Forum >> 159

'''''26-07-2014 21:03:11 // 56283
Ma engem is többször bekóstoltak.Volkswagen fekete napot tartottam. :-)
Shadin26-07-2014 20:58:58 // 56282
Nekem előtte nem ment 200 fölé, most telepakolva is simán és 140-160 környékén is tök fickósan meg tud lódulni :-D És most Manky szoftosabb sw-je van rajt, előtte kértem tőle egy brutált, de attól nagyon izgága volt alacsonyabb fordulaton, túl soknak tartottam. Manky is azt mondta, hogy az már káros lehet DPF-re meg a gyengécske fl előtti kuplungra, ezért gyengítettünk rajta. Annyit még, hogy Drobertó boxát és Manky progiját egymás után teszteltük Robival, és hát szerinte is erősebb volt az progi mint a box. Abba pedig nem mentünk bele, hogy melyiktől lesz vagy nem a motor hosszabb életű...
Shadin26-07-2014 20:51:07 // 56281
Ezen felbuzdulva le is töltöttem a friss 2.0R2-őt.
Shadin26-07-2014 20:49:55 // 56280
Yani, akár bolgár is lehet. És mindenki köpködhet, de ez a program 50 Euróért lókuki, nekem ugyan olyan tartozék mint a pótkerék. Ja nincs is :-D Két hibatörlés ára. Az olajcseréket meg a szervizeket sem ütögetik ki az esetek 80 százalékában...
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 20:37:40 // 56279
zsír, ma versenyzős napom volt az 59 sokkal provokatívabb az elől menekültek, ez elől nem ...mind1, egy TT próbálkozott 90-től 170-ig 4-ben sima ügy volt pl :)
majd én is megyek hozzá :DDD
'''''26-07-2014 20:29:22 // 56278
Ma voltam Mankynál.Jobb lett a program megint de még vannak ötleteim.:-)
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 19:48:49 // 56277
nálam olyat csinált hogy semmit nem csinált, nem is világított a kijelző sem....
Piritu - 1.000.00026-07-2014 19:38:55 // 56276
Próbáltam én is, nem segített :-(
mizooo26-07-2014 19:37:08 // 56275
Nekem is volt ilyen, klímavezérlőt ki-be kapcsoltam és hűtött megint.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 19:32:51 // 56274
a klímavezérlő hülyül meg....
Piritu - 1.000.00026-07-2014 18:59:40 // 56273
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
Liquid26-07-2014 15:29:12 // 56272
hm az jó
Dani2626-07-2014 14:20:42 // 56271
Helo Cartársak. segítségeteket szeretném kérni tempomat utolagos beszerelésről.ha valaki csinált már ilyet az kérem írjon már.Köszi
GTPeti26-07-2014 12:57:55 // 56270
Én úgy emlékszem bolgár. És nagyon egyetértek. 50 euró egy ilyen remek programért nem sok. Cserébe nem kapsz beépített trójaikat, ami tört programok közös jellemzője 2014-ben...
Shadin26-07-2014 11:30:23 // 56269
Aminek némiképp ellent mond hogy 4 éve vettem és folyamatosan frissít hivatalosan.
Shadin26-07-2014 11:29:13 // 56268
Támogassuk már szegény orosz barátunkat ennyivel. Megérdemli. Fél tank nyál...
Shadin26-07-2014 11:26:39 // 56267
Biztos tud, Ő is füst ellenes :-D
Shadin26-07-2014 11:25:56 // 56266
Pityukomának az egy kipufogós rendszer is dobta, nem hiszem, h bármi köze van hozzá. Nálam meg minden gyári + csipp. Amikor megvettem is már dobott pamacsot padlógáznál, paraméterek megegyeznek a Tiéddel. ~17%-ra megy le és ue. km...
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 08:35:06 // 56265
oksa, viszem 200 lovasítani a paripát meg kap egy nagyobb coolert :))) kapsz egy autónyi előnyt :P
Géb26-07-2014 08:29:41 // 56264
leszedtem ncore-ról mind a 3 programot de nem jött össze a crakelés!nem rossz ez a kis demo se de azért még is jobb lenne 4 dolognál többet monitorozni egyszerre!
.......................26-07-2014 08:24:29 // 56263
Van email support is a MES hez,vasárnap is!
Liquid26-07-2014 00:05:01 // 56262
A demoval az extra dolgokat nem tudod elérni mint pl. ABS, légzsák, Xenon stb.
A motorvezérlő elérhető, 20 per után kilép, illetve max. 4 dolgot tudsz egyszerre monitorozni, más most nem jut eszembe hirtelen.
A licensz 1 éves frissítést tartalmaz, illetve 10-szer tudod újratelepíteni. Az 1 év letelte után is használhatod a programot, csak újabb verzióra nem tudsz váltani.
Géb25-07-2014 23:57:08 // 56261
letöltöm aztán megpróbálkozok vele :)demo verziónál is lehet hibakódot törölni?
ha egyszer megvetted a teljes verziót akkor nem kell újra fizetni érte ha esetleg újra telepíted a gépet és vele együtt a programot!?
Liquid25-07-2014 23:45:24 // 56260
nekem mindig problémáim voltak a tört verziókkal, fagytak, kiléptek stb. aztán megvettem
Liquid25-07-2014 23:44:31 // 56259
nemigazán, ncore-on ha rákeresel arra hogy Multi ecu scan, van 2 találat, az nelsőnél kapásból le van írva hogy mit kell tenni, de hogy működik-e azt nem tudom, mindenesetre nem egyszerű, a FES viszont simán megtalálható, és jóval egyszerűbb a törtet használni.
Géb25-07-2014 23:35:23 // 56258
ncore-on is csak a demo van fent!
teljes progihoz mindenképpen fizetni kell igaz?
Liquid25-07-2014 23:27:53 // 56257
az attól függ akarsz-e érte fizetni? :)
ha igen akkor innen (50EUR)
ha nem akkor pl. ncore...
Géb25-07-2014 23:13:04 // 56256
Tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudom letölteni a Multiecuscan teljes progit?
Liquid25-07-2014 22:56:17 // 56255
az a helyzet hogy igencsak tetszik az erő, mivel tényleg sokkal jobb mint a gyári szoftver (amennyiben valóban a gyári volt az amivel próbáltuk), viszont az üzemanyag neve benzin, tehát gáz ha füstöl valami :) Így hogy megy korrektül, és ha ésszel használom nem kormol, így tudok együtt élni vele, de azért nem tetszik. Megfordult a fejemben hogy veszek bele DPF-et, de mivel el van baltázva az egész konstrukció ezért nem igazán látom értelmét, max. a legvégső esetben. Számottevően kevesebb erőt se szeretnék, szóval majd meglátjuk. Első körben rendeltem egy megfelelő kábelt, ha megjött letöltöm a programot, elküldöm neki, aztán kiderül mit lehet tenni.
Piritu - 1.000.00025-07-2014 22:51:55 // 56254
Dícséretes törekvés :-)
A héten volt "szerencsém" az olaszoknál egy húzott diesel mögött szerpentint mászni. Felettébb kellemetlen...
Liquid25-07-2014 22:48:56 // 56253
az enyémből jön korom :)
Viszont én is megkerestem Manky-t, hátha lehet faragni a füstből...
Giuntini25-07-2014 22:25:06 // 56250
Nem emlékszel, amikor jöttél utánam, kijött belőle valami az előzéseknél?
Dömpi (il dottore)25-07-2014 22:19:27 // 56249
Nálad szerintem a duplásított kipuff rendszer okozhat valamiért ilyen tünetet. Shadinnál, meg a jóég tudja! Ott már annyi minden volt variálva.
De az is lehet, hogy az optimalizálás (ha tetszik chiptuning) ... bár az nálam is játszana!
Dömpi (il dottore)25-07-2014 22:14:23 // 56248
Hát ezt mondom én is!!!

Most hazafelé is tolt egy regent. Este ránéztem FES-el, 17,25 %-ra pucolta, és a regen után 3,4 km-et jöttem.
Regenek átlagtávolsága 564 km.

A korr. értékek is faszák hidegen, 0,8-0,9 van a legmínuszosabb és a legplusszosabb között.

Naná, hogy nincs korom, meg pamacs :)
Chianti25-07-2014 22:06:31 // 56247
Ez így van, ezt én is csak megerősíteni tudom! Az enyém a vételkor is szép egérszürke volt, ahogy azóta is. Egyszer egy haver jött utánam és kérdeztem látott e valami füstöt, előzéseknél, visszakapcsolásoknál, de semmi. Azt mondta egyáltalán nem kormol. Remélem ez még sokáig így is marad... :o)
Liquid25-07-2014 22:03:40 // 56246
én átfúrtam az emblémát a műanyaggal együtt ott ahol nem bántottam vele semmit, és az embléma közepétől kiindulva szétbarmoltam gyakorlatilag, mert tényleg korrektül oda van ragasztva. Máshogy nem nagyon lehet mert ha nekiállsz feszegetni, akkor valami sérülni fog
'''''25-07-2014 20:44:26 // 56245
Gyere! :-) Hozok egy pezsgőt és felajánlom ha egyszer is lehagysz (vagy festéket hozzak a pecóhoz?) :-)
Scaniamen25-07-2014 19:16:48 // 56244
Sziasztok valaki másoltatott már kulcsot 59-hez ha igen hol mert a pápai kulcsosnak 3 hónapja nincs alapanyag.Ha valakinek van ötlete szívesen venném.Üdv:István.
Pityukoma25-07-2014 18:58:02 // 56243
Szokták mondani, ahol füst van ott teljesítmény is ;-) A viccet félretéve az enyém padlózáskor tényleg füstöl. A kipufogóm mindig kormos. Normál használatkor nem látom hogy kormol. Az első VTT-re menet Dömpi jött mögöttem és ő is mondta hogy gyorsításkor bizony jött belőle a cucc :-)
Pityukoma25-07-2014 18:49:40 // 56242
HSZ: 55579 :-) 07.03.-án
Shadin25-07-2014 18:18:31 // 56241
Kompletten 250e+. Annyiért beépítem a gyárit ami biztos illeszkedik a BOSE-omhoz :-(
De eddig ez az egyetlen "gyári" alternatíva ami szóba jöhet.
Giuntini25-07-2014 18:02:16 // 56240
Megvettem a hátsó emblémát, megpróbáltam kicserélni, hát nem ment. Csavarokat kivettem, mindent levettem, de még azon kívül is iszonyú erősen oda van rögzítve a borítás. Nem mertem húzni a műanyag borítást mert féltem hogy eltörik. Tudtok valamilyen tanácsot adni?
DrB25-07-2014 16:19:04 // 56239
Sziasztok!

A turbonak tulajdonitott bugo/futyulo hang tovabbra is megvan, a turbo tolt rendesen, auto is ugy megy, ahogy szokott. Ami az utobbi idoben feltunt, hogy kormosabb a kipufogo. Illetve ma vettem eszre, hogy a hutoviz szintje joval a maximum felett van. Hetfon viszem Csorihez. De addig is megmondanatok, mitol rmelkedhetett meg a hutofolyadek szintje? Osszefuggesben lehet a futyulo hanggal?
Shadin25-07-2014 16:13:02 // 56238
Tiéd nem pöfögött.
Dömpi (il dottore)25-07-2014 14:43:23 // 56237
Az AC-ról te jöttél utánam. Igaz, az Arkangyal 8V, de húzott, mégsem pamacsol.
Elvileg jó a DPF és jók a korrekciós értékeim is.
Liquid25-07-2014 14:38:37 // 56236
közben rájöttem hogy az csak a specifikus előlap ára
Wasco25-07-2014 14:34:49 // 56235
Pont ezért írtam én is, olyan műszaki jellemzőkkel rendelkezik mint ha 220e Ft lenne, közben 139 Euro + szállítási költség az ára. Elvileg átszámítva 50.000,- alatt lenne valamivel.
Vermacy25-07-2014 14:31:49 // 56234
Nekem magyarázhatjátok, láttam, amit láttam és értem is, hogy mit mondtok!

Euro 4-5-6 nem padlógázra van meghatározva tudtommal, de lehet, tévedek...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.