Forum >> 159

Roberto159 sw31-12-2013 17:22:57 // 45521
Sziasztok.Szeretnem.Meg chipelni a vasat.1.9jtd 8v.Sokan le aakrna beszelni mert el megya turbo meg ilyenek.Esetleg valaki akinek meg van chipeleve a vereda erdekelne a velemenye.koszi
Liquid31-12-2013 17:19:18 // 45520
Boldog Új Évet mindenkinek! :)
Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2013 17:13:17 // 45519
Buldog Új Évet Kívánok Minden Alfás Cartársnak!
Aztán ám kopjanak a fékbetétek, kopogjanak a lengőkarok, sok-sok km-et tegyetek az autóitokba :DDDD
droberto31-12-2013 17:04:42 // 45518
Boldog Új Évet Minden Kedves Cartársnak!
LaciR31-12-2013 12:51:25 // 45517
Haddel31-12-2013 12:47:49 // 45516
Pajtásaim erkélyéről fotóztam ,ott egy szép Brera is
Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2013 12:35:31 // 45515
toronyszilent inkább de csapágynak hívják
Szabolcs 15931-12-2013 10:36:36 // 45514
Szabolcs 15931-12-2013 10:23:37 // 45513
BÚÉK!!!!! Valaki mondja meg nekem van e a 159 be toronycsapàgy
direttore31-12-2013 09:17:59 // 45512
Nem vitatkozom, de tudom,hogy rosszul esik, de veri sajnos:)
mzo31-12-2013 00:39:42 // 45510
Nálam nem, sztem másról beszélünk. Nekem harmadikban csinálja, gyorstás közben. Motorféknél nincs ilyen "csúszás", és 35nél már rég üresben van a szabadonfutó miatt, hacsak nem fékezek nagyot mert akkor megy a motorfék végig.
Giuntini30-12-2013 23:57:01 // 45509
Ezt észrevettem én is, de ez szerintem normális működés. Ha megfigyeled ezt a csúsztatós érzést 35km/h-nál csinálja, mégpedig akkor, amikor motorféknél kiteszi a váltót üresbe.
droberto30-12-2013 22:45:00 // 45508
:)
Persze, azért az egykilenc is jól megy.
Az átlagot simán veri.
Csak hát a sport szív... :)
mizooo30-12-2013 22:16:03 // 45507
Na de azért a 150 lóval a 159 tud 9 sec körüli 0-100 sprintet ami a hétköznapi autózáshoz tökéletesen elég, a kocsisor és kamion előzéshez is tökéletesen jó/rugalmas. Múltkor mentem fater 1.4 asztmájával, hát leizzadtam egy sor előzésénél :)
ha meg összeakadok egy =
Attie30-12-2013 21:41:37 // 45506
Nem fogalmaztam pontosan. D-ből N-be át lehet húzni gombnyomás nélkül is. N-ből R-be kéne a gombot benyomni.

A te kérdésedre válaszolnék :)
Én 2-ben vettem észre hasonlót amit írtál. De nem sűrűn. Tuti csúsztatja addig a kuplungot. És talán ha ott 2000 környékén kezded el máshogy nyomni a gázpedált, akkor lehet kihozni ezt belőle.
Attie30-12-2013 21:34:36 // 45505
Szuper, köszi!
Lementem ezeket a képeket és elviszem a szerelőhöz, hogy akkor ez alapján kapcsolja vissza :)
Liquid30-12-2013 21:10:18 // 45504
tényleg :) ezt észre se vettem, mondjuk épp csak átlapoztam, ma kaptam meg
droberto30-12-2013 21:09:19 // 45503
Szerintem meg a motorokkal nincs gond... az 59 tömegével annál inkább. (Az 1.9 16V 150LE a Bravoban több mint jó. 2-300 kiló a különbség.) Bár jóféle benzines csak a tbi van, amit meg kevés. Bár ez megint a súlyproblémára vezethető vissza. Lásd: 4C. :)
droberto30-12-2013 21:01:44 // 45502
Ezt gyorsan lereagáltuk. :)
droberto30-12-2013 21:00:14 // 45501
Az.
Meg a gyorsulóknál ott állunk mi is hátul. Az ötvenkilencesek. :)
Dömpi (il dottore)30-12-2013 20:58:22 // 45499
Az új alfissimo-ban Pityukoma vasa van a zászlókkal lefotózva? A KUL-ról szóló cikknél.
'''''30-12-2013 20:41:18 // 45498
Nekem volt 166,2.5 benzin.A 159,2.4jtdm alapból nagyon minimálisan de jobban megy.
A 166dízeljének lassabb a gyorsulása mint a 159 2.4.
David | Centocinquantanove30-12-2013 20:36:50 // 45497
Na majd ha jön egyszer végre a 169... :)
W.30-12-2013 20:20:54 // 45496
Bizony jól megy! Jobban, mint a 159 2.4-es és sokkal kevesebb a baj vele.
W.30-12-2013 20:19:51 // 45495
Ugyan már.... Dehogy veri! Dömpi pontosan elmondta azt, amit én is korábban többször mondtam, saját tapasztalataim alapján. Jó a 159 de nincs hozzá normális motor. Ha a 166-ot még gyártották volna mondjuk 2009-ig, nem lenne kérdés a választás.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 20:10:10 // 45494
a 185 lovas jól megy majdnem vettem egyet :)
direttore30-12-2013 20:02:19 // 45493
159, 2.4 jobban megy :)) lehet fura neked a 8V-s motorhoz a 166 ereje, de a z 59 veri mindenben. Hozzáteszem gyönyörű a 166-os alfa!
GTPeti30-12-2013 20:01:22 // 45492
Ha jól látom, akkor a 166-nak hátul is kettős keresztlengőkaros a futóműve. (Még ha a felső csak "egypontos" is.) Azért ez korrekt dolog...
Nekem is tetszik a 166, csak a biciklimet nem tudnám beletenni. No meg az ikeás cuccokat. Viszont kéne. Az elvileg teljesen galvanizált kasztni miatt is, ami sokkal jobb lehet, mint a 156-é. (Ahogy a barátomtól hallom a 159-é sem egy tündérmese, gondolok itt a rozsdásodó bölcsőre, pl. Persze mindenre van ellenszer, de engem nagyon lelkesít, ha valamit nem a "gyors elmúlásra" terveznek.)
Liquid30-12-2013 19:53:52 // 45491
az 5 hengeres szebben szól ez tény
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:51:26 // 45489
ez igaz

Amúgy ne értsetek félre, nem bántam meg az Arkangyalt, de mikor meghallom Viktor barátom gépének a hangját, mindig elfog a sárga irigység :-(
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:50:42 // 45488
DPF nincs benne viszont a szívósor lapátkás, ami az egyetlen negatívuma a 66-nak az a futóműve, elég drága az eleje, hátulja ami meg a vicc hogy pl hátsó Y lengőkart akartam újonnan rendelni...jah már nem gyártják...2008-ban még adtak el újonnan 66-ot ...vicc :(((
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:49:08 // 45487
az FL előttiből 3.0 V6-ot vennék :-)
GTPeti30-12-2013 19:49:00 // 45486
Köszönöm. Azt leszámítva, hogy a 159 kasztnija sokkal biztonságosabb az általad leírtakkal nem tudok vitatkozni. (Igaz nem is akarok. :) Talán még annyit tennék hozzá, hogy sajnos koruknál fogva 166-ból azért nehezebb keveset futottat és nem lepusztultat találni.
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:47:51 // 45485
viszont kétségtelenül sok autótípusból egyszerűen eltűntek a korábbi modellek...alfából vannak még
Liquid30-12-2013 19:46:53 // 45484
Nemhiszem hogy nagyon jobban menne, bár nem ültem benne.
A leírások szerint, 8,9 a 0-100-as sprintje, ami vagy 8 tizeddel rosszabb mint a 159-é.
A DPF hiánya valóban nem rossz dolog, de azt el lehet rendezni.
A 166 volt a zászlóshajó, kisebb széria bonyolultabb megoldások, szerintem fenntartásilag drágább mint a 159, amellett idősebbek is ez pedig mindig együtt jár a szervízköltségek emelkedésével.
Az viszont tény hogy egy igazi fullos nagyvad, bár szerintem a régebbi stílusosabb.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:43:04 // 45483
a tapasztalat nem ezt mutatja ...más megoldások? hajtogatsz sárvédőt? gyártasz gumicsövet? stb....
Liquid30-12-2013 19:37:47 // 45482
a tiéd nincs ültetve ugye? Hát igen -2cm :)
Dömpi (il dottore)30-12-2013 19:26:37 // 45481
Ha nem lenne 159-em, és most akarnék alfát venni. Így szólt a mondat. Hogy miért?
Mert
- egy FL-es 166 2.4 jtd bazira megy
- nincs benne DPF
- nagyobb, kényelmesebb
- és ha kiszámolom, hogy már 1,7 max. 2,0 misi körül nagyon jó állapotút kaphattam volna, és arra is ráment volna éppúgy 5-700 k, mint az Arkangyalra, akkor is most beljebb lennék bő 1 millával és lenne egy sokkal nagyobb teljesítményű alfám kevesebb gonddal, full extrásan.

Ennyi.
atesssz30-12-2013 19:19:02 // 45480
Az ilyenekre mindig is meg voltak az alternatív megoldások, és ezek után is meg lesznek. De szerintem ez más, kevésbé felkapottabb márkával is ugyan ez a helyzet.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2013 19:02:57 // 45479
azért senkit nem akarok megbántani de egy 55-re vegyél első sárvédőt ha rohad vagy törd le a tükrét és vegyél rá újat...esetleg egy új szívócsövet jah már nem gyártják...szóval főleg Alfában a 2001 előttiek kapufák lassan semmi nincs hozzájuk :(
'''''30-12-2013 18:35:31 // 45478
Ma voltam felétek (Tényőn).A 18-as felnim ellenére háromszor ütöttem meg az első híd körül a burkolatot egy mellékúton.Asszony nem hitte el,hogy a tied azaz a TI-k még alacsonyabbak.:-)
Liquid30-12-2013 18:08:46 // 45477
ez mondjuk engem is érdekelne
GTPeti30-12-2013 11:05:45 // 45476
"és valszeg 166-ot."
Dömpi, ez tényleg érdekelne, miért. Megtennéd, hogy kifejted. Köszönet előre is!
.....30-12-2013 10:59:24 // 45475
Multiecuscan programmal vissza tudod kapcsolni:
mzo30-12-2013 08:15:42 // 45474
Szia!

Elvileg a parkradart hogy kijelezze a kijelzőn be lehet kapcsolni, de hogy hol és hogyan azt majd nálam okosabbak megmondják.

Az izzítógyertyát ha már cseréled, véleményem szerint jobban jársz ha már egyszerre mind a 4 helyére új kerül.

A váltónál én még hasonlót nem tapasztaltam. Bár most így belegondolva, nem is tudom hogy amikor D-ben van akkor is reteszel e a kis gomb. De ha neked beragad akkor biztos. :) Erre sajnos nincs tippem miért csinálhatja, esetleg a féklámpa kapcsoló lehet hibás.... Jobb tippem nincs sajnos.
Viszont, Egy automata váltós kérdésem nekem is lenne kikhez másokhoz mint az automatásokoz! :) Nektek is van olyan hogy amikor 3-asban van a váltó akkor kb 2000-es fordulat elérése után mintha váltana egy egy 3,5-et? Vagy még úgy tudom leírni hogy amikor eléri a 2000-es fordulatot akkor kb olyan érzés mintha addig csúsztatnám egy picit a kuplungot és 2000-nél lépnék le róla teljesen. Viszont érzésre 2000-es fordulatig se csúszik a váltó, egyszerűen csak olyan mintha váltana egy 3,5-ik fokozatot.
Más is tapasztalta ezt, vagy ez csak nálam van így?
Előre is köszi a válaszokat!
atesssz30-12-2013 01:02:12 // 45473
Felszereltségben mindenképpen jobb!!
Súlyos százezrekért rakathatsz az új Lineádba, Pezsó 301-esedbe, vagy Szitrojen Elizé-dbe digitális klímát, sport csomagot, (ha egyáltalán lehet hozzá rendelni?) elektromos tükröket, stb stb, amikor ezen dolgok a 155-ben meg a 164-ben majdnem hogy ALAP felszereltség. Vágod? a '90-es évek elején. Nem 2013-ban!
Az Alfa Romeo-k már akkor digitális klímával jöttek ki, amikor a franciák még az elektromos ablakemelővel kísérleteztek.

Most egy 2008-as 1.6 TDCi Fusiont vezetek a 155 mellett. Kész felüdülés a 155 volánja mögé ülni egy tömegautóból. Egy kör a városban ezerszer élvezetesebb egy ALFA ROMEO-ban, mint egy újabb, unalmas autóval.
Alfonis29-12-2013 23:44:47 // 45472
de enyém nem belgáké volt :P
2,4 est én is elfogadnám de annak tudatában, h többet fogyaszt és rengeteget megyek. Plussz mindenben több a fenntartási költség. több olaj drágább cuccok, így megelégszek az 1,9 115 lóval. tényleg elég. :P

kettőstömegű -visszatekerés hja + eléggé lehet rövidíteni az alacsony furdulaton való közlekedéssel plussz napi ezer indítózással az életét
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.