Forum >> 159

Liquid05-09-2014 20:33:48 // 58149

235/40R18 a gyári méret, ennek váltómérete lehet még a
225/45R18, vagy 245/40R18 is, a 225/40R18 szerintem nagy alacsony, tudsz azzal egyáltalán közlekedni?
A 225/50R17-et szoktam alapul venni a váltómérethez.
David | Centocinquantanove05-09-2014 19:27:51 // 58148
Meg fogja hálálni az autó...
Giuntini05-09-2014 19:09:56 // 58147
Én mostantól bérelek, mert nem csinálom ezt tovább. Egyszerűen frászban vagyok, amikor Budapesten az utcán áll a kocsi. 12500 Ft/hó a teremgarázs bérleti díja, és csak az utca túlsó oldalára kell átmennem.
'''''05-09-2014 19:02:30 // 58146
Én a nőkkel vagyok így! :-)))
Shadin05-09-2014 18:43:44 // 58145
Az bizony :-)
Pityukoma05-09-2014 18:35:14 // 58144
:-) "tudommianeveszögletestorx" = Ribe
Shadin05-09-2014 18:09:57 // 58143
Ahogy kell :-)
vargadre05-09-2014 17:52:07 // 58142
Sziasztok!

A 159-emen most 225/40 R18-as gumi van, viszont már csere érett. Kérdésem annyi lenne, hogy mik a gyári váltói, illetőleg milyen gumik mennek fel rá, továbbá mik a tapasztalatitok velük.

Válaszotok előre is köszönöm! :)
tdemeter05-09-2014 17:12:13 // 58141

Jól gondolom hogy innen hiányzik valami?
Dömpi (il dottore)05-09-2014 16:28:56 // 58140
Mi is kifestettünk Rékával és apóssal, igaz előtte festővel ki lett gletteltetve.
A laminátot magam raktam, és szép lett.
A legújabb ténykedésem pedig majd elvileg vasárnap meglátjátok.

Szóval vannak dolgok amiket bevállalok, hasonló megfontolásból, mint Shadin, de ahol a családom élete a tét, ott inkább szakemberre voksolok. Mondjuk én jó helyzetben vagyok, ismerem a szerelőmet, gyerekkor barátom, tűzbe tenném érte a kezem.
Dömpi (il dottore)05-09-2014 16:23:48 // 58139
Nálam is rögzítette Csabi, majd feljelölte. Mikor pedig készen volt a csere, kézzel 3x átfordította, ellenőrizvén, hogy a jelölések a helyükre kerülnek-e.

Szerintem ez rutin + tudás egyben!
Csabi05-09-2014 15:29:06 // 58138
A felújított generátorod azért bírni fogja...
Shadin05-09-2014 15:24:53 // 58137
Srácok, bocsi, a rokonaim elől is menekülök. Ez az átka annak, ha qurva jó vagy valamiben :-DDDD
magento05-09-2014 15:22:52 // 58136
Azt hiszem óvatosabban bánok mostantól a max-def-el, bár páramentesíteni induláskor jó... plusz egy érv a fedett beálló/garázs mellett. El is kezdek gyűjteni rá.
tdemeter05-09-2014 15:17:49 // 58135
Shadin! Hozzank is jonnod kene ! Epp a furdoszobat kene kicsi atalakitani:)
Vermacy05-09-2014 15:06:11 // 58134
Húúú! Nálam pont a fürdő csempézés van soron ;-) Egyébként osztom amit írsz! Egy "mester", főleg a magyar építőiparban lelketlen. Legalábbis Nekem ez a tapasztalatom.

Főleg azokat "szeretem", akik nap közben is tolják a kőműves actimelt... ... meg végigdohányozzák a házamat, autómat!

Shadin05-09-2014 14:58:39 // 58133
Magam festek csempézek kátrányozok stb. Ott sincs kompromisszum. Meg lehet nézni az én burkolásom meg a rutinos "szakemberét". Ha meg van a szerszámozottság, bármiben jobb munkát csinálok, igaz lassabban...
Csabi05-09-2014 14:47:37 // 58132
Oké, akkor egyre gondoltunk...
Simán lehetett ettől, klíma+szélvédőfűtés, esetleg világítás elég nagy terhelés...100A körüli, a generátor meg tudott új korában 120at
magento05-09-2014 14:16:45 // 58131
Csak egy elképzelés... előtte nem észleltem hibát, ezért gondoltam, hogy a hirtelen nagy terhelés tehette. De az is lehet, hogy csak az utolsó lökés volt.
Csabi05-09-2014 14:05:46 // 58130
Ezzel most mit akartál mondani? A "MAX-DEF" funkció nyírta ki a generátorod, a nagy terhelés miatt?
tdemeter05-09-2014 14:02:23 // 58129
Azt lehet valahonnan tudni, hogy a kocsiban milyen szoftver fut? Ha beirom az eperbe az alvazszamat akkor nekem 2 kocsit is kidob. Egy 120 lovast es egy gyengitettet is.
vagyis van ra esely, hogy nekem le van kicsit gyengitve a kinti jogszabalyok miatt!?
Esetleg lehet valahogy ezt lekerdezni? Szoftver verzio, akarmi?
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 14:02:13 // 58128
tudom, a 2.4-nél ki kell venni a komplett blokkot az is le van írva :P

cefet mi? pííísssz-t :P
tdemeter05-09-2014 13:53:56 // 58127
Sajnos az elozokkel kell egyetertenem: neki nem allnek ilyennek egyedul.
Es oszinten nem ertem, hogy miert jobb ezt magadnak csinalni?
Mibol gondolod, hogy az majd jobb lesz, mint mas csinalja? Enis festettem mar lakast, falat, femet, de ettol meg szep nem lesz, olyan sohase lesz mintha festo csinalta volna.
Shadin05-09-2014 13:52:32 // 58126
De hát JTD-hez kell :-( Le van írva...








pííísz
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 13:43:51 // 58125
hívj fel egy szerelőt, én nem vagyok az :) de ha érdekel az 1.2 puntohoz sem kellett, az mjet-hez viszont igen, a HDI-hez sem kellett.... soroljam még? :D
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 13:16:59 // 58123
az más, oda tényleg kell...
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 13:16:26 // 58122
nekem mindegyik alfámon lefogató nélkül cserélték a vezérlést emlékeim szerint :)
Giuntini05-09-2014 13:15:12 // 58121
Lehet vinni szakszervizbe, csak kellenek a nagyon régi kapcsolatok egyébként a gatyàdat is kifizeted.
Shadin05-09-2014 13:10:38 // 58120
És kétfajta rutinos szerelő létezik, az egyiknél van rutin a másik meg csak azt hiszi. A leírás pontos, lehet rutinból is csinálni nem betartva az előírást és felerőszakolni a régi helyre, hogy majd a feszítő megoldja, nem lényeg pár tized szög elfordulás. Ezért csinálom inkább én...
Shadin05-09-2014 13:06:52 // 58119
Erhard. Nem lehet elég a jelölés, ha a vezérműtengely tárcsa rögzítő csavarja oldása után a tengelyen szabadon elforog az, amit pedig a tech. leírás alapján oldani kell és csak akkor fixálod, ha már a feszítő rá van eresztve. Mindenkinek aki jelölés alapján teszi a dolgát, tisztában kell lennie azzal, hogy simán elbarmolhatja a vezérlést, mert nem győződött meg róla, hogy a korábbi beállítás ill. vezérlés csere rendben történt-e meg. Nekem legközelebb nem lesz orosz rulett, mert én tudom, hogy az enyémnél nem csak a bizonytalan, kontrollnak szánt jelölések vannak a helyükön, hanem a főtengely és a vezérmű tengely is.
Liquid05-09-2014 12:55:31 // 58118
a TS-hez se kell?
Piritu - 1.000.00005-09-2014 12:38:53 // 58117
Céges "buli" volt, többen voltunk. Majd a legközelebb!
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 12:28:20 // 58116
nekem mutogathatod, hidd el a rutinos szerelő az 1.9-hez de még a 2,4-hez sem használ lefogatót ...ez max neked orosz rulett, mert életedben cseréltél 1-2 vezérlést ők ennél egy kicsit többet ...és ezzel nem téged akarlak lekicsinyíteni
Vermacy05-09-2014 11:59:52 // 58115
Ách so! Ezt így hívják :o)
Vermacy05-09-2014 11:54:39 // 58113
Mi az a "MAX-DEF" ?
magento05-09-2014 11:48:33 // 58112
Töltés hiánnyal kapcsolatban, hátha volt hasonló másnak: egy párás reggelen indítás után bekapcsoltam a MAX-DEF funkciót, valószínűleg ekkor adta meg magát a rendszer. Utánaolvastam a doksiban:
"A MAX-DEF funkció álló motor esetén
is bekapcsolható. A bekapcsolt állapo-tot a nyomógomb körüli fénydióda ki-gyulladása jelzi."

... pár mondattal később:

"FIGYELMEZTETÉS Ne kapcsoljuk be
a MAX-DEF funkciót álló motornál, hogy
elkerüljük az akkumulátor lemerülését."

Szóval bekapcsolható saját felelősségre, ha baj van ne lepődj meg :)
magento05-09-2014 11:44:27 // 58111
Azért okos gép ez, csak érdeklődtem, hátha... egyébként a konfigurálható multi kijelzőről van szó nálam, tehát nem még újabb lámpa kellene, csak más üzenet.

Alacsony töltésnél nem csak a légzsák, de az összes egyéb elektronikus vezérlő hibát adott.

Egyébként egyetértek, nem is vagyok az otthon barkácsolós típus - akku csere nem segített, irány a szerelő...
Shadin05-09-2014 11:43:24 // 58110
Tök lényegtelen hány vezértengely van, csak egy tárcsát kell állítani
Shadin05-09-2014 11:35:14 // 58109
Kötekednem kell, nem csak egy foggal tudod elrakni, hanem miután a vezér tárcsa "szabadonfutó", egy féllel is mint nálam amit tök jól kompenzál a kompjúter, de attól még nem jó és nem is csattog :-( A szíj jelölése akkor mérvadó csak, ha a tényleges felső holtpont is meg van, és a qrva pontosan becsattanó vez. rögzítő is a helyén, plusz a korábbi szerelő nem jelölte át hibásan a vezérlés tárcsán a rossz beállításait.

Ennyi volt az eltérés a régi szíjjal, rögzített, pozicionált vezérműtengellyel és nem felső holtponton,tehát a jelölések után feltenni új vezérlést, na azt hívják oroszrulettnek.
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((05-09-2014 11:34:41 // 58108
Elnézést , koszos :(
Egyebbkent karcmentes .
Erhard 242 (Pure Energy)05-09-2014 11:31:26 // 58107
a vezérlése pedig pont ugyan az a 8V-nek, mint a 145 1.9 alfának ...vagy a 2,4-nek, mint az 56-nak....
Dömpi (il dottore)05-09-2014 11:28:49 // 58106
Ez most csak koszos, vagy karcos?
Dömpi (il dottore)05-09-2014 11:28:00 // 58105
In Ordnung!

Amúgy én csak attól félek, nehogy ez a topic is a 166 sorsára jusson. Szegény Andy-Totti-Grando lassan már bele se mer olvasni, mert a hajuk szála égnek áll.
(Tesco-s festékspry-el lefújja a paraszt otthon a kocsit meg stb.)

Szóval én inkább arra sarkallok mindenkit, hogy vigye a 159-et megbízható szerelőhöz.
Nem szakszervízbe, hanem megbízható szerelőhöz!
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((05-09-2014 11:27:51 // 58104
Valakinek 2din GPS , multimedia , beepitokerettel ?
Info itt !
mex8605-09-2014 11:17:07 // 58103
58070-es hsz-edre gondoltam.

béke
mex8605-09-2014 11:01:32 // 58102
nem tartom magam profinak autószerelésben, véletlenül sem. söt... :D
lelkes amatör vagyok. bár azért pár dolgot megoldok vagy legaläbbis rájövök mi hogy, aztän megcsinältatom mässal föképp ha nincs hozzä felszereltségem ami igen gyakran elöfordul.
bär szakmämbol kifolyolag valszeg én is jobban értek ehhez, mint te a projektmenedzseléshez meg a jogäszathoz.
nem is próbälok jogäsz forumon érvényesülni. (ne érts félre, nm azt akarom mondani hogy a 159 fórumon nincs helyed, söt ezerszer több mint nekem, de lehet autószerelési kérdésekben a sajät tapasztalatokon kivül annyira nem kell mindenröl akkora meggyözödéssel állitani valamit)

csak arra még akartam ezzel rämutatni h. nem biztos äm hogy nem tud valaki otthon megoldani valamit eseteleg normälisan, és mindenböl csak az sülhet ki, hogy kókánykodás van meg barbärkodäs.
és arra hogy a 8v nem ördöglakat :)
Dömpi (il dottore)05-09-2014 10:48:43 // 58101
Mellesleg egyből "leesett", főleg mert a 147-es kapcsán konfrontálódtunk már ezzel a hibával.
Csakhogy én az 58072 HSZ-re reagáltam.
Dömpi (il dottore)05-09-2014 10:45:31 // 58100
Jogász vagyok, projektmanager-ként dolgozom. Nem vagyok autószerelő, az alapvető dolgokkal sem vagyok tisztában - kivéve azokkal a dolgokkal, amiket itt a fórumon, valamint a szerelő barátom ténykedését nézve tanultam/rámragadt.

Attól még, mert láttam ahogyan a szerelő barátom lecseréli a vezérlésem, valamint ahogyan kicseréli a feleségem 147-esében a hosszbordást még nem állnék neki magam.

Azért mert te profi vagy az autószerelésben (vagy legalább is annak tartod magad), attól még itt a fórumon a többség NEM.

ENNYI.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.