Forum >> 159

GTPeti30-05-2014 15:05:00 // 54183
Piszkosul kéne... B)
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2014 14:41:34 // 54181
pedig nem szép ez a szép
Shadin30-05-2014 14:22:10 // 54180
Akarom mondani ez!
Shadin30-05-2014 14:21:13 // 54179
Aki azt mondja, hogy ez csúnya, az hazudik magának is...
Shadin30-05-2014 14:19:33 // 54178
Azt sem tudják mi az a részecskeszűrő v. EGR, nem hogy azt, ki van-e írva...
Shadin30-05-2014 14:18:25 // 54177
Semmit sem olvas ki, sem itthon sem pedig külhonban...
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2014 14:17:28 // 54176
ki fogja kiolvasni? Józsibácsi aki a DPF hiányát sem veszik észre? S nem utolsó sorban mivel olvassák ki?
Shadin30-05-2014 14:15:39 // 54175
Elérhető az a program? Csak poénból...
Shadin30-05-2014 14:07:41 // 54174
Kinek a VTT-s képei készültek Nikon D60-nal? Köszi!
GTPeti30-05-2014 13:57:26 // 54173
Szerintem nem meglepő, hogy az Olajdoki lebeszél róla. Ő aztán tényleg nem buzdíthat ilyen dolgokr használatára. (Jobb is így.)
GTPeti30-05-2014 13:55:14 // 54172
"Szerintem, nem sok van hátra addig, míg mindenki magának fogja írni a "chip-tuningot", persze csak a megfelelő programot kell beszerezni..."

Ezt én nem így látom. Lásd 20 ojróért megvett kábel és nulla alkatrészismeret klasszikus esetét. (Ami nem feltétlenül ennek a topicnak a jellemzője.)

Legalábbis remélem, hogy nem így lesz, mert annak nagyon sok negatív következménye lenne. Pl., hogy vizsgán kiolvassák majd az vez.egységet... (Újra jönnek a dobozos idők.)
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2014 13:24:18 // 54171
persze hogy lehet, mint itthon 1.8-ért 2,4-est...csak még rá kell költeni 4-5 kilót alsó hangon :)
Szabolcs 15930-05-2014 13:18:51 // 54170
Nézegetem a mobile.de t 4000 euroért mär kapni Jtdm 16v est kombit nem is dräga nem értem eszt
David | Centocinquantanove30-05-2014 13:08:56 // 54169
Közepes terhelésnél kézikönyv szerint az első és hátsó egyaránt 2,5 BAR
tdemeter30-05-2014 12:57:11 // 54168
Mekkora nyomasra fujjam fel 225/50/17-es guminal ha egyedul utazgatok fokent?
David | Centocinquantanove30-05-2014 11:57:17 // 54167
Félre ne érts, nem vonom kétségbe senki szavát, nem akarlak meggyőtni semmiről, sőt annak ellenkezőjéről sem. Csupán én nem vagyok meggyőződve arról, hogy tényleg használ e vagy hogy nem árt e, mert lássuk be, még senki sem tudta bizonyítani érdemben az igazát. Még a nagy olajcégek sem a primcsi üzemanyagok esetében...

Csak hogy érts mire gondolok, én is tankolok néha prémiumnak nevezett üzemanyagot. Nem azért mert meg vagyok győződve róla, hogy az sokkal sokkal jobb mint a saima, hanem saját magam megnyugtatására. Sőt töltök bele STP adalékot is néha, de erről sem jelenteném ki hogy 100% hasznos... Egyszóval nem vagyok az adalékok és prémium üzemanyag ellen, de ettől még úgy gondolom, hogy túl van marketingezve, és a fele sem igaz abból amit állítanak róla...
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2014 11:45:27 // 54166
Több 10 éve ezzel keresi a kenyerét a fószer, szóval lehet ért hozzá és látott ezt azt. Én nem sokat megyek éves szinten az autómmal így azt a 3-4 ezrest amit 2t olajra el költök évente nem sajnálom tőle :)
tdemeter30-05-2014 11:33:04 // 54165
igen az kezenfekvonek tunik
David | Centocinquantanove30-05-2014 11:13:46 // 54164
Esetleg még guminyomás különbség... ezt a legegyszerűbb és legolcsóbb kiküszöbölni. Először ezt nézném meg.
tdemeter30-05-2014 11:00:50 // 54163
Nekem 2 napja nagyon finoman jobbra huz a kormanyom. 130-as tempo mellett szep finomann lemaszik az utrol.
Gumi vagy futomu? Mindkettot 2 hete csereltem/allitottam.
SilentSound30-05-2014 10:32:44 // 54162
Nyikorgó, azért írtam olajozatlan talicskának a hangeffektet. Nyilván nem annyira hangos, mert zárt ablakoknál nem hallatszik be. Nem tudom pontosan behatárolni, hogy honnan hallatszik, de valószínűleg az első kerekek környékéről. Én balról hallom, de hát azon az oldalon ülök... :)
Liquid30-05-2014 10:30:49 // 54161
morgó hang, vagy inkább súrlódó?
honnan hallod?
SilentSound30-05-2014 10:27:05 // 54160
Kicsit megtörném az üzemanyag meg olaj témát egy egészen más kérdéssel. Lassú gurulásnál kicsit olyan talicska hangeffektet produkál az autó, mintha valami kenési problémája lenne. Csak lehúzott ablaknál hallom pl. mikor beállok parkolóba tényleg minimális sebességnél. Ez esetleg jellemző a típusra és van rá recept vagy nézessem meg a futóművet?
Liquid30-05-2014 10:26:08 // 54159
nem vagy csőlátású, csak hiszel benne, mi meg nem :)
Amúgy ez pontosan ugyanaz a szitu mint az olajos story. Csak úgy lehetne hitelt érdemlően bizonyítani hogy megéri a nem kevés többletpénzt, ha fognál 2 új motort, az egyiket ezzel a másikat azzal tankolnád, majd 50e km után mindkettőt szétszednéd. Mindezt mondjuk tesztpadon, hogy tuti legyen.
Amúgy meg mivel a prémium drágább, ezért kvázi töbet fogyaszt az autó (akár 10%-kal), ugyanez igaz a különböző adalékokra is.
Csabi30-05-2014 10:25:28 // 54158
EGR

A héten kiírták, minden OK...
A kiírásról: Elképesztő számomra, h hova fejlődik a "chip-tudomány"
-program letöltés (50perc)
-Az EGR-DPF kiírásra létezik egy program ami jól bevált, többek között a nagyok is ezt (ezeket) használják(háttérinfo)... No ezzel a programmal megnyitod a letöltött szoftvert, kiválasztod, h mit akarsz blokkolni EGR vagy DPF vagy mindkettő, módosítja a program a szoftvered és már mehet is vissza.
-visszatöltés kevesebb mint 1perc, és kész

Szerintem, nem sok van hátra addig, míg mindenki magának fogja írni a "chip-tuningot", persze csak a megfelelő programot kell beszerezni...:)
David | Centocinquantanove30-05-2014 10:13:30 // 54157
Valószínúleg ha akkor a szerelő azt mondja, hogy 2T olaj helyett tegyen minden tankba egy evőkanál szájvizet (sarkítok) akkor valszeg azt is megcsinálta volna, és valszeg attól sem lenne semmi baja, akkor biztos a szájvíz lenne a csodaszer... Hagyjuk már...
Ez akkor lenne releváns érv, ha lenne egy ugyanolyan autója ami ugyanannyit futott volna 2T nélkül és bizonyítottan több motorikus problémája lenne...
tdemeter30-05-2014 10:07:37 // 54156
Joreggelt.
Latom jokis vitat sikerult kirobbantanom ezzel az uzemanyag mizeriaval:))
En senkit sem akarnek erre rabeszelni,mindengi gondoljon amit akar, de akik nem hisznek benne, azoknak azt javaslom, hogy ne 1 tankolas utan varjak a csodat.
3-4-10 tankolas utan kell.
Es azzal is nehehezen tudok egyeterteni, amit pityukoma irt. Az sem hosszutavu teszt volt.
Egyebkent olyan teszt volt egyszer az indexen is, ok is hasonlo modon mertek es nekik is az volt az eredmeny, hogy a legjobb a uzemanyag a sima hagyomanyos:)
Csakhat itt igazabol messze nem (csak) arrol van szo, hogy most 200 helyett 250-el kezd-e menni a gep (mert ez is bullshit szerintem:).Itt arrol van szo, hogy 50.000 km-en mennyire fog elkoszolodni az injektor, mennyire fullad meg a koromtol a turbo vagy az egr, nem beszelve a reszecskeszurorol. Hosszutavu hatasokrol van szo.
Hiaba fogyasztott tesztpadon ugyanannyit, hiaba volt ugyanolyan eros. Attol meg lehetett sokkal tisztabb uzemanyag, nem? Az pedig hosszutavon csak jo.
Ahogy a legeloszor is irtam en a valtast fokent azert csinaltam,mert ezekbe mind mind belefutottam es most kb 60000 km problema mentes kilometer van mogottem.
Az alfaba eddig 10000 km-ert tettem. Mikor megvettem egybol minden szervizt megcsinaltattam.
Akkor 8.5-ot evett, most tegnap 6.8-at szamoltam, De az utolso 2 tankolas is 7.2, 7,4 volt.
Elnezest kerek ha emiatt csolatasu vagyok:)
Erhard 242 (Pure Energy)30-05-2014 09:55:09 // 54155
boldog ember akinek D4D-je van csak gyári turbó 950e...vagy van közép is potom 450e-ért ,mert egy Toyota sosem romlik el, de ha igen végy másikat :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2014 09:52:11 // 54154
Fene tudja, De azért ez a 430ekm az derék, meg hát olyan ember tanácsolta neki aki adagolókat újít fel.
Csabi30-05-2014 09:51:25 // 54153
Jah az jó...hamarabb létrejön az öngyulladás, jobb hidegindítás, kevésbé kopogós égés...
Shadin30-05-2014 09:45:53 // 54152
A kérdés az, hogy vajon nélküle lenne-e baja...
Shadin30-05-2014 09:44:24 // 54151
A prémiumnak magasabb a cetán vagy mifene száma :-D Az jó?
159 Indigo Gray 2.4 Monster30-05-2014 09:37:45 // 54150
Erről csak annyit hogy rokonomnak 10 éve van egy b vectra 2.0 Dti a kezdetektől rakja bele tankolásonként a 2dl 2T olajat, merte egy adagoló szerelő szaki tanácsolta neki. most tart az autó 430ekm nél és semmi baja, meg nem is volt 10 év alatt.
David | Centocinquantanove30-05-2014 08:40:02 // 54149
Múltkor nekem ugyanezt csinálta a ( és < jel ha egymás mellett van, azt nem szereti a fórum motor...

A múltkor azt olvastam egyébként valahol, hogy régebben a MOL-tól valaki azt nyilatkozta - az üzemanyagaik gyenge minőségét firtató kérdésre válaszolva -, hogy az üzemanyagaik minősége a hazai autók átlagos kondíciójához van igazítva...

WTF?
David | Centocinquantanove30-05-2014 08:24:20 // 54148
2T olaj a dízelbe...

Szerintem ez az urban legend is megdőlt....
Giuntini30-05-2014 06:50:16 // 54147
Ehhez nagyjából csatlakozom, bár az enyém automata váltós.
Zsombor30-05-2014 00:37:24 // 54146
Nekem simával, prémiummal, adalékkal se eszik kevesebbet 12-nél városban :)
Csabi29-05-2014 23:42:46 // 54145
Normál gázolaj max 0,05% kéntartalom, a prémium meg max0,01% amit kénmentesnek hívnak, by MOL pl
Csabi29-05-2014 23:28:01 // 54144
Harmadszorra nem próbálom meg leírni, valamiért nem jeleníti meg a folytatást...:)
Csabi29-05-2014 23:24:37 // 54143
Nincs olyan, h kénmentes gázolaj, nem lehet ezt elérni az előállítás során...adalékokkal lehet csökkenteni...A normál gázolajnak magasabb a kéntartalma(
Csabi29-05-2014 23:23:35 // 54142
Nincs olyan, h kénmentes gázolaj, nem lehet ezt elérni az előállítás során...adalékokkal lehet csökkenteni...
A normál gázolajnak magasabb a kéntartalma(
Piritu - 1.000.00029-05-2014 22:58:55 // 54141
Apropó, a VTT 2.0 tesztkérdések helyes válaszait meg lehetne tudni?
Piritu - 1.000.00029-05-2014 22:58:04 // 54140
Nem kis zabszem volt utána abban a bizonyos testrészemben, hogy nem lesz-e kukás a dpf+kat.
VKG699!!! (4x156+75)29-05-2014 22:51:49 // 54139
Asszem Kálloy Molnár Péter 159-ese olyan színű :) Az egyik Alfissimoban volt róla kép :) A rendszáma meg KMP-159 :D
Pityukoma29-05-2014 22:49:12 // 54138
Erre emlékszem, akkor is megcsodáltam :-)
Piritu - 1.000.00029-05-2014 22:38:33 // 54137
Így van, kénmentes.
Bulgáriába menet sikerült 11 liter nem kénmenteset tankolnom a tankban lévő 59 mellé, utána sárgászöld lett a kipufogó vége:
Piritu - 1.000.00029-05-2014 22:34:22 // 54136
Kíváncsi lennék, hogy egyáltalán adtak-e el Mo-n:
4SA Piros Competizione szín - 585 000 Ft felár volt
.......................29-05-2014 22:32:41 // 54135
A sina gázolaj is kénmentes,
2007 után nem is lehet mást forgalomba hozni
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.