Forum >> 159

Piritu - 1.000.00005-05-2014 22:15:41 // 52916
Ezt eddig értem, de hogy a legnagyobb fejlesztés az elmúlt években a topiknevek átírása volt, azt azért nem...
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 22:13:37 // 52915
jah csak ezeket sosem adják el :)))
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 22:12:59 // 52914
mivel nonprofit az oldal egyre kevesebb időt szánnak az oldal fejlesztésére, így is a legjobb fórum amit eddig láttam.... valamit valamiért :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 22:07:36 // 52912
egy cf2-es 2.0 1 mihály...zsír
Piritu - 1.000.00005-05-2014 22:07:25 // 52911
Ezért nem értem, hogy az oldal az elmúlt évek során miért nem lépett tovább az oldal a használhatóság irányába. Mondjuk egy szabadon szerkeszthető hibafeltáró/javító wiki szerű résszel.
Piritu - 1.000.00005-05-2014 22:04:46 // 52910
Elnézést, ezeket nem tartom "normális" benzinmotornak :-DD
Saját tapasztalat alapján csak a 150 lovas 156 mjetemet hasonlíthatom csak a 150 lovas TS-hez. Költségekben és fogyasztásban.
Amúgy az általad leírtak miatt vállaltam volna be a TwinAir TiBi-t a 159-ben. Csak nem szerelték bele :-(
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 22:04:13 // 52909
igen ez itt a legjobb fórum ahonnan szinte mindent meg lehet tudni amit csak szeretne az ember
Piritu - 1.000.00005-05-2014 21:58:40 // 52907
Számomra még mindig furcsa, hogy Alfa tulajok nem használják az Amorét.
A gugli tuti kidobja, ha keres az ember, és valószínűbb, hogy értelmesebb ajánlást találsz egy "szakközönségben". (Persze kivételek itt is akadnak, mármint akiket nem értek, hogy miért vannak itt.)
.......................05-05-2014 21:57:10 // 52906
sajna a Jts ben is van kettőstömegü
söt nagynyomású is ,csak benzint pumál
a Tbi ben még turbo is

semmiben nem külömbözik a jtd töl

sajna ez mert olyan szívesen vettem volna Brera V6 ot persze LPG vel hajtva
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:56:12 // 52905
erre azért ne vegyél mérget egy új főtengely vagy egy komplett HF egy TS-hez kisebb vagyon
Piritu - 1.000.00005-05-2014 21:55:29 // 52904
Benzinest sose racionális érvek alapján vesz az ember :-P
.......................05-05-2014 21:54:14 // 52903
isten hozott a benyás 159 es között,
szívesen látunk itt
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:53:38 // 52902
mikor jönnek a problémák majd akkor is maradj aktív mint az a pár JTS tulaj aki a faszbúkon keres lánccseréhez értő szerelőt...itt biztos kínos ...
Piritu - 1.000.00005-05-2014 21:52:11 // 52901
A kormossal - pont a nagy km miatt - inkább az a gond, hogy egy-egy javítás nagyon "ütős" számlát tud teremteni. Akár a kocsi értékével is összemérhetőt. Egy "klasszikus" TS-nél ilyen azért nincs. (Kettőstömegű + CR rendszer + turbó áráért gyári felújított 2.0TS motort lehet venni.)
A benzinár ráadásul el van osztva az évek során, igaz hogy folyamatosan fáj, de nem annyira, mint egyszerre a sok.
Én is lehidaltam, amikor a győri szerviz közölte, hogy a 156-om értékének 25%-a lesz egy új turbó...
avvocato05-05-2014 21:47:33 // 52900
Én azért csak aktív tag vagyok!
.......................05-05-2014 21:46:00 // 52899
a Mito t diesellel vettem és 100 ezren spóroltam az üzemanyagon vagy 1,2 millát
ugye a benyás T jet Mito a pályán 8,5 et eszik,a diesel meg 5,5 öt
az 3 literx 400 Ft az 1200 szor 1000 akárhogyis számolom 1,2 milla

ha 200 ezret számolom akkor 2,4 millát spórolok,abból Meg kijön lassan egy 159 1,9 jtdm
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:46:00 // 52898
és ez egy 2,4 és egy TBI-nél a duplája kb....
Piritu - 1.000.00005-05-2014 21:38:34 // 52897
Mindig érdekes dolgok jönnek ki, ha az ember számol:
200.000 km - 2 literes többletfogyasztással számolva 4.000 liter üzemanyag. 410 Ft/literrel számolva az 1.640.000 Ft (!!)
Ennyiből azért nagyon sok mindent ki lehet cserélni...
Liquid05-05-2014 21:32:44 // 52896
valszeg sokat, ellenben a mai modern turbós fűnyíró illetve a közvetlen befecskendezéses benzinmotor se az a tipikus kimegy a világból szívómotor, tele van lambdával, kettőstömegűvel, egr-rel meg minden más jóval, ilyen a Holden JTS is.
Az egy dolog hogy fogyaszt de még gyenge és a hangja, karakterisztikája se az igazi. Egyedül a TIBI ami fel tud valamit mutatni, de az meg dízeles hangolású, nem tud többet semmiben a 2.4 JTD-nél, ellenben többet kér az arcába. Egyik se egy 2.0TS vagy régivágású V6. Igen tudom a V6 sokat fogyaszt a TS meg szar, de ez csak süket duma :)
És végére hagytam a legfontosabbat: Piritun és SKriszen kívül mindenkinek használt gépe van, az Isten se tudja mennyiről visszatekert órával, így simán be tud ugrani 1-2 javítás, és ezenkívül még ottvan az is amit szosza írt, vagy szinte nincs benyás, legalábbis aktív tagként nincs.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 21:26:32 // 52895
mondjuk egy idő előtti lánccsere munkadíjjal és módosítókkal olyan tíz tele tank nyál ....
.......................05-05-2014 21:21:02 // 52894
csak azért lehet a dieselekről hallani mert a 90% unknak ilyen van
abenyás 159 es igen ritka ,és nem is nagyon írogatnak ide
avvocato05-05-2014 21:11:00 // 52893
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásairól, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
avvocato05-05-2014 21:10:22 // 52892
Azért regényt lehetne írni a dízelmotorok átokcsapásaikról, másról se lehet olvasni a topicban. Kiváncsi lennék, hogy 200 000 km alatt mennyit kellett átlagban költeni 1-1 autóra, abból hány liter benzint lehetne venni.
Alfa GT-Csaba05-05-2014 21:04:52 // 52891
0238 a hiba kód
mizooo05-05-2014 21:02:24 // 52890
Kérd meg Manky-t foglalkozzon kicsit a programoddal :) ennyiért talán megírja amilyenre akarod...
Ákos (dewvil)05-05-2014 21:02:07 // 52889
ha szorul a geo-d es leakad akkor leveszi a powert es szivo d lesz belole. mikor mar akkora a gaz nyomasa hogy a a geo allitana de nem tud, letilt es csak ujrainditassal lesz jo. hibanak is betarolja valami toltonyomas hatar atlepes cimu hibakoddal. check engint nem feltetlen gyujt. turbo le pucol a geo osszerak es mosolygas. tapasztalat.
Alfa GT-Csaba05-05-2014 21:02:01 // 52888
inkább keresd meg Manky cartársat és irass vele egy progit ,olcsóbb mint a box és jobb is!!!Tapasztalatból beszélek,nekem is csinálta!
tdemeter05-05-2014 21:00:40 // 52887
Ez nem valamilyen butor apolo?:)
bizsó15905-05-2014 20:59:53 // 52886
ok köszi a kimerítő válaszokat akkor hanyagolom inkább nem kell a baj így is kényesek, ahogy mondjátok nem akarom még fokozni :)
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 20:22:13 // 52885
igen vigyázatok rá, nyárig nem is lesz akkor gyártanak...azt hittem valami vicc de nem
Alfa GT-Csaba05-05-2014 20:10:38 // 52884
Legalább az éhes bontósok még jobban megkérhetik az árukat :-)!!Talán egy kilóra megvett kocsiból sikerül 2 millát kiárulni !!!
mizooo05-05-2014 20:07:14 // 52883
Ezt most hogy érted? :) Nagyon vigyázzunk rá ezentúl?
mizooo05-05-2014 20:05:07 // 52882
Igen itt megint köszönhet a műszerek pontatlansága :) kezeljük az adatokat tájékoztató jelleggel :) Lehet FES-ből kellene olvasni.
Erhard 242 (Pure Energy)05-05-2014 20:03:53 // 52881
az újabb olasz húzás....nincs első kerékcsapágy se gyári, se utángyártott semmilyen ...azért ez zsír :(((
Alfa GT-Csaba05-05-2014 19:58:39 // 52880
Szerintem 30%-ot nem emel de lehet hogy 10 %nál sem sokkal többet ,viszont érzetre azt érzed hogy fú de bivaly lett a gép,mivel a beérkező jelet csalja el ,ezzel megemelve az üzemanyag nyomást és mennyiséget!Rúg egy qrva nagyot ,aztán elfogy mint a gyertya az erő!Viszont ,jobban kormol és tele nyomja a turbó geot és a dpf-t .
Shadin05-05-2014 19:40:05 // 52879
Mint kiderült, nagyban függ a befecskendezett üa mennyiségtől is, de ehhez már nem (sem) értek. Készítettem lyukas lezáró lemezeket különböző lyukátmérővel és néztem hogy viselkedik. d8mm és d12mm között teszteltem, valamint teljesen zárt és teljesen nyitott verzióban. Ugyan olyan körülmények között (2500giri, 140km/h, 6-osban tempomattal) a kért és a tényleges tb nyomás közötti különbség a nyitott és a falazott állapot között ~0,4 bárral nőtt. A furi az hogy normál használatnál amikor nyitna az EGR, de nem tud, akkor van ez a differencia ami a képeken jól látható, padlógáznál pedig amikor zárna az EGR, ott pedig rendbe jön a két érték.
Nem tudom látszik-e rajta minden, de ez a kért és kapott tb. nyomás a fordulat függvényében. Szerintem látszik a problémám:

Ez pedig az kért és kapott üa. mennyiség és a fordulatszám:

A meredek kék 4-esben padlógázon történő gyorsítás sík úton ~1500-4500giri között.
Laosz15605-05-2014 19:18:08 // 52878
EGR megvan nekem,csak van benne az a 8mm-es furatu szukito rangatas miatt. Egyebkent mennyi lenne az idealis turbonyomas ezen sebesseg es fordulat mellett?
David | Centocinquantanove05-05-2014 19:17:02 // 52877
Jaja az eBay is televan ilyen csodadobozokkal. Egyiket sem raknám be, nem hiányzik, hogy kinyírjon ezt azt. Nem véletlen, hogy egy ilyenhez tizenhuszonezrekért lehet hozzájutni, egy komolyabb chiptuning meg lényegesen több.
Shadin05-05-2014 19:15:44 // 52876
Nem kiírt EGR-rel nincs gondom a tb nyomással....
.......................05-05-2014 19:03:48 // 52875
a Turbo nyomás gondok még a szabályzó szelep töl is lehetnek,és az összekötö kis vákuumcsövek miatt

de akkor kevés szokott lenni,nem fordítva

a Map szenzor is befolyásolja a Turbo nyomást
Shadin05-05-2014 18:45:42 // 52874
Csak az nem volt még megnézve :-( Mi más jele lehet még?
.......................05-05-2014 18:43:28 // 52873
ha a Turbo geometria szorul akkor tölti túl 2 bar túlnyomással a motort
le van kormolódva a geom
vagy szorul
Shadin05-05-2014 18:42:37 // 52872
Személy szerint a kocsi közelébe sem vinném. Van elé gond e nélkül is.
Shadin05-05-2014 18:38:58 // 52871
Sirály, az 0.4-gyel kevesebb mint az enyém. Ha ki van írva az EGR és le van dugózva akkor mekkbolondul a rendszer egy kicsit, a kért tb nyomás és a tényleges között jelentős eltérés mutatkozik. A mutató nem is adja vissza annyira, de én log-olom elég régen és pl. 3200-as fordulatnál a kért 2500mBar (ez a maximum hyárilag) helyett simán tölt 2900-at, néha 3000-et is amikor viszont már letilt.
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:59:16 // 52870
Kicsit más téma:
Natúr autómosás után (nem waxos) ilyennel lekezeltem, csillog villog. Csak ajánlani tudom. Pronto Extra Care
Hogy mennyire tartós a hatása azt nem tudom, nekem is most nemrég ajánlották, ma próbáltam ki. De az áttörölt részen ragyog a fényezés.
Piritu - 1.000.00005-05-2014 17:58:59 // 52869
Erősebb lesz, de kevesebbet nem fog fogyasztani. Főleg 1 literrel nem. Kérdés, hogy mit kapsz cserébe az "erőért". Nekem egy turbómba került a 156-on. Neked lehet, hogy ehhez jön még egy DPF...
David | Centocinquantanove05-05-2014 17:56:00 // 52868
Egyenes az út, ahol néztem. De ok, hogy gyengébb, de a váltóáttét ugyanaz nem? Vagy ha van is ennyi eltérés lenne? Amúgy a turbó az ha nagyon precíz akarok lenni, akkor 0,75 és 0,8 között szuszogott, és gyújtáson alapból felmegy az 1. osztás majdnem közepéig.
mizooo05-05-2014 17:50:54 // 52867
Vagy szembeszél :)....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.