Nem lehet , h egy kicsit vissza kellene venni a programból?!
Egyébként a jövő héten én is konzultálok a Ricsivel ( ha elérem)....EGR-t kiiratom, mert az új 18ezer kilométert bírt ki rángatás nélkül, pucolgatni meg nem fogom...
Forum >> 159
Csabi03-05-2014 18:43:22 // 52770
Shadin03-05-2014 18:33:39 // 52769
Nálam a (Voldemort) csak közvetett probléma, de tény, hogy a rángatás megszűnt :-) Sose volt magas a tb. nyomásod? Vagy csak nem foglalkoztál vele. Azért írtam ki, hogy akkor most majd tuti tök jó lesz minden, erre belimpel egy kancsó külhonival való mutogatás, anyázás közepette magas tb nyomás, vagy elégtelen jel (?) miatt...
'''''03-05-2014 18:28:48 // 52768
Nekem is ki van írva az egr kb 15.000km-óta és semmi gond nem volt.Nem hiszem el,hogy nálad többet sz.pott már valaki ezzel!
Ildiko03-05-2014 18:16:39 // 52766
Srácok! Mostanában városban egyenletes tempóval 50nél néha rángat. Szerintetek mi lehet a baja?
Shadin03-05-2014 18:15:34 // 52765
Van még benne az amire gondolok de nem merem kimondani a nevét? (Voldemort)
Shadin03-05-2014 18:14:52 // 52764
2000giri és finom gáz? Nem akarom kimondani mire gondolok :-(
Norby03-05-2014 17:54:43 // 52763
Valakinek volt már olyan, mintha kahagyna valami 1 másodpere és mintha elfogyna az üzemanyag. Álltalában 2 ezres fordulat körül, közepes gyorsításnál. Lehet, hogy a váltó hagy ki?
Ha lassan vagy gyorsabban érem el a 100-at akkor semmi. Viszont 100-110 nél a tempomatot is behülyíti. Kihagy, gyorsít, kihagy, gyorsít. Kikapcsolva nincs semmi baj.
És ehhez hozzájön a 50 fokos vízzel való nehéz indulás.
Csak ennyi bajom van :)
Ha lassan vagy gyorsabban érem el a 100-at akkor semmi. Viszont 100-110 nél a tempomatot is behülyíti. Kihagy, gyorsít, kihagy, gyorsít. Kikapcsolva nincs semmi baj.
És ehhez hozzájön a 50 fokos vízzel való nehéz indulás.
Csak ennyi bajom van :)
Shadin03-05-2014 17:32:19 // 52762
M5, sík úton mentem tartósan amikor a képek készültek. Köszi!
mizooo03-05-2014 17:22:30 // 52761
Attól is függ a turbónyomás, hogy dombon fel vagy le mész. Ez sík út volt? Akkor megnézem neked.
Shadin03-05-2014 17:17:43 // 52760
Bocs, LIMP előtt vissza 5 padlógáz volt...
Shadin03-05-2014 17:12:31 // 52759
Hello Mindenki!
Ezúton üdvözlöm Tbi-s cartársunkat, aki kettővel mellettem parkolt a szegedi aquapark mélygarázsában.
Szeged oda-vissza M0-M5 pályán kevés városi döcögéssel, lefelé ~150km/h (110-es átlag), felfelé ~140 (104-es átlag) sikerült óra szerint 6.5-ös átlagot fogyasztani, ami valójában ~7,3.
Lefelé mekknéztem hogy megy a jószág, teljes család 3 bőrönd stb. Óra szerint 210-ig igen simán megy. Majd amikor elvettem a gázt, hosszú motorfék 140-ig és LIMP!!!!! Mindegy, a 140-et tartotta így is tempomattal :-)
Mondtam én, hogy az EGR falazás kiírás stb csak egy durva beavatkozás a rendszerbe ami igényelne egyéb hangolást is. Mióta ki van írva ismét, megint előjött a ~0.4bar-ral nagyobb turbo nyomás. Nem hiszem el hogy ez csak nálam jelentkezik.
Na mindegy, nem akarok újra bele menni...
Ugyan nincs meg a működő EGR-es verzió, de 0.8 körül van emlékeim szerint, ezek pedig a mai paraméterek:
Van gyári 1.9-es kolléga aki ellenőrizné lsz? 140km/h, 2500giri tempomatnál mennyi a tb nyomás?
Ezúton üdvözlöm Tbi-s cartársunkat, aki kettővel mellettem parkolt a szegedi aquapark mélygarázsában.
Szeged oda-vissza M0-M5 pályán kevés városi döcögéssel, lefelé ~150km/h (110-es átlag), felfelé ~140 (104-es átlag) sikerült óra szerint 6.5-ös átlagot fogyasztani, ami valójában ~7,3.
Lefelé mekknéztem hogy megy a jószág, teljes család 3 bőrönd stb. Óra szerint 210-ig igen simán megy. Majd amikor elvettem a gázt, hosszú motorfék 140-ig és LIMP!!!!! Mindegy, a 140-et tartotta így is tempomattal :-)
Mondtam én, hogy az EGR falazás kiírás stb csak egy durva beavatkozás a rendszerbe ami igényelne egyéb hangolást is. Mióta ki van írva ismét, megint előjött a ~0.4bar-ral nagyobb turbo nyomás. Nem hiszem el hogy ez csak nálam jelentkezik.
Na mindegy, nem akarok újra bele menni...
Ugyan nincs meg a működő EGR-es verzió, de 0.8 körül van emlékeim szerint, ezek pedig a mai paraméterek:
Van gyári 1.9-es kolléga aki ellenőrizné lsz? 140km/h, 2500giri tempomatnál mennyi a tb nyomás?
Liquid03-05-2014 11:57:59 // 52758
az tény hogy a TS-ek hangja kiemelkedően szép, gyári állapotában is.
Ricsi 14703-05-2014 11:38:21 // 52757
Én ezt hasznalom a bogarnyomok ellen, siman leszedi es sokaig eleg. http://renaclean.hu/index.php?route=product/product&product_id=52
Dömpi (il dottore)03-05-2014 11:34:08 // 52756
A hang témához:
- imádom a feleségem 1.6 TS-ének a hangját, pedig az "csak" egy 1.6 TS. Anno a fiatom is 1.6 volt, de közel nem volt olyan szép hangja. Ilyet - legyen az bármilyen teljesítményű, bármilyen üzemanyagú motor - csak az alfa tud.
Az alfa jövőjéhez:
Ahogyan már korábban írtam, ha az alfákat nagyon sokan vennék, akkor tömegautó lenne. Ettől viszont elveszítené egyediségét, különcségét.
Ha viszont egyedi és különc, akkor meg kevesen fogják venni = nem gazdaságos a gyártás.
Hol lehet hát a kitörési pont?
Elméletem szerint, ha valami ritka, vagy relatíve ritka, akkor drága. Ilyen a Maserati. A Fiat csoport biztosan nem keresi hülyére magát a Maseratin. Ez inkább egyfajta csak egy szükséges valami, ugyanis minden valamire való autógyártónak fel kell mutatni egy prémium luxusterméket. Ez olyan, mint a felső elitnél a kínai váza: semmire sem jó és bazi drága, de ha nincs a lakásodban legalább 1 db, akkor az ciki.
Két ilyen termék viszont már sok és gazdaságilag fenntarthatatlan. Következésképp az Alfából nem lehet a Maseratihoz hasonló prémiumtermék. (Ez nem is baj, mert így legalább van esélyem továbbra is alfát venni).
Amennyiben a Fiat a "köznépnek" szánt fiatokból és chryslerekből tud annyit profitálni, hogy fedezni tudjon egy köztes márkát, akkor lehet az alfából egy olyan autó, ami nem céloz meg a VW-hez, Audihoz BMW-hez hasonló eladási darabszámokat, de azokkal versenyképes vagy jobb felszereltséget kínál kedvezőbb áron, akkor a maga nemében idővel szép eredményeket érhet el gazdasági értelemben is.
És igazából a 4C is a fenti elméletem támasztja alá: a kategóriájában majd minden paramétert tekintve (beleértve a felszereltséget is) jobb a versenytársainál, de 25-30%-kal olcsóbb (a múltkor szórakozásból a nete összekonfiguráltam magamnak egyet, 18 MFt-ból kijött).
Ugyancsak ezt támasztja alá, hogy a Fiat úgy tűnik veszni hagyja a Lanci-át. Miért is? Azért, mert az is hasonló mint az Alfa - piaci pozícionálását tekintve. Két márkát viszont a fentebb részletezett piaci szinten kvázi mesterségesen nem tudna a Fiat csoport fenntartani.
Mindez persze csak eszmefuttatás, de nekem logikusnak tűnik.
- imádom a feleségem 1.6 TS-ének a hangját, pedig az "csak" egy 1.6 TS. Anno a fiatom is 1.6 volt, de közel nem volt olyan szép hangja. Ilyet - legyen az bármilyen teljesítményű, bármilyen üzemanyagú motor - csak az alfa tud.
Az alfa jövőjéhez:
Ahogyan már korábban írtam, ha az alfákat nagyon sokan vennék, akkor tömegautó lenne. Ettől viszont elveszítené egyediségét, különcségét.
Ha viszont egyedi és különc, akkor meg kevesen fogják venni = nem gazdaságos a gyártás.
Hol lehet hát a kitörési pont?
Elméletem szerint, ha valami ritka, vagy relatíve ritka, akkor drága. Ilyen a Maserati. A Fiat csoport biztosan nem keresi hülyére magát a Maseratin. Ez inkább egyfajta csak egy szükséges valami, ugyanis minden valamire való autógyártónak fel kell mutatni egy prémium luxusterméket. Ez olyan, mint a felső elitnél a kínai váza: semmire sem jó és bazi drága, de ha nincs a lakásodban legalább 1 db, akkor az ciki.
Két ilyen termék viszont már sok és gazdaságilag fenntarthatatlan. Következésképp az Alfából nem lehet a Maseratihoz hasonló prémiumtermék. (Ez nem is baj, mert így legalább van esélyem továbbra is alfát venni).
Amennyiben a Fiat a "köznépnek" szánt fiatokból és chryslerekből tud annyit profitálni, hogy fedezni tudjon egy köztes márkát, akkor lehet az alfából egy olyan autó, ami nem céloz meg a VW-hez, Audihoz BMW-hez hasonló eladási darabszámokat, de azokkal versenyképes vagy jobb felszereltséget kínál kedvezőbb áron, akkor a maga nemében idővel szép eredményeket érhet el gazdasági értelemben is.
És igazából a 4C is a fenti elméletem támasztja alá: a kategóriájában majd minden paramétert tekintve (beleértve a felszereltséget is) jobb a versenytársainál, de 25-30%-kal olcsóbb (a múltkor szórakozásból a nete összekonfiguráltam magamnak egyet, 18 MFt-ból kijött).
Ugyancsak ezt támasztja alá, hogy a Fiat úgy tűnik veszni hagyja a Lanci-át. Miért is? Azért, mert az is hasonló mint az Alfa - piaci pozícionálását tekintve. Két márkát viszont a fentebb részletezett piaci szinten kvázi mesterségesen nem tudna a Fiat csoport fenntartani.
Mindez persze csak eszmefuttatás, de nekem logikusnak tűnik.
.......................03-05-2014 11:14:30 // 52755
Dömpi (il dottore)03-05-2014 11:06:57 // 52754
Nekem SAE WR PE (Pure Energy) 5W-30 ACEA C2 FIAT 9.55535-S1 ment bele, + olajszűrő + váltóolajcsere, és az egész megvolt 37ezerből.
Ebből az olajcsere 18k volt.
blog
Ebből az olajcsere 18k volt.
blog
Dömpi (il dottore)03-05-2014 10:54:14 // 52753
khmm...ARGENTO! Nem ezüst/szürke!
A fiatom sötétebb szürke volt, azzal nem volt ennyi gond. Ez most világosabb, de kényesebb is.
Réka 147-ese fekete....hát igen, elég kényes, aláírom.
A fiatom sötétebb szürke volt, azzal nem volt ennyi gond. Ez most világosabb, de kényesebb is.
Réka 147-ese fekete....hát igen, elég kényes, aláírom.
Liquid03-05-2014 10:16:07 // 52752
sztem inkább egy árban vannak
Liquid03-05-2014 10:10:48 // 52751
nekem is nagyon bejött, tapad minden körülmények között
.......................03-05-2014 10:05:21 // 52750
hamár erről beszélünk
montreal sound
montreal sound
[k i z z o]03-05-2014 09:41:58 // 52749
Keresztmetszet vizsgálatra gondoltam.
VKG231!!! (156+75)03-05-2014 09:38:17 // 52748
Nekem halkan is tetszik a Monti hangja. Egész máshogy szól egy olasz V8, mint bármi más...
[k i z z o]03-05-2014 09:30:01 // 52747
+1, a kép alapján. Érdemes lenne megvizsgálni.
.......................03-05-2014 09:09:22 // 52746
a Montreal király kocsi ,hallottuk is Siófokon
jó hangja volt csak halk,
hozzáteszem szerintem
jó hangja volt csak halk,
hozzáteszem szerintem
VKG231!!! (156+75)03-05-2014 09:06:43 // 52745
Nincs más V8. V8 hangot pedig szerintem CSAK V8 hanggal lehet hasonlítani. Illetve lehet mással is, csak nincs értelme...
Másrészt 500+500 példány készült belőle, nyilván nem két fillérbe kerül :)))
Másrészt 500+500 példány készült belőle, nyilván nem két fillérbe kerül :)))
.......................03-05-2014 09:04:15 // 52744
VKG231!!! (156+75)03-05-2014 08:58:40 // 52743
Vagy akár a Montreal hangja is sokkal élettelibb... Mivel pont ennyi V8-ast gyártott az Alfa, ezért szerintem vita lezárva :D
VKG231!!! (156+75)03-05-2014 08:54:53 // 52742
Szerintem a 8C hangja sokkal, de sokkal jobb. Ráadásul az ki is néz valahogy :D Ha már ez a fontos.
Nonszensz, hogy almát a körtével hasonlítunk, persze, hogy szebben szól, mint egy négyhengeres dízel pl...
Nonszensz, hogy almát a körtével hasonlítunk, persze, hogy szebben szól, mint egy négyhengeres dízel pl...
KollerT03-05-2014 02:18:31 // 52741
Mennyibe kerül egy olajcsere? (Lehet, hogy hülye kérdés, csak még nem cseréltem.)
A lehető legjobbat raknám bele.
A lehető legjobbat raknám bele.
Csabi02-05-2014 23:37:47 // 52739
Olajtéma... Ma lecseréltem a Selenia 5W-30at , Motul 5W-40re és újra bebizonyosodott számomra, h jobb a 2,4nek az 5W-40 mint a 30... A motor hangja egyszerűen halkabb lesz melegen-hidegen egyaránt...persze a gyári ajánlás is ez, nem is tudom miért használtam eddig,többnyire 5W30at...
DPF ügyileg a 30nak 0,6tömeg% a hamutartalma, a 40-nek meg 0,8% na bumm...a lényeg h C-s olaj...
DPF ügyileg a 30nak 0,6tömeg% a hamutartalma, a 40-nek meg 0,8% na bumm...a lényeg h C-s olaj...
Csabi02-05-2014 23:20:49 // 52738
Ablakemelők terén olasz barátainknak is van mit szégyellniük...a hátsók szeretnek a kukában landolni....viszont tényleg kár kardozni a hibák terén...tökéletes, hibamentes autó nincs...viszont van tökéletes forma, dizájn, érzés...:)
mizooo02-05-2014 23:05:10 // 52737
Én azért mulatságosnak tartom, hogy egy ablakemelőt nem tudnak építeni :) haver 4-es GTI, 4- ből 3 ablak faberakásos :) másik cimbi B5-nek elhajtotta a félig leszakadó ablak felfelé menet a mechanikát is azóta faberakásos az is :D
_ÁRPÁD_02-05-2014 22:46:04 // 52736
Üdvözletem, így megkésve.... meló után koncentráltam a hazafele útra :) 24km...
Giuntini02-05-2014 22:24:38 // 52735
A Michelin valóban a legjobb. Ez a Primacy 3 valóban fantasztikus.
Piritu - 1.000.00002-05-2014 22:18:38 // 52734
Megéri. Sok gumit elkoptattam már, eddig a Michelinek jöttek be a legjobban. Nem gondoltam, hogy ennyi különbség lesz/lehet.
Giuntini02-05-2014 22:16:07 // 52733
Remélem tényleg befejeztük! Annyit hozzátennék, hogy ez a VW védelmezés ezen az oldalon kicsit nonszensz! Annyit hozzászolnék, hogy igen sokat hallottam panaszkodni Passatosokat, akiknél jelentkeztek ezek a hibák. A gatyájukat ráköltötték, majd a végén eladták. Minden autóban benne vannak a hibák, van amelyiknél jelentkezik van amelyiknél nem. A Passat az az autó ami A és B körötti távolság leküzdésére szolgál minden emóció nélkül. És ha mellette konstrukciós hibákkal van megspékelve az már nagy baj. Nincs értelme fricskázni a VW pártiakat sem, csak nem az Alfások között kéne kiállni a német autókért, amikor azok mindenféle olasz szarnak lehordják azokat. Én vezettem egy pár VW-t köztük Passatot is, én azt mondom ennél jellegtelen unalmasabb autót nem igazán találni a piacon. Nekem ingyen sem kellene az biztos. Az Alfa Romeo teljesen másról szól mint egy Passat, de akár egy 3-as BMW. Ha valaki Alfát akar venni annak tudnia kell mit vesz, és bizonyos szempontból kompromisszumot kell kötni. Ez az autó más, mint a többi, ennek stílusa van. Esküszöm nem akarlak megbántani, de ha ennyire odavagy a német cég termékeiért, akkor mi vitt rá hogy Alfát vegyél?
Piritu - 1.000.00002-05-2014 22:13:21 // 52732
Volt más márka több pénzért is a gumisnál :-P
GTPeti02-05-2014 22:12:02 // 52731
Ezért a legdrágább. B)
GTPeti02-05-2014 22:11:33 // 52730
Ma délután az egyik 159-es cartárs elment mellettem. :) Konkrétan _ÁRPÁD_. Én mondjuk nem autóval voltam, hanem anyukámmal sétáltam. Egy mellettem elhaladó magyar rendszámos 159 elég feltűnő. :))
Szabolcs 15902-05-2014 22:11:25 // 52729
Bevält nem csalodtam ,gut :):)
Piritu - 1.000.00002-05-2014 22:10:32 // 52728
Akkor a Spider rugóimnak már évek óta darabokban kellene lenniük :-)
KollerT02-05-2014 22:10:20 // 52727
Hamár a hangokról van szó. :)
Piritu - 1.000.00002-05-2014 22:07:04 // 52726
Nálunk is folyik a Conti teszt. Szárazon is tetszik, de ahogy te is írod, a vizes úton nagyon ott van. Mondom ezt két garnitúra Michelin után :-)
Szabolcs 15902-05-2014 22:06:17 // 52725
Erre tippelek èn is
Szabolcs 15902-05-2014 22:05:03 // 52724
Nèmet kollëga irrt nyaralt sväjba 4 fö Full pakok hätul mind a kettö El Tört 50 ezer van a kocsiba ,ITT mëg rozsda Nincs
.......................02-05-2014 22:04:18 // 52723
valamit tud azért a Cayenne amit az Alfa nem,
olyan mennydörgés V8 hangja van ,hogy a lányok bugyija lecsúszik egyből
olyan mennydörgés V8 hangja van ,hogy a lányok bugyija lecsúszik egyből
Alfa GT-Csaba02-05-2014 22:02:46 // 52722
Lehet túl van edzve ,nagyon rideg és ezért törik.
.......................02-05-2014 22:01:23 // 52721
a rozsdától
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
515
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?