Forum >> 159
Lexlutor21-11-2013 19:18:20 // 44025
Enyém ellenállásos , de kell különben állandóan hibát jelez és ez idegesít. Kísérletezgetem meglátjuk mi lesz.
Lexlutor21-11-2013 19:14:01 // 44024
Nem muszáj nekem kínai. De hát más nem nagyon van. Majd én kifejlesztem és meggazdagodok belőle.
direttore21-11-2013 19:12:24 // 44023
azt hiszem nekem nem ellenállásos van bent, ha minden igaz az melegszik nagyon....ha jól emlékszem!
GTPeti21-11-2013 19:11:39 // 44022
Dehogynem lehet... A kínaiak CSAK akkor csinálnak jót, ha megfizeted. Ennyi.
Lexlutor21-11-2013 19:09:39 // 44021
21. században ezt nem lehet megoldani. Elég gáz.
Vermacy21-11-2013 19:08:42 // 44020
Én támogatlak! Leírtad, hogy kipróbáltad és jó! A többiek meg csak irígykedjenek... :o) Ém Köszönöm, hogy megosztod a tapasztalataidat!
GTPeti21-11-2013 19:07:23 // 44019
Egy barátom is szívott már LED-ekkel. Elkezdtek neki is vibrálni. Ahogy szosza írta a túlzott hőterhelés teszi. Elengednek a belső forrasztások.
Lexlutor21-11-2013 19:05:34 // 44018
Én mindig szívok ezekkel. Régi kocsimba is ez volt a bajom.
direttore21-11-2013 19:02:42 // 44017
több, mint egy éve az van bent nekem, semmi bajom nincs vele.Tökéletes. :))
Lexlutor21-11-2013 19:02:36 // 44016
Szerintem nem a feszültség nagy, inkább a ledek kínai, gyenge minőségűek. Nem igaz hogy sehol nem lehet normális minőségűt kapni. (illetve hozzá való megfelelő feszültség átalakitó elektronikát). Másképp nem tudnának ennyit eladni belőlük, egy embernek.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:55:49 // 44015
LED-nél nem játszik, amit írtam, ott nincs hideg/meleg ellenállás.
GTPeti21-11-2013 18:54:21 // 44014
Nem ettől égnek ki, főleg, ha LED-esek.
Ha olyan érzésed van, hogy túl magas a feszültség, akkor oszcilloszkóppal kéne rámérni (egy pontos!! multiméter mellett). A LED-ek (az előtétellenállás miatt) SOKKAL toleránsabbak a minimálisan magasabb feszültségre mint az izzók az autódban.
Nem véletlenül nem szokás ilyen túlfesz. védő kütyüket használni az autókban. Ui. egy generátor egy elég szívós állat. Ha ő magasabb feszt akar, akkor nem egy ilyen dobozolt dióda (?) fogja ebben megakadályozni. Mert a 120 Amper by the generátor az már komoly dolog. ;)
Ha olyan érzésed van, hogy túl magas a feszültség, akkor oszcilloszkóppal kéne rámérni (egy pontos!! multiméter mellett). A LED-ek (az előtétellenállás miatt) SOKKAL toleránsabbak a minimálisan magasabb feszültségre mint az izzók az autódban.
Nem véletlenül nem szokás ilyen túlfesz. védő kütyüket használni az autókban. Ui. egy generátor egy elég szívós állat. Ha ő magasabb feszt akar, akkor nem egy ilyen dobozolt dióda (?) fogja ebben megakadályozni. Mert a 120 Amper by the generátor az már komoly dolog. ;)
Lexlutor21-11-2013 18:54:19 // 44013
Jó vagy nem jó, de xenon mellett ez néz ki normálisan. Sima izzóba még nem láttam igazán fehéret.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:52:54 // 44012
Ja kérem, a tuningért meg kell szenvedni :-))
.......................21-11-2013 18:50:24 // 44011
azért ég ki mert kb 10* es tulterhelésen müködtetik ma LED eket ,
egyszerüen a LED nem erre lett kitalálva
és persze elterjedt ,mert beveszik az emberek hogy jó ez nekünk
egyszerüen a LED nem erre lett kitalálva
és persze elterjedt ,mert beveszik az emberek hogy jó ez nekünk
Lexlutor21-11-2013 18:46:21 // 44010
Lámpát mindig utoljára kapcsolom be, mégis hamar tönkremegy. 3000ft volt. Egy próbát megér.
Lexlutor21-11-2013 18:44:43 // 44009
Ledes helyzetjelzőm hamar kiég, nincs kedvem állandóan cserélgetni.
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:43:11 // 44008
Jó cucc, mennyit gomboltak le érte?
Az izzók nem a működés közbeni feszültségcsúcstól égnek ki (honnan lenne ilyen a kocsiban?), hanem a bekapcsoláskori áramlökéstől. A hideg izzószál ellenállása kisebb és nagyobb áram folyik rajta amíg felizzik. Ezért nem mindegy, hogy először indítasz és járó motornál kapcsolsz lámpát, vagy fordítva. Előző esetben a teljes, már felállt generátor feszültségét kapja hidegen, ez utóbbinál az akku 1-2 Volttal alacsonyabb feszültségét. (Sose kapcsolom le a lámpát, így 2 évig tart a helyzetjelző, ami kb. 80e km.)
Az izzók nem a működés közbeni feszültségcsúcstól égnek ki (honnan lenne ilyen a kocsiban?), hanem a bekapcsoláskori áramlökéstől. A hideg izzószál ellenállása kisebb és nagyobb áram folyik rajta amíg felizzik. Ezért nem mindegy, hogy először indítasz és járó motornál kapcsolsz lámpát, vagy fordítva. Előző esetben a teljes, már felállt generátor feszültségét kapja hidegen, ez utóbbinál az akku 1-2 Volttal alacsonyabb feszültségét. (Sose kapcsolom le a lámpát, így 2 évig tart a helyzetjelző, ami kb. 80e km.)
Piritu - 1.000.00021-11-2013 18:33:18 // 44007
Gratula a k-hoz! :-))
GTPeti21-11-2013 18:29:39 // 44006
Erre mi szükség van?
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((21-11-2013 18:19:45 // 44005
Lexlutor21-11-2013 18:17:57 // 44004
Lexlutor21-11-2013 17:54:57 // 44003
Sajnos nem látszódunk benne :-(
GTPeti21-11-2013 17:50:23 // 44002
Egész jó képet csináltak rólatok. B)
(Bár inkább ne tették volna.)
(Bár inkább ne tették volna.)
Lexlutor21-11-2013 17:48:45 // 44001
Shadin21-11-2013 17:01:05 // 44000
Pedig nincs rossz (új) gumi csak nem elég széles :-)
GTPeti21-11-2013 16:49:02 // 43999
Tényleg nem kell, hogy drága legyen egy gumi. Elég, hogy ha jó. :) Csak az a baj, hogy ez a kettő rendszerint együtt jár. Ami gumik esetén olcsó, az 99%-ban nem jó. :(
Szabolcs 15921-11-2013 16:14:48 // 43998
nem birom letölteni a frissitést a navira valaki egy linket nem dobna honnét tudom le szedni
Liquid21-11-2013 13:49:13 // 43997
vannak méretek amiben a drága és a qrva drága van csak :)
Pl. a 300C-re, meg a 19-es TI felnire pont ilyen méret kell
Pl. a 300C-re, meg a 19-es TI felnire pont ilyen méret kell
Dömpi (il dottore)21-11-2013 13:28:48 // 43996
meg is veszem...este megyek a drágaságokért :)
.......................21-11-2013 13:21:59 // 43995
a Rosso jó gumi,
csak érzékeny a futómügeometria szélsöségekre
csak érzékeny a futómügeometria szélsöségekre
Vermacy21-11-2013 13:12:23 // 43994
Ha gumisnál volt, akkor vszínű, hogy megfelelően tárolta. Sztem vedd, ennyi pénzért jobbat nem találsz és sztem nincs baja, egyábkánt meg kiváló gumi lehet a Rossoból kiindulva...
direttore21-11-2013 13:06:40 // 43993
Ezért nem kell drága gumit venni, minek? ......felesleges pénzpocsékolás....de hajrá, aki szereti vegye.
David | Centocinquantanove21-11-2013 13:00:17 // 43992
Nyilvánvaló dolog... :)
De az hogy 5-6-7 évente kifizeted gumira egy használt autó árát, az durva...
Én is szeretem az autómat, szívesen áldozok rá amíg a takaróm ér, de azért ez horror ár...
De az hogy 5-6-7 évente kifizeted gumira egy használt autó árát, az durva...
Én is szeretem az autómat, szívesen áldozok rá amíg a takaróm ér, de azért ez horror ár...
.......................21-11-2013 12:55:07 // 43991
a 2,2 Tonnás 300C alá kell a 245 széles
a 215 oda kevés lenne
a 215 oda kevés lenne
David | Centocinquantanove21-11-2013 12:43:55 // 43990
És minek nekem 255/55? :D Mikor a 215(205)/55 fele annyiba sem kerül...
Liquid21-11-2013 12:40:28 // 43989
én a magyar linket néztem, a 160-180 EUR valóban kb. ugyanannyi
.......................21-11-2013 12:38:23 // 43988
szerintem nem,
a 19 es kerék is 160-180 euró darabja
a 300c re való 20 colos ugyanannyi
a 19 es kerék is 160-180 euró darabja
a 300c re való 20 colos ugyanannyi
.......................21-11-2013 12:35:27 // 43987
a 255/55 r18 amit te írsz az 165 euró
én nem látom,hogy egy fikarsznyival is drágaább lenne a 300c re a gumi
én nem látom,hogy egy fikarsznyival is drágaább lenne a 300c re a gumi
Liquid21-11-2013 12:27:44 // 43986
hááát azé a 159-re való 19-es kerék egy cseppet olcsóbb
David | Centocinquantanove21-11-2013 12:25:42 // 43985
Erre 255/55-ös való (asszem de majd megnézem pontosan), jelenleg GoodYear van rajta Y-os, akciósban is 100.000 ft körül mozog az ára... De inkább normál esetben 130-150-ig vannak ezek a gumik...
Szerintem ez nem feltétlen 159 kategória. Persze, te is tehetsz rá ekkorát, de minek...
A fenti árat szorozd be néggyel, és számold ki abból hány alfára vehetsz papucsokat.
A fényképen egy amerikából származó SRT8-as 300C szerepel, nem teljesen aurópai szabvány méretű gumma kell rá...
Szerintem ez nem feltétlen 159 kategória. Persze, te is tehetsz rá ekkorát, de minek...
A fenti árat szorozd be néggyel, és számold ki abból hány alfára vehetsz papucsokat.
A fényképen egy amerikából származó SRT8-as 300C szerepel, nem teljesen aurópai szabvány méretű gumma kell rá...
.......................21-11-2013 11:48:31 // 43984
ez egy JÒ ajánlat,
én megvenném
én megvenném
.......................21-11-2013 11:47:26 // 43983
.......................21-11-2013 11:45:22 // 43982
nem regi
nekem is ultárolt Nokian van a Brerán ,ugyemlékszem 2008 asok
és ,semmi bajuk
még túl puhák is
ez nem zöldség ,hogy megromlik
nekem is ultárolt Nokian van a Brerán ,ugyemlékszem 2008 asok
és ,semmi bajuk
még túl puhák is
ez nem zöldség ,hogy megromlik
GTPeti21-11-2013 10:29:50 // 43981
Jaja. Én is gondolkodom rajta, hogy beszerzek egy ilyet. B)
Shadin21-11-2013 10:27:36 // 43980
MXS 5.0 és Recond rulez
GTPeti21-11-2013 10:26:18 // 43979
És az MXS 5.0 Recond üzemmódja még jobb, mint egy XS 3600.
(Nem tudom, neked milyen van, mintha utóbbi derengene. Nekem is ilyenem van.)
(Nem tudom, neked milyen van, mintha utóbbi derengene. Nekem is ilyenem van.)
Shadin21-11-2013 10:24:02 // 43978
Így igaz! A 2 éve kidobott akksimat a CTEK "kezelés" után barátom hibátlanul használja.
Liquid21-11-2013 10:22:31 // 43977
sztem külső megjelenésre értette
ALFI15621-11-2013 10:14:56 // 43976
"Hát igen a 159 se az apróságáról híres"
Szerintem egyáltalán nem nagy.Főlleg a hátsó ülésen utazóknak.Én azt mondom azonos kategóriában más márkák nagyobbak.(mondeo,vectra.....)
Szerintem egyáltalán nem nagy.Főlleg a hátsó ülésen utazóknak.Én azt mondom azonos kategóriában más márkák nagyobbak.(mondeo,vectra.....)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
754
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?