Forum >> 159

Zsifi sw06-03-2014 13:22:08 // 49565
Valoszinu, hogy anyacska fennakadt valahol. Megrepedt az olajtekno. :(
.......................06-03-2014 13:00:33 // 49564
nem csal
A barátom svájci 530d kombija kevesebbet ! (8,5)Eszik ugyanolyan tempó mellett mint a Brera
Ja és az automata
szóval lehet a bmw t így meg úgy de a diesel motor hatásfoka náluk a legjobb
auctor06-03-2014 12:55:45 // 49563
Igen, normális. Nekem Thule 750-es talpaim vannak a 159-hez való kittel, és tökéletesen működik.
ALFI15606-03-2014 12:52:22 // 49562
Remélem csak a leeresztő csavart verted oda valahol és ott folyt el.Ha van hír oszd meg.
Dömpi (il dottore)06-03-2014 12:47:48 // 49561
Valójában a most használtan kapható 159-ek még nem is annyira gázok (feltéve, ha ésszel vásárol az ember), de olvassatok át a 166-topicba.
Mikor meglátok új amore-s tagot 166-tal, és írja a bemutatkozásában, hogy "mennyire örül", és hogy "egy álom vált valóra", mindig arra gondolok, hogy néhány nap múlva majd írja a fórumon, hogy milyen rémárom vált belőle.

Nem a 166, mint konstrukció tehet róla, hanem, hogy már relatíve régi gyártásúak, és sajna le is vannak hajtva, majd 100ezreket visszatekerve.

De hamarosan bennünket, 159-eseket is utol fog ez érni ... a jelei már mutatkoznak :-(
Liquid06-03-2014 12:29:15 // 49560
Az komoly :) És elrettentetted?
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2014 11:50:48 // 49559
valaki megadta a számom egy leendő 59 tulajnak? merjen e venni vagy ne....merjen vazz :)
ValeRossi4606-03-2014 10:20:35 // 49558
Csodalkoztam is,hogy n10kor ott az autod. Tudtok mar valamit?
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2014 09:58:20 // 49557
ez így van nem is annyira a vezetési stílus inkább az autó viselkedése változik meg ...pl nem lesz 70-nél negyedikben kókadtf@sz effektus :P
mex8606-03-2014 09:29:34 // 49556
bár ha kiforgatjuk a szavakat akkor a mód más lesz :)
gyorsabban teszem meg ugyanazt az utat ha nem tartanak fel :D
mex8606-03-2014 09:25:13 // 49555
ha munkäba järok annyira nem tudok variälni a dolgokat :D
de attól me´g szeretem ha jobban reagäl a vas meg jobban ugrik :)
a körülmények nem vältoznak
Dömpi (il dottore)06-03-2014 09:22:19 // 49554
Nem igazán, de muszáj volt, mert változtak a peremfeltételek.

Eddig mindketten évi 12-15ezret raktunk a vasainkba. Következésképp kisszervíz évente 1x, januárban. Nem is kellett nagyon odafigyelni semmire.

Most viszont Réka otthon lesz min. 2 évig a kicsivel, ergo megy napi 3-5 km-ert (gyerekek összed ovi-suli, bevásárlás).

Nekem viszont a köv. 2 évben suli, feb-júni/okt-jan majd minden hétvégén 200 vagy 400 km (attól függ, hogy pénteken is meg szombaton is kell-e menni), tehát nálam az évi 15k-ból 23-25k lesz.

Nos a fentiek megborítják az évi 1, januári ütemezést, ezért utánaszámoltam, hogy akkor most mit is és mikor is, ráadásul figyelni kellett arra is, hogy lehetőleg ne mindkét vasat egyazon havi büdzséből kelljen kigazdálkodni.
Dömpi (il dottore)06-03-2014 09:15:32 // 49553
(mondjuk megnézem én azt, aki a remap után "azonos hasznälati mód mellett" jár a vassal - merthogy akkor minek a remap)
Liquid06-03-2014 09:07:06 // 49552
nagyon ráérsz :)
Erhard 242 (Pure Energy)06-03-2014 08:51:36 // 49551
no a 2.4-nél DPF-fel, gyári programmal 8.7 a megszokott út, ami a Rosso-val7.4 volt ha valakit érdekel ...
David | Centocinquantanove06-03-2014 08:41:59 // 49549
ha már a motorhangról van szó...
Tegnap az asszony sétálgatott a gyerekkel a garázssornál, pont amikor hazaértem, megkérdeztem tőle, hogy szép volt e a vas, ahogy a messzi távolból közeledett... :)
Aztmondta, hogy szépséges, meg hogy a hangról már messziről hallani lehetett, hogy az alfi jön mert olyan jellegzetes a hangja...
Próbáltam kideríteni, hogy ez most jó vagy rossz, de nő lévén nem tudta elmondani, hogy mitől jellegzetes... :)
Attól tartok ezt már sosem tudjuk meg :D
Zsolt15506-03-2014 08:07:16 // 49548
Mi történt? Nem olyan régen volt szervízben.
Zsifi sw06-03-2014 07:39:07 // 49547
Uraim! Reggelre csunya latvany fogadott... Elverzett az auto, elfolyt az olaj. :(
mex8606-03-2014 07:18:47 // 49546
meglátjuk :) EGR-t én sem gondolnám hogy olyan sokat beleszól a matekba.
eddig viszont amit irattam, az kevesebbet evett remap utän.
ténylegesen.
persze azonos hasznälati mód mellett.
nekem ha az a regenes pár deci lemegy akkor is elégedett leszek.

meg ha a 166-al hasonlitom össze amitöl nem olyan nagy a különbség motorikusan, bär sulyban azért van, akkor van hova fejlödni még remappal.
Piritu - 1.000.00006-03-2014 06:44:37 // 49545
Ráadásul nem is megy. a német pályán "vadászom" a 2 literes OFF-os vasakra. Eddig egyet sem találtam, amelyik partiban lett volna a Párduccal.
Giuntini06-03-2014 00:12:06 // 49544
Én azt mondom, a 2.4-hez az automata váltó passzol. A gyorsulás sokkal lineárisabb, sokkal jobban gazdálkodik a 400Nm nyomatékkal. Itt 200 alatt is él a motor, hiszen városban, ha finoman nyomod 2000-nél már felvált. Az egész sokkal kulturáltabb, viszont a benzinkútnál kell megfizetni az árát, Haverom 2007-es BMW 320d- vel összehasonlítva sokkal kulturáltabb.
Giuntini06-03-2014 00:01:16 // 49543
Nem csak a fogyasztástól jó egy moci. A 320d-nek 2500 felett kimondottan kultúrálatlan ,randa, kerregő hangja van. Akinek ez jó, vegyék.
Dömpi (il dottore)05-03-2014 23:11:21 // 49542
amúgy az normális, hogy a talp profilja nem egyforma?
Dömpi (il dottore)05-03-2014 23:09:45 // 49541
elindult a THULE tetőbox projektem...

...no meg csináltam a héten egy karbantartási tervet is mindkét alfára. Oka, hogy az egyetem miatt most lényegesen több km-et fogok menni évente, Réka a 147-tel meg alig fog menni havi 120 km-et, de a folyadékokat max. 2-événte akkor is cserélni kell.
Dömpi (il dottore)05-03-2014 22:56:31 // 49540
jók a reflexeid!
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2014 22:35:38 // 49538
ha itt is tudták volna követni az 56-os érát akkor itt is jól enne nekem 6L-et evett átlagban a 150 lovas 56-os...jó az 59 csak nehéz a dpf meg egy fos...ezért eszik többet
droberto05-03-2014 22:30:45 // 49537
Még ha nem is a legújabb 3ert nézzük, akkor is hihetetlen számokat mondogatnak.
Shadin05-03-2014 22:24:33 // 49536
Naponta látom az infóparkban.
Shadin05-03-2014 22:22:58 // 49535
Robi, azok tényleg nem esznek. Jó az a moci. Már ha éppen megy.
droberto05-03-2014 22:18:26 // 49534
Kíváncsi lennék, hogy ezeknek az átkozottul egoista 320d-seknek mennyit csal az fogyasztásmérő órájuk.
Merthogy mondani én is tudok bármilyen számot.
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2014 22:15:43 // 49533
akkor már A6 Allroad ...az tényleg szép el kell ismernem
Shadin05-03-2014 22:12:41 // 49532
Nem igazán fogott. Erhardtól hoztam LPR-t, még az is jobb.
droberto05-03-2014 22:07:54 // 49531
A jelenlegi állás szerint legifjabb tagunk hirdeti (a Brerás fórumban is).
Azért csatlakozott, hogy eladja. :(
mzo05-03-2014 22:04:09 // 49530
Az Index alfás fórumában találtam EZT a gépet :)
droberto05-03-2014 22:00:16 // 49529
Ez EGR kiiktatástól nem eszik kevesebbet. Remap után sem fog ennél kevesebbet enni a verdád. Így is csak 3-5 dl-el vagy nálam több.
mex8605-03-2014 21:49:24 // 49528
ezért nem is kéne egyikse :D

tegnap egy a4 allroadhoz is volt szerencsém, az kb fullfull volt kívülbelül igaz a moci csak 2.0tdi 170ps :D (bőség zavara)
arról inkább nem merek irni.

bár egy 15e euro választ el tőle (engem is meg a 159emtől is annyi választja el árba kb :D) úgy hogy kb 4 éves autó :D szóval mivel elérhetetlen így inkább ki is töröltem az agyamból még az emlékét is :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-03-2014 21:44:39 // 49527
a pásszát meg a 3-as klumped autó az 59-hez képest...
mex8605-03-2014 21:41:51 // 49526
majd EU3 downgrade + software up után is irok :D
droberto05-03-2014 21:35:22 // 49525
Köszi mindenkinek a fogyasztási adatokat. :)
droberto05-03-2014 21:25:44 // 49524
Nem csodálom. :)
Megy a zászlók közé?
mex8605-03-2014 21:15:58 // 49523
ja van "szerencsém" pár szempontból összehasonlítani a 159sw-t egy paszta 2.0tdi dsg-vel 140le 2009ből.

kollegának van és azzal járunk felváltva melóba vagy a 159el (csak hogy védjük a környezetet is :D meg a pénztárcát)
gondoltam leírom mert a múltkor az volt a téma hogy hasonlitgattuk ehhez-ahhoz szeretett tipusunkat.
.
hát van különbség szépen.
passatba kb elalszom olyan unalmas a belseje, külseje is.
fogyi -1,5-2 liter ugyanazon az útvonalon pasta javára
vize 15 fokkal hidegebb (csak mert szeretünk panaszkodni h a 159 nem melegszik hamar, ez mégkevésbé)
hely az jelentősen több benne, elől igazából csak kicsit szélesebb annyit veszek észre
fűtése később jön sokkal (valszeg itt kijön a kieg.fűtésem előnye)
ablakot tükröt később párátlanítja le, viszont nem olyan üvöltős a fuvallat mint a 159ben ha maxon tolja.
hangja nagyon messze van az 5 hengertől, hidegen kb hasonloan szar hangja van kintől mindkettőnek, bemelegedve mindkettő csendes de nyilván az 5hengeré élmény :)
dsg királyul vált de ez eddgi mindenben így volt amiben ez volt és vezettem vagy utaztam benne

ja meg egy másik kollegával is szoktunk kooperálni időnként.
E90es BMWje van 2009ből limo, ma épp hátul ültem, és abban elfértem egy hasonlo magas ember mögött mint magam, a 159ben már a térdem éppen beleér a támlába hátul magam mögött...persze a pasztától ez is messze van.
viszont ennek mindig fos a hangja :D 20d 177le
fogyija ennek is parádés, meg megyeget is, jobban veszi a lapot mitn a 2.4jtd meg talán mégdirektebb a kormányzása és könnyedebb, viszont talán belül nem olyyan massziv.
a beltér kidolgozása meg formái szintén kedvrontó hatású a szeretett típusunkhoz képest.

hirtelen ennyi :D

lényeg, egyik se kéne a 159 helyett, hiába van pár diszciplina amiben jobbak.
mindkettő egy unalmas tömegcikk a 159hez képest.
max ha kevés volna a hely 2önknek akkor lennék bajban.
'''''05-03-2014 21:10:33 // 49522
Köszi! Asszony lestoppolt egyet de a másik kettőnek is van már gazdája. :-)
droberto05-03-2014 21:06:42 // 49521
Jó lett. Kreatív vagy. :)
Szerintem bármelyikünk elfogadná. :)
mex8605-03-2014 20:57:59 // 49520
és az esetek 80%-ában egyedül vagyok a kocsiban csomagok nélkül
mex8605-03-2014 20:54:17 // 49519
nekem úgy hogy még gyári, csak az egr van falazva:

előváros tél +dugók 10-11+, normális tempoban alig piroslámpázva be nem melegedő motorral 8-9, mikor eleve kint 15foknál több van és gyér forgalom hazafele akkor akár 7el is elmegy tojással láb alatt, persze ha nem regenerál.
országút 110 alatt 5,5-6,2, regenerálás nélkül.
pálya 6,8-7,5 de akkor 160 fölött nem mentem tartósan.

ezek mind klíma nélkül.

nagyátlag mikor vettem a kocsit BC szerint 7,4 volt, előző gazda főképp pálya+országutat járt vele.
nálam a télen felment 7,8ra szinte csak elővárosozva.
most visszament már 7,6ra néhány kirándulással meg a jobbidők beköszöntével.
ez mind BC szerint, többször utánaszámolva tankolásnál 1 decit csal a BC, természetesen lefele.
mizooo05-03-2014 20:51:56 // 49518
Azon idegeskedtem, hogy hogy lehet ilyen bré valaki a fél autó leszakadhat észre sem veszi... :)
mex8605-03-2014 20:48:40 // 49517
ez kemény....
gondolom utána más volt a vérnyomásod :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.