
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?