Forum >> 159

Szabolcs 15902-05-2014 21:25:58 // 52716
Piritu - 1.000.00002-05-2014 20:47:11 // 52715
Hááááát, nem tudom. Az ezüst/szürke 156-okat nem tartottam ennyire kényesnek. Azokat sokkal ritkábban tisztítottam, a feketét naponta kéne...
Piritu - 1.000.00002-05-2014 20:25:37 // 52714
Az enyémnek a tetején egy macsek alszik. Tele van a nyomaival a kocsi, már 3 antennámat rágott meg...
KollerT02-05-2014 20:14:06 // 52713
Én az utcán állok II. kerület kertvárosi részén. Lemosom és két napon belül rámegy a kurva nyest. De már fagyállós tojásokat fogok kirakni neki...
Plussz a porról ne is beszéljünk...Már ezt nézegettem: http://konzolgarazs.com/
Dömpi (il dottore)02-05-2014 18:58:15 // 52712
Délelőtt én is lemostam a vasat...iszonyat mit küzdöttem a bogárnyomokkal én is.
De a tiéd legalább fekete.
Látnád az enyém hogy tud kinézni - lökös meg géptető elülső része.

Délután Rékáét is megmostuk, mert reggel az enyémmel megyünk ballagásra Szolnokra, de a ballagási ebédre már az övével - én le szeretnék gurítani pár páleszt :)
Dömpi (il dottore)02-05-2014 18:55:51 // 52711
Nem bánom, ha nem adtak el belőle sokat.

Pont ez az!
Ha sokat adnak el belőle, akkor tömegautóvá válik, ha meg keveset, tönkremegy a cég.
Némiképp paradoxon.
Piritu - 1.000.00002-05-2014 17:19:11 // 52710
Sajnos megint meg kellett állapítanom, hogy nem sok értelme van kocsit mosni. Reggel kézi mosóba mentünk, megküzdöttem a nagynyomásúval. autó csilli-villi az első repcetábláig. (kb. 5 km) Az első nagyot a szélvédőre kaptam az orrom elé. Tele szép sárga virágporral. Aztán megint ellepték a Párducot a bogártetemek. Mire elértünk az úticélhoz úgy nézett ki, mint egy bogártemető.
VKG699!!! (4x156+75)02-05-2014 16:42:55 // 52709
Na pont ez az. Ha már mutogatni akarom magam, akkor tuti, hogy Hummert veszek. AZ legalább nem akar másnak tűnni, mint ami. Vagy egy F-650...
VKG699!!! (4x156+75)02-05-2014 16:42:02 // 52708
Az se kellene, soha. Hogy néz már ki a Cayenne? Felbakolták a 911-est, hogy be lehessen hegeszteni még egy ajtót hátra...

A kunhetes meg aztán pláne, csak a c.gányok veszik, mer' abba beférnek 14-16-an is, közben meg úgy üvölt a három plusz kettő, hogy még az utcán is megsüketülnek a gyalogosok. Ráadásul királyul világít az elakadásjelzője is, ha bárhol meg kell vele állni.

Undorító, pöcshosszabbítónak való sz.r mind... A legelső 2.5 TDI Touareg meg kb. úgy ment, mint egy 1.6 boxer 145... (Csak százra lépett gyengébben. Lol. 12.4-12.9 0-100, 189-184 km/h végsebesség.)
Vicc. És akkor még megbízhatatlan is, a motortól eltekintve is, hisz a légrugókra rá lehet költeni egy külkerületi pesti lakás árát, hogy még mindig imbolyogjon...
mzo02-05-2014 16:14:13 // 52707
dede :)
.......................02-05-2014 16:04:10 // 52706
mégis a Pors Cayenn ,az ùj Lambo terepes ,Audi Q7
mind mind a Tuareg Platformra épül
KollerT02-05-2014 15:54:45 // 52705
Nem tudom egyáltalán kinek tetszik.. Mint egy felfújt passat. Legalább egy X5, X6 felismerhető.
ethanol02-05-2014 15:54:07 // 52704
A vw tömegautó. Az Alfa nem. Beülök, mosolygok. Az autómosóban, a benzinkútnál megnézik, kérdeznek róla. Egy normális országban megfizethető kategória. Van benne erő. A premiumnak mondott übergermánok között drágábban kaphatsz hasonló teljesítményt. Mára a bmw, audi jellegtelen, unalmas státuszszimbólummá vált. Nem bánom, ha nem adtak el belőle sokat. Ne is legyen tucatautó. A 159 egy nagyon jó konstrukció a maga nemében. Az a kategória, ami nálam felmerül, hogy lecserélném, az a Maseratinál kezdődik, amely azonban egy egészen más kategória. Agresszív, gyönyörű autó extrovertáltaknak.
dev16602-05-2014 15:39:40 // 52703
Ebben egyetértek, ne offoljuk tovább. Ez a topic valami sokkal jobb dologról szól:)

u.i: akkor 2002-2005 nem fog stimmelni, mert CR-es B6 os passot-ok között is sok volt ami szerette a kenőolajat. alább is linkeltem be ilyet. de mindegy is, mert úgysem fogjuk meggyőzni egymást, nemde? :)
vm02-05-2014 15:01:47 // 52701
Mindenféle leszólás nélkül... A Tuareg annak kell akinek kicsi a pöcse, de nincs pénze vagy mersze Hummer-re. Mindkettő teljesen céltalan, ésszerűen használhatatlan villantós cucc.
mzo02-05-2014 14:59:10 // 52700
Eskuszom tenyleg utoljara mert mar szettrollkodjuk a forumot.
Ha figyelsz en 2002-2005 kozotti idoszakrol irtam hogy akkor voltak jellemzoek az olajfogyasztasos problemak a vw konszernen belul. Akkor meg se cr technologia se Dpf szurok nem voltak vw termekekben.
dev16602-05-2014 14:43:03 // 52699
:)) ennyi fémreszeléknél sztem már az egész motor kuka, nem csak a bef. rendszer. pfff..

Mégis mennyi birka megveszi ezt a jellegtelen, minősíthetetlenül unalmas pénztemető batárt, ami Tuareg-nek neveznek. Soha nem értettem. Csak a birkaeffektus és a jó marketing lehet a magyarázat, azért veszik, mert sokan tesznek ugyanígy.
dev16602-05-2014 14:21:01 // 52698
ok, ez két eset és ha egy korábbi évjáratot fogsz ki és neked is zabálja az olajat, akkor máshogy vélekednél? nem lehet 1-2 esetből ítélkezni. Magad is elismerted és köztudott tény, hogy a CR TDI-k (ok, lehet, hogy csak a korai évjárataik, de abból is eladtak jó néhány milliót) ették az olajat, ami úgy ahogy van nevetséges és a VW-t minősíti.

Egyébként az olajfogyasztás súlyosabb következménye (a folyamatos után töltögetés mellett + kartergáz visszavezetésnél is bekavarhat), hogy az elégetett olaj kinyírja a DPF-et és ez is egy jellemző gond a CR TDI-knél. ja és nem is olcsó megoldani.:)
dev16602-05-2014 14:14:38 // 52697
1. A CR és PD TDI-nek, mint motorcsaládoknak súlyos és költséges javításokba torkolló konstrukciós hibái vannak. A JTD-nél is vannak hibák, persze, de nem súlyos konstrukciós hibák ezek és általában javítás sem különösebben költséges. 1997-ben, amikor piacra dobták őket alapvetően igényesen megtervezett és megbízható szerkezetek voltak hosszú távra.

2. A felháborodásom oka, az, hogy VW-nek még mindig van olyan vastag bőr képén, hogy a megbízható, precíz német technika álcáját fenntartva silány termékeket állítson elő. Ha annó a 166-ot (JTD) a megbízhatóságával akarták volna eladni, oltári nagyot koppantak volna, mégis ezerszer jobban megbízhatunk benne, mint egy korabeli 2-3-szor annyiba kerül luxus népautóban (még a V10 Pheaton motorról is borzalmakat lehet olvasni). Szóval nem önmagában az zavar, hogy a VW megengedi magának, hogy rossz termékeket gyártson és drágán adja el, hanem az, hogy ezt úgy teszi, mintha prémium márka volna az ezzel járó sallanggal és nagyképűséggel együtt. Aki érti, érti, aki nem, nem.
mzo02-05-2014 14:04:12 // 52696
Vannak persze a 2,5 V6 eleg hirhedt motor. Ahogy pl az 1.2-es 3-om hengereseknek is vannak gondjaig a lanccal es meg par dologgal.
Erhard 242 (Pure Energy)02-05-2014 13:40:56 // 52695
en egy null km-en megvett piton nyűgjeit mondtam el olyan 59-et is állítsunk mellé... tipushibak bizony vannak föleg a 2,5tdi-nel
mzo02-05-2014 13:11:36 // 52694
Ezt már egyszer kitárgyaltuk. Nekem nem ette az olajat, de az ismerősöm 1,6 crtdi octaviaja sem eszi.
mzo02-05-2014 13:07:49 // 52693
Látom olvastad a Totalcar félek a dízeltől cikkét. :) de akkor olvasd el a Stumpf Bandi kis keretes irását is a cikkben. Nagyjábol benne is van a válaszom. Mindenestre a lenyeg, hogy ezért leszarozni egy márkát véleményem szerint öreg hiba. Minden tipusnak - motornak vannak bajai. Igen az Alfáknak is. Szinte az egesz fórum erről szól. Itt egy rángatás, ott egy porlasztócsúcs hiba, amott egy kormánymű, vagy csapágy. Ettől még nem mondjuk ra hogy szar autó nem?
dev16602-05-2014 13:04:11 // 52692
és a CR TDI olajfogyasztását se hagyjuk ki. Durva konstrukciós hiba. A TDI betegágy.
.......................02-05-2014 12:45:56 // 52691
Tény hogy a Bosch mostanában nagyon olcsósít
a CP4 es pumpák Sem olyan megbízhatóak mint a Cp2 esek

érdekes csak az AMI fórumokon van info erröl a hibákról

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=344230&page=3

nem egy VW cp4 pumpa lett már spénes
Buddha02-05-2014 12:45:00 // 52690
OFF, mert ez nem ide való lenne...

Konstrukciós hibák PDTDI-nél? Akadnak:

Elkopó vezérműtengelyek
Beszakadó hidrotőkék
Seregnyi tömítetlenségi probléma a porlasztónál
Kontakthibák az olajban futó vezetékeknél
Rosszul méretezett szivárgó turbó
Az előbbi miatt sorban elgörbült hajtókarok

Mindez 246000km-nél, és garantáltan a gyári előírások szerinti időben és olajjal szervízelve!
Ilyenekkel nem találkozol egy JTD-nél!
dev16602-05-2014 12:39:56 // 52689
Nincs vagy nem elégséges az üzemanyaghűtés a rendszerben, ami a tartályban lévő víz egészen apró cseppekben való folyamatos bejutását teszi lehetővé át a gázolajszűrőn is. Ezt a WIF szenzor sem érzékeli, de a vízbuborékok kavitációt keltenek a szivattyú lapátjain, amitől a szélek megkopnak, törnek (mint a hajócsavarnál), ettől egyrészt csökken a rail nyomás, másrészt az apró fémreszelékek tovább roncsolják a rendszer összes többi elemét. Az injektorok pedig nem vizes üzemanyag tulajdonságaihoz vannak optimalizálva, így a víz jelenléte itt is túlzott kopást eredményez, meg persze a fémreszelék sem a kedvence:)). Nem csak TDI probléma ez, hanem sok Deplhi rendszerben is jellemző.

A TDI másik tipikus nyűgje, ahogy már írtam, de akkor újra: túl erős rezonancia, nincs jól kibalanszírozva motor, ettől ilyen ocsmány a hangjuk és ez öli meg a lendkereket is.

Persze árnyalja a képet, hogy akadnak olyan TDI variánsok, amikben van üzemanyaghűtés, de összességében szerintem fentiek erősen konstrukciós hiba kategóriába sorolandók.

A flottás VW használók nem írogatnak a fórumba, mert nem a saját pénztárcájukra hazardíroznak azzal, hogy TDI-t használnak. Akik viszont így fórumozgatnak, találkozgatnak mint, mi hasonló közösséget alkotnak.
Dömpi (il dottore)02-05-2014 12:37:57 // 52688
Árban csak eleinte kellene alámenni a németeknek. Pont azért, hogy vegyék! Ha már veszik és elégedettek és ez elterjed a köztudatban, akkor már lehetne emelni az árat.

Először a bizalmat kellene visszanyerni!
Dömpi (il dottore)02-05-2014 12:29:27 // 52687
Milyen már hogy valakinek már 3 hónaposan alfája legyen?!
mzo02-05-2014 12:07:37 // 52686
Tényleg nem kötözködésként, de most már érdekelne mik azok a konstrukciós hibák amikről beszélsz? Mert 12 év vw konszern (skoda vw) fórumozás után sem nagyon hallottam konstrukicos hibákról amik konkrétan a befecskendező rendszereket tönkrevágta volna.
És ha már ennyire zárt közösség a vw konszerncsapat akkor (ami Lol :) ) akkor te honnan tudsz róla? Netán beépültél a titkos társaságba? :)
dev16602-05-2014 11:35:14 // 52685
Ez is azt igazolja, amit lentebb írtam. Azért adja be a kulcsot a Bosch - feltételezem - legjobb és legdrágább EDC befecskendező rendszere, mert a CR TDI-ben konstrukciós hibák vannak, amik miatt hosszú távon a kelleténél jobban károsodik a szivattyú és az a injektorok, nem azért mert a Bosch-t selejtet szállít a VW-nek. A PD TDI-ről nem is beszélek, annál már tényleg nincs lejjebb:))

A VW/Audi közösség ugyanúgy összezár, mint mi meg ugye a VW mögött van az autóipar talán legerősebb marketinggépezete. Ezért nem köztudott dolgok ezek.
Ricsi 14702-05-2014 09:54:45 // 52684
Üdvozlet a fekete 159 tulajanak aki Körmenden tartozkodik a napokban :)!
mzo02-05-2014 09:31:13 // 52683
Na így már valóban más a leányzó fekvése. :) Nekem a céges TDI-m be annó beleszaladt 210 e km és a kötelezőkön kívül soha semmit nem kellett cserélni. Ha jól emlékszem 90 nél volt fékbetét 120 nál vezérlés 160 nál ismét fékbetét és ennyi. Ja meg valami szilent lett cserélve az első futóműben 100valahánynál. ennyi. Jaj de nem volt egy check engine lámpa ami valami időszakos szonda hiba miatt jött fel törölték és soha többet nem volt vele gond. Amiket felsoroltál bár extrémnek meg soknak tűnhetnek, de inkább főleg az áruk miatt tűnik soknak. Ezeket hogy csapágyak, klíma, befecskendezők, már nem egy kartásrs cserélte nálunk is bőven 200 e km-eres futásteljesítmény alatt. Klíma pl. Dömpi, porlasztócsúcsok pl dewvil, 120 e nél, csapágyak nagyjból ki nem? És vannak még a kormánymű, rúgók, EGR stb... Szóval nem olyan egyedi extrém estek ezek. Csak nekünk olcsóbbak (hála ugye neked pl) :) nem ilyen horror árban vannak mint a Phateonnál. Egyébként a legrosszabb a szerelőtől és az alkatrészestől kikérdezni egy márkáról a véleményét mert ők csak a szarral találkoznak ugye :)
Erhard 242 (Pure Energy)02-05-2014 07:55:45 // 52682
konkrétan a komplett befecskendező rendszert 150e-nél kellett cserélni ami potom 2,5 mill volt hozzá, a klíma kompresszor 200e-nél csak gyári 4 kiló, a csapágyakat is 200e előtt kellet cserélni, a kardán is olyan 4 kiló...ez egy 15-20 millás luxus autó a gombok szanszét vannak kopva belülről...mutass még egy ekkora fost a konkurenciából ilyen hibákkal ....kik cserélték ugyan ezeket itt végig 100e-es futásnál? én 180e-rel adtam el ilyenek nem voltak a listámon :)
Haddel02-05-2014 01:44:58 // 52681
Jó éjt mindenkinek!
Giuntini02-05-2014 01:08:00 // 52680
Veled egyetértek, de azt kérdezném hogy miért is kellene olcsóbban adni az Alfát? Mitől ér többet, és mitől prémiumabb egy Bangle féle 3-as BMW egy 159-nél? A 3-asban az ordító műanyagok miatt? A rosszul álcázott alumínium dekor miatt, ami valóban festett műanyag. A rendkívül rondán kerregő 3ezer fordulatnál a legrosszabb kávédarálót idéző motorhang, vagy a kisautós jellegű műszerezettség miatt? Milyen pofátlanság ezért ilyen magas árat kérni. Itt sokan írták, hogy tőkeerős befektető kellene. Az nem elég kezdetnek, hogy a FIAT 25%-al emelte az eladások számát az Államokban? Ha folytatják lesz elég pénz a fejlesztésekre. A FiAT-nak már van két tömegmárkája: Eu-ban a FIAT, USA-ban a Chrysler. Erre lehet építeni. És van egy nagyon érdekes angol példa. A Jaguar. A Ford majdnem csődbe rakta, olyan rossz minőségű autókat gyártottak, hogy az szégyen volt. Próbáltak gyártani kis Jaguárt, az olyan szar volt, hogy az kimondhatatlan . Amióta átvette a TATA elhagyták a tömegterméket, óriási minőségi ugrás volt néhány év alatt, és most nézzük meg, hogy hol a Jaguar. Lehet ezt másképp is csinálni, és felejtsük már el a németekkel való összehasonlítást.
dev16601-05-2014 23:56:23 // 52679
A te VW-s tapasztalatod sem ér többet, mint az övéké. Ők nem voltak ilyen szerencsések:
http://www.autonavigator.hu/hasznaloi_velemenyek/volkswagen/passat_v/passat_2_0_cr_tdi_comfortline_4moti-19197
http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_2005/hulladek/
http://nepitelet.hu/autok/volkswagen/passat_2005/dragan_mert_fostalicska./

Visszatérve az idő előtt elhasználódó alkatrészekre... Azért megy a VW/Audi-kben (nem a legújabbakra gondolok, arról nincs infóm) előbb tönkre a lendkerék, mert gyenge a járáskultúra, túl erős rezonancia. Miért? Mert az összes TDI blokk egy hulladék. No meg persze az injektorok is hamarabb kopnak, de ez sem az injektorok hibája, hanem az üzemanyagrendszeré. pl. ha víz jut a rendszerbe (általában az üzemanyaghűtés hibája miatt, mert víz mindig van a gázolajban, de nem kell bejutnia a rendszerbe), attól a nagynyomású lapátjai és az injektorok is durván kopnak. Ez nem a Bosch hibája, hanem a VW-é és az eredmény: több százezres szervizszámlák, mert a VW hanyag volt, vagy spórolt a tervezésnél.
mzo01-05-2014 23:40:54 // 52678
Hát jó :)

A kettős tömegú hogy mennyit bír ki az nagyban függ a használatától, értem itt a város autóplya alacsony fordulat stb... Nem értem ennek mi köze lehet adott márkához. Vagy a VW direkt rosszul szereli be a lendkereket?
Az általad belinkelt cikkben azt írják "nem ismeretlen jelenség, hogy beadja a kulcsot a nagynyomású vagy a lendkerék. Hát igen ez elég konkrét. A Néha meg a lehet meg az azt hallottam elég kevés kijelentéshez. Más tipusokban ismeretlenek ezek? Nem.

Nagynyomású meg mondom ugyanaz a Bosch mint az Alfában pl, ami a jobb renszerek közül való. Mi van ezen rosszul megtervezve? Ha tönkremegy akkor az leginkább a rossz uzemanyagtól megy tönkre. Vagy a hanyagságtól. Ha nem Bosch lenne hanem Siemens, vagy Delphi akkor már joggal lehetne rá köpködni.
És igen lehet szerencsém volt az elmúlt 12 évben a Vw csoport termékeivel, de én legalább tapasztalatból beszélek.
VW témát én befejeztem Jöhet az Alfa
dev16601-05-2014 23:21:24 // 52677
Csak azt felejted el, hogy a Pheaton egy luxusautó, amit illene átgondoltan és tartósra tervezni. A VW nem így gondolta.
dev16601-05-2014 23:16:44 // 52676
A kettőstömegű általános probléma, de más típusoknál 350-400e-t bír (vagyis problémának sem nevezhető), a VW-nél néha csak 100e-t.
http://www.origo.hu/auto/20130201-hasznalt-cegauto-teszt-volkswagen-passat-20-cr-tdi-comfortline-2008.html
http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/kettos_tomegu_lendkerek_cserelni_szinte_biztosan_kell_am_nem_mindegy_hogy_mikent_mikor-10892

A nagynyomású szivattyú a rosszul megtervezett üzemanyagrendszer miatt megy tönkre bennük.

"2002-2005 közötti évjáratokra volt jellemző, de utána módosítottak az olajlehúzó gyűrűkön és megszűnt ez a probléma."
hehe, mondd ezt azoknak, akiknél annak a pár millió példánynak az egyike landolt, amit 2002-2005 kifosott magából a VW gyár. Ha utánaolvasol a B6 korai évjáratait sok egyéb minőségi probléma is jellemezte. te valószínűleg egy késői példányt vezettél vagy szerencséd volt.
mzo01-05-2014 23:05:11 // 52675
Azért ez nem annyira vészes lista egy 280 e km-ert futott autónál. Nem egy Alfás van a körünkben akik ugyanezeket végigcserélik már 100 e km-er körüli futásnál.
dev16601-05-2014 23:04:24 // 52674
Ha visszaolvasol, nem azt írtam, hogy a 4C sikeres lesz az USA-ban, hanem sikeres lehetne némi módosítás után. De még az is lehet, hogy így is elkapkodják azt a néhány ezer darabot, amit oda szánnak. 30 év múlva a 4C keresett műkincsnek fog számítani.

"Minek ,veszel ott egy Camarot ugyanennyiért ami sokkal nagyobb élményt ad"
A Camaro is óriási élmény lehet, de a 4C mellett labdába sem rúg. Nézz meg, olvass el néhány 4C tesztet. A hagyományosan németbarát szaklapok sem tudnak betelni vele. Na ez ami nem véletlen.
mzo01-05-2014 23:01:56 // 52673
Na most ezekbe azért több ponton is belekötekednék egy kicsit ha nem gond :)

Nem tudom volt e személyes tapasztalatod az említett tipusokkal, nekem párral igen.
A kettőstömegű nem tipus specifikációs probléma hanem általános.
Nagynyomású szivattyú ugyanúgy Bosch van bennük, mint a Jtd-kben.
Cégesként használtam TDI VW-t 4 évig és soha semmi motorikus vagy más egyéb baja nem volt. De konkrétan semmi. Csak a kötelező szervíz. Olajzabalás ahogy írod a 2002-2005 közötti évjáratokra volt jellemző, de utána módosítottak az olajlehúzó gyűrűkön és megszünt ez a probléma.
Volt Octaviám kettő is, mindkettő 0 km-eresen vettem egyikbe 70 a másikba 110 e kmert tettem, szintén csak a kötelező szervízek voltak. Azért egy Olasz tipusnál már sajnos sanszo hogy ennyi idő alatt becsúszik valami terven kívüi szervízelés is.
Az hogy prémium e vagy sem lehet vitatkozni, én inkább azt mondanám, hogy az adott kategóriában a VW minségibb termékeket (vagy legalább annak érződőt) gyárt mint a konkurenciái. Ha csak egy paraszthajszállal is de így van.

A GM nem azért hagyta el a 2.0 Jtdm-et mert nincs kapcsolatban már, hiszen akkor mi van az 1.3-as Jtdm-el? Azok még vannak a Gm-ben.
A Deltába betett 190 le-sJtdm nem a 2.0 volt hanem az 1.9 biturbós változata, amivel semmi gond nem volt csak annyi hogy "elavult" volt és az új normákat már nem tudta volna teljesíteni. Amiért annó a sima 1,9-eseket is leváltották a 2.0-val. Az Eu5 miatt.
dev16601-05-2014 22:58:43 // 52672
Az Alfa közelmúltjának legrosszabb döntése a GM-es házasság volt. Sok baromságot csinált a fekete pulóveres is, ezt nem vitatom, de ha távozik olyan fog a helyére jönni, aki eladja a VW-nek az Alfát, mert ez lenne a pénzügyileg ésszerű döntés. Úgyhogy inkább maradjon.

Félreérted, nekem semmi bajom a Brera-val. Meseszép autó és ha lenne fölös 5 millióm nekem is állna a garázsomban egy 1750 TBI belőle, de a 4C-vele egyszerűen nem lehet egy lapon említeni. A 4C minden ízében a sebesség hajszolárára termett szuperkönnyű sportautó, a Brera egy jól megtermett, de stílusos coupé és műszakilag sincs semmi közül egymáshoz.
Erhard 242 (Pure Energy)01-05-2014 22:46:59 // 52671
na, naaa a pitont nem bántani én jól megélek egyből, így 280e-nél most komplett kardán kell hozzá ...ami eddig tönkre ment klímakompresszor, csapágyak, láncfeszítő, amit sajnos nem nálam vettek komplett befecskendező rendszer...
.......................01-05-2014 22:45:59 // 52670
4 hengees kocsikra tudod hogy néznek az USA ban,
Ez mi ?
Az alfa nagyon nem jól gondolja ha azt hiszi ,hogy majd az USA ban a 4c sikeres lesz

Az amik a premium belteret nagyra értékelik, bőr alu ,luxus ,
Node spártai 4 hengeres műanyag autó?
Minek ,veszel ott egy Camarot ugyanennyiért ami sokkal nagyobb élményt ad
.......................01-05-2014 22:41:32 // 52669
Hát a minam Münchenben beparkolás közben két 12 és es srác megszólított ,és mondja schönes autó ,és mutatja hogy fain,
Brera ,egyedi
Pont ez a jó a 4C ban is hogy különc
És az Alfa ezt a különcséget nagyon tudta ,amíg nem jött a fekete pulóveres
dev16601-05-2014 22:40:42 // 52668
VW és minőségi ugrás, aha... persze.
nekem sem a 150e-nél széteső kettőstömegűre, a 200e-nél elkopó nagynyomású szivattyúra vagy úgy általában egy otromba hangú olajzabáló TDI-re nincs szükségem. Még a gondolatától is irtózom. A VW tipikus álprémiumot gyárt már jó ideje. A Golfok és a Polók általában megbízható, a többi típusok viszont hulladék, élen a Passat, Tuareg és a Pheaton.

A GM pedig azért hagyta el a 2.0 JTDm-et, mert már nincs kapcsolatban a Fiat-tal, így nem igazán éri meg nekik a Fiat-tól vásárolni a motort. Viszont a Delta-ba bekerült a két turbós 190 lovas 2.0 JTDm. Azzal mi a gond?
Dömpi (il dottore)01-05-2014 22:24:21 // 52667
Sajnos egyet kell értsek!
Kicsit szétnéztem autóárakban.
Egy új Maser Ghibli 23-33 misi.
Ha az alfát alápozícionálnák, akkor egy Giu lehetne kb. 15 misi! Ki a franc venné meg?
A 159-es új ára 8-10 milla volt. Nem is vették sokan! És szerintem pont ezért!
A Giulietta ára is 7-körül mozog...túl sok! Ha 5-ért adnák újonnan, akkor lenne esély!
A 159-utódnak is akkor lesz esélye, ha árban alámegy a németeknek. Másként bukta lesz, és akkor tényleg vége!

Az egyediség és az "önálló út", ami nem az uniformizált világnak fekszik le, csak kis darabszám mellett tartható meg, de ez veszteséges. Ehhez viszont kellene tömegtermék, ami fenntartja a "luxusterméket". Na ehhez kellene egy tőkeerős tulaj...bár most a FIAT is jól áll.
Ha mennének a tömegautói, akkor mehetne az alfának is a szekér.

A lényeg!
Az alfából sohasem lesz BMW vagy Audi, mert abban a szegmensben van elég tömegautót gyártó cég.
Ha mégis azzá válna, nem lenne alfa többé, mert fel kellene hozzá adni az egyéniségét.

Exclusive autó sem lehet, mert arra ott a Maser. (ha mégis az lenne, nekünk akkor sem pálya többé)

Szóval az alfa akkor maradhat fenn, ha valaki bevállalja, hogy a pénzt hozó ágazatai mellett "hobby"-ból fenntartja...bár profitot nem hoz.
Na, ez az, ami a mai világban szinte kizárt.
Manapság valami vagy profitot termel, vagy megy a kukába. Ez van.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.