Forum >> 159

Piritu - 1.000.00018-10-2015 22:45:19 // 72017
Én is így gondoltam, de a két kocsi végsebessége más, pedig mindkét motor 4000-en adja le a max teljesítményt. Lehet, hogy a végáttétel más?
Haddel18-10-2015 22:44:08 // 72016
Ma sikerült nekem is rákönyökölni a csomagtartó zárjának fedelére.Be is esett,kibányásztam,de a kis rugó lejött róla..Nem volt időm leszedni a burkolatot,de jövő héten megcsinálom.
Haddel18-10-2015 22:41:09 // 72015
F40 ,olyan ,mint a 2.4-ben.
Shadin18-10-2015 22:31:09 // 72014
Előfordulhat, hogy nem a kéder a hibás.
Piritu - 1.000.00018-10-2015 21:47:14 // 72013
A 2,0-ban milyen váltó van? Rokon az 1,9 esetleg 2,4-el? Vagy valami más? F-mennyi?
Haddel18-10-2015 21:47:09 // 72012
Én gyárit rendeltem,Fiat Kelet-Pestből,mert a régi pattogott.Ez is ugyanugy pattog,ha kevés a víz a szélvédőn..
Piritu - 1.000.00018-10-2015 21:32:18 // 72011
1. ePER cikkszám alapján (alvázszám kell) bármelyik Alfa-alkatrész kereskedő tud hozni. (pl. márkakereskedés, de én Csörinél szoktam rendeli ilyesmit)
2. Bontó, pl Phon itt, vagy olaszautóbonto.hu
Burján Dániel18-10-2015 21:07:36 // 72010
Sziasztok! Az első ajtókhoz "géder"gumi szettet keresek, mert beázik. Valakinek ötlet?? Előre is köszönöm.
Alejandro18-10-2015 20:22:22 // 72008
ha már gumitéma!
a gyári, r17-es 7,5 J-s felnire, amin a 225/50 r17 a gyári méret, melyik a legszélesebb még felrakható gumiméret?
Szabolcs 15918-10-2015 17:41:16 // 72007
téli nyäri tapancsok Minden ujj egy darabig nem kell vennem legaläbb
Martin Kovacs18-10-2015 16:03:55 // 72006
Köszi srácok a gumi segítséget ! :D
Következőnek szerintem 245/40/r19 lesz ;) legalább királyul kitölti a dobokat ! :D
Piritu - 1.000.00018-10-2015 15:12:36 // 72005
Szép napot mindenkinek, hazaértünk a Párduccal. Körülnéztünk a Duna és a Tisza túlsó oldalán :-))
Shadin18-10-2015 14:38:22 // 72004
Eddig még nem rendeltem gyárit, megkeresem Erhardot...
Valeo szűk egy évet bírt, valamikor télen vettem...
Giuntini18-10-2015 12:23:27 // 72003
Nincsenek külön felnin, jövő tavasszal veszek a nyàriaknak új felniket, a téliek maradnak ezen. Én mindig 2,6-ra fújom a kerekeket.
Nivan8418-10-2015 11:53:29 // 72002
Külön külön felnin vannak, és a felnik is egyformák, meg a keréknyomás is?
Giuntini18-10-2015 11:49:30 // 72001
Érdekes dolgot tapasztaltam. Az ismert okok miatt a tavalyi telet kihagyta az autóm. A teli gumi méret megegyezik a nyàriéval. Az autó a komp. szerint mégis kevesebbet fogyaszt. Amikor betettem a télieket a csomagtartóba, gyönyörűen le tudtam csukni a csomagtér ajtót, nem kellett semmit változtatni. A nyàriakat ugyanabba a pozicióba helyeztem be, mégis kinlodtam az ajtó becsukàsàval mert a gumi legfelül nem akart elférni a csomagtér takaró és az üveg között. Ergo a nyári magasabb mégha ugyanaz is a méret.
norbi040918-10-2015 11:43:40 // 72000
Honnan rendeled a gyáriakat? :) A Valeo meddig bírta?
emGéza18-10-2015 10:54:58 // 71999
Átcseréltem a kerekeket , de most szépen süt a nap ... így a szakmai részt nem írom
le . Inkább átkonvertálok egy kis benyát . Léptem :)
Jani721217-10-2015 22:28:54 // 71998
:)
Liquid17-10-2015 22:19:47 // 71997
így van :) amúgy legalább az utitársaim be tudtak érni :)
Haddel17-10-2015 22:13:11 // 71995
Igen ,általában ugy szokott lenni ,hogy a jó kanyargós résznél ér be az ember valami tötymörgőt.
Haddel17-10-2015 22:05:52 // 71994
Vagy poháralátét😃
Erhard 242 (Pure Energy)17-10-2015 22:04:20 // 71992
ez így van, bár ha mondjuk az eltérés kisebb, mint 1mm vajhmi jelentősége van mit hova rak az ember
Liquid17-10-2015 22:02:20 // 71991
legutóbb KUL-ra menetben vigyorogram ott egy sort, amíg amíg a safety-kamiont utol nem értük :)
Haddel17-10-2015 22:00:48 // 71990
Az baromi jó út ,Zircnél,cseszneki várnál.Mindig veretem én is rajta😃
emGéza17-10-2015 21:56:02 // 71989
Ja ! És hátulról hallok valami zúgást . Legalább kiderül , hogy a csapágy muzsikál vagy
a gumi zenész . És rápróbálom a csili-vili krómfelnit , hogy mi lesz belőle . Pótkerék
vagy asztal .
gpek17-10-2015 21:52:31 // 71988
Nekem is volt így Bravón egy szezont akkoriban sokat jártam Győr-Veszprémet 82-est (nagyon szeretem) nem úgy rakom azóta, írhatnak nekem bármit.
Haddel17-10-2015 21:44:14 // 71987
Naugye hogy ugye?😃😃
emGéza17-10-2015 21:43:07 // 71986
Holnap át is cserélem ! Hátra rakom a 7,5 mm mintázatút , előre az 5 mm-est .
Hogy miért ? Mert jó vagyok matekból !!! :-O
A kopottabb jövőre cserés ,... hát hülye vagyok én , hogy a jobbat , jobban koptassam
mint kéne :D
Haddel17-10-2015 21:39:48 // 71985
Én is most 2 db téli gumit vettem ,az első tengelyen levök koptak úgy el ,hogy cserések lettek.Az újakat hátra raktam ,hogy a három évesek ezen a szezonban elkopjanak.
panza17-10-2015 21:26:56 // 71984
Ezt mondják a szakik, amibe szerintem van ráció, bár nyilván az azideális, ha mind a két tengelyen normális profilmélységű gumi van:
"Alaptétel, hogy az autón a magasabb profilmélységű, tehát kevésbé kopott gumit kell hátra tenni azért, mert az autó egyenesfutásáért egy vészfékezés alkalmával az elkönnyülő autónál a két hátsó kerék felel.
Ha a hátsók kopottabbak, és a súly előre kerül, az egyébként is jól tapadó első kerekekre, az autó vége kitörhet, amit túlkormányozottság formájában jelentkezhet, aminek kivédése egy kevésbé gyakorlott vezető számára nem egyszerű feladat."
Liquid17-10-2015 21:19:37 // 71983
na ez a megfelelő hozzáállás :D
gpek17-10-2015 21:15:35 // 71982
Mindenki oda teszi a gumit ahová akarja, nem beszélve arról, hogy elöl fontosabb a jó gumi, igazából hátra nem is kell, mert ott nincs mi jöjjön esőbe sem. De én gumival nem szeretem mert ront az élményindexen,
emGéza17-10-2015 21:11:12 // 71981
Én a helyén kezelem a dolgokat és , ha az útviszonyok megkívánják , akkor
hátramenetbe megyek , hogy hátul legyen a jobb kerék :D
Liquid17-10-2015 21:04:01 // 71980
amit itt összehordtam, az természetesen elölkaparós autónál játszik, hátsókerekesnél nem tudom mi a módi
Liquid17-10-2015 21:01:48 // 71979
pedig a gumi kérdés nem ilyen, azért kell előre a jobb, mert ha elöl csúszik akkor elkapar esetleg alulkormányzott lesz. Ezek nem okoznak különösebb gondot, kezelhetők némi odafigyeléssel, ellenben ha a hátulja megcsúszik akkor danger van... Ehhez nem kell szerintem különösebb kommentár.
Hozzáteszem, hogy szerintem ez csak akkor érdekes ha valóban komoly különbség van a két tengelyen lévő gumik között.
Én is cserélem az első-hátsó gumikat minden átszerelés alkalmával.
Liquid17-10-2015 20:57:53 // 71978
nem, kell azt én is tudok :)
Igen valóban előre kell tenni ah azt akarod hogy egyenletesen kopjon, ellenben a biztonság pont az ellenkezőjét kívánja . Csak azért kötekedtem, mert kiemelted hogy előre tetted a jobbat :)
emGéza17-10-2015 20:55:38 // 71977
Többször elindulok és megállok , mint 110-el menjek ...
gpek17-10-2015 20:53:11 // 71976
Én is mindig elöl tartom a jobbat, még akkor is ha ugyan az a 4-es szettből való a gumi.

Autós társadalomban vannak ilyen örök vitát képző kérdések.

Mint pl
Kell-e melegíteni a kocsit indulás előtt vagy alacsony fordulaton egyből egyenletesen elindulhatunk.
.......................17-10-2015 20:52:29 // 71975
Pedig hátulra kell a jobb profilt felrakni,
A Miton egyszer 110kmh nál felúszott vizen a hátulja ,
Azóta mindíg hátul van a jobb
.......................17-10-2015 20:49:42 // 71974
245 35 19 (én ezzel járok ,és sohem ér le)
225 40 19
Ezek is szóbajöhető méretek
És olcsóbbak mint a ritka 235 40 19
emGéza17-10-2015 20:43:31 // 71973
Most azt akarod , hogy érveljek ? :)

Előre a jobbat érvei :
-első a hajtott kerék ,
-első keréken van a fékezés java.

Hátra a jobbat érvei :
-ne előzzön meg a hátsó kerék .

Szóval , me' matekba is jó vagyok ! :O Ez biza 2:1 !!! NO EZÉ' ;)
Liquid17-10-2015 20:16:45 // 71972
mért raktad előre a jobbat?
emGéza17-10-2015 20:13:57 // 71971
17" RC Design
Chianti17-10-2015 19:36:08 // 71970
A felni nem gyári ugye? Jól mutat a gépen, tetszik. 16, vagy 17"- os?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.