Ma az olajcsere és gumicsere kapcsán átnézettem kompletten a vasat, kitértünk az alacsony sebességnél hallható mormogásra is. Mondott egy új diagnózist: valamelyik fék lehet a ludas.
A fék valóban nem mai, de nem is tegnapi, de sajnos jelenleg nincs keret új tárcsára és pofákra, ezért ennek igazolása vagy cáfolása még várat magára...
Forum >> 159
David | Centocinquantanove29-10-2013 17:48:02 // 42840
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2013 15:18:31 // 42839
én is
ALFI15629-10-2013 15:00:57 // 42838
Én a legjobbat néztem :)
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2013 14:47:55 // 42837
50? viccelsz? 39 :))))
ALFI15629-10-2013 14:42:39 // 42836
Az 1.3m-jet punto az ilyen.Elindulásnál is mikor alapjáraton indulsz el rázkodik.De az más s rázkódás.Ott a motor rázkodik.Valahogy beremeg.Enyém is ilyen.Már az összes motortartó bakk cserélve volt.Mondták is,hogy ez ilyen.Az összes ezt csinálja.De imádom.Elnyűhetetlen meg olcsó fentartásu.Nem kell félni semmitől.Nincs kettőstömegü meg társai.A komplett kuplungszerkezet is van vagy 50ezer hozzá :)
mzo29-10-2013 13:52:47 // 42835
Mivel mar annyi mindent kicsereltel ill leellenoriztel Pityukoma altal is, igy belegondolva talan nem marad mas mint a turbo es a uzemanyag rendszer, nagynyomasuval porlasztoval mindennel egyutt. En regen eleg sok forumot vegigjartam mint lentebb irtam de olyan konzekvens valaszt sehol sem talaltam hogy igen ez a baj ilyenkor. Vagy nem talaltak a hiba okat, vagy ossze vissza mas es mas javitas vezetett eredmenyre. :(
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2013 13:27:25 // 42834
az, mind1 meghozom harmadszor is a csapágyakat, a szerelő meg felszámolja a 4x-es hf fel-le vételt...
Liquid29-10-2013 13:10:30 // 42833
az durva, hihetetlen hogy ilyen van 2013-ban :(
Shadin29-10-2013 13:10:17 // 42832
Nekem van rajta ~2011-es gyári frissítés, előtte is és utána is rángat.(ott). És miért nem mindenkinek? Minek a függvénye (még)?
Alfonis29-10-2013 12:36:58 // 42831
nekem az első keréknél az első felénél a kerékjárati dobok vannak sérülve. Nyilván a hasmagasság miatt :P azt mivel lehet reparálni? :DTavaly így használtam volt h állt benne a latyak. bal oldalon a durvább ott csak az ablaktörlő folyadék van :P
David | Centocinquantanove29-10-2013 12:06:33 // 42830
Úgyhagynám, de bemegy minden dzsetva, hólé, meg miegyéb aztán széteszi a rozsda...
Alfonis29-10-2013 12:00:58 // 42829
cseréld vissza a régire. Sokkal praktikusabb :D
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2013 11:23:21 // 42828
ez a rázkódás lehet mechanikai is...a multifos puntesz indulásnál rázkódik pedig nincs benne kettőstömegű sem...lehet a fain rugós kuplungtárcsa... 90le-től ezért kell(ene) a kettőstömegű
Erhard 242 (Pure Energy)29-10-2013 11:20:47 // 42827
akkor a vezérműtengelyé.... ami széthullott ügyfélé arra vettek egy új HF-et spanyolt na olyan fasza a minősége, hogy négyszer lett már levéve, mivel az új veztengely az új csapágysoral megszorul, aztán hoztam gyárit de azzal is, a furatok nem ott vannak ahol lennie kéne ...cefet...mondtam is lehet jobban járt volna a kínaival :P
David | Centocinquantanove29-10-2013 11:17:03 // 42826
Még egy kérdés, ha már le van kapva az alja...
Egy ici-picit csöpög a turboból az olaj, kezdjek izgulni? És spórolni?
Egy ici-picit csöpög a turboból az olaj, kezdjek izgulni? És spórolni?
Piritu - 1.000.00029-10-2013 11:12:28 // 42825
Mégiscsak a progival lesz itt is a hiba?
David | Centocinquantanove29-10-2013 11:02:18 // 42824
Hát ezaz! Énis pont ezért rendeltem egy újat Erhardtól...
Simán kivágtak egy A4-es méretű darabot, utána lett rá kókányolva egy vékony fémlemez, hogy mégse legyen nyitottan, de az újat valami emberi módon akarnám megoldani...
Simán kivágtak egy A4-es méretű darabot, utána lett rá kókányolva egy vékony fémlemez, hogy mégse legyen nyitottan, de az újat valami emberi módon akarnám megoldani...
Shadin29-10-2013 10:50:09 // 42823
Sehogy, ezért nekem megoldotta a márkaszerviz és kivágott egy darabot a haspáncélból :-)
David | Centocinquantanove29-10-2013 10:36:14 // 42822
Haspáncél leszedése nélkül, hogyan tudok olajszűrőt cserélni?
Az olaj leengedőnek van a haspajzson egy furat, a műanyagot nem akarnám minden egyes alkalommal levenni...
Az olaj leengedőnek van a haspajzson egy furat, a műanyagot nem akarnám minden egyes alkalommal levenni...
Csabi29-10-2013 09:23:54 // 42821
Aha értem...sokáig én is azt hittem, nyitva hagyja.
A százalékos állásjelzés megtévesztő lehet,mert nem a szelep helyzetét mutatja valójában, hanem h mennyi áramot kap...
A százalékos állásjelzés megtévesztő lehet,mert nem a szelep helyzetét mutatja valójában, hanem h mennyi áramot kap...
Shadin29-10-2013 09:18:55 // 42820
opelforum.hu
"Nos, a hiba megoldódott! B)
Bár több szerelő látta és a szervizbe is vissza kellett mennem kétszer de megérte! Mindenki mondott kígyót-békát de a "szaki" rákeresett a saját belső hálójukon (mint kiderült ez a 1.9 DTH motoroknál előfordul 2-3 fokozatban 1500-2000 fordulat között rángat az autó) és szoftverfrissítéssel megoldotta a dolgot! :D Minden tiszteletem az övé!!!"
"Nos, a hiba megoldódott! B)
Bár több szerelő látta és a szervizbe is vissza kellett mennem kétszer de megérte! Mindenki mondott kígyót-békát de a "szaki" rákeresett a saját belső hálójukon (mint kiderült ez a 1.9 DTH motoroknál előfordul 2-3 fokozatban 1500-2000 fordulat között rángat az autó) és szoftverfrissítéssel megoldotta a dolgot! :D Minden tiszteletem az övé!!!"
Csabi29-10-2013 09:12:14 // 42819
Ezt még nem vettem észre, h ilyet csinálna....Viszont ha kinyitásnál (első indítás)100%-ot mutat akkor biztos, h le van ragadva a szelep. A nagyobb erő miatt aztán csak kinyit(jobb esetben) és visszaesik a nyitottság 40%ra (azaz a működtető fesz)
Shadin29-10-2013 08:59:10 // 42818
Nem olvasok Of-fos fórumokat, de igazad van az opelforum-on is rengetegen írják ua. rángatást mint ami nekem van :-( Akkor nem szaralfa hanem szarolasz...
Dömpi (il dottore)29-10-2013 08:51:35 // 42817
Dömpi (il dottore)29-10-2013 08:43:07 // 42816
a szerelőmnek van hozzá célszerszáma...lehet kapni boltban
David | Centocinquantanove29-10-2013 07:59:48 // 42815
Az 1500-as fordulat nálam stimmel, a turbonyomás mérőóra meg mindenkinél mást mutat szóval még az is lehet, hogy az is stimmel.
Egyébként pont ahogy mondtad, nálam is enyhe gázpedál nyomásnál jelentkezik olykor olykor...
Egyébként pont ahogy mondtad, nálam is enyhe gázpedál nyomásnál jelentkezik olykor olykor...
Piritu - 1.000.00029-10-2013 07:08:01 // 42814
Szerintem pont ezért csinálja. Leálláskor és indításkor kinyitja maxra, hogy a lehető legnagyobbat mozduljon. Kicsit "megjáratja", hogy ne szoruljon.
Csabi28-10-2013 23:47:24 // 42813
Nálam 0,1bárnál 4.ben 1500fordulatnál (~60km/h) nagyon enyhe gázadásra csinálja. Ahogy a nyomás eléri a 0,2bar-t már abba is hagyja...
Érdekes, h a Shadinnál, és Dávidnál teljesen mások ezek az értékek....mindig mondom, lehet , h teljesen más rángatásokról beszélünk...
Érdekes, h a Shadinnál, és Dávidnál teljesen mások ezek az értékek....mindig mondom, lehet , h teljesen más rángatásokról beszélünk...
Csabi28-10-2013 23:34:48 // 42812
"Viszont tény, hogy az ECU szerint ha leállítod a kocsit, akkor 35-40%-on nyitvahagyja a rendszer a szelepet".
Nem hagyja nyitva...ha leállítod a kocsit elmegy a feszültség a mágnesről, és a rugó lezárja a szelepet... Ha nem tud rendesen visszazárni, mondjuk a koromtól akkor lesz a nehézkes indulás, az egyenetlen alapjárattal társulva...vagy be sem indul, bár ez ritka...
Nem hagyja nyitva...ha leállítod a kocsit elmegy a feszültség a mágnesről, és a rugó lezárja a szelepet... Ha nem tud rendesen visszazárni, mondjuk a koromtól akkor lesz a nehézkes indulás, az egyenetlen alapjárattal társulva...vagy be sem indul, bár ez ritka...
Liquid28-10-2013 22:39:33 // 42811
az valószínű, csak melyik :) a főtengelyen lévőt cserélték
Alfonis28-10-2013 22:36:21 // 42810
lassan olajcsere... bevált technika van valakinek az olajszűrőnél lévő műanyag fedő letekerésére?
vmit barkácsolnom kéne amivel rá lehet fogni... :P
vmit barkácsolnom kéne amivel rá lehet fogni... :P
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2013 22:15:03 // 42809
valamelyik jeladó lészen...
Liquid28-10-2013 22:08:27 // 42808
ajaj, akkor nem sok van neki hátra
ilyen leállogatós problémával nem találkoztál?
ilyen leállogatós problémával nem találkoztál?
Dömpi (il dottore)28-10-2013 22:03:16 // 42807
és ez hány %-a a kocsi értékének?
Dömpi (il dottore)28-10-2013 22:02:38 // 42806
a környezetvédelem árát is mi fizetjük egyszerű autósok, de bezzeg a nagy vállalatok, amiknek a szennyezése a többszörese, azok megússzák
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2013 22:02:27 // 42805
a legjobb konstrukció, 200-nál teljes generál kb 1 mihály
.......................28-10-2013 22:00:32 // 42804
én is csak néztem,mikor kijelentettétek,hogy ez alfa probléma
az összes Opel fórum erröl szól mint itt
az összes Opel fórum erröl szól mint itt
Liquid28-10-2013 21:54:31 // 42803
igen az, leállogat véletlenszerüen, edig mindig pöccre indult de ma azt mondta nem. Kb. 2 hetre üldözik a hibát.
Dömpi (il dottore)28-10-2013 21:51:20 // 42802
Most voltam a szerelőmnél...hallok némi nem odaillő hangot (megint), no meg megbeszéltük feleségem 147-esének vezérléscseréjét - mármint időpontilag.
No, a lényeg: ott állt egy kormos opel G astra. EGR és LMM
Miről is beszélünk? Alfa probléma?
No, a lényeg: ott állt egy kormos opel G astra. EGR és LMM
Miről is beszélünk? Alfa probléma?
Erhard 242 (Pure Energy)28-10-2013 21:50:09 // 42801
2.5?
Liquid28-10-2013 21:22:18 // 42800
No, ma megvolt az első vontatás, de szerencsére elöl voltam :)
Kolegám T5 Transporter California-ja mondta be az unalmast, és elvontattam oda ahol a haverja felvehette a trailerre.
Kolegám T5 Transporter California-ja mondta be az unalmast, és elvontattam oda ahol a haverja felvehette a trailerre.
Piritu - 1.000.00028-10-2013 20:43:50 // 42799
Szerintem is, csak a cégnél már sírtak az OFF-osok, és meg lett ejtve a kollektív csere. 80%-os a többség :-(
David | Centocinquantanove28-10-2013 20:41:17 // 42798
Kicsit korai volt az téli gumma... :)
Még 1-2 hétig biztos ráért volna...
Még 1-2 hétig biztos ráért volna...
Piritu - 1.000.00028-10-2013 20:17:09 // 42796
Ja, megjöttünk németbe.
931 km, végig max. 130 a téli gumik miatt. Szikrázó napsütés, 21-24 (!) fok. Utazó 100-120, gyakorlatilag mentem a "néppel". Még így is, amikor megálltam olyan volt a gumi, mint az F1-ben. Ragacsos, gumiszagú, és meleg. A kezemnél melegebb.
A meglepetés tankoláskor ért: 6,0 liter/100km :-)
Még szerencse, hogy kellő mennyiségű "Égéstér" adást töltöttem le indulás előtt, így nem unatkoztam.
931 km, végig max. 130 a téli gumik miatt. Szikrázó napsütés, 21-24 (!) fok. Utazó 100-120, gyakorlatilag mentem a "néppel". Még így is, amikor megálltam olyan volt a gumi, mint az F1-ben. Ragacsos, gumiszagú, és meleg. A kezemnél melegebb.
A meglepetés tankoláskor ért: 6,0 liter/100km :-)
Még szerencse, hogy kellő mennyiségű "Égéstér" adást töltöttem le indulás előtt, így nem unatkoztam.
Piritu - 1.000.00028-10-2013 20:11:31 // 42795
Megszakadt a fűtőszál.
Piritu - 1.000.00028-10-2013 20:10:59 // 42794
Munkatársamnak Saab-ja van, 1,9-el. Beki egy napig puceválták a motort. Még a hengerfejet is szét kellett szedni neki. Szóval ott is van gond.
mzo28-10-2013 20:09:47 // 42793
Én máshogy érzem de ez szubjektív, ezen nem fogunk összeveszni ;)
Piritu - 1.000.00028-10-2013 20:08:53 // 42792
Nem. Akkor lesz vége, ha a működtető tengely mellett bejut a korom a mágnesbe. A mágnes közepében lévő tű/tengely szorul meg, így nem működteti magát a záró részt.
Vermacy28-10-2013 20:00:45 // 42791
Kollégám kétezres HDI 407-essel jár! NA az szinte egy VW traktor, míg megjegyezték, hogy Vazze? Ez dízel, amikor a 159-el mentünk egy kört lehúzott ablakkal... :o)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
498
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?