Forum >> 159

'''''28-07-2014 20:58:59 // 56333
Ja,ha összeáll,segítek majd a brerádban! :-)
'''''28-07-2014 20:57:54 // 56332
ErHard,tudsz olyan map szenzort,ami 2.5 barig jó az én vasamba?Állítólag a mostani már 2körül betiltana és mi 1.95barnál tartunk.Sajna kéne még emelni,kell a plusz levegő.
'''''28-07-2014 20:13:25 // 56330
Köszi Peti de ideje lenne már venned egy 159-et! Úgy nagyobb segítség lennél! :-)))
GTPeti28-07-2014 20:02:54 // 56329
Nem nagy segítség, de a 156-nál ugyanaz. Sőt, tudtommal az összes motornál, a benzineseknél is. :)
'''''28-07-2014 19:57:15 // 56328
Segítség kéne.
Tudja valaki,hogy az 1.9 és a 2.4 légszűrője és háza egyforma?Esetleg robbantott ábrát tudna valaki linkelni?
'''''28-07-2014 19:52:10 // 56327
Enyém 2006.10.havi és 97.000km van benne. :-)
mex8628-07-2014 16:12:46 // 56326
06-07es 2.4esek 109e km-el a mese habbal kategoria véleményem szeirnt is
föleg hogy az är aljän van...
Dömpi (il dottore)28-07-2014 16:12:27 // 56325
van egy az OLX-en, ami számomra ismerős helyről van. Azt nézegettük.

(Pityukoma, ez a Vida Gabi tesójáé)
mex8628-07-2014 16:02:49 // 56324
most egy offot hajtok. 50e km-el ezelött felujitott csiga van rajta
hidegen mikor betölt a csiga nagyon fütyörészik ezen is
ätnéztem az összes csövet, levettem a hidegoldalt megrängattam a tengelyét lógása normälis, lapätok jok, häzba nem ér bele, egyszóval nem valoszinü h megadja magät holnap.
szóval valszeg van ilyen hogy vmiért fütyörészik, és talän mégsem fog holnap leesni
Giuntini28-07-2014 15:49:16 // 56323
Lehet, hogy én vagyok a vak, de a leírásban világosbarna van írva, de nekem a fotók alapján szürkének tűnt.
Giuntini28-07-2014 15:39:26 // 56322
Amit beszéltünk, a 2.4 Q-tronic-ról ma reggel, utánanéztem a mostani felhozatalról a használtautó.hu-n. Abból a szempontból kiábrándító, hogy 109000km-es 2006-7-esek vannak, amikről ordít, hogy nem keveset tekertek rajta. Van egy szürke 2008-as plüss kárpittal, 201000 km-el, amit lehet hogy érdemes lenne megnézni, és árban sem rossz.
vzsiros28-07-2014 13:55:35 // 56321
oké, én voltam vak :DD
Dömpi (il dottore)28-07-2014 12:51:28 // 56320
Köszi az infót!
156er28-07-2014 12:45:01 // 56318
13-at látok én is, mert egy oldalon 10-et jelenít meg, így van 2 oldalam.

és van fehér is.
vzsiros28-07-2014 12:38:03 // 56317
itt az a gond, hogy 1 oldal van csak, és fehér egyáltalán nincs köztük...
:)

én 13 db autót látok a keresés eredményeképpen... te mennyit?
156er28-07-2014 12:23:07 // 56316
Én, ha nem vettem volna másik autót még akkor a második oldalon lévő másodikat nézném meg!! Annak idején tőle vettem a 156-ot 8 évvel ezelőtt, most meg hirdeti a fehér 159-et!! De hát sajnos már van másik autó..... :(((

Második oldal első, felejtős!! Néztem korábban.
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:37:02 // 56315
nem, egyik kollégámat fertőztem meg :)
Liquid28-07-2014 11:32:17 // 56314
veszel mégegyet? :)
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:21:26 // 56313
A 7. is kerülendő, nem is TI!
Dömpi (il dottore)28-07-2014 11:20:40 // 56312
Sziasztok!

Ezek közül melyiket lenne érdemes megnézni, és melyik kerülendő messziról?

A 2. kerülendő, azt tudom!
tdemeter28-07-2014 11:14:25 // 56311
Az enyem is futyul de csak hidegen, es csak kb az elso 2 percben, utana mar nem.Nem is az ido, inkabb a bemelegedes segit rajta, 70 fok felett mar oke.
Engem nem zavar, a szomszedomnak turbofelujito cege van:)
vzsiros28-07-2014 10:29:42 // 56310
Ha kiderül a fütyülő hang oka, írj róla... Az enyém is fütyörészik - de csak hidegen...
Wasco28-07-2014 08:59:41 // 56309
Üdv. Nekem is van hasonló problémám valószínű ugyan ez lehet az ok. Hogyan kell csinálni azt az újra kalibrálást...Én kormánykapcsolót cseréltem és nem volt egyenesben a felrakáskor, gondolom okozhatta ezt a hibajelenséget...törölni nem lehet..azóta ezt írja ki nekem is indítás után és a műszerfalon meg is marad a hibajelzés piktogramja.
Shadin28-07-2014 08:55:42 // 56308
MES-sel lehet kalibrálni, de nekem kétszer kormány tól-is végigtekerve és hibakiütés után eltűnt.
atesssz28-07-2014 04:52:23 // 56307
a kormányműben van elfordulás érzékelő, az valószínűleg nem volt 0 foknál beépítéskor, vagy eltérő fokszámon volt a két kormánymű. Újra kell kalibrálni 0 fokra az új kormányművet. Gyorsan ennyit találtam
mizooo27-07-2014 22:49:42 // 56306
Húúha :) én valami szolidabbra gondoltam :) konkrétan meg is van az 55-ös rozsdamentes cső, azt tervezem egyenlőre csak le lesz fújva matt feketére mindkettő.
Liquid27-07-2014 22:35:03 // 56305
úgy emlékezem nekem se éri el az 1.6-ot, valószínűleg kicsivel alatta "letilt" az óra :)
mzo27-07-2014 22:16:29 // 56304
Nekem is max 1,55 a max, de oda is csak kilendül, tartósan nem marad ott soha.
Géb27-07-2014 20:23:18 // 56303
kormánymű csere után dobta ki ezt a szimbólumot!mi lehet a hiba oka?
'''''27-07-2014 20:16:14 // 56302
mizooo,találtam neked valamit a fényképeim között! :-) Gondolkodom ezeken a kipuffvégeken.
Shadin27-07-2014 19:51:26 // 56301
Olyan mint a vízhőfok mérő :-D
'''''27-07-2014 19:05:51 // 56300
Beszéltünk róla itt a fórumon is,hogy kinek-meddig megy fel a turbónyomás órája.Nekem még mindig nem megy fel 1.6-ra pedig jóval felette jártunk a hétvégén is.Olyan 1.55-ön áll max nyomáson is.
GTPeti27-07-2014 18:22:35 // 56299
Az idézett mondat, azonban nem tőlük származik, hanem Göbölyös úrtól.

Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
droberto27-07-2014 15:46:35 // 56298
Pontosan ezek miatt (is) kell általánosítani a gyártónak.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Erhard 242 (Pure Energy)27-07-2014 13:55:33 // 56297
pedig mindenki azt hiszi ezek a gyenge pontok.... pedig amik nem bírják inkább a váltó, a kuplung, lendkerék, féltengelyek ...
GTPeti27-07-2014 13:46:06 // 56296
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett"
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Manky95627-07-2014 09:39:33 // 56295
Persze nálatok is bőven nem kell bántani a gyári üzemanyag kalibrációs táblát.
Okés várom :)
Shadin27-07-2014 09:35:23 // 56294
Hi Manky! Ha jól emlékszem nálam sem kellett babrálni a gyári limitereken, azon belül is volt/van elég mozgástér?! Lassan írok egy kis összefoglalót, már van elég tapasztalat...
Manky95627-07-2014 09:22:38 // 56293
Utána járok milyen kell bele , és akkor már esetleg kaposon is tudunk vele foglalkozni.
Manky95627-07-2014 09:21:57 // 56292
A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK

Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
'''''27-07-2014 09:18:02 // 56291
Addig szerzek egy másik map szenzort! :-)
droberto27-07-2014 09:05:18 // 56290
"A gyárban miért nem lövik feljebb?" - Mert nekik nem a teljesítmény a fő cél. A motortervezés során folyamatosan kompromisszumot kell kötni megannyi dologban. Csak a legfontosabbak: Élettartam, teljesítmény, fogyasztás, emisszió.... Az eltérő üzemeltetési paraméterekről nem is beszélve.
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.

"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Shadin27-07-2014 08:25:27 // 56289
De telhetetlen valaki :-D
mizooo27-07-2014 07:26:38 // 56288
Ha padlógázon jársz egy húzott motorral, nagyobb az igénybevétel mint amire hosszú távon tervezve van. De ha nem folyamatosan használod ki a többlet teljesítményt, hanem csak néha-néha akkor nem hinném, hogy észreveszed mert a motor normál üzemben nincs nagyobb igénybevételnek kitéve.
Dömpi (il dottore)27-07-2014 00:05:36 // 56287
Ez mennyire jó a motornak? Úgy értem, ez okoz valami kárt hosszú távon?
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?

Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)26-07-2014 21:22:10 // 56286
nekem még csak a gyári progi van csak nálam a súly a nyerő...1350kg az autó
Manky95626-07-2014 21:15:51 // 56285
Halihó, turbó tud többet , csak be kell nevezni egy nagyobb map sensorra. Utána mehetünk feljebb , most vagy 2baron , ennek a turbónak tudni kell a 2,5 bart.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
'''''26-07-2014 21:11:31 // 56284
Még növelnem kéne a levegőt valahogy mert az anyagot még tudná növelni.4000-től kéne még oxigén.A nagyobb coolert annyira nem érzem.Hullámzó gyorsulás elmúlt.Talán kicsit jobban gyorsul 100-ig de az felett tuti,hogy sokkal rugalmasabb most.
Persze még mindig nem elég. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.