Forum >> 159
droberto08-01-2014 13:55:11 // 45799
A maximum az relatív. Minél több a teljesítmény többlet, annál nagyobb az alkatrészek igénybevétele. Dízelnél szerintem 15-25% teljesítmény többlet, okos használat mellett az alkatrészek élettartama szempontjából még elviselhető.
ferike15908-01-2014 13:19:15 // 45798
Sziasztok!
A segítségeteket kérném,1.8 benzines (140le) 159-sem van. Szétesett valami a középső kipufogó dobban, zörög, milyen megoldás van és mennyiért?
A segítségeteket kérném,1.8 benzines (140le) 159-sem van. Szétesett valami a középső kipufogó dobban, zörög, milyen megoldás van és mennyiért?
direttore08-01-2014 12:59:54 // 45797
Az enyémen az van, megnézheted a képen
Pityukoma08-01-2014 12:26:33 // 45796
Igen, ez így van.
Kb 2 éve csináltattam, akkor 17700ft.volt. (egy jármű szemle valamelyik közl.felügyeleten + okmányiroda)
Kb 2 éve csináltattam, akkor 17700ft.volt. (egy jármű szemle valamelyik közl.felügyeleten + okmányiroda)
Liquid08-01-2014 11:09:01 // 45795
hát az bukta lehet műszakin, igazoltatáskor stb.
Közlekednek páran olyannal, az a helyzet hogy ez az egyedi azonosító jel hamisítása, ami bizony bűncselekmény.
Közlekednek páran olyannal, az a helyzet hogy ez az egyedi azonosító jel hamisítása, ami bizony bűncselekmény.
Crea08-01-2014 11:06:15 // 45794
Amikor megjött az enyém, jobban figyeltem én is az utakon és láttam EU-s kicsi rendszámot ( Egy X5 BMW-n) Ekkor bennem is megfogalmazódott,hogy neki, hogy lehet?
bizsó15908-01-2014 10:54:54 // 45793
az lehet hogy rendes méretű lesz mert kb 2 hét mire megjön de a lényeg a matrica rendszám, bár egyik ismerősömnek e 5-ös golfján eu-s kis matrica van (igaz rendőr).
Crea08-01-2014 10:45:52 // 45792
Rigotech :)
Kis matrica rendszám már tuti nincs, mert én is megigényeltem a matrica rendszámot és normál méretűt kaptam, direkt ki is hangsúlyozták,h a kicsi már megszűnt. ( ennek ellenére kértem mert jobban mutat a gépen)
Kis matrica rendszám már tuti nincs, mert én is megigényeltem a matrica rendszámot és normál méretűt kaptam, direkt ki is hangsúlyozták,h a kicsi már megszűnt. ( ennek ellenére kértem mert jobban mutat a gépen)
Liquid08-01-2014 10:32:53 // 45791
úgy érted rendes méretű matrica? tudtommal nincs kis méret mióta eusak a rendszámok.
Piritu - 1.000.00008-01-2014 10:22:39 // 45790
Tudtommal a "D" a matrica rendszámot jelöli nem a méretet.
Piritu - 1.000.00008-01-2014 10:21:22 // 45789
No ez érdekes lesz, mert mióra EU-s a rendszám nem gyártanak kicsi matricát, csak normál méretűt. Ha eredetileg kis méretű matrica volt a kocsin és megsérül, azt se gyárják újra, csak nagyban.
bizsó15908-01-2014 10:14:44 // 45788
üdv nektek, tegnap volt műszakin a gép minden rendben ment, a lényeg hogy elől lekerül a nagy rendszám és kis matrica kerül a helyére :) úgy-hogy ha esetleg valakinek kedve lenne lecserélni az megteheti a vizsgán csak úgy kell kérni d-típusú matrica rendszámot (a lökhárító kialakítására hivatkozva) és persze 10-15 ezres pluszba.
Erhard 242 (Pure Energy)08-01-2014 09:35:15 // 45787
gondolom belenyúltak volna és olyan 220-230le lehetett volna az is jobb, mint a mostani 2.4 a 2.0-ról nem is beszélve...
direttore08-01-2014 09:15:18 // 45786
Szia,, ezt kitől, kiktől kérted?
Liquid08-01-2014 08:33:34 // 45785
az semmivel se jobb mint a 2.0JTDM (oké több a nyomatéka)
A 3.0 már érdekesebb, az lett volna méltó motor a 159-be
A 3.0 már érdekesebb, az lett volna méltó motor a 159-be
Erhard 242 (Pure Energy)08-01-2014 08:25:55 // 45784
a vicc, hogy van 2499cm3 eu5-ös is..59 nem rakták, mert bla, bla, bla....
.......................08-01-2014 07:31:06 // 45783
Tök jó ez a lap,
A VM Motori V6 diesele 60 fokos,
Az ódi 90 fokos , a Merc v6 cdi 72 fokos
Csak az a Bosch CP4 pumpa ne lenne rajta
A VM Motori V6 diesele 60 fokos,
Az ódi 90 fokos , a Merc v6 cdi 72 fokos
Csak az a Bosch CP4 pumpa ne lenne rajta
ValeRossi4608-01-2014 07:28:16 // 45782
Még jó hogy nálunk már behozta az árát. Még most is városi használatra jobb mint a 159-es. De igazad van,mindennek felemelik az árát amivel kicsit is spórolhatnánk.Ugyan ez volt az etanollal. Belerakattam anyám suzukijába,akkor 230 ft volt literje,rá egy félévre már 320,azóta meg 370 körül mozog. Gázzal is ezt tették,elkezdték az emberek átalakíttatni a kocsikat és máris emeletek. :(
Erhard 242 (Pure Energy)08-01-2014 07:23:17 // 45781
Crea07-01-2014 22:36:47 // 45780
De gondoltam, kértem is rá ajánlatot, lehet megcsináltatom... :)
Ezt kaptam:
"Köszönöm a megkeresésed, ajánlatkérésed.
Az autódban egy régebbi Bosch rendszer van, amit gond nélkül, kiváló eredménnyel tudunk hangolni. Eredményeképp a teljes tartományban megjön az autó nyomatéka, kb. 10-14% javulás várható, és a csúcsteljesítmény is fokozható 8-10 százalékkal.
Az autód a lomhaságát 50-70e forint közti összegért fogja elhagyni, attól függően pontosan mire van szükséged, mennyi időt töltünk a beállítással. Az ár garanciákat és számlát tartalmaz, és csak akkor kell fizetned, ha teljesen elégedett vagy. Kipróbálhatod a beállítást."
Ezt kaptam:
"Köszönöm a megkeresésed, ajánlatkérésed.
Az autódban egy régebbi Bosch rendszer van, amit gond nélkül, kiváló eredménnyel tudunk hangolni. Eredményeképp a teljes tartományban megjön az autó nyomatéka, kb. 10-14% javulás várható, és a csúcsteljesítmény is fokozható 8-10 százalékkal.
Az autód a lomhaságát 50-70e forint közti összegért fogja elhagyni, attól függően pontosan mire van szükséged, mennyi időt töltünk a beállítással. Az ár garanciákat és számlát tartalmaz, és csak akkor kell fizetned, ha teljesen elégedett vagy. Kipróbálhatod a beállítást."
Dömpi (il dottore)07-01-2014 22:28:27 // 45779
VM??? WTF
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 22:11:08 // 45778
majdnem, a VM Motori tervezi és elsőként 156-ba rakták :)
Dömpi (il dottore)07-01-2014 21:51:30 // 45777
az enyém Fiat jtdm, de azért abból is csak kihozta az olasz digó a maxot...ugye Robi?
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 21:34:36 // 45776
opel motor, csinálhatsz vele bármit
droberto07-01-2014 21:18:55 // 45775
Motor teljesítmény optimalizáláson nem gondolkodtál?
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 20:47:41 // 45774
ott olyan évi 280e ft-ot tudsz megspórolni, ha 5 évig megtartod az 1,4milla ha nincs szerencséd kell venned kettőstömegűt lendkerékkel az munkadíjjal is max 240-250e a többi nem nagy tétel azaz egy EGR pl olcsóbb mint egy trafósor et cetera...szóval marad 1 mihály a zsebedben és legalább megy a verda...
Crea07-01-2014 20:28:41 // 45773
Félév alatt 9 ezret tettem bele....tehát olyan 15-20 ezer körül.
.....07-01-2014 20:21:24 // 45772
Sajnos nem. Le kell húzni a csatlakozót,mert a következő újraindításnál ismét aktív lenne az érzékelő.
droberto07-01-2014 20:19:23 // 45771
OFF
A másik sztorim is durva, de sajnos ez a szomorú magyar valóság.
A tegnapi napon barátnőm munkahelyén az egyik diák lenyúlta a télikabátját (azt amit szombaton nem tudtunk lecserélni).
Mondanom sem kell, hogy a hallgatók nagy része a kisebbség tagjait gyarapítja.
Délután a rendőrségen feljelentést tettünk. Szerencsére mindenhol kamera van.
Ma reggel minden osztályban megtörtént a felvilágosítás, a tények és a kilátások ismertetése. Mondhatni egy kis lelki nyomásgyakorlás.
Nem kis felháborodás keltett a beszéd.
Viszont célba ért, mert csodák csodájára két óra múlva megkerült a kabát a férfi WC-ben egy tescos szatyorban.
Mivel tegnap kabát nélkül maradt a Dalma és pólóban nem tudott hazautazni Szekszárdról, ezért, és új kabát beszerzésének reményében lementem érte (illetve zárbetétet is kellett vennem mivel a lakáskulcs a kabátban volt).
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy megyeszékhelyünkön egy óra alatt két kabátot is találtunk jutányos áron és még zárat is vettem.
ON
A másik sztorim is durva, de sajnos ez a szomorú magyar valóság.
A tegnapi napon barátnőm munkahelyén az egyik diák lenyúlta a télikabátját (azt amit szombaton nem tudtunk lecserélni).
Mondanom sem kell, hogy a hallgatók nagy része a kisebbség tagjait gyarapítja.
Délután a rendőrségen feljelentést tettünk. Szerencsére mindenhol kamera van.
Ma reggel minden osztályban megtörtént a felvilágosítás, a tények és a kilátások ismertetése. Mondhatni egy kis lelki nyomásgyakorlás.
Nem kis felháborodás keltett a beszéd.
Viszont célba ért, mert csodák csodájára két óra múlva megkerült a kabát a férfi WC-ben egy tescos szatyorban.
Mivel tegnap kabát nélkül maradt a Dalma és pólóban nem tudott hazautazni Szekszárdról, ezért, és új kabát beszerzésének reményében lementem érte (illetve zárbetétet is kellett vennem mivel a lakáskulcs a kabátban volt).
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy megyeszékhelyünkön egy óra alatt két kabátot is találtunk jutányos áron és még zárat is vettem.
ON
Liquid07-01-2014 20:17:30 // 45770
ne csodálkozz a 159 nem könnyű, még az 1.8 benzin se
.......................07-01-2014 20:14:02 // 45769
nem irtad ,h menyi az éves futás km erben?
Crea07-01-2014 20:11:52 // 45768
Sőt,h fokozzam a dolgot...a fiat stilom 1.2 benzin (82 ló) 100-ig kb hasonlóan gyorsul mint az alfa :D ( 100 felett tudok meglépni csak)
Crea07-01-2014 20:09:18 // 45767
Köszönöm a válaszokat! 1.8 benzin marad az fix, és a gázzal sem győztetek meg :D Igy sem egy erőgép nem kellene gyengíteni rajta.... Skoda octavia 1.6 benzines őskövület 100 lovas motorral nehezen maradt le. Csak 100 km/h felett (és a kanyarokban) tudtam meglépni, addig a seggembe volt....Lehet marad minden így ahogy van, nem piszkáljuk :)
droberto07-01-2014 19:59:36 // 45766
Jut eszembe, körforgalom.
Az előbb majdnem árokba raktam a Céges Logan MCV-t. Utána remegett a lábam rendesen.
Az enyémmel úgy szoktam menni körforgalomban, hogy előtte motorfék aztán bent haladva a szélesség és a rádiusz függvényében 2-esben, vagy 3-asban gázfröccs, aztán elvétel. A semleges súlyelosztás és a kiváló futóműhangolás következtében a fara szépen megúszik és befordul az autó.
Szóval délután öt előtt (a hőmérsékletet nem írja) bazi nagy ködben siettem haza a 62-esen. Perkáta előtt egy - a többinél jóval csúszósabb - körforgóban a falábú Dacia finoman fogolmazva sem úgy viselkedett, ahogy megszoktam. A körforgó körül egy bazi nagy árok volt. Egy szerencsém volt, hogy a padka vagy két méter széles laza földes talajú volt.
Szóval beérkeztem gázfröcs, azt semmi, csak túrta az elejét. Ekkor a fékre léptem, de az ABS b@szott segíteni, csak mentem egyenesen. Mondom vége. Az aszfalt végén leszálltam a fékről, de hál Istennek lelassultam annyira, hogy az alászedett kerék belefúrodott a földbe, és azon a két méteren be tudtam venni a kanyart.
Nagy szerencsém volt.
Az előbb majdnem árokba raktam a Céges Logan MCV-t. Utána remegett a lábam rendesen.
Az enyémmel úgy szoktam menni körforgalomban, hogy előtte motorfék aztán bent haladva a szélesség és a rádiusz függvényében 2-esben, vagy 3-asban gázfröccs, aztán elvétel. A semleges súlyelosztás és a kiváló futóműhangolás következtében a fara szépen megúszik és befordul az autó.
Szóval délután öt előtt (a hőmérsékletet nem írja) bazi nagy ködben siettem haza a 62-esen. Perkáta előtt egy - a többinél jóval csúszósabb - körforgóban a falábú Dacia finoman fogolmazva sem úgy viselkedett, ahogy megszoktam. A körforgó körül egy bazi nagy árok volt. Egy szerencsém volt, hogy a padka vagy két méter széles laza földes talajú volt.
Szóval beérkeztem gázfröcs, azt semmi, csak túrta az elejét. Ekkor a fékre léptem, de az ABS b@szott segíteni, csak mentem egyenesen. Mondom vége. Az aszfalt végén leszálltam a fékről, de hál Istennek lelassultam annyira, hogy az alászedett kerék belefúrodott a földbe, és azon a két méteren be tudtam venni a kanyart.
Nagy szerencsém volt.
droberto07-01-2014 19:35:05 // 45765
Ez részben kerékfüggő. Nekem rövidtávos városozásnál 9-10 litert eszik. Hoszabb etapoknál 8-9-et. Autópálya GPS 150 asszem' 7,3-7,5.
droberto07-01-2014 19:32:53 // 45764
A gázzal a nagy helyzet, hogy a kedves kormányaink megölték az árelőnyét a sok adóval.
Mint írtátok, sokkal többet eszik a gázból. Cserébe viszont legalább annyival rosszabbul megy.
Egy példa: Autópályán, mindenhol óra szerint a megengedett legnagyobb sebességgel haladva (kiéve, ha elfogyott az erő!) négyen csomagokkal az 1.4-es Lacetti gázból, 10-12 litert kért.
Akinek a gáz a megemelet árak előtt visszahozta a beépítés költségét (3-5 ezer), az a összeteheti a kezeit...
A motor károsodásáról már nem is beszélve.
Mint írtátok, sokkal többet eszik a gázból. Cserébe viszont legalább annyival rosszabbul megy.
Egy példa: Autópályán, mindenhol óra szerint a megengedett legnagyobb sebességgel haladva (kiéve, ha elfogyott az erő!) négyen csomagokkal az 1.4-es Lacetti gázból, 10-12 litert kért.
Akinek a gáz a megemelet árak előtt visszahozta a beépítés költségét (3-5 ezer), az a összeteheti a kezeit...
A motor károsodásáról már nem is beszélve.
W.07-01-2014 19:26:59 // 45763
Csak szoftveresen nem lehet kiiktatni csak ilyen drasztikusan?
droberto07-01-2014 19:01:34 // 45762
Ez a mérés elég jól visszaigazolja a befecs. korrekciós értékeidet
☻SKULL☻07-01-2014 17:21:48 // 45761
autópályán az enyém is ugyan ezt produkálja
stukker198707-01-2014 17:00:46 // 45760
OFF
Ja igen OFF-ban az esőérzékelő jól működik:)
OFF
Ja igen OFF-ban az esőérzékelő jól működik:)
OFF
Erhard 242 (Pure Energy)07-01-2014 16:45:56 // 45758
az egy kalap fos :(((
stukker198707-01-2014 16:30:08 // 45757
OFF
Irgalmatlan nagy. Az automata nagyon kényelmes,de ha nem óvatosan nyomod kigyorsításnál,akkor máris sportosabb módba kapcsol és sokáig hagyja pörögni a motort.Tök fölöslegesen zúgatok néha 3000-es fordulaton át a fél városon,mert az első gyorsításnál azt hitte az "agy" hogy én most sportosan akarok menni.
Dinamizmusban a 159-et a saját súlya öli meg,egyébként pariban lenne a 150 lovas verzió a 177LE-s 525d-vel.
Fedélzeti és GPS nagyságrendekkel szebb mint az Alfában sajnos. 159-ben a több százezres gyári fejegység olyan hatást keltett mint a régi sok gombos tetris:),pedig nem sokkal tud többet az iDrive,csak igényesebben van megoldva.
A 6 henger sokkal finomabban jár mint a 4-es JTDM,gondolom ezzel nem mondok újdonságot. Városban,tényleg lassú szakaszon ebben a hideg időben 11,5 körül van a fogyi,pedig nem nyomom ki a szemét.
Városon kívül 6,6-al el lehet járni és már gyorsabb vagy a többiek 80%-nál.
Hibái tök ugyanazok mint minden más modern dízelnek,ezeket nem is sorolom fel.
DFP égetést Alfánál mindig észrevettem,ennél még soha.
Egy dolog minden kétséget kizáró viszont: A 159 Ti-né szebb autó nem létezik a világon.
OFF
Irgalmatlan nagy. Az automata nagyon kényelmes,de ha nem óvatosan nyomod kigyorsításnál,akkor máris sportosabb módba kapcsol és sokáig hagyja pörögni a motort.Tök fölöslegesen zúgatok néha 3000-es fordulaton át a fél városon,mert az első gyorsításnál azt hitte az "agy" hogy én most sportosan akarok menni.
Dinamizmusban a 159-et a saját súlya öli meg,egyébként pariban lenne a 150 lovas verzió a 177LE-s 525d-vel.
Fedélzeti és GPS nagyságrendekkel szebb mint az Alfában sajnos. 159-ben a több százezres gyári fejegység olyan hatást keltett mint a régi sok gombos tetris:),pedig nem sokkal tud többet az iDrive,csak igényesebben van megoldva.
A 6 henger sokkal finomabban jár mint a 4-es JTDM,gondolom ezzel nem mondok újdonságot. Városban,tényleg lassú szakaszon ebben a hideg időben 11,5 körül van a fogyi,pedig nem nyomom ki a szemét.
Városon kívül 6,6-al el lehet járni és már gyorsabb vagy a többiek 80%-nál.
Hibái tök ugyanazok mint minden más modern dízelnek,ezeket nem is sorolom fel.
DFP égetést Alfánál mindig észrevettem,ennél még soha.
Egy dolog minden kétséget kizáró viszont: A 159 Ti-né szebb autó nem létezik a világon.
OFF
W.07-01-2014 16:05:08 // 45756
Hogy lehetett az esőérzékelést ennyire elb..ni... Ebben a szitáló ködben használhatatlan a fokozatos törlés. Egyszerűen nem töröl! Egész úton kézzel kapcsolgattam, miközben gyakran emlegettem az olasz mamákat... Hol lehet ezt kiiktatni, hogy egyszerűen csak a fokozatos töröljön?
Dömpi (il dottore)07-01-2014 16:00:33 // 45755
OFF
és milyen a bömbölő?
ON
és milyen a bömbölő?
ON
ValeRossi4607-01-2014 15:33:24 // 45754
Napfénytetőért már megérte :D
stukker198707-01-2014 15:18:24 // 45753
Még elektromos napfénytetőm is lett így:)
Első km-ek megtétele után értettem meg igazán hogy a több mint 10év micsoda technológiai fejlődést jelent az autóiparban.
159Jtdm után 145TS csörög,zörög,kormányzás és futómű összehasonlíthatatlan,motor és a váltó nyers,végtelen puritán minden a 159-hez képest.
Első km-ek megtétele után értettem meg igazán hogy a több mint 10év micsoda technológiai fejlődést jelent az autóiparban.
159Jtdm után 145TS csörög,zörög,kormányzás és futómű összehasonlíthatatlan,motor és a váltó nyers,végtelen puritán minden a 159-hez képest.
ValeRossi4607-01-2014 15:01:23 // 45752
Én is ezeket nézegettem a mobile.de oldalon asszonynak punto helyett,de ragaszkodik hozzá...áruló :D
stukker198707-01-2014 14:43:14 // 45751
Városi szaladgálósnak/Asszony első autónak most szereztünk be egy 145 1.4TS-t.
Meglepően keveset eszik a híreszteléssel ellentétben,pedig szegényen látszik hogy megviselte az élet.
Fenntartása akkor is olcsóbb mint a 2,5-ös dízel OFF-nak,még komplett motor cserével is:)
Szépen rendbe rakjuk,első kocsinak,bónusz gyűjtőnek tökéletes lesz remélem.
Meglepően keveset eszik a híreszteléssel ellentétben,pedig szegényen látszik hogy megviselte az élet.
Fenntartása akkor is olcsóbb mint a 2,5-ös dízel OFF-nak,még komplett motor cserével is:)
Szépen rendbe rakjuk,első kocsinak,bónusz gyűjtőnek tökéletes lesz remélem.
ValeRossi4607-01-2014 14:13:25 // 45750
Hát a klíma az nem való ezekbe :D Előzésnél klíma ki,benzinre váltás és padló :DDDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
546
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?