Régebben álltam a murvás részen, de most már szerencsére van parkolóm a mélygarázsban. :D
Az biztos, hogy jól és jót választottál!
Forum >> 159
Attis21-05-2015 12:19:58 // 67670
denil121-05-2015 12:06:02 // 67669
Kicsi a világ:)
Nem rémlik a kocsid pedig ebben a színben tuti feltűnt volna. A murváss parkolóba szoktál állni vagy ahova épp jut hely?
Szép a vas amúgy, vigyázz rá!
Nem is tudtam,h ekkora figyelem övezi az autómat az Infoparkban, de nem bánom...hadd hízzon a májam:DD
Persze viccet félretéve ez "csak" azért is jó, mert megerősít abban,h jól válaszottam.
Nem rémlik a kocsid pedig ebben a színben tuti feltűnt volna. A murváss parkolóba szoktál állni vagy ahova épp jut hely?
Szép a vas amúgy, vigyázz rá!
Nem is tudtam,h ekkora figyelem övezi az autómat az Infoparkban, de nem bánom...hadd hízzon a májam:DD
Persze viccet félretéve ez "csak" azért is jó, mert megerősít abban,h jól válaszottam.
Marcox21-05-2015 11:06:02 // 67668
Én láttam erre megoldás, megkeresem majd, és linkelem, 159-re specifikált.
Lexlutor21-05-2015 10:42:31 // 67667
Láttam irtad mitohoz láttál csomagtér felnyitó rugót. Tudnál egy linket vagy képet küldeni, hogy hogy néz ki? Lehet át lehetne alakitani 159-be. Én is gondolkodtam már ilyenen. Mivel távirányitóval eleve kilöki a reteszből csak valami kicsit erősebb rugó kéne alá, ami lecsukáskor befeszül. Végülis csak kicsit kell előknie a többit a teleszkop kinyomja. Csak nem lehet túl erős mert lecsukásnál akkor erölködni kell.
Erhard 242 (Pure Energy)21-05-2015 09:14:57 // 67666
persze, ha kifogy az olaj, amúgy nem igazán
Attis21-05-2015 08:57:53 // 67665
Szintúgy ITSH-s vagyok. Tegnap én is néztem a vasat az A-B épület között. :)
Shadin21-05-2015 08:44:46 // 67664
Na pont erről beszéltem :-D
Shadin21-05-2015 08:39:16 // 67663
Minitali? :-D
Shadin21-05-2015 08:37:46 // 67662
Egy tutti 'szabad' időpontom van általában naponta, kaja (A épület IBM) után 12-fél1 között :-)
.......................21-05-2015 08:21:26 // 67661
Az 1,9 eseken van az M32 váltó ,az valóban csapágy pittingre érzékeny,
Gyárilag túlságosan elő van feszítve..
A 2,4 en F40 es van az nem érzékeny ennyire
A nagyobb baj a manuállal ,hogy 1es 2es ben limitált a nyomatékbírása,így kevés a gyomaték a keréken ,ergo nem gyorulunk úgy ahogy elvileg lehetne
Gyárilag túlságosan elő van feszítve..
A 2,4 en F40 es van az nem érzékeny ennyire
A nagyobb baj a manuállal ,hogy 1es 2es ben limitált a nyomatékbírása,így kevés a gyomaték a keréken ,ergo nem gyorulunk úgy ahogy elvileg lehetne
.......................21-05-2015 08:15:15 // 67660
Csapágyhangal akár Hamburból haza mernék menni
Vészfokozatban 2es ben automatával necces ugyanez
Vészfokozatban 2es ben automatával necces ugyanez
narancs21-05-2015 08:14:36 // 67659
volvok uncsik, főleg az újak. Hiába van bennük jó motor (T5).
A régi hátsókerekesek lényegesen jobbak, könnyen lehet jó futóművet rakni alájuk és hát a hátsó hajátst ugye semmi sem tudja kárpótolni :)
A régi hátsókerekesek lényegesen jobbak, könnyen lehet jó futóművet rakni alájuk és hát a hátsó hajátst ugye semmi sem tudja kárpótolni :)
narancs21-05-2015 08:13:16 // 67658
Valóban problémásak az Aisin váltók, de a szeleptest az ami megadja magát. Ez mindenhol jelen van ahol használják, Saab, volvo...stb.
A manuál váltóknál ha jól tudom az 5ös és 6os fokozat csapágyai szeretik megadni magukat.
A manuál váltóknál ha jól tudom az 5ös és 6os fokozat csapágyai szeretik megadni magukat.
.......................21-05-2015 07:27:44 // 67657
Gondolj bele így hány utas tudja megismerni a 159 est ,aki egyébként bele sem ülne
avvocato21-05-2015 07:26:49 // 67656
Nekem a legnagyobb motoros 220 lovas s40-s Volvom volt. A vezetési élménye, a futóműve meg sem közelítette a 159-sét.Rengeteg probléma volt vele, soha nem szerettem igazán.Amikor megvettem a 159-est és elindultam vele haza, és belementem az első kanyarba, azt mondtam, végre visszatértem, ez az igazi autó!!!
.......................21-05-2015 07:26:25 // 67655
Legalább valaki vesz ,és nem szarolaszozza :)
mzo21-05-2015 06:10:52 // 67654
Tegnap láttam egy 159-es taxit! Aztán nem sokkal utána egy 166-ost is. Hová jutott ez a márka :)
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2015 22:12:33 // 67653
nem csak olvastad sajnos így is van
.......................20-05-2015 22:03:56 // 67652
Én meg úgy olvastam pont az Aisin automata ami nem bírja a km ert
narancs20-05-2015 21:34:47 // 67651
Izlések és pofonok :)
Nekem tetszik a volvo kockasága is. Nyilván az alfa 100x érdekesebb kívül-belül.
Egyáltalán nem tartom magam pechesnek. Jó áron vettem, kopásból eredő "problémák" vannak csak. Ne feledjük, hogy 9 éves autó.
Fogyasztása őszintén szólva nem érdekel. De a 12l nem tetszett. Jelenleg 9-10L klímával stop-go dugóban. Szóval igazából elégedett vagyok. :)
Nekem tetszik a volvo kockasága is. Nyilván az alfa 100x érdekesebb kívül-belül.
Egyáltalán nem tartom magam pechesnek. Jó áron vettem, kopásból eredő "problémák" vannak csak. Ne feledjük, hogy 9 éves autó.
Fogyasztása őszintén szólva nem érdekel. De a 12l nem tetszett. Jelenleg 9-10L klímával stop-go dugóban. Szóval igazából elégedett vagyok. :)
norbi040920-05-2015 20:48:34 // 67650
Rendben:) Egyre jobban érik ez az összefutás dolog akkor Veled :D Viszont VTT bukta :( 10 perce telefonált főnököm, hogy be kell mennem szombaton is :(
Liquid20-05-2015 20:20:27 // 67649
jaaa, olyan nekem is kéne :D
komolyan, ha megcsinálod, akkor majd meséld el! :)
komolyan, ha megcsinálod, akkor majd meséld el! :)
tdemeter20-05-2015 20:18:38 // 67648
Furcsan kicsi ez a vilag.
IT es telekom, na enis ezt csinalom (tobbek kozott:)
IT es telekom, na enis ezt csinalom (tobbek kozott:)
Haddel20-05-2015 20:08:54 // 67647
Nekem is ilyen gondom van ,pár hónapja.
denil120-05-2015 19:46:16 // 67646
Szerintem minden IT-s előbb utóbb megfordul ennél a cégnél:DD
Meglehetősen sok embert foglalkoztat.
Jól láttad, először az AB között álltam, onnan álltam át az árnyékba. Még nincs lesötétítve az autó és féltem a bűűűűrt :D
Valamikor majd fussunk össze ha gondolod:)
Meglehetősen sok embert foglalkoztat.
Jól láttad, először az AB között álltam, onnan álltam át az árnyékba. Még nincs lesötétítve az autó és féltem a bűűűűrt :D
Valamikor majd fussunk össze ha gondolod:)
denil120-05-2015 19:43:51 // 67645
Megnéztem a blogot és megnéztem azt a Volvot. Ne érts félre nem ellened szól, de sírnék ha nekem azt a belsőt kéne néznem...azért mondom ezt mert pl az új Volvók kívülről már tetszenek, belülről meg kezd határeset lenni.
Persze szubjektív dolgokról beszélünk!
Ezek után egy Alfába beülni maga a látvány orgia!De szerintem erre kezdesz te is rájönni. A leírtak alapján egy kicsit sok hiba jött elő, nem kéne,h ennyi legyen. Vagy peches vagy és most előjött pár dolog amire szartak rá és később már alig lesz gondod a kocsival, vagy valamit kummantottak vele és nem valós mégsem a km. A leírt fogyasztás ha valóban dugózol akkor sajna nem sok. Azért gondolj bele,h ez egy 2.4-es motor 1600kg-mal. Ezt valamivel mozgatni is kell. Ezek a gépek egyszerűen nem ide valók.
Majd ha kimész vele Olaszba akkor meglátod,h milyen szépen fog enni :)
Az autópálya az igazi hazája ennek a diselnek.
Remélem sok baleset-és hibamentes km-ed lesz a paripáddal. Szerintem nagyon fogod élvezni. Én is nemrég vettem hasonló Alfát és egyre jobban imádom. Nekem szerencsére még semmi gondja nem volt bár alig mentem vele 1500km-ert. Most kezdődik a kaland;)
Persze szubjektív dolgokról beszélünk!
Ezek után egy Alfába beülni maga a látvány orgia!De szerintem erre kezdesz te is rájönni. A leírtak alapján egy kicsit sok hiba jött elő, nem kéne,h ennyi legyen. Vagy peches vagy és most előjött pár dolog amire szartak rá és később már alig lesz gondod a kocsival, vagy valamit kummantottak vele és nem valós mégsem a km. A leírt fogyasztás ha valóban dugózol akkor sajna nem sok. Azért gondolj bele,h ez egy 2.4-es motor 1600kg-mal. Ezt valamivel mozgatni is kell. Ezek a gépek egyszerűen nem ide valók.
Majd ha kimész vele Olaszba akkor meglátod,h milyen szépen fog enni :)
Az autópálya az igazi hazája ennek a diselnek.
Remélem sok baleset-és hibamentes km-ed lesz a paripáddal. Szerintem nagyon fogod élvezni. Én is nemrég vettem hasonló Alfát és egyre jobban imádom. Nekem szerencsére még semmi gondja nem volt bár alig mentem vele 1500km-ert. Most kezdődik a kaland;)
Shadin20-05-2015 19:41:03 // 67644
Hát alátét az van.
Shadin20-05-2015 19:40:10 // 67643
Szivatsz? ITSH-s voltam 5 évig és a Telekomot támogattuk. Kiss Zsolti alatt mint Modelloffice. Most MT -s vagyok. Kijövök a gazdasági kapun du. és az autódba boltok, korábban meg az AB között kellett megnéznem hogy jól latok-e :-)
Greentimus20-05-2015 19:39:14 // 67642
Tipp: Lehet egy alátét hiányzik a csavar alól? Majd ránézek amúgy, mert nem én raktam rá.
Shadin20-05-2015 19:35:17 // 67641
Van mindenféle antenna alkatrészem, Hirschmann kábel fejek palcák erősítő stb. Nekem az segített hogy egy 5cm-es tömör alu szárat tettem fel. Ütközzünk valamikor és szetkap juk.
denil120-05-2015 19:15:45 // 67640
:DDDD
Én kérek elnézést. Pedig sajna még fogod látni mert 3 éve ott dolgozom és még egy ideig maradok is. IT-Services :)
Próbáltam szegényt árnyékba azért álltam meg ott.
Van egy fekete Alfa 156 is aki rendszeresen ott áll és nem tudom,h itt tag-e, de a FB-os Alfa csoportban ott van mert a múltkor készített képet az új emblémájáról és azt láttam az autón is.
Én kérek elnézést. Pedig sajna még fogod látni mert 3 éve ott dolgozom és még egy ideig maradok is. IT-Services :)
Próbáltam szegényt árnyékba azért álltam meg ott.
Van egy fekete Alfa 156 is aki rendszeresen ott áll és nem tudom,h itt tag-e, de a FB-os Alfa csoportban ott van mert a múltkor készített képet az új emblémájáról és azt láttam az autón is.
norbi040920-05-2015 18:59:24 // 67639
Cartársak! Van valakinek ötlete az alábbi jelenségre?
Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, de egyre jobban idegesít a rádió gyengesége. Úgyértem maga a vétel gyenge, vagy nem is tudom....de nem hinném, hogy ez normális.
Szóval, ha sikerül megtalálnom egy rádiócsatornát és mozgásban vagyok, ritmusra megy el és jön vissza az éppen hallgatott akármi. Mint ha gyorsan nyomogatnánk egy cd lejátszón a Pause-Play gombokat felváltva. Valamint vannak olyan helyzetek amik tök lehetetlenek szerintem...pl.: Székesfehérváron vagy mondjuk Ajkán ahol elég sokat megfordulok, egyszerűen nem talál semmit...még egy ClassFM-et sem. Antennát cseréltem már...gyárit kapott. Ha jól tudom Lexlutor is hasonlókkal küszködik, és Ő már a rádió csatikat is átnézte és ott sincs semmi bibi.
Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, de egyre jobban idegesít a rádió gyengesége. Úgyértem maga a vétel gyenge, vagy nem is tudom....de nem hinném, hogy ez normális.
Szóval, ha sikerül megtalálnom egy rádiócsatornát és mozgásban vagyok, ritmusra megy el és jön vissza az éppen hallgatott akármi. Mint ha gyorsan nyomogatnánk egy cd lejátszón a Pause-Play gombokat felváltva. Valamint vannak olyan helyzetek amik tök lehetetlenek szerintem...pl.: Székesfehérváron vagy mondjuk Ajkán ahol elég sokat megfordulok, egyszerűen nem talál semmit...még egy ClassFM-et sem. Antennát cseréltem már...gyárit kapott. Ha jól tudom Lexlutor is hasonlókkal küszködik, és Ő már a rádió csatikat is átnézte és ott sincs semmi bibi.
Shadin20-05-2015 18:55:29 // 67638
Elvileg meghúzott csavarral nem lötyöghet :-(
Greentimus20-05-2015 18:29:17 // 67637
Megtörtént a gyári váltógomb felszerelésre a manuális váltóra.
Viszont picit lötyög. Használt gomb van rajta. Valami szivacs volt benne anno, ami elkopott? Van erre valami bevett megoldás?
Viszont picit lötyög. Használt gomb van rajta. Valami szivacs volt benne anno, ami elkopott? Van erre valami bevett megoldás?
Shadin20-05-2015 17:30:31 // 67636
Az 1.9-ben is GM váltó van ugye. Pontos, jó kapcsolgatni, de ha jól emlékszem csak a "gyengusz" 305 v. 310NM a teteje.
Shadin20-05-2015 17:10:23 // 67635
Viszont én vettem HK/freeshipping 8db utángyártott kupakot, lehet, hogy jó neked, mert a gyáriba nem való. Pesti vagy, jöhetsz is érte holnap az Infóparkba :-D
Shadin20-05-2015 17:06:33 // 67634
Figyuszka! Ne incselkedjél nekem itt az Infoparkban :-)
Olyan egyedi az autód, hogy nagyon messziről ki lehet szúrni!
Vendog voltál ma, vagy ott melózol Te is?
Olyan egyedi az autód, hogy nagyon messziről ki lehet szúrni!
Vendog voltál ma, vagy ott melózol Te is?
narancs20-05-2015 17:03:04 // 67633
Sziasztok!
Ez az első kommentemet a fórumon, hát bemutatkoznék!
Tavaly decemberben vettem meg életem első Alfáját, egy 2006-os 159 2.4jtd automata sedant. VIN alapján "Exclusive" felszereltség. Bose és tetőablak nincs csak benne.
Ez több szempontból is "dúúúrva" döntés volt... :)
Egyrészt, 9 éve Volvozok, ismerőseim el nem tudták képzelni, hogy volvón kívül mást is veszek. Van egy rossz sokásom, hogy a 850es volvo T5 (2.3 öthenger turbó) motorját rakom olyan Volvokba amikbe amúgy sosem kerültek. Ha érdekel valakit itt van dokumentálva a volvós "életem" egy része Volvok
Másrészt meg a dízel-automata-alfa triót sosem tartottam "autónak". Szomorúan néztem minden kerregő alfa után... 159-ből is benzineseket néztem, de anyagiak kizárták a V6-ot és az 1.8 turbót. 1.9 és 2.2 nem volt szimpatikus nekem... szeretem a nyomatékot.
Így jött képbe a 2.4 jtd. 5 henger, tehát rossz nem lehet. Igazából "mindennapi" autónak kell, város-dugó-autópálya, ahhoz meg jó az automata. Ráadásul úgy olvastam a manuál váltók nem túl strapabíróak..... nyeltem egy nagyot és megvettem. Mert hát gyönyörű is minden irányból a 159... nem volt nehéz a döntés. Hirtelen a dízel-automata-alfa trió nagyon is barátságos lett :)
Nagyjából egy éve hozták Olaszországból, km állása valós, 139e volt benne megvételkor. Ha meg nem valós, akkor nagyon jó karban tartották, de nincs okom a kételkedésre. Koppanásmentes futómű, nagyon szép belső, váltó-motor ok, kisebb külsérelmi nyomok. Van valami szervízkönyve is, 139e-nél volt szervízben, de számlák nincsenek, szóval ki tudja mit csináltak vele.
Az elúlt 6 hónap eseményei röviden..
-A fogyasztás kicsit fájt, kevesebbre számítottam, mert hát 12L az azért sok egy dízeltől... oké, rengeteget állt a dugóban, de akkor sem kéne.... Felkészültem anyagilag DPF és EGR kiiktatásra, ám kiderült, hogy korábban ez már megtörtént. Gyorsan szét is szedtem az autót, DPF valóban üres volt, ám EGR nem volt lefalazva. Vettem hozzá lapocskát, fizikailag is ki lett iktatva a rendszerből. 2l-t esett a fogyasztás ugyan olyan körülmények között, jobban megindult és nem töltött fölöslegesen a turbó. Korábban elindulásnál 1.4 barokat töltött és lomha volt... Az is kiderült, hogy "csippelve" is van, nyomaték limiterek magasabbak mint a gyári... nem mondanám "húdegyorsnak" de megy szépen.
-külső tükrök makacsabbak mint a francia bulldogom, annyira hajlanak be amennyire akarnak és pont ennyire hajlanak ki is... megcsinálom... bár még nem tudom hogyan.
- meghalt egy külső kormányösszekötő, kb 1 hét alatt a jó állapotból a dúúúrva kotyogásba ment át. Tényleg, 3-4mm-t mozgott a cucc.
- összetörtem :( egy picit. Életem első önhibás balesete. És pont az alfával... sírni tudtam volna. Ráadásul egy igen hülye szituációban... Viszonylog olcsón megúsztam, motorháztető + zár, zárhíd és lökhárító sérült csak. Semmi más. Lámpák, hűtők sértetlenek.... Lökhárítót még mindig keresek "Alfa grey" színben :)
4000km alatt ennyi történt. Természetesen enny idő alatt remek útjaink szétszedték a futóművet és kopog az eleje.... úgyhogy most 4 féktárcsa (betétek újak?!) + futómű felújítás a program.
2 hét múlva meg visszük "haza", megnézzük vele a Garda tavat és környékét.
Imádom :)
Ez az első kommentemet a fórumon, hát bemutatkoznék!
Tavaly decemberben vettem meg életem első Alfáját, egy 2006-os 159 2.4jtd automata sedant. VIN alapján "Exclusive" felszereltség. Bose és tetőablak nincs csak benne.
Ez több szempontból is "dúúúrva" döntés volt... :)
Egyrészt, 9 éve Volvozok, ismerőseim el nem tudták képzelni, hogy volvón kívül mást is veszek. Van egy rossz sokásom, hogy a 850es volvo T5 (2.3 öthenger turbó) motorját rakom olyan Volvokba amikbe amúgy sosem kerültek. Ha érdekel valakit itt van dokumentálva a volvós "életem" egy része Volvok
Másrészt meg a dízel-automata-alfa triót sosem tartottam "autónak". Szomorúan néztem minden kerregő alfa után... 159-ből is benzineseket néztem, de anyagiak kizárták a V6-ot és az 1.8 turbót. 1.9 és 2.2 nem volt szimpatikus nekem... szeretem a nyomatékot.
Így jött képbe a 2.4 jtd. 5 henger, tehát rossz nem lehet. Igazából "mindennapi" autónak kell, város-dugó-autópálya, ahhoz meg jó az automata. Ráadásul úgy olvastam a manuál váltók nem túl strapabíróak..... nyeltem egy nagyot és megvettem. Mert hát gyönyörű is minden irányból a 159... nem volt nehéz a döntés. Hirtelen a dízel-automata-alfa trió nagyon is barátságos lett :)
Nagyjából egy éve hozták Olaszországból, km állása valós, 139e volt benne megvételkor. Ha meg nem valós, akkor nagyon jó karban tartották, de nincs okom a kételkedésre. Koppanásmentes futómű, nagyon szép belső, váltó-motor ok, kisebb külsérelmi nyomok. Van valami szervízkönyve is, 139e-nél volt szervízben, de számlák nincsenek, szóval ki tudja mit csináltak vele.
Az elúlt 6 hónap eseményei röviden..
-A fogyasztás kicsit fájt, kevesebbre számítottam, mert hát 12L az azért sok egy dízeltől... oké, rengeteget állt a dugóban, de akkor sem kéne.... Felkészültem anyagilag DPF és EGR kiiktatásra, ám kiderült, hogy korábban ez már megtörtént. Gyorsan szét is szedtem az autót, DPF valóban üres volt, ám EGR nem volt lefalazva. Vettem hozzá lapocskát, fizikailag is ki lett iktatva a rendszerből. 2l-t esett a fogyasztás ugyan olyan körülmények között, jobban megindult és nem töltött fölöslegesen a turbó. Korábban elindulásnál 1.4 barokat töltött és lomha volt... Az is kiderült, hogy "csippelve" is van, nyomaték limiterek magasabbak mint a gyári... nem mondanám "húdegyorsnak" de megy szépen.
-külső tükrök makacsabbak mint a francia bulldogom, annyira hajlanak be amennyire akarnak és pont ennyire hajlanak ki is... megcsinálom... bár még nem tudom hogyan.
- meghalt egy külső kormányösszekötő, kb 1 hét alatt a jó állapotból a dúúúrva kotyogásba ment át. Tényleg, 3-4mm-t mozgott a cucc.
- összetörtem :( egy picit. Életem első önhibás balesete. És pont az alfával... sírni tudtam volna. Ráadásul egy igen hülye szituációban... Viszonylog olcsón megúsztam, motorháztető + zár, zárhíd és lökhárító sérült csak. Semmi más. Lámpák, hűtők sértetlenek.... Lökhárítót még mindig keresek "Alfa grey" színben :)
4000km alatt ennyi történt. Természetesen enny idő alatt remek útjaink szétszedték a futóművet és kopog az eleje.... úgyhogy most 4 féktárcsa (betétek újak?!) + futómű felújítás a program.
2 hét múlva meg visszük "haza", megnézzük vele a Garda tavat és környékét.
Imádom :)
markpinter15920-05-2015 16:14:50 // 67632
Azt tudom, de én arra gondolok hogy megnyomom a gombot és felmegy magától:)
markpinter15920-05-2015 16:13:34 // 67631
Vagy elég ha csak felnyílna ha megnyomom a gombot... Láttam ilyen beépíthető rugót, de 159sw hez nemcsakmito meg juliskához..
droberto20-05-2015 15:45:16 // 67630
Hál' Istennek nem az enyém! :)
Liquid20-05-2015 15:44:33 // 67629
a fészlift után már mikrokapcsolós a csomagtérajtón lévő embléma, gondolom az SW-nél is. Ha az megfelelő, akkor nem olyan nehéz megoldani.
Erhard 242 (Pure Energy)20-05-2015 15:33:50 // 67628
akkor a tieddel van valami ..szerintem meg nagyon jó...a 47-ben olyan sűrűbablevesben a fákkánál feeling ami zavaró
markpinter15920-05-2015 15:27:55 // 67627
sziasztok!
Elgondolkodtam egy igen hasznos utólagos extrán! Utólag beszerelni egy autómatán nyitó csukó mechanizmust az sw csomagtartójába! Mivel nincs kilincs...:) és ha meg lehetne oldani ugyan úgy a gombokkal mint eddig a nyitást, akkor az tökéletes lenne:) Valakinek valami ötlet?
Elgondolkodtam egy igen hasznos utólagos extrán! Utólag beszerelni egy autómatán nyitó csukó mechanizmust az sw csomagtartójába! Mivel nincs kilincs...:) és ha meg lehetne oldani ugyan úgy a gombokkal mint eddig a nyitást, akkor az tökéletes lenne:) Valakinek valami ötlet?
Haddel20-05-2015 15:13:41 // 67626
Enyém is precízen kapcsol,jó a váltási érzet.
denil120-05-2015 15:12:23 // 67625
GM váltó van és 6 sebességes :)
Ezt spec tudom. 5évig volt Tjetem és nem láttam 5 sebességest belőle soha, hacsak nem a 90LE-ős szívó az.
Ezt spec tudom. 5évig volt Tjetem és nem láttam 5 sebességest belőle soha, hacsak nem a 90LE-ős szívó az.
gpek20-05-2015 14:34:40 // 67624
Tényleg? Ezért kérdeztem melyikbe nincs.
.......................20-05-2015 14:29:54 // 67623
akkor nem kell venni GM váltós autót,ennyi
.......................20-05-2015 14:28:55 // 67622
a Bravo T jetben ám Fiat váltó van ,az 5 sebességes biztosan az
norbi040920-05-2015 14:28:28 // 67621
Köszönöm! :) De, kellene majd Alfás kupak, csak eddig nemnagyon volt időm keresni. Még meg se tudtam mérni mekkora méretű kellene...az tuti, hogy ami a 16-os felniben van nem passzol ebbe mert próbáltuk :/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
444
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?