Forum >> 159
Piritu - 1.000.00017-10-2014 17:29:15 // 60155
Most nyomnék egy "Like" gombot :-))
droberto17-10-2014 13:39:37 // 60154
Egy rendes fékfolyadék csere/légtelenítés mindenhonnan?
Vermacy17-10-2014 13:08:31 // 60153
Csak szólok, hogy rám ne számíts. Nálam minden rendben (A kocsival, velem már kevésbé :o))...
Vermacy17-10-2014 13:07:41 // 60152
Ez a megfelelő hozzáállás! :o)
Liquid17-10-2014 12:34:38 // 60151
azt nemtom, de csúnyán fogunk kinézni másnap reggel :)
droberto17-10-2014 12:21:12 // 60150
Pálinka mennyiség = illendő mennyiség x belépések száma^1,5
Hányadik autója ez Erhardnak? :)))
Hányadik autója ez Erhardnak? :)))
Liquid17-10-2014 11:50:29 // 60149
másfeles szorzó / reconnect :)
droberto17-10-2014 11:29:36 // 60148
A régi-újaknak persze sokkal nehezebb lenne.
Például VTT-re mégtöbb pálinkát kell hoznia. :)
Például VTT-re mégtöbb pálinkát kell hoznia. :)
Liquid17-10-2014 11:23:43 // 60147
"csak a szex meg a szipu" :)
Dömpi (il dottore)17-10-2014 11:22:50 // 60146
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2014 10:34:03 // 60145
nem kell újat... elég egy malájkurv@ az jöhet mindig :DDD
ValeRossi4617-10-2014 10:31:30 // 60144
Holnapra összehoztunk egy kis talit,a Duna Plaza háta mögött. Nekünk mindenképp kell találkozni,akinek van esetleg kedve...10kor ott vagyunk,mert utána mennie kell Tdmeter-nek.
Laccity17-10-2014 10:29:53 // 60143
Én ezt tudom 17 es van rajt ez csak a téli garnitúrához kellene csak azt nemtudom, hogy az et szám eltérés gond e az első féknyergeknél. Nemtudjátok? :/
VICI17-10-2014 10:08:39 // 60142
szép kis felni, pár oldallal ha visszanézed van pár komment, én 17-est fogok venni, azt írják hogy 16-os felnivel alacsony a gép 215/60as gumi kell ami ugye nem úgy mutat az alfán mint egy 17.
Laccity17-10-2014 02:55:44 // 60141
Hello mindnekinek!
Az lenne hozzátok a kérdésem téli felni garnitúrát szeretnék venni a 159 emre.
A gyári méretem most 7x17 et34. Ha egy 16 os gyárit vennék aminek az et je 41 nem akadna fenn az első féknyergeken? Erre gondoltam egyébként: http://hasznaltgumik.com/alufelnik.php
Előre is köszi a segítséget!
Az lenne hozzátok a kérdésem téli felni garnitúrát szeretnék venni a 159 emre.
A gyári méretem most 7x17 et34. Ha egy 16 os gyárit vennék aminek az et je 41 nem akadna fenn az első féknyergeken? Erre gondoltam egyébként: http://hasznaltgumik.com/alufelnik.php
Előre is köszi a segítséget!
Liquid16-10-2014 22:56:59 // 60140
neemrossz ötlet, csak Erhard miatt pár havonta újat kéne kitalálni :D
Haddel16-10-2014 22:12:31 // 60139
Azon gondolkodtam, be kéne vezetni valami beavatási szertartást,az új Cartársaknak :-)
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 22:04:04 // 60138
rendesek vagytok :)
Piritu - 1.000.00016-10-2014 21:46:57 // 60137
Cartárs! Nem fogunk századszor is leírni mindent! Olvass vissza a topikban vagy használd a keresőt! :-DDD
Liquid16-10-2014 21:30:30 // 60136
hú sokmindenre :) Ne forgasd 1450 fölé.
mzo16-10-2014 21:27:06 // 60135
:))
Chianti16-10-2014 21:23:29 // 60134
Tényleg hülye kérdés volt... nem olvastam elég figyelmesen... :o)
Chianti16-10-2014 21:20:42 // 60133
Gratula! Bár hülye kérdés (válasz borítékolva), azért felteszem... Maradtál a sötét (dejzel) oldalon, vagy ezúttal átálltál a (benyás) lázadókhoz? :o)
droberto16-10-2014 21:17:04 // 60132
E4 emisszó korlátozó berendezések. Nemvárosiautó. Néha jólhajcsadmeg. :)
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 21:02:54 // 60131
köszi...tudtok segíteni? típushibák? mire kell oda figyelni?
Piritu - 1.000.00016-10-2014 20:56:49 // 60130
Üdv újra a klubban! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 20:55:49 // 60129
igen az
Giuntini16-10-2014 20:50:05 // 60128
Nem lehet 59 nélkül élni! SW?
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 20:30:59 // 60127
semmi extra :) csak egy 1.9-es grafit, jól felszerelt ...
Shadin16-10-2014 20:09:53 // 60126
Milyen? Képek?
Shadin16-10-2014 20:08:58 // 60125
Az első fele nálam is így van, tehát normális :-D Fogy a vákuum...
Az, hogy a kuplungnak mi köze hozzá azon kívül, hogy egy kulacsból isznak, nem tudom.
Az, hogy a kuplungnak mi köze hozzá azon kívül, hogy egy kulacsból isznak, nem tudom.
David | Centocinquantanove16-10-2014 19:55:47 // 60124
Szerintem teljesen jól csinálod, én is így szoktam.
Ha felengeded 60-ig városon belül és nem kell lassítani vagy megállni (zebra, lámpa, forgalom, stb. miatt) akkor mehet a 4., nem lesz tőle baja.
Ha felengeded 60-ig városon belül és nem kell lassítani vagy megállni (zebra, lámpa, forgalom, stb. miatt) akkor mehet a 4., nem lesz tőle baja.
.......................16-10-2014 19:36:33 // 60123
Helyes
Tozo16-10-2014 19:28:35 // 60122
Sziasztok,
van vkinek ötlete, hogy mi okozhatja a következő hibajelenséget?
Többszöri fékezést követően a fékpedál felkeményedik, pár másodperc múlva megint minden ok. Ha benyomom a kuplungot azonnal kőkeménnyé válik a fék, kuplungot kiengedve megint ok?!
Találkozott már vki ikyen hibával?
Előre is köszönöm!
van vkinek ötlete, hogy mi okozhatja a következő hibajelenséget?
Többszöri fékezést követően a fékpedál felkeményedik, pár másodperc múlva megint minden ok. Ha benyomom a kuplungot azonnal kőkeménnyé válik a fék, kuplungot kiengedve megint ok?!
Találkozott már vki ikyen hibával?
Előre is köszönöm!
Erhard 242 (Pure Energy)16-10-2014 19:11:56 // 60121
áhh addig beszéltek itt már minden márkáról, hogy megint vettem egy 59-et :) meg lesz egy GT is az asszonynak ha minden igaz :D
Vermacy16-10-2014 19:05:58 // 60120
Én a benzinesnél is ezt tapasztalom. Kivéve az Opelnél. Annak FOS mindegy, mert ígyisúgyis FOS
Piritu - 1.000.00016-10-2014 18:41:43 // 60119
A világ olajkészletét már elpöfögték a V8-asokkal a Föld túlsó felén :-(
Pár éve volt botrány németben, mert felmerült, hogy x LE felett ne lehessen autót forgalomba hozni. Valahol 150-160 LE körüli értékről volt szó. Ha a készletekkel való takarékosságot komolyan vennénk ilyenekben kell gondolkodni.
A benzin és a gázolaj egyszerre keletkezik a kőolajból. Ha csak dieselek lennének az a sok benzin a nyakunkon maradna.
Pár éve volt botrány németben, mert felmerült, hogy x LE felett ne lehessen autót forgalomba hozni. Valahol 150-160 LE körüli értékről volt szó. Ha a készletekkel való takarékosságot komolyan vennénk ilyenekben kell gondolkodni.
A benzin és a gázolaj egyszerre keletkezik a kőolajból. Ha csak dieselek lennének az a sok benzin a nyakunkon maradna.
Jupiter15516-10-2014 18:21:16 // 60118
Sziasztok!
Olvasgatom, hogy ki hol vált fel. Én 3000 környékén, és a városban legszívesebben 3.-ban közlekedek (50-es tempó mellett), 2000 fordulat környékén, mert úgy érzem, hogy itt még nem erőlködik (mint ha 4.-ben mennék, alacsonyabb fordulaton), viszont meg is indul visszaváltás nékül, ha a helyzet úgy hozza :)
Még csak egy hete az enyém az autó, sosem vezettem előtte dízelt, szóval, lehet, hogy még mindig benzinesen vezetek? :) Rosszul csinálom? A dízelt másként kellene vezetni?
A használati útmutató szerint az elektromos üléssel felszerelt modelleknél be lehet állítani, hogy a jobb külső tükör parkolóállásba álljon. Ezt a funkciót elő lehet csalogatni valahogy elektromos ülés nélkül is? (Az elektromos ülés csak a "programozáshoz" kell)
Olvasgatom, hogy ki hol vált fel. Én 3000 környékén, és a városban legszívesebben 3.-ban közlekedek (50-es tempó mellett), 2000 fordulat környékén, mert úgy érzem, hogy itt még nem erőlködik (mint ha 4.-ben mennék, alacsonyabb fordulaton), viszont meg is indul visszaváltás nékül, ha a helyzet úgy hozza :)
Még csak egy hete az enyém az autó, sosem vezettem előtte dízelt, szóval, lehet, hogy még mindig benzinesen vezetek? :) Rosszul csinálom? A dízelt másként kellene vezetni?
A használati útmutató szerint az elektromos üléssel felszerelt modelleknél be lehet állítani, hogy a jobb külső tükör parkolóállásba álljon. Ezt a funkciót elő lehet csalogatni valahogy elektromos ülés nélkül is? (Az elektromos ülés csak a "programozáshoz" kell)
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:53:48 // 60117
Tapasztalatom szerint a prémium nyállal halkabb lesz a diesel. Lassabb az égés, nem annyira kopogós.
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:52:50 // 60116
A méret nem zavar. Bizonyíték erre a Spider a maga 110 (!!) literes csomagtartójával :-))
De ettől még kicsi. Sokan azért adták el, mert nem fért bele a család.
De ettől még kicsi. Sokan azért adták el, mert nem fért bele a család.
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:51:07 // 60115
Tudom, de azzal se sokra megyek, én egy ALFÁ-t szeretnék venni nem Fiatot :-((
Piritu - 1.000.00016-10-2014 17:49:56 // 60114
Összeszerelésről csak a sajátomról tudok nyilatkozni, amibe még a gyári fóliás állapotában ültem bele. Először az ülésben kezdett nyöszörögni a magasság állító (SKRISZ-ében is), aztán szívócső, aztán a váltókar kezdett zörögni 4-6-ban (megcsinálták, de később visszajött, már lesz@rom), aztán a bal hátsó ajtó burkolata, mert Giovanni egy kárpitpatentet elgörbített benne az összerakásnál (hiába cseréltem a zaj marad, mert valószínűleg deformálódott valami). A műszerfal nem fut egyik oldalon se az ajtóhoz, a rés a két oldalon nem egyforma :-((
.......................16-10-2014 17:26:07 // 60113
A diesel 30% jobb hatásfokú mint a benzines,
Ez kíméli az olajkészletet ergo később fogy el a világ olajkészlete
Ez kíméli az olajkészletet ergo később fogy el a világ olajkészlete
Vermacy16-10-2014 17:17:00 // 60112
Ezt nem kétlem, sőt! Azonban pont azért vannak a gyűrődési zónák, hogy túléljünk. Legjobb példa erre a Smart! Betonkemény utascella, csak az ütközés erejétől a belső szerveid robbannak szét...
Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Mindezekért szeretem, ha van orra és hátsója egy verdának (A Puntót meg azért, mert Cabrió :o)) és ilyennel szeretek főúton közlekedni!
Giuntini16-10-2014 17:14:32 // 60111
A biztonságos közlekedésről annyit, hogy a mai autók jobban törnek az energia elnyelő zónák miatt. Kisebb koccanásoknál régen az autókon alig látszódott valami, most meg százezrekbe kerül. Én nem azt mondtam, hogy nincs fejlődés, hanem annyit, hogy a motorok terén a dízelek elvesztették megbízhatóságukat, és igénytelenségüket. Amit ma ráköltünk kettőstömegűekre, szívósorra és egyebekre 150-200ezer kilométer környékén, abból bőven tudtuk volna tankolni a régi dízeleket. A Croma td első komolyabb javítása kuplungcsere volt 400 ezer kilométernél. 450ezerrel adtam el, és hiszem, hogy azzal a motorral, mindig rendesen karbantartva 800ezer kilométert el lehetett menni. A Mareával 300ezret mentem, és a motorra rá sem kellett nézni. Sajnos, ma az autógyártók beépítik az alkatrészekbe az avultatást. Ez vonatkozik minden ország gyártmányaira.
Vermacy16-10-2014 16:53:53 // 60110
"Sajnos" ez van raktáron, de nem gyorsulás volt, hanem 70-nél kifordult mögém a főútra és mivel dobott a Bömös egy korompamacsot (beterítette fél Alaszkát) így dobtam egy 3-ikat és ráléptem Én is...
Vermacy16-10-2014 16:51:48 // 60109
Miután nem tudott utána már nem volt más szempont ;-) Feltétlenül fontos volt az erőfitogtatás, mivel az éppen aktuális Gyárigazgató taposta a Bömöst... >:-)
Vermacy16-10-2014 16:49:28 // 60108
Utoljára 9 milla volt listaáron a 2.0 JtdM
gecsa16-10-2014 15:37:46 // 60107
a "jól megy" eléggé relatív fogalom.. :D én pla a mostanira sem mondom azt, hogy jól megy..
mex8616-10-2014 15:22:41 // 60106
gyorsuläsra tudnék néhäny alkalmasabb tipust mondani mint egy ólomnehéz 1.9es 159 :D
akär alfa palettäbol is, nemigen kéne sokat gondolkodni :DD
akär alfa palettäbol is, nemigen kéne sokat gondolkodni :DD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
639
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV