azt lehet tudni a vezérlésbe mi a különbség a gyárihoz képest?
van egy ügyes villanyász cimbim, hátha kitalál vmit rá amivel kompatibilissé teheti.
Forum >> 159
mex8618-11-2013 20:50:56 // 43790
Csabi18-11-2013 20:42:32 // 43789
Jaja, érdekes, h halál pontosan 300-nál regenerál ha megvan az üzemi hőfok...
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Szerintem rájöttek, h így még marad tartalék a rendszerben. Gondolok itt arra, ha jön egy vészüzemmód bármi miatt, ami letiltja a regenerációt akkor is még tudsz menni a vassal.
+ nem rakódik el annyira, könnyebben kiégeti a kormot, mint pl 1000km után.
Aztán az is lehet, h majd nő a kilométer a regenek között.
Csabi18-11-2013 20:37:54 // 43788
Több összetevős a dolog, először én is a gyáriban gondolkodtam, javíttattam, de amikor nem bírta 1hétnél tovább akkor lemondtam a gyáriról. A baj ott kezdődik, h az ülés már nem olyan mint új korában, ezért a feszítő pálcák(az ülésszövet alatt) jobban feszítik a fütőpárnát, ami szakadást okoz...és mivel egy szál fut végig, bárhol szakad annyi az ülésfűtésnek....persze a pálcák körül szakad.
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
-A karbonszálas már más...ott sok-sok szál fut két vezeték között párhuzamosan, hiába szakad el egy vagy több attól még működik.
-A gyárival mindig bajom volt, h nem tudtam milyen fokozaton van, csak ha ránéztem...na itt kétfokozatú billenő kapcsoló van, tudod hol van.
-A gyári párna 25-30ezer körül van 1db, a karbonos pedig 10-15ezer a pár( üléslap-háttámla)
Teljesen jól működik, nem tudok rosszat mondani rá, pedig tudom, hogyan működött a gyári,
ajánlom mindenkinek.
Így néz ki:
.......................18-11-2013 20:30:28 // 43787
hoppá, 1000km röl levitték 300 ra
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
a Mito ban is 400 körül regenerál,nem is Volt semmi baj a DPF el sose
Csabi18-11-2013 20:26:27 // 43786
Évjárat függő! Rádugják a szervizes gépet, a szoftvered alapján lekéri a központi szerverről, h van-e frissités hozzá, ha van felajánlja és mehet az agymosás!
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
Itt megtalálsz mindent ami a frissítéshez kapcsolódik:
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
A regeneráció nagyban fog változni. Nekem előtte 1000km-enként regenerált, most 300.
Lehet majd nyúlni fog a táv...erről még nincs infóm.
.......................18-11-2013 20:23:27 // 43785
ez akkor ugy kókány,
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
nem egyszerübb megvenni a gyárit?
Csabi18-11-2013 20:17:06 // 43784
Nem jó, ha csak simán rákötöd a gyárira,a vezérlése más. Magyarán kompletten kell beépíteni az utólagos ülésfűtést a hozzá kapott kapcsolóval együtt. Az ülés alatt a csatlakozó után csatlakozhatsz a 12V-ra utána pedig adott a szerelés.
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Jobb a karbonszálas mint a gyári, hiába szakad el egy szál a többi még fűt, ellenben a gyárival...
Norby18-11-2013 19:58:47 // 43783
Csütörtökön megyek szervízbe software frissítésért. (Kecskemét)
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
Hátha segít a nehéz induláson is.
Valaki tudja mi a legujabb sw. 2.4-hez?
mex8618-11-2013 19:46:08 // 43782
ülésfűtés projektbe kezdek holnap. mint már írtam a próbakörön még ment, most meg már csak az anyós háta...
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
olvastam többeknél hogy javították a gyárit de azt is hogy nem birta sokáig a javítás.
felcserélhetem a párnát ebayről származó "carbon"-ossal ami láthatóan sokkal sűrűbb szövésű (meg elvileg az nem is szakad olyan könnyen)? elég ha simán a kábelt átközöm a gyárira? többi maradhat? a gyári kapcsolót szeretném megtartani.
gondolom mivel mindba 12v megy be maradhat.
vagy?
mex8618-11-2013 19:43:28 // 43781
hehe pont ma sztároltam a 166ot hogy milyen alacsony fordulaton gurulgatok be vele munkába amikor városon belül vagyok, erre meg is büntetett :D
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
geo kormolódás :D
szal bemelegítés után meghajtottam a picikét rendesen, már nem is tilt :)
de mindig igy járok ha hosszabb ideig csak munkába járok vele.
Shadin18-11-2013 19:31:10 // 43780
De egy biztos, valahol 1700giri után érzi jól magát a moci, mert akkorra épül fel normálisan az olajnyomás.
'''''18-11-2013 19:05:41 // 43779
Hát az enyém 1500-tól kezd el húzni 4000-ig.Valahol inkább 2500-3000 között lehet inkább a csúcs.
Vermacy18-11-2013 15:38:35 // 43778
Nálam a napi 2x3 km-en 10 - 12,9 lier/100 km között szokott mutatni átlagot...
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
Szomorú, de ez van, nem városi autó a TD.
David | Centocinquantanove18-11-2013 13:21:52 // 43777
Meg is válaszoltad, pont erre gondoltam énis.
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
Azért írtam, hogy nem tudom a 2.4-nek hol van ereje, de írták már itt többen is, hogy 5-ösben erőlködtetik a vasat a városban. Nem kell azt félteni, jobbat tesz a vasnak, ha inkább valamivel többet forog.
A kettőstömegűnek meg nem tudom hogy mindegy e hogy van e ereje alacsony fordulaton vagy nincs... de a vibráció az vibráció...
.......................18-11-2013 13:06:58 // 43776
átgurulni elég
Liquid18-11-2013 12:57:23 // 43775
lehet, de az 1500 már nem olyan kicsi fordulat, sőt minden leírás szerint a 210 lovas 2.4-nek ott van a nyomatékcsúcsa, a 200 lovasnak is 1750-nél
Nicola Romeo18-11-2013 12:51:58 // 43774
Sziasztok!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
Még kora ősszel, valaki írt egy honlapcímet, "alfás" gumis honlapról. Még Rudolf Péter is animálva volt a honlapján emlékszem rá :))) A téligumik kapcsán jött fel a link. Lenne olyan kedves a kolega és kitenné mégegyszer?
Előre is köszi!
direttore18-11-2013 12:51:42 // 43773
Ezért kell huzatni, nem kell kímélni a motort semmi baja nem lesz!
direttore18-11-2013 12:48:00 // 43772
mit?
David | Centocinquantanove18-11-2013 12:39:31 // 43771
Kettőstömegű majd "meghálálja"....!
Liquid18-11-2013 12:20:26 // 43769
nem mondtam, hogy így gyorsítok ki, de átgurulni egy falun elegendő sztem
direttore18-11-2013 12:19:06 // 43768
Látom gyüjtöd a kormot az autóba. 5.-ben 50-nel. Szép lesz:))
mex8618-11-2013 11:53:43 // 43767
na ja, a 66ban még nincs DPF
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
lehet ezek miatt ezt a használati módot mellözni fogom
mex8618-11-2013 11:44:22 // 43766
a chippes 166om szintén 2.4el 1200as fordulaton már használható ha läjtoskodni akarok :)
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
persze manuäl.
de ahogy észrevettem a 159 se ellenzi nagyon
és itt nem rängat meg semmi nyilvän nem fog kilöni de finom gäzkezeléssel rängatni sem fog és lájtos gyorsitásra is képes
.......................18-11-2013 11:43:39 // 43765
1500 fordulat alatt kormol mint az állat a diesel,föleg ha terhelés is van rajta
egyszerüen nincs elég levegö neki
a 2,4 ezt nagyon nem szereti ,föleg a részecskeszüröje
az optimális fordulat 2000-3500 között van
ha 1500 alatt kinozod fele annyi idö alatt eltömödik majd a DPF
egyszerüen nincs elég levegö neki
a 2,4 ezt nagyon nem szereti ,föleg a részecskeszüröje
az optimális fordulat 2000-3500 között van
ha 1500 alatt kinozod fele annyi idö alatt eltömödik majd a DPF
Liquid18-11-2013 11:39:21 // 43764
na inkább óra szerinti 60 az az 50, az alatt már visszaszoktam tenni 4-be
Mondjuk az 1800 se sok, ott azé még nem pörgi szét magát :)
Mondjuk az 1800 se sok, ott azé még nem pörgi szét magát :)
Liquid18-11-2013 11:38:07 // 43763
a 2.4 már simán használható 1500 körül, és az 50 5-ösben simán tartható.
David | Centocinquantanove18-11-2013 11:29:40 // 43762
Csak 1 kérdés. Miért akarnád 1800-nál felváltani negyedikbe?
Nálam úgy van, hogy a váltásaimkor kb 500 fordulatot esik a történet. Namármost ha 1800-nál váltasz akkor kb 1300-1400 közé esik vissza a fordulatod, ahol már kissé kókadék hatása van, legalábbis az 1.9-nek.
Saját érzésre énis mindig legalább 2000-2250 körül szokok felváltani, és így megmarad az ereje is (bár 2.4-nél biztos más a gyerek fekvése) és el is kerülöm a bűvös 1500 alatti fordulatot (rángatás és kettőstömegűt kímélendő). Ha tartósan kell mennem akor inkább picivel jobban pörgetem, pl városban ha 50-nél nem tudok gyorsabban menni, akkor csak 3.-ban megyek (~1800-1900 rpm).
Meg annyit vettem észre, hogy pl ha 4. ben megyek 2000 fordulaton akkor közel ugyanannyit fogyaszt, talán kevesebbet is pár decivel, mintha felváltok 5.-be és nyúzom 1500 környékén...
Nálam úgy van, hogy a váltásaimkor kb 500 fordulatot esik a történet. Namármost ha 1800-nál váltasz akkor kb 1300-1400 közé esik vissza a fordulatod, ahol már kissé kókadék hatása van, legalábbis az 1.9-nek.
Saját érzésre énis mindig legalább 2000-2250 körül szokok felváltani, és így megmarad az ereje is (bár 2.4-nél biztos más a gyerek fekvése) és el is kerülöm a bűvös 1500 alatti fordulatot (rángatás és kettőstömegűt kímélendő). Ha tartósan kell mennem akor inkább picivel jobban pörgetem, pl városban ha 50-nél nem tudok gyorsabban menni, akkor csak 3.-ban megyek (~1800-1900 rpm).
Meg annyit vettem észre, hogy pl ha 4. ben megyek 2000 fordulaton akkor közel ugyanannyit fogyaszt, talán kevesebbet is pár decivel, mintha felváltok 5.-be és nyúzom 1500 környékén...
David | Centocinquantanove18-11-2013 10:35:52 // 43761
Ma reggel beköszöntött újra az az időszak, amikor az alacsony hőmérséklet miatt az ajtók nem nyílnak gombnyomásra... :((
Ha eljön ez a +5 °C körüli éjszaki hőmérséklet akkor megáll a tudomány. Ha bezárom pár órát a hidegben, akkor utána nem nyit csak manuálisan... Olyankor a hajamat tépem!
Hibakód nincs, akksi új. Fel se villan az index, hogy venné a jelet.
Ha egyszer kinyitom manuálisan, akkor utána már gombra is nyit-zár, mintha misem történt volna...
Ha eljön ez a +5 °C körüli éjszaki hőmérséklet akkor megáll a tudomány. Ha bezárom pár órát a hidegben, akkor utána nem nyit csak manuálisan... Olyankor a hajamat tépem!
Hibakód nincs, akksi új. Fel se villan az index, hogy venné a jelet.
Ha egyszer kinyitom manuálisan, akkor utána már gombra is nyit-zár, mintha misem történt volna...
Attie17-11-2013 23:10:32 // 43760
Nekem a 15 km-es távra a 40 perc az átlag szintidő, de pl múlt héten volt olyan nap, hogy 70 perc alatt tettem meg.
No meg olyan király útvonalon kell járnom, hogy most 3 villamosvonal felújítás is befigyel rajtuk.
No meg olyan király útvonalon kell járnom, hogy most 3 villamosvonal felújítás is befigyel rajtuk.
Attie17-11-2013 23:08:04 // 43759
:)
Nekem egyszer ért le a Kacsóh Pongrác úti felüljárón, egyszer meg a céges mélygarázsban. Egy kicsit lassabban megyek ezeken a helyeken és máris minden rendben :)
Nekem egyszer ért le a Kacsóh Pongrác úti felüljárón, egyszer meg a céges mélygarázsban. Egy kicsit lassabban megyek ezeken a helyeken és máris minden rendben :)
Attie17-11-2013 23:06:13 // 43758
Automata váltó témához én is hozzászólnék, így 2,5 hét és 1100 km tapasztalat után :)
Fele autópálya fele Bp-i használat. (A városi használat Budapesten egészen más dimenzió, mint egy vidéki városban)
Fogyasztás autópályán 8.6 illetve 9.1 tempomattal 140-nel, néhány sportmódos kigyorsítással. Ez az érték 250 km Bp-i használattal megtoldva 11 liter fölé viszi az átlagfogyasztást.
Fokozatkiosztás: Pont 50-nél nagyon béna. 3-ban 1800 körül pörög, amit már simán felváltanék 4-be, de ő nem teszi. Sőt manuális üzemben sem engedi. Ha D-ben tartom, akkor 2000-2100 körül váltja fel 4-be, ami már 60 km/h-t jelent. Viszont ekkor kb 2 literrel lejjebb esik a pillanatnyi fogyi (9-ről 7-körülre). Manuális módban 1900 körül már engedi felváltani, ezért sokszor megcsinálom azt, hogy D-ből ki jobbra, felváltom, majd rögtön vissza D-be :)
Nem tudtam hová tenni a guruláskor az üresbe kitevést, de most olvastam itt lejjebb, hogy ez 50 alatt egy feature. Hát nálam ez finoman szólva inkább bug :) 50-ről is váltogatna inkább szépen vissza, akkor kevesebb fék is fogyna :)
Szerintem simán ki lehet vele lőni, csak nem kell tökig nyomni álláskor a féket. Ha egy kicsit felengeded, de még azért fogja az autót, akkor érezni, hogy kuplungolni kezd. Ha ekkor lelépsz a fékről, akkor abban a pillanatban megindul még azelőtt, hogy a gázra lépnél. Ha meg nagyon ki akarsz lőni (bár ezt nem próbáltam ki, mert nem tudom, hogy mennyire bassza el a váltót), akkor gondolom megteheted azt, hogy N-be teszed, felpörgeted a motort olyan 2000-re, majd áthúzod D-be...
Én amúgy simán érzem itt Bp-en is azt a +50 LE-t. Sokkal egyszerűbben le tudom előzni lámpánál indulásnál azt akit le akarok, mint az eddigi gyengébb dízel autóimnál.
Fele autópálya fele Bp-i használat. (A városi használat Budapesten egészen más dimenzió, mint egy vidéki városban)
Fogyasztás autópályán 8.6 illetve 9.1 tempomattal 140-nel, néhány sportmódos kigyorsítással. Ez az érték 250 km Bp-i használattal megtoldva 11 liter fölé viszi az átlagfogyasztást.
Fokozatkiosztás: Pont 50-nél nagyon béna. 3-ban 1800 körül pörög, amit már simán felváltanék 4-be, de ő nem teszi. Sőt manuális üzemben sem engedi. Ha D-ben tartom, akkor 2000-2100 körül váltja fel 4-be, ami már 60 km/h-t jelent. Viszont ekkor kb 2 literrel lejjebb esik a pillanatnyi fogyi (9-ről 7-körülre). Manuális módban 1900 körül már engedi felváltani, ezért sokszor megcsinálom azt, hogy D-ből ki jobbra, felváltom, majd rögtön vissza D-be :)
Nem tudtam hová tenni a guruláskor az üresbe kitevést, de most olvastam itt lejjebb, hogy ez 50 alatt egy feature. Hát nálam ez finoman szólva inkább bug :) 50-ről is váltogatna inkább szépen vissza, akkor kevesebb fék is fogyna :)
Szerintem simán ki lehet vele lőni, csak nem kell tökig nyomni álláskor a féket. Ha egy kicsit felengeded, de még azért fogja az autót, akkor érezni, hogy kuplungolni kezd. Ha ekkor lelépsz a fékről, akkor abban a pillanatban megindul még azelőtt, hogy a gázra lépnél. Ha meg nagyon ki akarsz lőni (bár ezt nem próbáltam ki, mert nem tudom, hogy mennyire bassza el a váltót), akkor gondolom megteheted azt, hogy N-be teszed, felpörgeted a motort olyan 2000-re, majd áthúzod D-be...
Én amúgy simán érzem itt Bp-en is azt a +50 LE-t. Sokkal egyszerűbben le tudom előzni lámpánál indulásnál azt akit le akarok, mint az eddigi gyengébb dízel autóimnál.
.......................17-11-2013 22:46:29 // 43757
ha gyári rendszerd lenne ilyen gond nem lenne,
kókányolás van ott ,nem kicsit,ha igy összevissza müködik
kókányolás van ott ,nem kicsit,ha igy összevissza müködik
Alfonis17-11-2013 21:08:46 // 43756
zsír :) már a mintáján látszik h prémium gumi :P
Liquid17-11-2013 21:07:44 // 43755
Sikerült szépen felújítanom a gyári kapcsolós hátsó emblémát. Ha valakit érdekel meg tudok válni tőle .)
Ezt cseréltem le tavaly télen egy gyári újra. Aztán végre sikerült lőnöm ebayen csak fép plakettet és azt kicseréltem rajta. A többi része eredeti és tökéletesen jó, a krómozás is gyakorlatilag hibátlan.
Ezt cseréltem le tavaly télen egy gyári újra. Aztán végre sikerült lőnöm ebayen csak fép plakettet és azt kicseréltem rajta. A többi része eredeti és tökéletesen jó, a krómozás is gyakorlatilag hibátlan.
Alfonis17-11-2013 21:07:05 // 43754
ma visszajövetelnél betettem a pendit, majd egy szám közben leállt és semmit sem csinált a COMP ... szám cím ottmaradt 2 mp nél és ennyi :D Gondoltam, h csak leállítás után fog majd visszajönni a Trip A Trip B ... Pihenő után indulok minden Ok kivétel, h villog a km számláló.
MItől is villoghat ?
Na m1 gyorsan akksisaru le majd vissza. Akkor már ellenőriztem közben olajszintet mert ugye most cseréltem . És íme. Nem villogott tovább minden OK :P
MItől is villoghat ?
Na m1 gyorsan akksisaru le majd vissza. Akkor már ellenőriztem közben olajszintet mert ugye most cseréltem . És íme. Nem villogott tovább minden OK :P
Liquid17-11-2013 21:04:51 // 43753
Csabi17-11-2013 20:56:48 // 43752
azt ne keresd, mert én sem tudom pontosan melyik kábel érintkezett jól. Villamos szaki oldotta meg, úgy h elötte levetettem a generátort, mert egy másik 'szakember' azt mondta, h tuti generátor probléma...és a vége pedig a testkábel lett.
Zoli198017-11-2013 19:40:21 // 43751
Vennék én szívesen 3.2-t is, de azok a V6-ok már nem "azok" a V6-ok.. :( Plusz ahogy hallom elég pazarlók is. Már Offokat is nézegetek, mivel sajnos Alfába nincs a 66-nak méltó, méretbeni utódja. Az okból került képbe ismét, hogy anya látott egy szép példányt, és megtetszett neki. Mondom akkor ha találok egyszer egy jó vételt, hátha beleugrok... Viszont a fullos közeli felszereltség érdekel csak. :) És csak SW!!
direttore17-11-2013 19:35:15 // 43750
De szép! Minden elismerésem :)))
Giuntini17-11-2013 19:07:10 // 43749
Nekem 2.4 Q-tronic van, most már lassan 2 hónapja megvan. A kocsiban 190000 km van, a váltó tökéletesen vált, és pont ezért elővigyázatosságból 1-2 héten belül le akarom cserélni az olajat. A motor vezérműszíját és a feszítőket lecserélték, olajcserével, de tavasszal azt is le akarom cserélni Seleniára, ki tudja, hogy milyen olaj van benne. A 2.4-es motor ereje viszont persze hogy nem jön ki a városban, hiszen egyszerűen nincs hozzá tér. Próbáld csak ki sport fokozatban. A hangja dízel mértékkel mérve gyönyörű, 2500-3000 környékén igazán szépen szól. A fogyasztás nem érdekel (jobban mondva nem a decik), mivel egy 200 lovas benzines az ember haját megenné. Az automata váltóssal a gyári városi fogyasztás 11.6 liter , ez Budapesten igencsak megfelelő a valóságnak, sőt a dugókban jobb ha elállítjuk a fedélzeti számítógépet a fogyasztásról.
Ennek az autónak az autópálya ill. a jó kis kanyargós hegyi utak a lételeme. Pályán viszont 140-nél tempomattal 7 l. ami több mint kielégítő. De ez az autó nem a fogyasztásával akar meghódítani minket. Azoknak ott van a csodálatosan karakter mentes német autók.
Ennek az autónak az autópálya ill. a jó kis kanyargós hegyi utak a lételeme. Pályán viszont 140-nél tempomattal 7 l. ami több mint kielégítő. De ez az autó nem a fogyasztásával akar meghódítani minket. Azoknak ott van a csodálatosan karakter mentes német autók.
Shadin17-11-2013 18:41:58 // 43748
Köszi, meg van már, de az enyém (műanyag) Magneti Marelli.
'''''17-11-2013 18:41:10 // 43747
Egyik éjjel,sík úton,forgalom sem volt 70-90km/h között mentem 50km-t.(Az út szélén végig kint álltak az őzek és nincs nagy szerencsém velük.) 6.1 lett a fogyim.Ilyet még egyszer biztos nem tudnék kihozni. :-)
Szabolcs 15917-11-2013 18:20:23 // 43746
meg mérem majd kiváncsi leszek majd fel töltöm a képet a fed comp rol
'''''17-11-2013 18:14:45 // 43745
Ja,fogyit nem nagyon mérem de városban ahogy én megyek 8-9 körül van.Autópályán 4 személlyel 7.6-ot evett.
Viszont én szinte csak városban használom és ha a gyerekbetegségeit kiküszöbölöd,nincs baj vele.
Viszont én szinte csak városban használom és ha a gyerekbetegségeit kiküszöbölöd,nincs baj vele.
'''''17-11-2013 18:09:01 // 43744
Nekem is 66,2.5-ös volt.Ha ahhoz hasonlót keresel dízelben,akkor csak a 2.4 jöhet szóba.
mzo17-11-2013 17:19:00 // 43743
Pest reggel 7 és 8 között valamint délután 5-6 között. kvázi mindenki ekkor megy és jön munkába-ból. van amikor a 12 kilométert 3/4 óra alatt teszem meg.
direttore17-11-2013 17:04:44 // 43742
Shadin! esetleg érdekes lehet:
http://download.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0093_en_web.pdf
http://download.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0093_en_web.pdf
direttore17-11-2013 17:02:10 // 43741
várostól, forgalomtól is függ:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
436
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?