Forum >> 159
Szabolcs 15919-10-2013 18:23:24 // 42390
erre a hibára mondtak légtömegmérőt
Szabolcs 15919-10-2013 18:22:12 // 42389
: http://youtu.be/rDmWtMXjQOo
ALFI15619-10-2013 18:19:16 // 42388
A kormányt ha kitekered a két végállásba és sír a kormánymű akkor hamarossan kuka.De ha semmi hangja nincs akkor is ahogy elhozod azonnal szervó olaj csere.Meg a többi folyadék:fék,motorolaj,hűtőközeg plussz a 4 szűrő meg vezérlés kompletten.Ezek azok amiket meg kell tenni bárki bármit is mond.Senkinek ne hidj!De a használtautó vásárlás az ilyen.Ahogy az elöttem szólok is írták akkor még jöhet a kuplung,kettőstömegü,fék stb.....
Erhard 242 (Pure Energy)19-10-2013 18:14:53 // 42387
előttem össze foglalták az automata váltóhoz annyit, hogy igazság szerint 60, 100e-ként olajat kéne bennük cserélni, ha ránt a váltás közben vagy csúszik akkor az bizony 3 kilós kiadás mondjuk egy olajcsere is 1 kiló mivel le kell hozzá venni a váltót és szétszedni a szűrő miatt :( nem tudom miért az Aisin-t választották az egyik leggyengébb váltó...
Szabolcs 15919-10-2013 18:09:24 // 42386
valaki ha rá ér megnézhetné a sajátját 1.9 16v ha van ecu ja
Szabolcs 15919-10-2013 18:08:19 // 42385
vagy én már nem is tudom
Szabolcs 15919-10-2013 18:06:43 // 42384
alpjáraton is 430 at mutatott a müszer zárt egr rel ami nek 1.9 nél 250 körül kéne lenni a szerelö szrint valaki nem tudja a pontos értékeket
Belga19-10-2013 17:53:29 // 42383
Köszi a választ!
Gyanítom a listádból azért viszonylag sok orvosolható permanensen.
DPF, EGR, szívósor -> kikötés + chip
Ti gumikopás -> megfelelő értékre állítani a geometriát
Ami aggaszt a hengerfejrepedés, és a kormánymű. Ezeket vásárláskor lehet diagnosztizálni?
A váltónak mi a gyengéje?
Gyanítom a listádból azért viszonylag sok orvosolható permanensen.
DPF, EGR, szívósor -> kikötés + chip
Ti gumikopás -> megfelelő értékre állítani a geometriát
Ami aggaszt a hengerfejrepedés, és a kormánymű. Ezeket vásárláskor lehet diagnosztizálni?
A váltónak mi a gyengéje?
Alfonis19-10-2013 16:55:26 // 42382
Csak ennyi! :O elég soknak tűnik leírva :S de még akkor lehetne a szervóolaj tartály szűrő. Akksi 4 év felettibe már új v még gyári van. Egy használtnál a kettős tömegűt is érdemes lenne meghallgatni egy "halló/értő" fülnek.
amúgy ezt mentenünk kell egy dokumentumba hátha valaki még kérdezi akkor csak ctrl+c ctrl+v :D by Szosza :d
amúgy ezt mentenünk kell egy dokumentumba hátha valaki még kérdezi akkor csak ctrl+c ctrl+v :D by Szosza :d
Alfonis19-10-2013 16:50:45 // 42381
na rányomattam RainX et a szélvédőre. Előtte letisztítottam üvegtisztítóval majd szárazzal majd rainx. száradni hagytam. aztán már nem volt száraz rongyom de indulás előtt ugyis tankolni kellett egyből ott lemostam a vizes lehúzós játékkal. hát brutálisan pörgeti le a vizet már ott észrevettem :) viszont törlésnél hagy maga után egy fehér foltot ami eltűnik persze... :P na de még élesben nem volt tesztelve úgyh ha egyszer esik akkor beszámolok még :D
ALFI15619-10-2013 16:49:40 // 42380
Jól összeszedted.Ezekhez hozzájön a tőcsavar is.
Svéd19-10-2013 16:34:01 // 42379
Ok,kicsit egyszerüen fogalmaztam.Természetesen a sapka levételig eljutottam,sőt még a rúgós pántokat is leszedtem,de a trafót már nem tudtam kivenni,mert a vezeték teljesen le van rögzitve gyárilag,ahoz hogy a csatlakozot lehúzzam nincs elég hely,de ha valahogy mégis le eröltetném,hogyan teszem vissza?
Csabi19-10-2013 16:30:44 // 42378
kétlem, h a 430 bármit is elárulna...ha gond van vele észre fogod venni :)
Csabi19-10-2013 16:20:38 // 42377
2.4-nél nyitott EGR-nél ~360mg/löket, zártnál ~460mg Alapjáraton
.......................19-10-2013 14:50:48 // 42376
elsösorban az autómata váltóra,japán Aisin
a 2,4 jtdm Motor betegségei:
szivosori lapátkák,EGR szelep, DPF állandóan tömödik,nem tisztul ki,injektorok szoktak még 150ekm er felett eltéröen szállítani részterhelésen kormol(amit nem látsz mert ugye részecskeszürös),egyenetlen alapjárat,inditáskor fehér füst a kipufogóból ,ezek utalnak rá,
voltak még hengerfely repedés gondok ,föként az Automata váltósoknál
a TI mivel ültetett szereti megenni a gumik belsö felét,és a 235/40 R19 gummák qrva drágák
a 159 betegsége még a kormánymü,belemegy a víz (a fene tuja hogy),berozsdál a fogasléc,és KO,feujitot nincs,csak új vagy bontott
a futómú elég erös,de ha kopog lóg drága lesz a javítás,lengökarok elöre vannak az nem gond(csak drága)
hátulra viszont bármi kell nincs csak gyári aranyáron,vagy bontott ,ha találsz
a 2,4 jtdm Motor betegségei:
szivosori lapátkák,EGR szelep, DPF állandóan tömödik,nem tisztul ki,injektorok szoktak még 150ekm er felett eltéröen szállítani részterhelésen kormol(amit nem látsz mert ugye részecskeszürös),egyenetlen alapjárat,inditáskor fehér füst a kipufogóból ,ezek utalnak rá,
voltak még hengerfely repedés gondok ,föként az Automata váltósoknál
a TI mivel ültetett szereti megenni a gumik belsö felét,és a 235/40 R19 gummák qrva drágák
a 159 betegsége még a kormánymü,belemegy a víz (a fene tuja hogy),berozsdál a fogasléc,és KO,feujitot nincs,csak új vagy bontott
a futómú elég erös,de ha kopog lóg drága lesz a javítás,lengökarok elöre vannak az nem gond(csak drága)
hátulra viszont bármi kell nincs csak gyári aranyáron,vagy bontott ,ha találsz
Belga19-10-2013 14:13:19 // 42375
Sziasztok,
érdeklődnék, hogy 2008-as 2.4 ti Q-tronic-nál (200Le) mire érdemes figyelni vásárláskor?
Amik képben vannak, német autók, elméletileg friss TÜV vizsgával. Vegyesen kereskedés és privát tulaj, hirdetés szerint sérülésmentesek, a kereskedés garit is ad(hat).
köszi
érdeklődnék, hogy 2008-as 2.4 ti Q-tronic-nál (200Le) mire érdemes figyelni vásárláskor?
Amik képben vannak, német autók, elméletileg friss TÜV vizsgával. Vegyesen kereskedés és privát tulaj, hirdetés szerint sérülésmentesek, a kereskedés garit is ad(hat).
köszi
Szabolcs 15919-10-2013 13:59:30 // 42374
jó napot valaki véletlenül nem tudja hogy milyen értékeknek kell lenni a légtömeg mérönél mert az enyém szerelö szerint magas 430mg
GTPeti19-10-2013 12:52:34 // 42373
Elvileg ilyen a lámpátok hátulról.
GTPeti19-10-2013 12:45:23 // 42372
Cartárs, most tényleg...
Azt akarod, hogy leírjuk, hogy pár csavart ki kell csavarni a hátsó sapka eltávolításához, lehúzni róla a csatlakozót és utána elfordítani az izzót fixáló gyűrűt?
(Nem egy túl bonyolult művelet. A többi kommentárt magam kicenzúráztam. ;)
Azt akarod, hogy leírjuk, hogy pár csavart ki kell csavarni a hátsó sapka eltávolításához, lehúzni róla a csatlakozót és utána elfordítani az izzót fixáló gyűrűt?
(Nem egy túl bonyolult művelet. A többi kommentárt magam kicenzúráztam. ;)
Svéd19-10-2013 11:51:48 // 42371
Üdv,Hogy lehet kivenni a gyári xenonosból az izzót?
GTPeti18-10-2013 22:06:32 // 42370
Szép autó, jó kép!
(Az AA-n 7 éve nem változtatott vacak felbontást nem értem...)
(Az AA-n 7 éve nem változtatott vacak felbontást nem értem...)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:59:23 // 42369
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:56:36 // 42368
Nem, ez a téli vs. nyárigumi októberben topic
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:55:37 // 42367
Kellett valami, ami kitisztítja a légutakat. Ehhez forró alkoholgőz a legjobb. Ezért jó a forraltbor. De most nincs itthon bor. A pálinka önmagában "felforralva" nem túl jó...így került a forró teába. Amúgy egy gagyi vegyit használtam...jó páleszt sohasem öntenék teába!
GTPeti18-10-2013 21:54:25 // 42366
Ez itt a DPF vs. HP topic? :))
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:49:40 // 42365
meg az a pálinka méz és tea nélkül :-DD
Liquid18-10-2013 21:46:46 // 42364
én nímötöt ittam :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 21:44:46 // 42363
jó is az méz meg tea nélkül ...sörrel :)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:41:29 // 42362
No, megvolt. Ha már a sógorékról beszéltünk egy Schwechater volt :-)
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:33:57 // 42361
én is most nyomtam le egy pálinkás-mézes-forró teát nátha ellen
holnap forraltborral folytatom
holnap forraltborral folytatom
Liquid18-10-2013 21:23:57 // 42360
egészségedre, én már megittam :) meg mellé egy kis erőset is
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:21:27 // 42359
Na, mindketten már valami leányzót emlegetünk. Megyek bontok egy sört :-)
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:20:31 // 42358
Tiszta sor.
Csak kicsit más a leányzó fekvése, ha ezért a "sógoréknál" a sün még néhány Eurót is kér.
Csak kicsit más a leányzó fekvése, ha ezért a "sógoréknál" a sün még néhány Eurót is kér.
GTPeti18-10-2013 21:18:02 // 42357
"Szóval inkább a rosszabbra készülök." Helyes. ;)
Liquid18-10-2013 21:17:15 // 42356
ezzel nincs semmi gond, én is autóztam télen nyárival, a probléma ott kezdődik ha baleset részese vagy, mert akkor más lesz a leányzó fekvése, részemről pl. ezért az óvatosság
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 21:15:19 // 42355
belgiumban fogtam ki október vége felé 10cm havat nyári gumival ...na bumm nem 80-nal ha nem 60-nal mentem 40km-en ...
Piritu - 1.000.00018-10-2013 21:10:46 // 42354
Egy több száz km-es út előtt "gondolkodhatsz" amennyit akarsz, ha bejön egy front hóviharral. Volt már szerencsém a Sopron-Salzburg szakaszon is egy darabon hóviharral pár 100 km-el odébb meg száraz aszfalttal és napsütéssel találkozni. Volt már ahhoz is szerencsém, hogy reggel odafelé tizeniksz fok semmi csapadék, napközben meg esett 10 centi hó, és délután hótoló mögött jöttem.
Szóval inkább a rosszabbra készülök.
Szóval inkább a rosszabbra készülök.
GTPeti18-10-2013 21:09:11 // 42353
Csak arra céloztam, hogy ha olyan helyre megyek nyáron, ahol lehet hó akkor felteszek téligumit.* Különben mindig azon kéne közlekedni, ami elég kompromisszumos dolog...
*: Egyébként nem megyek, mert nem gurult el a gyógyszerem. :)
*: Egyébként nem megyek, mert nem gurult el a gyógyszerem. :)
Dömpi (il dottore)18-10-2013 21:05:10 // 42352
Liquid18-10-2013 21:03:19 // 42351
nem mindenki teheti meg hogy ne induljon el ha kaksi az idő :)
GTPeti18-10-2013 20:55:25 // 42350
És itt jön be a képbe a "gondolkodás faktor" elindulás előtt. Garmischra én sem indulnék el téligumi és termosz nélkül. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 20:55:05 // 42349
meg lehet novemberben plusz 20 fok is oda meg nagyon fasza a téli gumi ...pont ezért a kitétel
Piritu - 1.000.00018-10-2013 20:53:27 // 42348
Hm, július közepén is találtam a sógoréknál ilyen időjárást. Szóval bárhol, bármikor lehet. Novemberben meg főleg.
Erhard 242 (Pure Energy)18-10-2013 20:51:20 // 42347
ennyi :)))
GTPeti18-10-2013 20:49:17 // 42346
Személyautón, kisteherautón (3,5 tonnáig) valamint terepjárón kötelező a téligumi használata november 1 és április 15 között. Minimális mintamélység 4 mm.
Ez igaz, azzal a kitétellel amit lentebb írtam.
Itt az eredeti szöveg a hivatalos forrásból:
"Der Lenker darf ein Kraftfahrzeug der Klassen M1 (Personen-/Kombinationskraftwagen) und N1 (Lastkraftwagen bis 3,5 t) vom 1. November bis 15. April bei winterlichen Fahrbahnverhältnissen wie insbesondere Schneefahrbahn, Schneematsch oder Eis, dieses Fahrzeug nur in Betrieb nehmen, wenn an allen Rädern Winterreifen oder, wenn die Fahrbahn mit einer zusammenhängenden oder nicht nennenswert unterbrochenen Schnee- oder Eisschicht bedeckt ist, Schneeketten auf mindestens zwei Antriebsrädern angebracht sind."
Ez igaz, azzal a kitétellel amit lentebb írtam.
Itt az eredeti szöveg a hivatalos forrásból:
"Der Lenker darf ein Kraftfahrzeug der Klassen M1 (Personen-/Kombinationskraftwagen) und N1 (Lastkraftwagen bis 3,5 t) vom 1. November bis 15. April bei winterlichen Fahrbahnverhältnissen wie insbesondere Schneefahrbahn, Schneematsch oder Eis, dieses Fahrzeug nur in Betrieb nehmen, wenn an allen Rädern Winterreifen oder, wenn die Fahrbahn mit einer zusammenhängenden oder nicht nennenswert unterbrochenen Schnee- oder Eisschicht bedeckt ist, Schneeketten auf mindestens zwei Antriebsrädern angebracht sind."
Liquid18-10-2013 20:48:37 // 42345
a Q4-en majd mindegy milyen gumi van :)) csak ne kelljen fékezni :D
GTPeti18-10-2013 20:47:35 // 42344
Ez igaz. Ezért is paráztam, mikor márciusban a barátom TI Q4-ével mentünk autóbeszerző útra az ország másik végébe. :)
Erősködött, hogy jó lesz az a nyári. Necces volt, de tényleg tiszták voltak az utak, így mindenkit levert a Nyolcszemű Aggresszor a kanyargós Autobahn-on. :))
Erősködött, hogy jó lesz az a nyári. Necces volt, de tényleg tiszták voltak az utak, így mindenkit levert a Nyolcszemű Aggresszor a kanyargós Autobahn-on. :))
Szabolcs 15918-10-2013 20:45:35 // 42343
Ausztria
Személyautón, kisteherautón (3,5 tonnáig) valamint terepjárón kötelező a téligumi használata november 1 és április 15 között. Minimális mintamélység 4 mm.
3,5 tonna össztömeg feletti teherautó legalább egy hajtott tengelyére M+S jelzésű abroncsokat kell felszerelni. Diagonál abroncsnál 6 mm, radiál szerkezetnél 5 mm a megkövetelt bordázat mélysége.
Buszoknál november 1 és március 15 között kötelező a téligumi.
Hólánc minden járműkategóriánál nov. 1- és ápr. 15 között kötelező tartozéka az autónak, melyet havas, jeges úton lehet használni a hajtott tengelyen.
A büntetés lehet eltiltás vagy 35 € és 5.000 € közti összeg.
Tilos a szöges gumi használta 3,5 t felett.
Személyautón, kisteherautón (3,5 tonnáig) valamint terepjárón kötelező a téligumi használata november 1 és április 15 között. Minimális mintamélység 4 mm.
3,5 tonna össztömeg feletti teherautó legalább egy hajtott tengelyére M+S jelzésű abroncsokat kell felszerelni. Diagonál abroncsnál 6 mm, radiál szerkezetnél 5 mm a megkövetelt bordázat mélysége.
Buszoknál november 1 és március 15 között kötelező a téligumi.
Hólánc minden járműkategóriánál nov. 1- és ápr. 15 között kötelező tartozéka az autónak, melyet havas, jeges úton lehet használni a hajtott tengelyen.
A büntetés lehet eltiltás vagy 35 € és 5.000 € közti összeg.
Tilos a szöges gumi használta 3,5 t felett.
Liquid18-10-2013 20:44:25 // 42342
amúgy utálom a 17-es téligumit, mert kicsi az átmérő és folyamatosan attól parázok, hogy hol milyen mértékben melyik részét csapom oda az autónak, ha elkopnak a téliek akkor cserélek kicsit nagyobbra, de tökéletesen jók jelenleg.
Liquid18-10-2013 20:42:26 // 42341
ez igaz, de ha mondjuk lerottyan a hó, nekem meg menni kell, akkor nem biztosan tudom pik-pak átszerelni, tehát marad a tutira-menés
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
372
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?