Forum >> 159
Erhard 242 (Pure Energy)28-08-2014 08:24:08 // 57671
annyira félve fogod a lécet, nem harap csak mellette a buksi :)
Chianti27-08-2014 23:18:11 // 57670
Üdv újra itt! Nem irigyellek az esküvői kellemetlenség miatt, pedig nagyon impozáns menyasszonyi autó volt a géped.
Dömpi (il dottore)27-08-2014 22:55:39 // 57669
Dömpi (il dottore)27-08-2014 22:48:52 // 57668
na, ha majd végzek azzal a projekttel, amit éppen csinálok, akkor kipucolom és meglátom mennyire kokszos ill. mi változik
dev16627-08-2014 22:43:48 // 57667
attól, hogy nem 100%-ig pontos az EGR szelep még nem kell rögtön kidobni. A legtöbb tulaj megvárja míg nyilvánvaló tüneteket produkál, amivel nincs is semmi baj. A helyedben én sem nyúlnék még hozzá, tisztogatással sokáig kihúzhatja. Ahogy lentebb írtam, engem sem az a tény zavart, h pontatlan az EGR-em, hanem az, h füstölgetett. Hozzáteszem, h az elmúlt 10e km alatt nem lett rosszabb a helyzet, ezért feltételezem hogy szép fokozatosan lesz egyre pontatlanabb, hacsak nem kormol egyéb okból nagyon a motor (kopott turbó, chiptuning, rossz LMM, stb.), akkor hamar megszorulhat.
Dömpi (il dottore)27-08-2014 22:41:02 // 57666
annyit azért hozzátennék, hogy a csere után 6-8 hónapra a lengőkarom is cserélni kellett, mert tönkrement a gömbfej gumiharangja.
viszont a másik oldal szilentcseréje korábban volt 1 évvel, és a lengőkar még mindig a gyári..szóval döntsd el magadnak
sokan azt mondják, hogy egyben kell cserélni, sőt párban
tapasztalatom szerint meg nem
kinek hogy
viszont a másik oldal szilentcseréje korábban volt 1 évvel, és a lengőkar még mindig a gyári..szóval döntsd el magadnak
sokan azt mondják, hogy egyben kell cserélni, sőt párban
tapasztalatom szerint meg nem
kinek hogy
Dömpi (il dottore)27-08-2014 22:34:42 // 57665
viszont akkor a DPF regen sűrűsödne, azonban nálam azonos használat mellett (napi 2x 18 km közúton) tartotta a 350 km-enkénti átlagot, amikor pedig elkezdtem hétvégéken Pestre járni suliba (majd minden második 7végén pénteken is és szombaton is 200-200 km, akkor pedig szépen felment 500 km-enkéntire.
Ez tutira nem utal EGR hibára.
Tény, hogy a fogyasztásom megnövekedett az utóbbi néhány hónapban, de most az elmúlt hetekben visszaállt a megszokott szintre. Ennek 3 oka lehet szerintem:
1) vagy igaz a gyanúm, és a helyi MOL kúton csalnak a prémium dízellel, mert mióta shell nitro plusz van benne, helyreállt a fogyasztás
2) semmi gond nem volt az üzemanyaggal, egyszerűen a párás nagy melegben (júni/júli) többet evett, most a kicsit hűvösebb időben normális a fogyasztás, a MOL-Shell váltás pedig csak véletlenül ezzel egybeesik. Ha ez igaz, lehet, hogy valami gond van a hűtésemmel, ventillátor vagy hűtő túl bogaras már. Nyáron dobott is hűtési hibát 1x, kód törlés után nem tért vissza.
3) koszos az EGR-em és valóban ingadozik a fogyasztásom, de már több mint 1 éve volt pucolva, ergo lassan ráférne a pucolás. Minden más csak véletlen egybeesés és hibás következtetésekre visz.
Ez tutira nem utal EGR hibára.
Tény, hogy a fogyasztásom megnövekedett az utóbbi néhány hónapban, de most az elmúlt hetekben visszaállt a megszokott szintre. Ennek 3 oka lehet szerintem:
1) vagy igaz a gyanúm, és a helyi MOL kúton csalnak a prémium dízellel, mert mióta shell nitro plusz van benne, helyreállt a fogyasztás
2) semmi gond nem volt az üzemanyaggal, egyszerűen a párás nagy melegben (júni/júli) többet evett, most a kicsit hűvösebb időben normális a fogyasztás, a MOL-Shell váltás pedig csak véletlenül ezzel egybeesik. Ha ez igaz, lehet, hogy valami gond van a hűtésemmel, ventillátor vagy hűtő túl bogaras már. Nyáron dobott is hűtési hibát 1x, kód törlés után nem tért vissza.
3) koszos az EGR-em és valóban ingadozik a fogyasztásom, de már több mint 1 éve volt pucolva, ergo lassan ráférne a pucolás. Minden más csak véletlen egybeesés és hibás következtetésekre visz.
DrB27-08-2014 22:31:35 // 57664
Szoval magyarul ez a szilent. Koszi, most mar ezt is tudom. Remelem, hogy jol ertettem, s csak a szilent rossz, s eleg lesz csak azt cserleni.
dev16627-08-2014 22:29:14 // 57663
1. a benzinesekben az EGR nem koszolódik ennyire, tehát a probléma nem is feltétlenül jelentkezik. 2. Az újabb típusokban nem 2 vezetékes EGR van, pozícióra tudja őket szabályozni az ECU, pontatlanság kizárva, akármilyen koszos, legfeljebb több áramot vesz fel az aktuátor. Ha megszorul, hibajelzést dob, mert látszik, h nem változik a pozíció.
Az összes többivel mi van? amit lejjebb is írtam.
Az összes többivel mi van? amit lejjebb is írtam.
dev16627-08-2014 22:17:38 // 57662
a rendes működés alatt azt értem, hogy néhány százalékos pontossággal pozícióra tudja vezérelni az ECU az EGR szelepet. Nálam azon kívül, h váltások között dobott egy kis fekete füstgomolyagot (azt sem mindig, csak, ha olyanja volt) és ugyanazokban a szituációkban néha eltérő fogyasztási adatokat produkált semmilyen jele nem volt az EGR hibának. Szedte a lábát, nem torpant meg, nem késett a gyorsulás és korrektül indult mindig is. Engem csak a füst zavart, főleg az, h néha füstölt, néha meg nem, ezért cseréltem az EGR szelepet új, gyárira és az alacsony fordulatú füst teljesen eltűnt, a magas fordulati pedig visszaszorult egészséges, alacsony szintre és már nem is fekete, hanem szürke (kisebb fölös túldúsítás és ezt már főleg a turbó késése okozza).
Ha lenne DPF a alatta, akkor valószínűleg nem jut eszembe EGR-t cserélni és vígan használnám így, hiszem úgy sem látom a füstöt. Nálam sem volt nagy gond az EGR-rel, működgetett, de semmiképpen sem jól. Tehát vannak érezhető jelei az EGR hibának, de kezdeti stádiumban ez mindössze a füst (és az ingadozó fogyasztás), az pedig EURO4-es autóból gyári állapotban nem jön ki. ha nem hiszel nekem nézz meg néhány kormos 159-est, amit már megszabadítottak a DPF-től. én 3 ilyet is láttam az utóbbi időben, mind dobta a szürke/fekete gomolyagot váltások után.
Ha lenne DPF a alatta, akkor valószínűleg nem jut eszembe EGR-t cserélni és vígan használnám így, hiszem úgy sem látom a füstöt. Nálam sem volt nagy gond az EGR-rel, működgetett, de semmiképpen sem jól. Tehát vannak érezhető jelei az EGR hibának, de kezdeti stádiumban ez mindössze a füst (és az ingadozó fogyasztás), az pedig EURO4-es autóból gyári állapotban nem jön ki. ha nem hiszel nekem nézz meg néhány kormos 159-est, amit már megszabadítottak a DPF-től. én 3 ilyet is láttam az utóbbi időben, mind dobta a szürke/fekete gomolyagot váltások után.
Dömpi (il dottore)27-08-2014 22:10:09 // 57661
szilentcsere volt nálam is mindkét oldalon elöl az alsó lengőkaroknál.
teljesen normális dolog
amúgy szilentet lehet kapni külön, de ha lengőkart kell cserélni, ahhoz adják a szilentet
de ha csak a szilent rióossz, akkor felesleges lengőkart is cseréltetni
blog
teljesen normális dolog
amúgy szilentet lehet kapni külön, de ha lengőkart kell cserélni, ahhoz adják a szilentet
de ha csak a szilent rióossz, akkor felesleges lengőkart is cseréltetni
blog
DrB27-08-2014 21:59:42 // 57660
Sziasztok!
Megint problema, hiba miatt irok. Harom hete ropogo, kopogo hang jelentkezett a bal elso futomubol, ahol par honapja csereltek egyebkent mar a felso keresztelengokart. Szerviz atnezte, a diagnozis, hogy mindket oldalon az also keresztlengokarok nemetul "Querlenkerbuchsen" nevezett resze ki van kopva, ami egyebkent az elso gumiabroncsok kopasan is meglatszik. Illetve a jobb felso keresztlengokart sem artana szerintuk cserelni. Kerdeztek, nem vettem e eszre, hogy az auto maskepp viselkedeik, mondtam, de. Par honapja az az erzesem, hogy az egyenesfutasa nem olyan, mint volt, illetve mintha tobbet kellene a kormannyal korrigalni. A szerviz szerint eredeti gyari alkatreszkent csak kompletten lehet cserelni, de utananeznek az utangyartott termekeknek, ugy, remelhetoleg, olcsobb lesz. Egyebkent 160 ezer km van az autoban, ebbol 100 ezer kilometer ota nalam. En foleg jo minosegu kozuton es autopalyakon hasznaltam ezalatt, fokent idekint Nemetorszagban. Az elso 60 ezer km-et egy drezdai fazonnal toltotte, hogy o foleg hogyan ill. hol hasznalta, azt nem tudom. Valamelyikotoknel elojott mar ilyen elhasznalodas ennyi km kornyeken?
Megint problema, hiba miatt irok. Harom hete ropogo, kopogo hang jelentkezett a bal elso futomubol, ahol par honapja csereltek egyebkent mar a felso keresztelengokart. Szerviz atnezte, a diagnozis, hogy mindket oldalon az also keresztlengokarok nemetul "Querlenkerbuchsen" nevezett resze ki van kopva, ami egyebkent az elso gumiabroncsok kopasan is meglatszik. Illetve a jobb felso keresztlengokart sem artana szerintuk cserelni. Kerdeztek, nem vettem e eszre, hogy az auto maskepp viselkedeik, mondtam, de. Par honapja az az erzesem, hogy az egyenesfutasa nem olyan, mint volt, illetve mintha tobbet kellene a kormannyal korrigalni. A szerviz szerint eredeti gyari alkatreszkent csak kompletten lehet cserelni, de utananeznek az utangyartott termekeknek, ugy, remelhetoleg, olcsobb lesz. Egyebkent 160 ezer km van az autoban, ebbol 100 ezer kilometer ota nalam. En foleg jo minosegu kozuton es autopalyakon hasznaltam ezalatt, fokent idekint Nemetorszagban. Az elso 60 ezer km-et egy drezdai fazonnal toltotte, hogy o foleg hogyan ill. hol hasznalta, azt nem tudom. Valamelyikotoknel elojott mar ilyen elhasznalodas ennyi km kornyeken?
Dömpi (il dottore)27-08-2014 21:40:13 // 57659
Én is ezt mondom! Ha nem működik rendesen, akkor annak jele(i) vannak. Érezhető jelei!
Dömpi (il dottore)27-08-2014 21:38:45 // 57658
Tehát ezek szerint MINDEN modern EGR-el szerelt dízel, vagy éppen benzines autóban onnantól kezdve, hogy gurult néhány ezer km-ert már koszos az EGR - merthogy néhány ezer km után is már koszos, az tuti ! - és nem működik pontosan.
Ne ezt ne akarja nekem senki beadni!
Ha esetleg mégis így lenne, akkor viszont ez be lett kalkulálva a motor működésébe.
Ha mégsem, akkor kvázi nem megfelelően működő, a megfelelő működésre képtelen járműveket gyártanak és forgalmaznak hosszú évek óta.
Oké, hogy fogyasztói társadalom, ne de nem ennyire!
Ne ezt ne akarja nekem senki beadni!
Ha esetleg mégis így lenne, akkor viszont ez be lett kalkulálva a motor működésébe.
Ha mégsem, akkor kvázi nem megfelelően működő, a megfelelő működésre képtelen járműveket gyártanak és forgalmaznak hosszú évek óta.
Oké, hogy fogyasztói társadalom, ne de nem ennyire!
Erhard 242 (Pure Energy)27-08-2014 21:34:17 // 57657
ha egy picit nyitva marad apró rángatások lesznek motorfék után gázadásra 1200-1500 fordulat között, ahogy lezárja kisimul ...ha a comp látja nyitva marad miért nem rakja be hibajelzésbe?
dev16627-08-2014 21:31:35 // 57656
Az az elvárt pozíció a valóság egy másik kérdés :))
dev16627-08-2014 21:30:54 // 57655
Nem azt írtam, h ami egyszer megszorult az tisztítás után is rögtön megszorul, hanem azt, hogy örökre pontatlan lesz a beavatkozás. mondok egy példát. az EGR nincs megszorulva, csak egy picit koszos. Az ECU kiküld egy impulzust, amitől azt várja, hogy EGR 50% zárt állapotából álljon be 80%-ig zártra. A kosz miatt a szelep csak 70%-ig zár le, ettől az ECU által számítottnál több kipuf.gáz jut a szívósorba, így oxigénben szegényebb lesz a keverék a hengerekben a bef után, ettől tökéletlen lesz az égés és a gázolajtöbblet kormolást okoz. Ez egy DPF-es autóban semmilyen hibajelenség nem társul a hibához (nem látod a füstöt), mégis folyamatosan kormol a gép alacsony fordulaton is.
Dömpi (il dottore)27-08-2014 21:28:49 // 57654
lenne valami jele, nem?
Dömpi (il dottore)27-08-2014 21:28:04 // 57653
dev16627-08-2014 21:20:15 // 57652
honnan tudod, hogy rendesen működik?
Dömpi (il dottore)27-08-2014 21:18:49 // 57651
Ezzel azért erősen vitatkoznék!
Én tavaly májusban pucoltam ki, előtte pedig 2012 januárban, amikor is megszorult nyitott állapotban.
NEM VOLT CSERÉLVE, csak takarítva, és tökéletesen működik!
Ezt tanúsíthatják mindazok, akik mentek az Arkangyallal (pl. droberto, Pityukoma).
Bocsi, de az hülyeség, hogy amelyik egyszer megszorul, az sohasem fog többé rendesen működni!
Én tavaly májusban pucoltam ki, előtte pedig 2012 januárban, amikor is megszorult nyitott állapotban.
NEM VOLT CSERÉLVE, csak takarítva, és tökéletesen működik!
Ezt tanúsíthatják mindazok, akik mentek az Arkangyallal (pl. droberto, Pityukoma).
Bocsi, de az hülyeség, hogy amelyik egyszer megszorul, az sohasem fog többé rendesen működni!
dev16627-08-2014 21:17:34 // 57650
szabályozva nincs, tehát nincs visszacsatolás, ezért is is okoz ilyen titokzatos és alattomos hibákat az EGR szelep. Ha lenne pozícióérzékelés akkor az akadozó szelepet is a helyére tudná lökdösni az ECU azzal, hogy hosszabb impulzust küld ki a lineáris motornak, ami a szelepet mozgatja, mindaddig, amíg az el nem éri a megfelelő pozíciót. Egy idő után (ha nagyon akad a kosz miatt) persze kimenne a motor biztosítéka (ha van) a nagy áram miatt, de legalább addig precízen működne a szelep. ez egy drágább és picivel igényesebb megoldás lenne, de az autóelektronika iparága sosem az igényességéről volt híres, hanem a költséghatékonyságról, ez nem Fiat, Bosch, vagy éppen Pierburg (ez gyártja az EGR-t) jellegzetesség.
egyébként egybemenetű beavatkozónál is mér áramot az ECU, így a felvett áram szélső értékei alapján tud hihetőségi vizsgálatot végezni és hibajelzést adni.
egyébként egybemenetű beavatkozónál is mér áramot az ECU, így a felvett áram szélső értékei alapján tud hihetőségi vizsgálatot végezni és hibajelzést adni.
Piritu - 1.000.00027-08-2014 20:59:23 // 57649
Egyszer a Spiderrel jártam így. A városba beérve veszettül elkezdett csikorogni. 1 méter tolatás megoldotta a problémát, kiesett a kavics.
Shadin27-08-2014 20:57:09 // 57648
Ok, nem az egér dobja. Hanem a rendszer. Attól még az EGR hibáját jelzi :-)
Pityukoma27-08-2014 20:50:47 // 57647
Sziasztok:-)
Újra a fedélzeten:-) Véget ért a szabi, ismét itt vagyok:-)
16.-án menyasszonyi autónak öltözött a vasam. Mit ne mondjak nem öregbítette az Alfa Romeo hírnevét :-( Megmakacsolta magát és olyan éktelen csikorgásba kezdett a jobb első keréknél valami hogy dudálnom sem kellett, mert mindenki így is felkapta a fejét rá. Mintha két fémet nagy erővel össze préselve csúsztatnánk egymáson. Persze voltak megjegyzések:-( "szép-szép, csak kár hogy így nyikorog" ...stb. Szerintem az nem tett neki jót hogy kb 20km-t mentem 25km/h-val:-D, ezt nem tolerálta:-) A házasság kötőtől a templomig semmi, onnan a lagziig nyikorgás, majd másnap reggel megint semmi. Hazaértem, miszlikre szedtem a jobb elejét és még csak nyomát sem találtam hogy mi adhatta ezt a fülsüketítő nyikorgást. Arra gondolok hogy valahova beszorult egy apró kavics, és másnap mikor hátrafelé indultam hideg fékkel akkor ki tudott jönni. Persze ezt csak gondolom.
Most hétvégém voltam a gyöngyösi talin. Az is nagyon jó baráti hangulatú összeröffenés volt. Jól döntöttem hogy elmentem pedig ~250km messze voltam onnan. Jövőre biztos hogy a családot is viszem. Rengeteg élmény van apróknak és nagyoknak is a kalandparkban.
No most pedig nekilátok a visszaolvasásnak az Amore-n. Van mit bepótolnom:-)
Újra a fedélzeten:-) Véget ért a szabi, ismét itt vagyok:-)
16.-án menyasszonyi autónak öltözött a vasam. Mit ne mondjak nem öregbítette az Alfa Romeo hírnevét :-( Megmakacsolta magát és olyan éktelen csikorgásba kezdett a jobb első keréknél valami hogy dudálnom sem kellett, mert mindenki így is felkapta a fejét rá. Mintha két fémet nagy erővel össze préselve csúsztatnánk egymáson. Persze voltak megjegyzések:-( "szép-szép, csak kár hogy így nyikorog" ...stb. Szerintem az nem tett neki jót hogy kb 20km-t mentem 25km/h-val:-D, ezt nem tolerálta:-) A házasság kötőtől a templomig semmi, onnan a lagziig nyikorgás, majd másnap reggel megint semmi. Hazaértem, miszlikre szedtem a jobb elejét és még csak nyomát sem találtam hogy mi adhatta ezt a fülsüketítő nyikorgást. Arra gondolok hogy valahova beszorult egy apró kavics, és másnap mikor hátrafelé indultam hideg fékkel akkor ki tudott jönni. Persze ezt csak gondolom.
Most hétvégém voltam a gyöngyösi talin. Az is nagyon jó baráti hangulatú összeröffenés volt. Jól döntöttem hogy elmentem pedig ~250km messze voltam onnan. Jövőre biztos hogy a családot is viszem. Rengeteg élmény van apróknak és nagyoknak is a kalandparkban.
No most pedig nekilátok a visszaolvasásnak az Amore-n. Van mit bepótolnom:-)
Csabi27-08-2014 20:25:34 // 57646
A motor üzeme alatt, amikor működnie kell az EGR-nek(részterhelésen), a visszavezetett kipuffgáz mennyiségét tudja számolni az ECU, többek között a MAP szenzor (nem LMM ! :) ) jeleiből...ha túl kevés a kipuffgáz, mert leragadt zárt állapotban, vagy lefordítod a mágnest róla, akkor P0401 , ha túl sok mert nyitva ragadt meg akkor P0402 hibakódod lesz...egy idő után
Ákos (dewvil)27-08-2014 20:24:53 // 57645
Vagyis pontosabban a legtomegmero es a fordulatszambol tudja ha bibis az egr. mert nyitott vagy zart allapotban megvaltozik a bearamlo levego. de azt nem az egr dobja.
Ákos (dewvil)27-08-2014 20:17:45 // 57644
Ha lehuzod a stekkert oke, de elvileg ket szal vezetekbol o nem erzi mennyire van nyitva vagy zarva. az egy plusz meg minusz. opel 1.9 ugyanez a motor ott legalabbis igy van, de ugyanaz alfa is.
legalabbis origin egr nel.
legalabbis origin egr nel.
David | Centocinquantanove27-08-2014 19:49:48 // 57643
Ez az ultrahangos EGR tisztítás ez jó dolog? Hatékony? Hogy megy ez?
Shadin27-08-2014 19:34:40 // 57642
Tévedés, ha lehúzod azonnal dob hibát, ha pedig lehetetlenné teszed a működését, pl. tekercs nélkül zárva tartod, akkor egy idő után dobni fogja a hibát ami a felső sorban látható. Viszont nem mindig gyújt sárgát. ha csak szűkítve van...
Nem tom más autónál hogy működik, de a 159-nél így az tuti, mert végigjátszottam.
Nem tom más autónál hogy működik, de a 159-nél így az tuti, mert végigjátszottam.
Ákos (dewvil)27-08-2014 19:23:03 // 57641
Egr hibat sosem fog dobni a komp. mivel kétvezetékes és nincsen visszacsatolása, csak kivezérlés. Max ha a csatit lehúzod.
Mr. Z27-08-2014 19:22:41 // 57640
Piritu - 1.000.00027-08-2014 19:10:39 // 57639
Áááá dehogy! Még csak 236 volt meg GPS szerint :-DDD
dev16627-08-2014 18:51:43 // 57638
honnan tudod, h a tekercs nélkül hány százalékos állásban marad a szelep? megáll ott, ahol korábban leragadt, sajnos semmi nem derül ki belőle, ha lehúzod a tekercset, csak akkor ha zárva maradna a szelep ettől, de ezt semmi nem garantálja, sőt inkább valószínűtlen.
Shadin27-08-2014 18:39:45 // 57637
dev16627-08-2014 17:45:35 // 57636
a korom nem kopik le, csak egyre több lesz. Mivel elég markáns hibajelenséged van egy EGR pucolással könnyen kizárhatod az EGR hibát. Ha kicsit sem lesz jobb utána, akkor rossz nyomon jársz, ha kicsit jobb lesz, akkor EGR hiba biztos van (még más is lehet emellé, pl turbó, mint írtam). Ettől persze még nem lesz jó az EGR szeleped, csak kevésbé rossz egy darabig :))
Kis túlzással az EGR azokban a dízelekben működik tökéletesen, amik most gördültek ki a gyártósorról vagy éppen újra cserélték bennük a szelepet:))
Kis túlzással az EGR azokban a dízelekben működik tökéletesen, amik most gördültek ki a gyártósorról vagy éppen újra cserélték bennük a szelepet:))
David | Centocinquantanove27-08-2014 17:38:48 // 57635
A szorulás az javíthatatlan? Gondolom a koromtól ragad le... Az a korom adott esetben lekophat róla annyira, hogy kevésbé gyakran vagy egyáltalán ne szorulgasson?
.......................27-08-2014 16:57:47 // 57634
De a legvalószínübb ,h szorul az Egr ,és 2..3 mp renyitva marad,
Persze h nics turbonyomás,hisz kimegy a kipufogón
Persze h nics turbonyomás,hisz kimegy a kipufogón
David | Centocinquantanove27-08-2014 15:38:39 // 57633
Bocs ha hülyeséget kérdezek vissza, de akkor nem kéne következetesen mindig előjönnie ennek a problémának? Mármint minden egyes gyorsításkor?
David | Centocinquantanove27-08-2014 15:36:16 // 57632
Ilyen Karotta féle hapsiktól agyfaszt tudok kapni egy perc alatt.
Szerintem világ életében nem dolgozott sehol csak firkált, mégis ő a legokosabb, ő majd mindenről megmondja a magáét... Ehhez ért... fikázni.
Ami meg a másik dolog, hogy igen, az Alfának is vannak hibái, olykor olykor tönkre megy ez-az benne. A foswágen 10x annyi autót gyárt, ergo 10x akkora tapasztalata van, hogy mit hogy kell csinálni, mégis fekve tudnak maradni a germánok is... Mert a priusa biztos sokkal jobb autó volt mint a 159...
Szerintem világ életében nem dolgozott sehol csak firkált, mégis ő a legokosabb, ő majd mindenről megmondja a magáét... Ehhez ért... fikázni.
Ami meg a másik dolog, hogy igen, az Alfának is vannak hibái, olykor olykor tönkre megy ez-az benne. A foswágen 10x annyi autót gyárt, ergo 10x akkora tapasztalata van, hogy mit hogy kell csinálni, mégis fekve tudnak maradni a germánok is... Mert a priusa biztos sokkal jobb autó volt mint a 159...
Giuntini27-08-2014 15:21:31 // 57631
Ez egy tahó! Miért vett Alfát? És mellette az a vihogás, ahogy boldog az a barom, hogy ismét lehet alapja a szarolaszozásnak. Azért érdemes egy pillantást vetni a kiberhelt rádióra. Javaslom, adja el az Alfát, és vegyen egy BMW-t és Turán Friciékkel fújhatja a BMW indulót. Annak a hibáit úgyis mindenki takargatja.
.......................27-08-2014 13:51:48 // 57630
Akkor a turbonyomás vezérlés a bibi,vagy maga a turbogeometria,
Nésd meg a kis gumicsöveket a vacuumvezérlésnél
Aztán MES al solenoid test,
Nésd meg a kis gumicsöveket a vacuumvezérlésnél
Aztán MES al solenoid test,
.......................27-08-2014 13:48:57 // 57629
Mert kinyomod a szemét:-P
Chianti27-08-2014 13:46:25 // 57628
Nélkületek nem is tudnék annyit az autómról mint amennyit általatok tanultam! Ezt ezúton is köszönöm mindenkinek! Nem hittem volna hogy ennyire bele fogok mélyedni az autók, vagy pl. a modern dízelek világába, de tényleg érdekel. Abszolút kezdőnek számítok autószerelés terén - én a bringákhoz értek valamelyest, azokhoz szinte minden speckó szerszámom megvan - de azért ha vezérlést nem is fogok egyedül cserélni, nem szeretnék mondjuk egy izzócserével szerelőhöz rohangálni.
Idén ősszel lesz alkalmam belevágni, bár csak kozmetikázás lesz, de első / hátsó embléma csere, hűtőrács csere, féknyereg festés, hátsó ülés kiszedés (hogy csak a legfontosabbakat említsem) tervben van...
Idén ősszel lesz alkalmam belevágni, bár csak kozmetikázás lesz, de első / hátsó embléma csere, hűtőrács csere, féknyereg festés, hátsó ülés kiszedés (hogy csak a legfontosabbakat említsem) tervben van...
norbi040927-08-2014 13:37:58 // 57626
Az faja :) még a demo is?
Csabi27-08-2014 13:29:16 // 57625
Igen, "mindent"lát :)
Piritu - 1.000.00027-08-2014 13:25:18 // 57624
Nem, soha. Viszont első dolgom volt itt is megosztani, hogy más is számítson rá. (Másnap meg is történt másnál is.)
norbi040927-08-2014 13:20:40 // 57623
És azzal, amit Te használsz + AlfaOBD ...látni a DPF eltömődés mértékét is?
.......................27-08-2014 12:23:10 // 57622
ja,én is túlreagáltam,bár nem gondolom ,hogy a tervező hibázott volna,
valszeg anyaghba,vagy törés,
Az ilyen kapcsolók azért átmennek egy párezerórás teszten
valszeg anyaghba,vagy törés,
Az ilyen kapcsolók azért átmennek egy párezerórás teszten
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?