Forum >> 159

Liquid25-05-2014 22:50:22 // 53883
Igen, először nem tudtam ki az, de aztán kisakkoztam.
Pénteken még aktív volt.
Piritu - 1.000.00025-05-2014 22:49:10 // 53882
Ez jön be az oldalán :-((
Liquid25-05-2014 22:45:27 // 53881
Ildikó törölte magát?
Piritu - 1.000.00025-05-2014 22:37:27 // 53880
Már tolom is fel a képeimet :-)
Pityukoma25-05-2014 22:31:55 // 53879
Szia Imi:-)
Én lettem a 4-es számú versenyző akinek a VTT2-n leesett az ablaka:-( Nekem a jobb hátsó. Már épp indultunk, szóltam a gyerekeknek hogy szedjék le a zászlókat. A balos az sikerült is, de a jobbos reccsent egyet majd lecsúszott az üveg. Mikor haza értem gyorsan megcsináltam.
Blogjaim: midkét oldali külön-külön
Remélem segít.
Liquid25-05-2014 22:30:58 // 53878
közben leesett, hogy az előbbinek van jobb helye is, sorry :)
Liquid25-05-2014 22:24:50 // 53877
Jó estét CarTársak! :)

Nagyon jó volt az idei VTT (is). Király volt a pöri, Jó programok, a kvíz és a fényképes játék kiemelten nagyon jó volt. Sajnos a kocsihúzásból kimaradtunk, mert épp akkor kerestük az ügyeletes orvost :(
(Gyorsan meglett, felírta a cseppeket és rendbejött a kisasszony, Tomi köszi mégegyszer a segítő szándékot!)

A gyerekek ismét nagyon jól elvoltak, a Marci szinte nem is evett szombaton mert nem ért rá :)

Meg persze a szokásos beszélgetős nézelődés, géppróbálás, szalonnasütés, pálinkázás...

Egyszóval nagyon örülök hogy ilyen sokat összejöttünk, jó volt veletek!

Regisztráltam gyorsan egy FTP-t. Oda fel lehet lőni a képeket.
Az FTP elérhetősége az oldalamon megtalálható.
Holnap a munkahelyemről én is megteszem, addig is pár kép kicsiben :)

Piritu - 1.000.00025-05-2014 22:22:07 // 53876
A múltkor teljesen véletlenül akadtam én is hasznos információra. Sose lehetsz naprakész abban, hogy ki mit oldott meg. Keresni meg nagyon nehéz...
Piritu - 1.000.00025-05-2014 22:19:31 // 53875
Tovább mennék az ötlettel.
Egy nickhez több autó is hozzá rendelhető.
Az egyik autó alatt lenének a linkek, egy másik alatt meg össze lehetne szedni az egyes modellek adatait.
Az Amore típusismertetője sem igazán pontos, itt akár az összes létező típust is külön lehetne szedni. A holland 120 lovastól, a 210 Ti SW-ig. akár személyes mérési eredményeket is publikálni lehetne. (pl. vannak, akik mérlegen lemérték a kocsi súlyát)
Piritu - 1.000.00025-05-2014 22:14:48 // 53874
Szerintem jobb lenne az Amore keretein belül maradni.
Egy ilyennel az is gond lenne, hogy ki moderálja. A moderátor(ok) véleményét tükrözné az oldal.
A javaslatommal megmaradna a sokszínűség, és igazából a tapasztalat lenne a domináns.
Pityukoma25-05-2014 21:50:09 // 53873
Ez egy szuper ötlet. Én is sokszor akadok Cartársak nagyon hasznos blogjaiba és fogom a fejem hogy miért nem akadtam rá hamarabb. Viszont az ötleted szerint ez és sok hasonló megoldottá válna.
Csak támogatni tudom az ötleted.
Dömpi (il dottore)25-05-2014 21:40:05 // 53872
szerintem jobb az amoren a 159-tag felvétele (megalkotása), itt ugyanis nem általános alfa tudásról van szó, hanem 159 ismeretanyagról
GTPeti25-05-2014 21:33:47 // 53871
Lehet szóközt is írni a domainnévbe? :)))
Csosznorbert25-05-2014 21:29:47 // 53870
Hátsó ablakemelő házi javitásában már profi vagyok. Volt szerencsém mind a kettőhöz.

Amúgy Szia mindenki. :)
Dömpi (il dottore)25-05-2014 20:58:36 // 53869
van, de jobb hátsó részén lóg kicsit

amúgy a hibakód: P0091 - Üzema. nyomás (szabályozó a nagynyom. sziv. bemenetén)

Ma este 8-kor mehettem a szerelő barátomhoz. Mikor indultam - kb.2 órát állt az autó - már nem írta ki a "check engine"-t. De azért elgurultam a szerelő barátomhoz.

A hibakódot töröltük, remélem nem jön vissza.
A szerelő barátom szerint valami beázott abban a hatalmas esőben.

Amúgy az esőben én is mentem 90-nel, amíg be nem állt előttem a sor...a gumijaim kiválóan vizsgáztak.
dev16625-05-2014 20:56:23 // 53868
domain ötletek (mind szabad):
a l f a w i k i . h u
a r w i k i . h u
a l f a r o m e o w i k i . h u
a l f a a m o r e w i k i . h u
de kreatívabbak is szóba jöhetnek:
a l f a b u t y k o l o k . h u
a l f a t b u t y k o l o k .hu
a l f a m a n i a . h u
dev16625-05-2014 20:49:07 // 53867
nekem is hasonló ötletem támadt pár hete látva, hogy mennyire rosszul strukturált és áttekinthetetlen fórum tartalma, ami ahhoz vezet, hogy annak ellenére, h majdnem minden kérdésre ott van a válasz (általában többször) valamelyik topic mélyén elásva, mégsem talál rá senki és újra és újra meg kell kérdezni ugyanazt. Itt egy barátságos, segítőkész, összetartó közösség, sok-sok gyakorlati tapasztalat és mindez nem hasznosul túl hatékonyan.

Az én javaslatom az, hogy indítsunk egy wiki site-t valamelyik bevált, ingyenes wiki motorra építve, amiben AR típusonként, motoronként összegyűjthetnénk szépen lassan az értékesebb infókat, rendezetten, pontosan, kereshetően és ebben a fórumban a wiki-nek a megfelelő cikkeire hivatkozhatnánk, amikor kérdés merül fel. Hosszú távon ez az egyetlen jó megoldás, wiki motor nélkül nem fog menni.

Ha akadna még pár cartárs aki teljes mellszélességgel támogatja ezt az indítványt (vagyis számíthatunk a szerkesztői munkájára), akkor én szívesen belekezdek a projektbe (domain, szerver, motor, adatbázis, stb).
Dömpi (il dottore)25-05-2014 20:48:49 // 53866
támogatom, szuper ötlet!
Lexlutor25-05-2014 20:03:22 // 53865
Elvileg parkradar csatija ha jól látom.
Piritu - 1.000.00025-05-2014 20:01:14 // 53864
Tegnap beszélgettünk pár szót az Amoréról, hogy mit lehetne csinálni, hogyan lehetne segíteni a "bütykölő" Cartársaknak. Eredetileg egy Wiki szerű, szabadon szerkeszthető "szerelési utasításban" gondolkodtam. Tekintettel arra, hogy az Amorén ilyesmire még csak remény sincs tovább spekuláltam. Hazafelé be is ugrott egy ötlet:
Nyitnánk (persze Haleszék engedélyével) egy 159 nevű tagot.
Ezen tag blogját már lehetne témák szerint elnevezni. pl. hátsó ablakemelő, EGR, ablaktörlő lapát, stb.
Ugyan ezen címkékkel ellátva gyorsan meg is lehetne találni.
Az egyes blogokba be lehetne linkelni az Cartársak hasonló témában megírt blogjait. Így pillanatok alatt végig lehetne olvasni pl. az összes - maradva az aktuális témánál - hátsó ablakemelővel kapcsolatos írást.
Egy blogot a tipikus problémáknak szentelve, nem kellene mindig leírni az érdeklődőknek. Elég lenne egy linket dobni...
Páran szerkeszthetnénk, ha valaki úgy gondolja, hogy a frissen írt blogja illik a rendszerbe küld egy linket és bekerülne.
Vélemény?
Hege25-05-2014 19:43:49 // 53863
Szia! Esetleg egy kis segítség, van egy pár kép is. http://www.alfaamore.hu/tagok/7928/autok/9388/blog/21828
Piros Madaaar25-05-2014 19:43:33 // 53862
Engem is elkapott ketszer is jegesovel egyutt en nemlassultam le mondvan esogumi teszt idealis korulmenyek..az ablaktorlo sem gyozte de 140nel tobbet nemtudtam vele menni mert mar nemlattam hiaba volt max a sebessege a lapatoknak.rainsport gumik tokeletesek meg a vizfolyason sem zokkentette ki.nemvillog a stab rendszer ha taposom sem.
nekem egyszer sem dobott hibat.
imi15625-05-2014 19:22:02 // 53861
Oks,köszi:-)!
Lehet,hogy majd jelentkezem ez ügyben.
zoltankublik25-05-2014 19:10:29 // 53860
Hali tudja valaki, hogy minek a csatlakozója?
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2014 19:04:36 // 53859
olyan 14 környéke
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2014 18:46:37 // 53858
van motorvédőd? ha igen akkor nem sok köze van az esőnek
Dömpi (il dottore)25-05-2014 18:42:30 // 53857
Hazafelé jövet Albertirsa-Cegléd között (kb. 20km-re otthontól) elkapott egy felhőszakadás.
A teljes forgalom lelassult 50 km/h-ra, és sokan megálltak az út szélén.
Legalább 10- cm víz hömpölygött az úton.

Nekem pedig egyszercsak kirakta, hogy "Motor kontrollierern lassen" no meg a sárga ikont, és onnantól berakta szervízüzemmódba.
Ahogy kiértünk a felhőszakadásból újraindítottam a gépet (köszi a Robi a tanácsot). Újra kiírta a check engine-t, de immár ment rendesen a maradék 15 km-ren.
Sajna az ELM-kábelem a VTT-n odaadtam Tibcsi166-nak egy kis átalakításra, így a hibát még nem tudtam kiolvasni.
Viszont, mivel a abban a hatalmas zuháréban dobta szervízmódba, ezért gondolom, hogy a hatalmas eső és az esemény között lesz valami összefüggés.
...a levegőbeszívó rész léggé lent van...vagy nem tudom.

Van valakinek ötlete?
imi15625-05-2014 18:34:41 // 53856
Akkor talán boldogulok vele.
Köszönöm a segítséget:-))!
Amúgy mibe fáj kb. egy ilyen emelő szerkezet?
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2014 18:28:54 // 53855
nem nehéz pár csavar tartja, a fogantyúnál meg alul, ki kell pattintani a műanyag 3szöget az alsó sarokban aztán egy erőteljes rántással lejön a kárpit, a kis hangszóró vezetékét ki kell kapcsolni a gyorscsatiból....magát az ablakemelő szerkezetet is pár perc kicserélni
David | Centocinquantanove25-05-2014 18:13:34 // 53854
Az EGR kilépő oldalára van valakinek az a rombusz alakú tömítő lemezke elfekvőben? Megvenném.
Az enyém sajnos besett szerelés közben a motortérbe, alul ezúttal már nem jött ki.
imi15625-05-2014 17:51:14 // 53853
Én is vmi ilyesmire gondoltam:-/!
Mennyire gáz lebontani az ajtókárpitot?
Erhard 242 (Pure Energy)25-05-2014 17:03:55 // 53852
no megjárattam a TI-t jó sokat regenerált a DPF alig akart menni az autó, hazafelé jövet viszont egészen tűrhetően ugrott 1800-tól
KollerT24-05-2014 13:19:00 // 53851
[DPF Budapest]
Sziasztok,

DPF-et szeretném BUDAPESTEN kivezetni, de elég sürgős lenne. Nem tudtok valakit ajánlani?

Nagyon nagyon köszönöm előre is!:)
Szabolcs 15923-05-2014 21:50:14 // 53850
lemförder holnap be építésre kerül kiváncsi leszek remélem sokáig szolgál
Erhard 242 (Pure Energy)23-05-2014 21:00:10 // 53849
szerkezet cserével de addig is egy deszkával :)
imi15623-05-2014 20:20:38 // 53848
Üdv Urak:-))!
Engem is utol ért a "hátsó ablak para"!
Délután leesve találtam a bal hátsót.Pedig reggel még fent volt a helyén.(?)
Nem is szoktuk soha használni nehogy baj legyen vele,mégis elromlott:-((!
Azokhoz intézném a kérdésem,akik már jártak így:hogy lehet orvosolni a problémát?
Esetleg holnap VTT-n is szívesen cserélnék eszmét erről vkivel:-))!
Segítségeteket előre is köszönöm!
tdemeter23-05-2014 19:21:29 // 53847
Azert zsir, hogy lehet tolteni magyar nyelvu 4C kezelesi utmutatot is:)
Kivancsi vagyok hanyat adtak el eddig....
SilentSound23-05-2014 13:14:23 // 53846
Neked és Piritunak is köszönöm! :)
Giuntini23-05-2014 13:08:24 // 53845
Szia!
Küldtem neked egy kezelésit.
SilentSound23-05-2014 12:44:18 // 53843
Köszi, akkor betámadom Ofit az emblémás kérdéssel. :)
Ildiko23-05-2014 12:32:34 // 53842
Magyar nyelvű használati útmutatót a netről töltöttünk.
Én az emblémákat Ofin keresztül rendeltem, elég jó áron.
SilentSound23-05-2014 12:19:11 // 53841
Sziasztok,
Nagyon friss Alfás vagyok még, segítsetek kicsit! :) Rögtön két kérdésem is volna:
Honnan tudnék 159-hez letölteni (a 2008-ig gyártott SW verzióhoz) használati útmutatót? Legjobb lenne magyarul, de ha angol, attól sem ijedek meg.
A másik kérdésem pedig, hogy hol tudnék beszerezni első-hátsó emblémát, elsőt a mögötte lévő krómdísszel együtt? Elég durván kiszívta a nap, a krómot meg le is koccolta az előző tulajdonos. Nem vészes, de engem baromira zavar. :)
Előre is köszönöm a tippeket!
Grando22-05-2014 22:59:43 // 53840
Még szép! Nehogy már csak neked jusson a jóból. :)
Erhard 242 (Pure Energy)22-05-2014 22:05:45 // 53839
Bákker ma bejössz az összes topickba kötekedni? :)
Grando22-05-2014 21:52:51 // 53837
Ja. Teljesen összezavartál. ;)
GTPeti22-05-2014 21:45:30 // 53836
Egyszer próbálok meg spórolni a leütésekkel és akkor is ez lesz belőle. :))))
Grando22-05-2014 21:30:04 // 53835
Hmmm... Az akkor kemény. Ebben benne van a balansztengely szett is, jól gondolom? Az nekem UFO (bár a 2.0 TS-ben is van balanszszíj) :)
Grando22-05-2014 21:27:15 // 53834
Ja úúúgy? Kihagytad, hogy 166 LE-s 2.0 JTS. Jóvammá. Én azt nem ismerem. Faxom fog már rejtvényt fejteni neked itt... :D
Na de ugye, hogy több? Jó, persze, az nem számít, mert nem Fiat motor. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.