Forum >> 159

norbi040924-08-2014 08:46:16 // 57433
Te mit/miket használsz, hogy beleláss a szörnyeteg agyába? :)
Lentebb olvastam, hogy van egy bizonyos ilyen olvasó, aminél át kell kötni pár dolgot, hogy működjön. Van olyan alternatíva aminél nem kell ez a procedúra? :)
mizooo24-08-2014 07:48:08 // 57432
Kis infó: Tegnap leszereltem 20K után az EGR-t egy kis ellenőrzésre. Semmivel sem volt több korom benne, mint amikor megvettem a gépet, de kipucoltam ha már levettem. És beraktam egy szűkítőt próba erejéig vagy tovább, kíváncsi vagyok milyen irányba tolja az eseményket. Viszont felmerült bennem e kérdés, hogy hova érdemes rakni a szűkítőt a kipufogó gáz csőhöz, vagy a szívócsonkhoz tehát a szelep elé, vagy mögé? A gyári szűkítő ha minden igaz a szelep után van.

A másik érdekesség, hogy vizsgálgattam a müa. szívócsonkomat, de lapátkákat mozgató rudazatszerűséget nem találtam rajta. Lehet, hogy ezeken már nem volt? Vagy már kiiktatták? :D

Utána mivel pont fél meleg volt a motor, kiolvastam a korrekciókat is mivel félé meleg állapotban kicsit ingadozik vétel óta az alapjárat. Hát nem láttam szép dolgokat, az 1-es hengernél +1.5-2 mm3/ütemig -ig is felmegy a korrekció. El kell kezdenem spórolni egy injektor felújításra :) Ami jó, hogy teljesen hidegen és melegen nem csinálja egyenlőre.

A rendszer a remap után is ~400 Km-enként regenerál. Hibakód nem volt a tárolóban.
GTPeti23-08-2014 23:41:08 // 57431
SZVSZ neked pont nem erre a spray-re, hanem egy sima ha úgy tetszik "rein zink"-re lenne szükséged. Ez az epoxy-s keverés számomra nem teljesen követhető. Egy-egy külön cink és epoxy réteget még megértek. (Az epoxy nem vezet, a cink működéséhez pedig tudtommal "fémes kapcsolat" kell a védendő lemezzel. Innentől a cink a Teroson spray-ben kb. a színért felelhet. :) Persze lehet, hogy tévedek.)
Haddel23-08-2014 23:38:43 // 57430
42 m2 ;)
droberto23-08-2014 23:31:21 // 57429
Ez nagyon komoly. :)
droberto23-08-2014 23:29:24 // 57428
"A pár éve sima hőálló ezüsttel lefújt katalizátorom viszont még jól néz ki." - Ez leginkább dob anyagminőségétől és gyári bevonatától, felületkezelésétől függ. Pl. az ötvenkilencen a dobok átlag feletti állapotban vannak. A 60-as csőről ez már nem mondható el. :(

Ha Zink spray, akkor már inkább Epoxi gyantás Zink Spray.
Bár ez "csak" 500C°-ot tud.
Chianti23-08-2014 23:25:05 // 57427
Köszi szépen, bár nem tudom hogy boldogul vele az itteni mobilnet, de ha nem megy,otthon fogom letölteni.
Haddel23-08-2014 23:23:17 // 57426
Részben Off ,de ha már szóba került itt a borospince,talán ide vág.A héten szabadságon voltam ,végre eljutott az autóm is a nagyszervízre,én meg nekiálltam a pince kitakarításának .Nagyon sok munka lesz még vele ,de remélem jövő ilyenkorra már kész lesz a férfi játszó helyiség :) kis bárral ,csocsó asztallal,darts-szal házi mozival :)
Majd felavatjuk egy jó kis alfás összejövetellel is :)
Piritu - 1.000.00023-08-2014 23:13:27 // 57425
No erre kíváncsi leszek. A cinknek pont az lenne a funkciója, hogy "összegyógyuljon" a vassal. (Mondjuk szűz kipuffra fújtam.)
A pár éve sima hőálló ezüsttel lefújt katalizátorom viszont még jól néz ki.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2014 23:08:55 // 57424
legtöbben használtan vették...4-7 milláig
droberto23-08-2014 23:06:59 // 57423
Biztos ez is szerepet játszott. De akkor is ők voltak azok, akik kiadtak egy vadizsírtechnikás autóért 7-10 millát.
GTPeti23-08-2014 23:00:04 // 57422
Így van, és a téli autópályás v. országutas használat ilyen szempontból a legrosszabb, sajnos. :( Dehát valahol erre tartjuk az autót. Én azt vallom, hogy egy kis plusz konzerválás ahol lehet, oda kell. :) Feltéve, hogy cél a hosszútávú használat.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2014 22:58:57 // 57421
sokan eladták a vasat mivel szoptak a DPF stb, dolgokkal és 2008-2009-ben senki nem értett az 59-hez, nagyon nem is láttak szerelők ilyen autót....
droberto23-08-2014 22:55:20 // 57420
Ua. a bevonat van rajta mint a kívül az elemeken. A lökös alatt meg nem sérülhet.
A gond meg ugye általában akkor van, ha megsérül a bevonat folytonossága és védtelenné válik a vas...

Egyébként a 159-ek ugyanúgy rozsdásodnak mint a elődjeik (és a konkurensek). Ez a kateforetikus alapozás egy lóf@sz. (Vagy csak a programozott ét. ezt kívánja meg) Minden csak azon múlik hogy milyen közegben-környezetben használják, tárolják.
GTPeti23-08-2014 22:49:35 // 57419
Cink, vagy horgany. Vagy már német lett itt a hivatalos nyelv? :)
Én most cseréltem kipufogót az Uno-n, ott több réteget fújtam az új dobra cink sprayből, majd több réteg fekete hőálló festéket. Sajnos a 156-nál elszalasztottam, így ott a fél éves MTS dob itt-ott már rozsdás. De majd orvoslom.
Dömpi (il dottore)23-08-2014 22:46:31 // 57418
a,a ... majd, ha teljesen készen lesz!

addig hírzárlat van :)

(annyit mondok csak, hogy, ha összejön, ütős lesz)
droberto23-08-2014 22:45:47 // 57417
A hőingást nem bírják általában. A zink meg jó cucc, de hordozó akrilgyanta elfárad és lepereg. Ezeket a csináld magad mozgalmas festékeket már oda-vissza kipróbáltam. Tele vannak kompromisszummal. Puhák és nem is tapadnak jól.
Ipari festék jó lenne, de az csak bazi nagy kiszerelésben van, és nem is olcsó.
Meg az igazság az, hogy kipufogót festeni nem egy profi dolog.
Dömpi (il dottore)23-08-2014 22:44:02 // 57416
Majd elfelejtettem!

MINDENKINEK KÖSZÖNÖM, AKI RÉKA MATRICÁJÁRA SZAVAZOTT. MÁSODIK HELYEN VÉGZETT!

Igazából szerintem már az is nagy dolog aki feljutott a szavazólistára. Viszont Ő - többek között nektek is köszönhetően - a második lett.

Persze GT-t - többek között ebben sem - lehetett legyőzni. De nem is erről szóét a dolog :)

Még 1x köszi!
GTPeti23-08-2014 22:41:40 // 57415
Becsületes bevonat, naja. Addig minden bevonat annak tűnik, amíg nem kezd megjelenni a rozsda. A bizalom ilyen esetben sajnos a legrosszabb amit tenni lehet. Tudod, szoktam néha idézni a "de hiszen nem rozsdásodik, minek kenegessem?" fonémát... Persze, hogy nem. Még. Múló állapot. De ne legyen igazam. A 159 esetén talán nem lesz, de általában ez az ábra.
droberto23-08-2014 22:38:58 // 57414
Azért filóztam rajta, mert becsületes bevonat van rajta és nincs kitéve mechanikai hatásnak.
De meggyőztél, ha már megvettem ott a helye. ;)
droberto23-08-2014 22:37:33 // 57413
Ez a mamámnál van.
A garázs pincéje nincs elég mélyen. Sajna semmire nem jó.
Liquid23-08-2014 22:36:21 // 57412
ne csigázz! :)
Dömpi (il dottore)23-08-2014 22:34:51 // 57411
remélem nemsoká meglátod, hogy most mit építek !
Dömpi (il dottore)23-08-2014 22:33:46 // 57410
ez hol van? hol van pincéd?
vagy a garázs szerelőaknájában tartod?

..minden kedvenc egy helyen?
droberto23-08-2014 22:33:23 // 57409
Ne szívózz! :)
(1! év alatt készült el.)
droberto23-08-2014 22:31:54 // 57408
Egyébként Cartárs, lesz ez még rosszabb is.
Mostanra beelőztük a 166 flottát:

1,5-2 év alatt megduplázódtunk. Az új tagok zöme viszonylag "csendes" tag.
Nem sok idő és jön a sok pupák ide is, ahogy zuhan egyre lejjebb a típus ára.
Talán van még néhány szép éve a topicnak.
Egyébként nagyon kíváncsi lennék, hogy mi van a 2005-2009-10 közti lakóval ők pl. teljesen eltűntek. Erhard az egyedüli kivétel, de ő is csak a fenti intervallum vége óta van itt.
Liquid23-08-2014 22:30:11 // 57407
az se hangzik rosszul :)
GTPeti23-08-2014 22:28:59 // 57406
Ja... akkor nem értem mi a kérdés? Oda tökéletes lenne a Perma, gondolkodás nélkül mehet fel.
Piritu - 1.000.00023-08-2014 22:26:45 // 57405
Még annyit hozzá, hogy a "kályhaezüst" 700 fokot bírt. Nem a meleg miatt pergett le, szerintem a zinkhez nem tapad megfelelően.
Erhard 242 (Pure Energy)23-08-2014 22:26:42 // 57404
én meg eperbort ...nagyon jó :)
Liquid23-08-2014 22:25:52 // 57403
nemduma, te meg ágyút építettél :D
Liquid23-08-2014 22:25:31 // 57402
HŰ ez korrekt :)
Piritu - 1.000.00023-08-2014 22:24:47 // 57401
Zink festék? A Spider kipufogóját azzal alapoztam le. A hőálló már pár helyről lejött róla, de a zink réteg sértetlen.
Dömpi (il dottore)23-08-2014 22:23:19 // 57400
Hogy neked mi mindenre van időd ! :)
droberto23-08-2014 22:22:52 // 57399
Egyébként szászvári cuvéé-t, folyóbor edition-be. Frankó íz. Ritkán iszom üvegest, amolyan tartogatós fajta vagyok. Az autót is lehet ezért konzerválom. :) Persze tudom, hogy nem ésszerű, de élvezem. :)
Itten van ez is, beköltöztek már a lakók:


Egy-kettővel szívesen megismerkednék azért. :)
Liquid23-08-2014 22:14:51 // 57398
érdeklődöm :)
droberto23-08-2014 22:10:08 // 57397
Most érdeklődsz, vagy csak dicsekszel? :)
Liquid23-08-2014 22:08:57 // 57396
mit iszol? Én "A kutya fáját 2010"-et fogyasztottam, némi grillezett tarja és cevap társaságában :)
droberto23-08-2014 22:04:38 // 57395
Meggyőztél, kimegyek én is egyért. :)
Liquid23-08-2014 22:03:55 // 57394
vagy csak szimplán bort - én is azt tettem :)
droberto23-08-2014 21:53:16 // 57393
Nem egy olcsóság, de nincs más alternatívám jelenleg. Ha megveszem és beválik, hálás leszek. :)
A Robogón hellyel-közzel ez vált be.
Szürkében szerényebb a hőállósága és nem korrózióálló.
Csabi23-08-2014 21:49:44 // 57392
nem kell megvenni...demo verzióban is látod amit MES-ben, csak van néhány korlát, pl egyszerre csak 4 paramétert tudsz monitorozni élőben, nem tudsz hibakódot törölni, vagy éppen erőltetett regent indítani...
[k i z z o]23-08-2014 21:36:02 // 57391
Hőálló rozsdamentes rendszer. De ha fested, ez bevált leömlőn egy barátomnak.

Ecsetes, tényleg hőálló
tdemeter23-08-2014 21:31:37 // 57390
Ez jonak nez ki viszont ez horror draga szoftver... tudom mindenki feketezik de en megszoktam venni ezeket.. ennyit viszont tuti nem adok erte..
droberto23-08-2014 21:30:19 // 57389
Inkább arra adj ötletet, hogy kipuffal mit csináljak.
Tartós festék nem igazán létezik rá. Horganyozni meg bajos lenne. :(
droberto23-08-2014 21:25:37 // 57388
Kátránylemezt gondoltam gázperzselővel rámelegíteni, amit zsindely alá használnak a tetőfedők.

:)

Peti... hát persze, hogy Permafilmről beszélünk. :)
GTPeti23-08-2014 21:20:48 // 57387
Az attól függ, hogy milyen alvázvédőszered van. Ha őskori bitumenes, akkor megspórolhatod a műveletet...
droberto23-08-2014 21:18:57 // 57386
Patika lett:

Még nem tudom, hogy a hátfalat alvázvédőzzem-e. Szépen le van lakkozva.
droberto23-08-2014 21:02:35 // 57385
Igyál egy fröccsöt! :)
droberto23-08-2014 20:58:38 // 57384
180-nál már majdnem mindegy. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.