A 159 első segédváza nagyszilárdságú acél ,ezért rohad
Inkább kívülről ,üregekben nem rohad
Zsunior faszául megcsináltatta,szóval nem tragédia hisz simán le lehet venni
Forum >> 159
.......................17-05-2014 10:00:50 // 53577
.......................17-05-2014 09:57:30 // 53576
Milyen fényezetlen zárhíd?
Nekem le van feketére?
Megnyugtatlak benneteket,egy 4 éves Bmw sokkal rozsdásabb a lengőkarokon,rugókon,minden futóműelemen
Nekem le van feketére?
Megnyugtatlak benneteket,egy 4 éves Bmw sokkal rozsdásabb a lengőkarokon,rugókon,minden futóműelemen
.......................17-05-2014 09:54:54 // 53575
Én is leszedtem a giurgaro matricát,mert bénán néz ki
1 miért kék egy fekete autón?
2 miért olyan béna a betűtípus amivel írták?
1 miért kék egy fekete autón?
2 miért olyan béna a betűtípus amivel írták?
GTPeti17-05-2014 09:49:50 // 53574
"pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik?"
Ezt most kérdezed, vagy mondod?...
A 166 teljesen galvanizált, a 156 nem volt az. :(
A 159-nél szimplán csak spóroltak itt-ott, pl. a fényezetlen zárhídnál. Ez tényleg szomorú.
Ezt most kérdezed, vagy mondod?...
A 166 teljesen galvanizált, a 156 nem volt az. :(
A 159-nél szimplán csak spóroltak itt-ott, pl. a fényezetlen zárhídnál. Ez tényleg szomorú.
Shadin17-05-2014 09:46:49 // 53573
Ugye a kormány, a középkonzol és a váltókar "keret" ilyen alu és a két-két dekor csík a műszerfalon és az ajtókon az már műanyag?
Shadin17-05-2014 08:53:23 // 53572
Nem gond, vastag az anyag :-D Hammerite megoldja egy darabig...
Shadin17-05-2014 08:50:30 // 53571
Sárvédő törés/fényezés miatt?
Shadin17-05-2014 08:48:45 // 53570
Trikó huzat mindent visz :-D
dev16617-05-2014 00:07:18 // 53569
szerencsére azért nem minden alfa ilyen. a 166-ban a segédalváza abszolút nem rohad (pedig több tucat 166-ost láttam már alulról kartervédő nélkül), legfeljebb a hűtőt tartó konzol (ez is szégyen, de legalább nem lényeges teherviselő elem és nem mindent példányon fordul elő a korrózió) és esetleg a lengőkarok, de azok is csak szolidan. a 164 szintén nagyon nem hajlamos a rozsdára, pedig 26 éves típus. lehet, hogy az újonnan olcsóbb típusokat szándékosan rövidebb élettartamra tervezik? Kapzsiság vagy hanyagság, mindegy, így is úgy is felháborító. Mind közül a legrosszabb a korai 156, aminek az egész padlólemeze menthetetlenül szétrohad. randa látvány.
droberto16-05-2014 23:48:12 // 53568
A Sport Contact kiváló gumi. Viszont azért a Primacy HP nem volt ilyen sportos mintájú és keverékű.
Nekem sose volt még mislenem, de egyszer nagyon kipróbálnám a PilotSportot.
(Ja, és eddig a Bridgestone Potenzával is maximálisan elégedett vagyok.)
Nekem sose volt még mislenem, de egyszer nagyon kipróbálnám a PilotSportot.
(Ja, és eddig a Bridgestone Potenzával is maximálisan elégedett vagyok.)
Piritu - 1.000.00016-05-2014 23:32:09 // 53567
Piritu - 1.000.00016-05-2014 23:28:54 // 53566
Most, hogy kissé szeles és esős volt az idő volt lehetőségem tesztelni a Contikat extrém körülmények között is. Esőben sikerült nagyobbat kanyarodni a sümegi kedvenc kanyaromban, mint eddig szárazon. Mintha nem is esne. Próbálgattam egy-két féktávot is (a szél hordott keresztbe ezt-azt), brutálisat fog esőben is.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
Egyre inkább az az érzésem, hogy nehéz lenne jobbat találni.
droberto16-05-2014 23:15:23 // 53565
Nemcsak a segédalváz rohad, hanem nagyjából az összes (feketére) KTL festett alkatrész.
No meg a horganyzott alkatrészek...
No meg a horganyzott alkatrészek...
droberto16-05-2014 23:15:23 // 53564
Nyomva kell a gombot tartani. Van még egy feltétel, de az most nem ugrik be. Üres és vagy kuplung, vagy sebesség.
droberto16-05-2014 23:15:12 // 53563
Literekkel több lesz átlagod, szarabbul fog menni. Itthon drága a gáz. Necces, hogy bármikor is megtérül. A zajos befecsről, a motor károsodásról nem is beszélve.
Meggondolnám.
Meggondolnám.
Chianti16-05-2014 23:06:23 // 53562
...nekem pont ilyen van...mennyi az a bármi? :o)
Dömpi (il dottore)16-05-2014 23:06:12 // 53561
mesélek kicsit (olyan rég amoreztam - ki kellett hagynom pár napot)
szóval jöttem haza B.Pestről, az M0-án elkezdett kóstolgatni egy szutyuki Sx4. Nem is értem mit képzelt. Még 140-nél is küzdött. Aztán én visszaálltam 110-re (trafis szakasz jött), akkor nagy örömmel elhúzott mellettem.
Aztán persze visszaelőztem, de bőszen jött és nem adta fel.
Utána a 4esre felhajtón, a jó éles kanyarban eleresztettem az Arkangyalt - ugye a 159 kanyarban verhetetlen - és basszus ott lihegett mögöttem.
Üllőnél, ahol a 2x2 sáv összeszűkül 2x1 sávra, belevágott egy hajmeresztő mutatványba a felcsíkozott, forgalom elől elzárt területen, csak azért, hogy elém kerülhessen.
Persze utána, mikor befogott három kamiont, megállt a tudománya, én viszont egy kis padlógázzal ott hagytam a fenébe.
Úgy utálom az ilyen kis köcsögöket!!!
szóval jöttem haza B.Pestről, az M0-án elkezdett kóstolgatni egy szutyuki Sx4. Nem is értem mit képzelt. Még 140-nél is küzdött. Aztán én visszaálltam 110-re (trafis szakasz jött), akkor nagy örömmel elhúzott mellettem.
Aztán persze visszaelőztem, de bőszen jött és nem adta fel.
Utána a 4esre felhajtón, a jó éles kanyarban eleresztettem az Arkangyalt - ugye a 159 kanyarban verhetetlen - és basszus ott lihegett mögöttem.
Üllőnél, ahol a 2x2 sáv összeszűkül 2x1 sávra, belevágott egy hajmeresztő mutatványba a felcsíkozott, forgalom elől elzárt területen, csak azért, hogy elém kerülhessen.
Persze utána, mikor befogott három kamiont, megállt a tudománya, én viszont egy kis padlógázzal ott hagytam a fenébe.
Úgy utálom az ilyen kis köcsögöket!!!
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:57:29 // 53560
De akkor még, mikor a 155-öt gyártották, a tömítések is minőségibbek voltak.
Én nem vagyok a híve. A motorba tankoljuk azt, ami belevaló.
Én nem vagyok a híve. A motorba tankoljuk azt, ami belevaló.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:51:35 // 53559
Egy haverom keresett nyáron alfát...kinézett egy 156-ot FL-es lökössel. Aztán a EPER-alapján kiderült, hogy FL előtti.
Törve volt, és ez volt az olcsóbb lökös. Hát ennyit a magyar kupecekről.
Törve volt, és ez volt az olcsóbb lökös. Hát ennyit a magyar kupecekről.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:44:09 // 53558
mert eladás előtt újra kell fényezni, mert törött volt, vagy át kell polírozni a karcok miatt. Ha leveszik a matricát, utána már vissza nem tapad, újat venni meg már skótok...amúgy elég drága is, anno nekem is pótolni kellett klatty
Liquid16-05-2014 22:41:54 // 53557
az igazolt hiányzás :) Majd jövőre...
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:39:13 // 53556
nem a kéttömegű...a 8V egyszerűen ilyen. Nem sűrűn, de az enyém is 10-ből 2x jó nagy robajjal indul. Ez a 8V, ezt már sokan mondták nekem.
Piritu - 1.000.00016-05-2014 22:36:17 // 53555
No, ezt adandó alkalommal megasolom.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:35:55 // 53554
FL utániakban csak röviden nyomod, FL előttiekben kell hosszan
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:35:20 // 53553
ha közelítesz a gomb felé menet közben az ujjaddal, akkor felizzik körülötte a piros világítás...sötétben jól látni
Liquid16-05-2014 22:34:46 // 53552
meg lehet azt korrektül csinálni, Sparky kergetett sok éven át egy 155 2.0 16V TS-t gázzal, tudtommal, gond nélkül.
Piritu - 1.000.00016-05-2014 22:33:57 // 53551
30 éves osztálytalálkozóm lesz :-(
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:27:28 // 53550
Látod Grando, kezdődik nálunk is :(
Dömpi (il dottore)16-05-2014 22:26:11 // 53549
Szerintem ez így kicsit ciki megoldás, de tudod.
A gázról csak annyit: kollégám is gázosította az 1.8-as mondeóját. Most szdték szét a motort. A gáz szétette a tömítéseket, a motor HF-es lett.
Szerintem a gázzal az 5 évet felejts el.
A gázról csak annyit: kollégám is gázosította az 1.8-as mondeóját. Most szdték szét a motort. A gáz szétette a tömítéseket, a motor HF-es lett.
Szerintem a gázzal az 5 évet felejts el.
Liquid16-05-2014 22:24:47 // 53548
Jön valaki Selénia Rally-ra?
Liquid16-05-2014 22:11:21 // 53547
ezt jó tudni
Piritu - 1.000.00016-05-2014 22:02:59 // 53546
Nekem a harmadik megnyomásra állt le...
Giuntini16-05-2014 22:01:03 // 53545
Azért mert neked 1.9 van. A 2.4 ben, ha finoman nyomod 60-nál már 4.-be kapcsol 75 az 5. és 95nék már 6-osban van. A szabadonfutó a 2.4-nél 35 km/h-nál. A fordulatszám is magasabb 150 km/h-nál 2500 ford.
mzo16-05-2014 21:55:35 // 53544
nekem Q-Tronic (automata) van. Amit tudni kell róla. Ez egy japán Aisin váltó, sokan hírhedtnek vélik, pedig nem olyan rossz ez. Sok más tipusba is szereték, Volvó Franciák Saab stb.... Mechanikailag nagyon tartós strapabíró szerkezet, ami enneél a tipusnál a jellemző hibaforrsá az a vezérlőtömb. Ez felel a váltásokért. Ez hajlamos kikopni, onnantól előfordulnak a rántva váltások, nem vált időben majd hirtelen nagyot rántva vált stb jelenségek. ez kb 180-200 e ftos javítással orvosolható, onnantól 150-200 e kmerig újra jó. Kb mint egy kettőstömegű lendkerék cseréje. Jó egy picit több. :)
Nem ez a legmodernebb váltó a piacon, nem lehet egy ZF-hez vagy DSG-hez hasonlítani a váltások gyorsaságát finomságát, de már nem is a régifajta 3-4-5 sebességes váltó ez. teljesen kutlurált viszonylag gyorsan és szépen vált és már okos is, tanulékony.
Szóval ha jól működik a próbált autóban akkor nem kell tőle félni. Ami még jellemzője, hogy van benne szabadonfutó 50 km/h alatt és a 4-est az istennek se váltja fel 65-70 alatt. :) nagyjából ennyi
Nem ez a legmodernebb váltó a piacon, nem lehet egy ZF-hez vagy DSG-hez hasonlítani a váltások gyorsaságát finomságát, de már nem is a régifajta 3-4-5 sebességes váltó ez. teljesen kutlurált viszonylag gyorsan és szépen vált és már okos is, tanulékony.
Szóval ha jól működik a próbált autóban akkor nem kell tőle félni. Ami még jellemzője, hogy van benne szabadonfutó 50 km/h alatt és a 4-est az istennek se váltja fel 65-70 alatt. :) nagyjából ennyi
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((16-05-2014 21:54:37 // 53543
Sziasztok .
Eladó a kocsim és pár apróság ha valakit érdekel .
Sajna nem húzom tovább .......... kicsi lett :(
Részletek az oldalamon .
Eladó a kocsim és pár apróság ha valakit érdekel .
Sajna nem húzom tovább .......... kicsi lett :(
Részletek az oldalamon .
Liquid16-05-2014 21:48:31 // 53542
a 2.4 automata teljesen jó, sőt még talán kicsit jobban is passzol a motor karakterisztikájához mint a manuális, az 1.9-et nem vezettem.
Giuntini16-05-2014 21:44:48 // 53541
Ilyen autókat ne keress. Megveszed boldogan 100ezer kilométerrel és közben a duplája van benne. Keress inkább olyat amiben 180-200ezer kilométer van, és kerüld el messzire az ilyen tekert puffos autókat. 2006-2007-es autókban min 160-170ezer kilométernek kell lennie. A 2.4-et azért veszik mert hajtják.
dev16616-05-2014 21:44:33 // 53540
... "szar olasz, 100e-nél minden elromlik benne":))
dev16616-05-2014 21:36:22 // 53539
az a szomorú, h végül akad majd valaki aki bekajálja a km-t, félve alkuszik 100e-t és boldogan távozik a járgánnyal. a történet végét meg ismerjük.
Giuntini16-05-2014 21:35:33 // 53538
Nekem 2.4 Q-tronic van benne, nagyon finoman kapcsol, az egész harmonikusabb a kézinél. Aisin váltó van benne, mechanikailag azt mondják , elég megbízható szerkezet, de valamivel butább a ZF_nél. Plusz városi fogyasztása 1.5-2l-el több a kézinél. De autópályán is magasabb. De én nagyon szeretem, mert ehhez a motorhoz ez illik.
dev16616-05-2014 21:34:54 // 53537
a legtöbbünknek bejött/bejön az aut., de elég kockázatos ilyet venni. ha kicsit visszaolvasol, látni fogod miket írtunk nemrég.
David | Centocinquantanove16-05-2014 21:32:55 // 53536
Tekerje vissza baromja 170-re, az még hihető lenne talán egy 8 évesnél, de hogy a felére... (vagy az alá?!)
David | Centocinquantanove16-05-2014 21:31:15 // 53535
A km ezen is vicces de kép alapján az én ízlésem szerint ez jobb... így képekről. De ezt úgyis neked kell érezned!
dev16616-05-2014 21:30:21 // 53534
egy újabb autópályafaló, ami sosem járt autópályán, így jöhetett össze az évi 13ekm-es futás:)) arcátlanul visszatekerték ezt is.
Giuntini16-05-2014 21:29:59 // 53533
Lehet hogy nincs igazam, de nekem elsőre másnak tűnt a pajzs.
steveboy21 Q416-05-2014 21:29:18 // 53532
Köszönöm elöre is a kommenteket
steveboy21 Q416-05-2014 21:26:34 // 53531
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_digitklima.bor.bose_hifi.alufe-7792950
Ez is tetszik.? Automata milyen az alfába? Elég automata párti vagyok de nem tudom az alfába milyen.
Ez is tetszik.? Automata milyen az alfába? Elég automata párti vagyok de nem tudom az alfába milyen.
David | Centocinquantanove16-05-2014 21:25:34 // 53530
És ha már az egyik oldalon nincs akkor ne legyen a másikon se, ezért leszedték...
Nem ez tényleg már a rosszmájúság, de akár még igaz is lehet sajnos...
Nem ez tényleg már a rosszmájúság, de akár még igaz is lehet sajnos...
dev16616-05-2014 21:23:29 // 53529
ami kimaradt a listából, hogy mindegyiken (159/Brera/Spider) rohad a segédalváz (talán a 2009 utániakon nem, de ezt még senki nem erősítette meg), de a kartervédő levétele nélkül nem látszik a rozsda pusztítása. számomra ez a legelrettentőbb probléma.:(
Liquid16-05-2014 21:21:50 // 53528
mert pl. törve volt és nem vettek rá matrincát :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
698
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?